abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 10 juni 2007 @ 12:59:18 #151
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_50294756
quote:
Op zondag 10 juni 2007 10:44 schreef djnospinzone het volgende:
Dat lijkt me toch vrij duidelijk.
Jouw punt is dat je vindt dat de jeugdspelers niks presteren of in ieder geval niet voldoende. Dat is alleen niet het criterium om de beste jeugdopleiding te hebben.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  zondag 10 juni 2007 @ 13:00:49 #152
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_50294803
quote:
Op zondag 10 juni 2007 11:28 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Blijkbaar. Ik las net dus wat de criteria zijn, maar in mijn ogen is het belangrijkste criterium nog altijd hoeveel jeugdspelers uiteindelijk bij de A-selectie komen. Ajax had afgelopen seizoen gemiddeld 6/7 spelers uit de jeugdopleiding in de basis, PSV meestal maar 1 (Afellay).

Maar goed, ik gun jullie de prijs best hoor... daar niet van.
In jouw ogen dus. Niet in de ogen van de beoordelingscommissie.
Ik vind het een prijs van niks trouwens, leuk voor d ebetrokken mensen maar verder zegt het mij niets.

Bedankt dat je het PSV gunt. Geloof er niks van, maar dat terzijde
Wat een vrouw!
spits!
  zondag 10 juni 2007 @ 13:27:51 #153
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_50295533
quote:
Op zondag 10 juni 2007 12:01 schreef RubenSosa het volgende:

Krijg je toch een redelijke uitgebalanceerde selectie.
Vergeet je Beerens niet?
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
  zondag 10 juni 2007 @ 13:44:40 #154
172247 djnospinzone
wolfheaded conjurer
pi_50295973
quote:
Op zondag 10 juni 2007 12:59 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Jouw punt is dat je vindt dat de jeugdspelers niks presteren of in ieder geval niet voldoende. Dat is alleen niet het criterium om de beste jeugdopleiding te hebben.
Kennelijk toch niet zo duidelijk. Jeugdopleiding van PSV functioneert op het moment naar mijn idee prima, alleen het lijstje van spelers waarvan cultheld denkt dat ze volgend seizoen in de a-selectie zitten is te belachelijk voor woorden. Het lijkt alsof hij de opstellingen van de laatste vriendschappelijke wedstrijden heeft zitten na te pluizen en op basis daarvan een selectie heeft gemaakt.
they ain't proud colours, but they're true
colours of my home
pi_50296266
quote:
Op zondag 10 juni 2007 13:44 schreef djnospinzone het volgende:

[..]

Kennelijk toch niet zo duidelijk. Jeugdopleiding van PSV functioneert op het moment naar mijn idee prima, alleen het lijstje van spelers waarvan cultheld denkt dat ze volgend seizoen in de a-selectie zitten is te belachelijk voor woorden. Het lijkt alsof hij de opstellingen van de laatste vriendschappelijke wedstrijden heeft zitten na te pluizen en op basis daarvan een selectie heeft gemaakt.
Neervoort is net een half jaar bij PSV en stond bij jong Vitesse altijd in de basis. Hij heeft de jeugdselecties (tm U19) van Oranje doorlopen en kan als controleur of als voetballende verdediger spelen. Daar hebben we er niet al teveel van in de jeugd rondlopen, dus ik denk dat hij in de toekomst best een kans gaat krijgen.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_50296400
Je moet je daar ook weer niet teveel op focussen, cultheld. In oranje-selecties zitten hoeft niet per definitie te betekenen dat je het gaat maken of op jeugdige leeftijd die stap al kan zetten, net als het presteren in jeugdelftallen. Het is altijd nog maar afwachten hoe iemand zich ontwikkeld en daarmee omgaat, plus een hele andere druk en omstandigheden.

Maduro is misschien wel het meest recente voorbeeld, of een de Ridder.
  zondag 10 juni 2007 @ 14:02:48 #157
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_50296452
quote:
Op zondag 10 juni 2007 13:44 schreef djnospinzone het volgende:

[..]

Sorry, heb ik slechts de helft van de discussie gevolgd.

Die spelers gaan het voorlopig niet halen nee, zeker niet onder Koeman.
Wat een vrouw!
spits!
pi_50296471
Daarom dat het doorbreken van het speler naar de A-selectie lang niet het enige criteria kan zijn bij het bepalen welke club de beste jeugdopleiding heeft. Er zijn zoveel factoren die bepalen of dat wel of niet lukt, en die liggen echt niet alemaal bij de club.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_50296479
quote:
Op zondag 10 juni 2007 14:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
Je moet je daar ook weer niet teveel op focussen, cultheld. In oranje-selecties zitten hoeft niet per definitie te betekenen dat je het gaat maken of op jeugdige leeftijd die stap al kan zetten, net als het presteren in jeugdelftallen. Het is altijd nog maar afwachten hoe iemand zich ontwikkeld en daarmee omgaat, plus een hele andere druk en omstandigheden.

Maduro is misschien wel het meest recente voorbeeld, of een de Ridder.
Klopt, het hoeft niet altijd wat te zeggen, maar die jongen kan dus wel wat. PSV biedt hem niet voor niets een contract aan: Meestal kan een jeugdspeler op 20-jarige leeftijd een dergelijke overstap vergeten.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_50296519
quote:
Op zondag 10 juni 2007 14:03 schreef cultheld het volgende:

[..]

Klopt, het hoeft niet altijd wat te zeggen, maar die jongen kan dus wel wat. PSV biedt hem niet voor niets een contract aan: Meestal kan een jeugdspeler op 20-jarige leeftijd een dergelijke overstap vergeten.
Ik heb het niet alleen over hem - ook over die andere 30 die je noemde. Het kan natuurlijk ook andersom. Spelers in de jeugd niet goed bevonden breken op hun 20ste eerder door dan een speler die bij de club blijft, een Donk, Janssen, Huntelaar - Koenders wellicht.
pi_50297449
En toch koopt psv wederom goed in..... als Perez nog komt en de Cler.
pi_50297616
Zo goed is de Cler toch niet? Deurft nooit echt aanvallende acties te maken, speelt altijd terug op de keeper zowat.
pi_50297815
quote:
Op zondag 10 juni 2007 14:44 schreef Tallie1982 het volgende:
En toch koopt psv wederom goed in..... als Perez nog komt en de Cler.
De Cler kan niet verdedigen en Perez kan leuk voetballen maar is een lastig persoon en staat de ontwikkeling van Aissati in de weg. Over het goede inkopen zijn we het niet eens dus .
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
  zondag 10 juni 2007 @ 15:08:47 #164
142495 vitessezuid113
voetbaljunkie
pi_50298134
quote:
Espinoza en Méndez bij Copa-selectie Ecuador

10/6/2007 11:32

Giovanny Espinoza en Edison Méndez behoren tot de selectie van Ecuador die de strijd aangaat op het toernooi om de Copa América. De verdediger van Vitesse en de middenvelder van PSV zijn vaste waarden in het team van bondscoach Luis Suárez.
Opvallende afwezigen in de selectie van Ecuador zijn de aanvallers Agustín Delgado en Iván Kaviedes. Delgado speelde al zes maanden geen wedstrijden meer vanwege een schorsing; Kaviedes raakte niet op tijd fit om deel te nemen aan het toernooi.

Ecuador neemt het in de groepsfase van de Copa América op tegen titelverdediger Brazilië, Chili en Mexico.

En voor wie het leuk vind om te horen, vitesse heeft een bod gedaan op die chinees die bij jullie heeft gespeeld , maar ze vonden het bod van naar verluid anderhalf miljoen euro te weinig.
  zondag 10 juni 2007 @ 15:20:10 #165
130479 ganzenherder
Ganse herder
pi_50298447
quote:
Op zondag 10 juni 2007 14:57 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

De Cler kan niet verdedigen en Perez kan leuk voetballen maar is een lastig persoon en staat de ontwikkeling van Aissati in de weg. Over het goede inkopen zijn we het niet eens dus .
Zelfs Koeman zie ik er niet voor aan om Perez op het middenveld te zetten en zo de ontwikkeling van Aisatti in de weg te zitten. Die gaat denk ik gewoon in de aanval spelen.
Patat Friet
pi_50300817
Da Costa mogelijk naar Chelsea voor 9 miljoen euro.
pi_50300871
quote:
Op zondag 10 juni 2007 16:41 schreef cultheld het volgende:
dat is veel geld voor Da Costa
pi_50300959
http://www.ek.nl/nieuwsitem.php?pag=Nieuws&nieuws_id=780 PSV zou 'm ook nog een jaar mogen huren. Die 9 miljoen is hij wel waard hoor, in tegenstelling tot de grrrr's van deze wereld kan de technische staf van Chelsea hem wél individueel beoordelen.
  zondag 10 juni 2007 @ 17:03:33 #169
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_50301465
quote:
Op zondag 10 juni 2007 16:41 schreef cultheld het volgende:

Voor 9 miljoen ALTIJD doen.
Wat een vrouw!
spits!
pi_50301764
Weer die geruchten rond Chelsea en Da Costa....

Voor 9 miljoen mag ie weg hoor
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_50302491
Doe er dan wel een jaar huur bij, dat zou natuurlijk nog mooier zijn!
Heb het gevoel dat die jongen komend jaar heel belangrijk kan zijn!
All management is Strategic Management.
pi_50302573
quote:
Op zondag 10 juni 2007 17:38 schreef GodsSon het volgende:
Doe er dan wel een jaar huur bij, dat zou natuurlijk nog mooier zijn!
Heb het gevoel dat die jongen komend jaar heel belangrijk kan zijn!
Lees de bron; Dat is de bedoeling van Chelsea.
pi_50304505
en er nog geld voor krijgen ook !

Maar als addo hem uit de basis speelt dan heb je er niks aan
pi_50304536
Dat lijkt me sowieso handig voor hem, dat ie niet meteen weggaat. Al zou ik hem liever langer dan 2 jaar bij PSV zien, maar ja 9 miljoen kan je niet laten gaan.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_50304767
het enigste wat we nu nog nodig hebben is een blok achterin

met 9 miljoen kan salcido als linksback spelen en dan kun je een leider halen voor naast Da Costa

dan heb je

gomes

kromkamp - da costa - aankoop - salcido

ibi - simons - aissati

farfan - danko - kone

maar t zal wel dit worden onder koeman

gomes

kromkamp - da costa - salcido - alcides/de cler

ibi - simons - van der leegte - zonneveld

farfan - danko

en ik vind dat we nog een goede stand -in spits moeten hebben
Zeefuik is niet genoeg