Jouw punt is dat je vindt dat de jeugdspelers niks presteren of in ieder geval niet voldoende. Dat is alleen niet het criterium om de beste jeugdopleiding te hebben.quote:Op zondag 10 juni 2007 10:44 schreef djnospinzone het volgende:
Dat lijkt me toch vrij duidelijk.
In jouw ogen dus. Niet in de ogen van de beoordelingscommissie.quote:Op zondag 10 juni 2007 11:28 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Blijkbaar. Ik las net dus wat de criteria zijn, maar in mijn ogen is het belangrijkste criterium nog altijd hoeveel jeugdspelers uiteindelijk bij de A-selectie komen. Ajax had afgelopen seizoen gemiddeld 6/7 spelers uit de jeugdopleiding in de basis, PSV meestal maar 1 (Afellay).
Maar goed, ik gun jullie de prijs best hoor... daar niet van.
Vergeet je Beerens niet?quote:Op zondag 10 juni 2007 12:01 schreef RubenSosa het volgende:
Krijg je toch een redelijke uitgebalanceerde selectie.
Kennelijk toch niet zo duidelijk. Jeugdopleiding van PSV functioneert op het moment naar mijn idee prima, alleen het lijstje van spelers waarvan cultheld denkt dat ze volgend seizoen in de a-selectie zitten is te belachelijk voor woorden. Het lijkt alsof hij de opstellingen van de laatste vriendschappelijke wedstrijden heeft zitten na te pluizen en op basis daarvan een selectie heeft gemaakt.quote:Op zondag 10 juni 2007 12:59 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Jouw punt is dat je vindt dat de jeugdspelers niks presteren of in ieder geval niet voldoende. Dat is alleen niet het criterium om de beste jeugdopleiding te hebben.
Neervoort is net een half jaar bij PSV en stond bij jong Vitesse altijd in de basis. Hij heeft de jeugdselecties (tm U19) van Oranje doorlopen en kan als controleur of als voetballende verdediger spelen. Daar hebben we er niet al teveel van in de jeugd rondlopen, dus ik denk dat hij in de toekomst best een kans gaat krijgen.quote:Op zondag 10 juni 2007 13:44 schreef djnospinzone het volgende:
[..]
Kennelijk toch niet zo duidelijk. Jeugdopleiding van PSV functioneert op het moment naar mijn idee prima, alleen het lijstje van spelers waarvan cultheld denkt dat ze volgend seizoen in de a-selectie zitten is te belachelijk voor woorden. Het lijkt alsof hij de opstellingen van de laatste vriendschappelijke wedstrijden heeft zitten na te pluizen en op basis daarvan een selectie heeft gemaakt.
Sorry, heb ik slechts de helft van de discussie gevolgd.quote:Op zondag 10 juni 2007 13:44 schreef djnospinzone het volgende:
[..]
Kennelijk toch niet zo duidelijk. Jeugdopleiding van PSV functioneert op het moment naar mijn idee prima, alleen het lijstje van spelers waarvan cultheld denkt dat ze volgend seizoen in de a-selectie zitten is te belachelijk voor woorden. Het lijkt alsof hij de opstellingen van de laatste vriendschappelijke wedstrijden heeft zitten na te pluizen en op basis daarvan een selectie heeft gemaakt.
Klopt, het hoeft niet altijd wat te zeggen, maar die jongen kan dus wel wat. PSV biedt hem niet voor niets een contract aan: Meestal kan een jeugdspeler op 20-jarige leeftijd een dergelijke overstap vergeten.quote:Op zondag 10 juni 2007 14:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
Je moet je daar ook weer niet teveel op focussen, cultheld. In oranje-selecties zitten hoeft niet per definitie te betekenen dat je het gaat maken of op jeugdige leeftijd die stap al kan zetten, net als het presteren in jeugdelftallen. Het is altijd nog maar afwachten hoe iemand zich ontwikkeld en daarmee omgaat, plus een hele andere druk en omstandigheden.
Maduro is misschien wel het meest recente voorbeeld, of een de Ridder.
Ik heb het niet alleen over hem - ook over die andere 30 die je noemde. Het kan natuurlijk ook andersom. Spelers in de jeugd niet goed bevonden breken op hun 20ste eerder door dan een speler die bij de club blijft, een Donk, Janssen, Huntelaar - Koenders wellicht.quote:Op zondag 10 juni 2007 14:03 schreef cultheld het volgende:
[..]
Klopt, het hoeft niet altijd wat te zeggen, maar die jongen kan dus wel wat. PSV biedt hem niet voor niets een contract aan: Meestal kan een jeugdspeler op 20-jarige leeftijd een dergelijke overstap vergeten.
De Cler kan niet verdedigen en Perez kan leuk voetballen maar is een lastig persoon en staat de ontwikkeling van Aissati in de weg. Over het goede inkopen zijn we het niet eens dusquote:Op zondag 10 juni 2007 14:44 schreef Tallie1982 het volgende:
En toch koopt psv wederom goed in..... als Perez nog komt en de Cler.
quote:Espinoza en Méndez bij Copa-selectie Ecuador
10/6/2007 11:32
Giovanny Espinoza en Edison Méndez behoren tot de selectie van Ecuador die de strijd aangaat op het toernooi om de Copa América. De verdediger van Vitesse en de middenvelder van PSV zijn vaste waarden in het team van bondscoach Luis Suárez.
Opvallende afwezigen in de selectie van Ecuador zijn de aanvallers Agustín Delgado en Iván Kaviedes. Delgado speelde al zes maanden geen wedstrijden meer vanwege een schorsing; Kaviedes raakte niet op tijd fit om deel te nemen aan het toernooi.
Ecuador neemt het in de groepsfase van de Copa América op tegen titelverdediger Brazilië, Chili en Mexico.
Zelfs Koeman zie ik er niet voor aan om Perez op het middenveld te zetten en zo de ontwikkeling van Aisatti in de weg te zitten. Die gaat denk ik gewoon in de aanval spelen.quote:Op zondag 10 juni 2007 14:57 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
De Cler kan niet verdedigen en Perez kan leuk voetballen maar is een lastig persoon en staat de ontwikkeling van Aissati in de weg. Over het goede inkopen zijn we het niet eens dus.
dat is veel geld voor Da Costaquote:Op zondag 10 juni 2007 16:41 schreef cultheld het volgende:
Da Costa mogelijk naar Chelsea voor 9 miljoen euro.
quote:Op zondag 10 juni 2007 16:41 schreef cultheld het volgende:
Da Costa mogelijk naar Chelsea voor 9 miljoen euro.
Lees de bron; Dat is de bedoeling van Chelsea.quote:Op zondag 10 juni 2007 17:38 schreef GodsSon het volgende:
Doe er dan wel een jaar huur bij, dat zou natuurlijk nog mooier zijn!
Heb het gevoel dat die jongen komend jaar heel belangrijk kan zijn!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |