Schalke had ook nog interessequote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:39 schreef Suijk het volgende:
Die Simons gaat straks gewoon naar Turkije of Griekenland ofzo. Jammer dat dat soort landen het al winnen van de NL competitie.
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:39 schreef Suijk het volgende:
Die Simons gaat straks gewoon naar Turkije of Griekenland ofzo. Jammer dat dat soort landen het al winnen van de NL competitie.
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:53 schreef cultheld het volgende:
Ik hoop dat ie niet komtDan zal PSV een grote domper bespaard blijven. Ik hoop dat Hiddink eigenlijk helemaal geen belangstelling heeft in Simons en de onderhandelingen gebruikt om de aandacht af te leiden van een speler die hij wél wil halen. Een aankoop die niemand verwacht en voor mogelijk houdt en die voor grote Europese verrassingen zal gaan zorgen.
Welnee, Alex is 100% eigendom van PSV, dat hebben ze zelf gezegd, Lee wou zijn contract heel graag verlengen, want hij vindt Guus zo'n fijne kerel, en Vennegoor gaat zijn contract ook verlengen, want dat heeft hij zelf gezegd, Park gaat zijn contract ook nog verlengen want dat werd meteen na de bekerfinale bekend gemaakt.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:52 schreef PyTh het volgende:
Zul je dadelijk zien dat ook Alex, Lee en VoH nog vertrekken en dan kun je het opzekers shaken volgend jaar.![]()
Waarvan er geen één gekomen is tot nu toe, niet dat er nog 1 van gáát komen overigens...quote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
jij had indrukwekkende lijstjes met namen waarvan er zeker een paar zouden komen.......
PSV is alleen juridisch eigendom van PSV hij speelt hier bij de gratie van Chelseaquote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Welnee, Alex is 100% eigendom van PSV, dat hebben ze zelf gezegd, Lee wou zijn contract heel graag verlengen, want hij vindt Guus zo'n fijne kerel, en Vennegoor gaat zijn contract ook verlengen, want dat heeft hij zelf gezegd, Park gaat zijn contract ook nog verlengen want dat werd meteen na de bekerfinale bekend gemaakt.![]()
Nog meer voorbeelden nodig van wat er allemaal gezegd wordt in de voetballerij wat uiteindelijk niet klopt?![]()
Yeah right cultheld.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:53 schreef cultheld het volgende:
Dan zal PSV een grote domper bespaard blijven. Ik hoop dat Hiddink eigenlijk helemaal geen belangstelling heeft in Simons en de onderhandelingen gebruikt om de aandacht af te leiden van een speler die hij wél wil halen. Een aankoop die niemand verwacht en voor mogelijk houdt en die voor grote Europese verrassingen zal gaan zorgen.
En Simons stond er niet opquote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
jij had indrukwekkende lijstjes met namen waarvan er zeker een paar zouden komen.......
Ja hoor!!! Hier hebben we er weer één!quote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:53 schreef cultheld het volgende:
Ik hoop dat Hiddink eigenlijk helemaal geen belangstelling heeft in Simons en de onderhandelingen gebruikt om de aandacht af te leiden van een speler die hij wél wil halen. Een aankoop die niemand verwacht en voor mogelijk houdt en die voor grote Europese verrassingen zal gaan zorgen.
Dat bedoel ik dus met dingen die gezegd zijn door PSV en die dus niet helemaal blijken te kloppen.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
PSV is alleen juridisch eigendom van PSV hij speelt hier bij de gratie van Chelsea
Wat bewijst dat jouw bronnen dus totaal geen inzicht hebben in wie PSV daadwerkelijk interesse heeft.quote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:59 schreef PyTh het volgende:
[..]
Yeah right cultheld.
Je wordt met de dag lachwekkender.
Noem eens namen van betere en haalbare voetballers voor de positie van Vogel?
Fernando Gago, Katsouranis
Ik denk dat PSV geen betere zou kunnen hebben dan Simons voor de positie van Vogel.
Ik weet zeker van wel
Hij spreekt Nederlands, heeft veel ervarging, heeft leiders capaciteiten (want wie volgt Cocu op na dit of het daaropvolgend seizoen) en is een rustige jongens zonder grootheidswaanzin.
Alfred Schreuder ook
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:59 schreef cultheld het volgende:
[..]
En Simons stond er niet opEn ik verwacht dan ook een groot talent en misschien zelfs twee.
van deze 3 kan er nog maar eentje die k ook niet zie komen om maar eens wat uit het verleden te halenquote:Op dinsdag 19 april 2005 23:29 schreef cultheld het volgende:
Ik vraag me af wat de reacties zijn van de oh zo pessimistische PSV'ers als straks Robinho Rosicky en Van der Vaart op de Herdgang rondlopen met een andere reden dan een rondleiding.
quote:
Gago en Katsouranis spelen nog steeds bij een kleinere club dan PSV en worden niet direct in verband gebracht met een rijke club die anders heet dan PSV. En die vergelijking met Schreuder maakte ik omdat er over Simons wordt gesproken alsof hij de verlosser is. 1000 keer liever een Gago dan houthakker Simons, die wel ervaring heeft tegen Heusden-Zolder en Anderlecht, maar alleen maar kan schoppen en balletjes breed geeft.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:09 schreef PyTh het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Had het over haalbare spelers cult.
En Schreuder vergelijken met Simons
Sorry maar ik kan jou echt niet meer serieus nemen
Dat rijtje is niet meer actueel. PSV heeft Adriano ook op 17-jarige leeftijd kunnen halen. Betekent dat dan dat het onzin was dat PSV Adriano had kunnen halen omdat hij niet kwam ? Robinho was sowieso aan het begin van het seizoen haalbaar voor PSV. Granqvist is dat nog steeds. Barreto is ook haalbaar, maar PSV zal hem niet halen omdat die externe financiers geldwolven zijn. Zenden is zelf een geldwolf en gaat liever naar Spanje, maar PSV had wel degelijk interesse in hem. De enige waar ik me helemaal in heb vergist is VDV (Rosicky was puur name-dropping).quote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:14 schreef rubbereend het volgende:
dit rijtje van Cult zoch k eigenlijk;
-Zenden
-VDV
-Barretto
-Granqvist
-Robihno
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:14 schreef rubbereend het volgende:
dit rijtje van Cult zoch k eigenlijk;
-Zenden
-VDV
-Barretto
-Granqvist
-Robihno
meld dat ook niet dat je die spelers ziet komenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:17 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat rijtje is niet meer actueel. PSV heeft Adriano ook op 17-jarige leeftijd kunnen halen. Betekent dat dan dat het onzin was dat PSV Adriano had kunnen halen omdat hij niet kwam ? Robinho was sowieso aan het begin van het seizoen haalbaar voor PSV. Granqvist is dat nog steeds. Barreto is ook haalbaar, maar PSV zal hem niet halen omdat die externe financiers geldwolven zijn. Zenden is zelf een geldwolf en gaat liever naar Spanje, maar PSV had wel degelijk interesse in hem. De enige waar ik me helemaal in heb vergist is VDV (Rosicky was puur name-dropping).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |