Elk jaar kampioen worden gaat ook vervelen hequote:
Heeft ie een broer dan? Als die de helft van zijn broer haalt is het mij wel goedquote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:29 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Elk jaar kampioen worden gaat ook vervelen he![]()
Na volgend seizoen haalt PSV wel eventjes de broer van Alex![]()
Nog 2,5 maand de tijd.quote:
Tja, ik zie het ook niet zo zitten in hem. 4 jaar geleden misschien nog wel, maar nu mwaquote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:00 schreef senkjoe het volgende:
[..]
Hiephiephoera![]()
Een beetje vergane glorie als je het mij vraagt.
Denk het idd ook niet, al zal hij wel salaris moeten inleveren.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:01 schreef andre347 het volgende:
[..]
Ja, hoeveel zou die moeten kosten, ik denk niet veel want hij mag weg
Goeie begeleiding voor Da Costa en Marcellisquote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:06 schreef AminBen het volgende:
Hyypia is altijd iemand geweest die zijn lichaam goed verzorgd heeft, nog steeds erg fit, sterk in de duels en brengt de nodige ervaring met zich mee natuurlijk.
[..]
Denk het idd ook niet, al zal hij wel salaris moeten inleveren.
Ik dacht dat die net een paar bypass operaties had ondergaan?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:22 schreef KELDER het volgende:
Vanavond dus piet de visser bij talpa. Misschien horen we nog iets over die Rajkovic (of een nieuwe groeibriljant)
Boeit hem geen zak, voetbal voor hem blijft het belangrijkste, met of zonder operatiesquote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:18 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik dacht dat die net een paar bypass operaties had ondergaan?
Inderdaad, voetbal is zijn medicatie lijkt het wel.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:19 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Boeit hem geen zak, voetbal voor hem blijft het belangrijkste, met of zonder operaties![]()
Dan is het hoog tijd voor een zomerstop.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:23 schreef Blawh het volgende:
[..]
Inderdaad, voetbal is zijn medicatie lijkt het wel.
ja en ff later zat hij weer op de tribunequote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:18 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik dacht dat die net een paar bypass operaties had ondergaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |