Snap ik ook nietquote:
Ronaldo was ook 16: Van Aanholt (in aug 17 trouwens) heeft zich op de diverse toernooien inmiddels wel laten zienquote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:58 schreef djnospinzone het volgende:
Van Aanholt is ZESTIEN, Neervoort zit op de bank bij Jong PSV, Van Boekel speelt elke week ruk in Jong PSV en Sabajo? Wat heeft die nou laten zien? Van Eijden, Gorter en Ter Horst zie ik die stap ook niet zo snel maken.
PSV heeft wel goed gepresteerd op toernooien met een goeddeelnemersveldquote:Op zondag 10 juni 2007 00:17 schreef koningdavid het volgende:
Ik snap die award niet direct. Het is vrij duidelijk dat Ajax op dit moment een succesvollere jeugdopleiding heeft. Misschien is het aanmoedigingsprijs voor de toekomst ofzo?
Het wordt ook zo saai als wij hem elk jaar winnen. Net als de Johan Cruijff schaal.![]()
Niet over de landstitel beginnen s.v.p.
Terborgtoernooi en Otten Cup...quote:Op zondag 10 juni 2007 00:17 schreef koningdavid het volgende:
Ik snap die award niet direct. Het is vrij duidelijk dat Ajax op dit moment een succesvollere jeugdopleiding heeft. Misschien is het aanmoedigingsprijs voor de toekomst ofzo?
Het wordt ook zo saai als wij hem elk jaar winnen. Net als de Johan Cruijff schaal.![]()
in het begin hadden jullie ook problemen met de JC schaal maar de laatste jaren als jullie hem winnen dan worden wij kampioenquote:Op zondag 10 juni 2007 00:17 schreef koningdavid het volgende:
Beste is wat anders dan meest succesvolste.quote:Op zondag 10 juni 2007 00:17 schreef koningdavid het volgende:
quote:De KNVB kent de nominaties voor de 'beste jeugdopleiding van Nederland' toe op basis van een aantal criteria. Zo wordt er gekeken naar het niveau waarop de hoogste jeugdteams spelen, het aantal gediplomeerde trainers dat een club in dienst heeft, de manier waarop de jeugdafdeling is georganiseerd, de kwaliteit van het jeugdkader en de doorstroming van de jeugd naar het eerste elftal
Ronaldo was 18. Op welke toernooien heeft Van Aanholt zich laten zien? Hij heeft namelijk niet bij de A1 meegedaan, alleen met de B1 in Varsseveld en daar hebben ze geen aansprekende resultaten behaald. Neervoort is bankvulling, kom op man. Wat Van Boekel betreft: het is niet zo moeilijk om topscorer te zijn bij Jong PSV, van die jongens zijn er maar twee of drie die misschien in aanmerking komen voor de a-selectie. En Sabajo.. nogmaals, wat heeft Sabajo laten zien?quote:Op zondag 10 juni 2007 00:11 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ronaldo was ook 16: Van Aanholt (in aug 17 trouwens) heeft zich op de diverse toernooien inmiddels wel laten zien. Neervoort liet goede dingen zien toen hij net van Vitesse over was genomen. Van Boekel was vorig jaar nog topscorer als ik me niet vergis en Sabajo is net 18, snel en technisch erg vaardig.
Van voetbalzone, niet altijd even betrouwbaar, maar toch!quote:PSV wil volle pond voor Beasley’
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op zondag, 10 juni om 09:29
De wegen van DaMarcus Beasley en PSV lijken zich na drie seizoenen te scheiden. Volgens De Telegraaf willen de Eindhovenaren de aanvaller best verkopen, maar dan moet wel het aankoopbedrag van drie miljoen euro ontvangen worden.
De Amerikaanse internanational heeft zijn zinnen gezet op een transfer naar het Schotse Rangers. De interesse van het protestantse bolwerk werd gisteren al door zaakwaarnemer Lyle Yorks bevestigd.
Beasley (25) wil per se niet terugkeren naar PSV. Vorig jaar zomer besloot de landskampioen hem te verhuren aan Manchester City, dat enkele weken geleden niet de optie tot koop lichtte.
Wat is je punt?quote:Op zondag 10 juni 2007 10:15 schreef djnospinzone het volgende:
[..]
Ronaldo was 18. Op welke toernooien heeft Van Aanholt zich laten zien? Hij heeft namelijk niet bij de A1 meegedaan, alleen met de B1 in Varsseveld en daar hebben ze geen aansprekende resultaten behaald. Neervoort is bankvulling, kom op man. Wat Van Boekel betreft: het is niet zo moeilijk om topscorer te zijn bij Jong PSV, van die jongens zijn er maar twee of drie die misschien in aanmerking komen voor de a-selectie. En Sabajo.. nogmaals, wat heeft Sabajo laten zien?
haahh wat een arrogantie... ze winnen de fruitschaal 2x achter elkaar, en doen alsof ze hem altijd winnen.....quote:Op zondag 10 juni 2007 00:17 schreef koningdavid het volgende:
Blijkbaar. Ik las net dus wat de criteria zijn, maar in mijn ogen is het belangrijkste criterium nog altijd hoeveel jeugdspelers uiteindelijk bij de A-selectie komen. Ajax had afgelopen seizoen gemiddeld 6/7 spelers uit de jeugdopleiding in de basis, PSV meestal maar 1 (Afellay).quote:Op zondag 10 juni 2007 10:04 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Beste is wat anders dan meest succesvolste.
Als jij dat leuk vindt.quote:Op zondag 10 juni 2007 11:24 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
haahh wat een arrogantie... ze winnen de fruitschaal 2x achter elkaar, en doen alsof ze hem altijd winnen.....
1996 Ajax-PSV 0-3 (Johan Cruijff Schaal I)
1997 PSV-Roda JC 3-1 (Johan Cruijff Schaal II)
1998 Ajax-PSV 0-2 (Johan Cruijff Schaal III)
1999 Feyenoord-Ajax 3-2 (Johan Cruijff Schaal IV)
2000 PSV-Roda JC 2-0 (Johan Cruijff Schaal V)
2001 PSV-FC Twente 3-2 (Johan Cruijff Schaal VI)
2002 Ajax-PSV 3-1 (Johan Cruijff Schaal VII)
2003 PSV-FC Utrecht 3-2 (Johan Cruijff Schaal VIII)
2004 Ajax-FC Utrecht 2-4 (Johan Cruijff Schaal IX)
2005 PSV-Ajax 1-2 (Johan Cruijff Schaal X)
2006 Ajax-PSV 3-1 (Johan Cruijff Schaal XI)
moet ik voor je tellen?
lijkt me leukquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |