Elk jaar kampioen worden gaat ook vervelen hequote:
Heeft ie een broer dan? Als die de helft van zijn broer haalt is het mij wel goedquote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:29 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Elk jaar kampioen worden gaat ook vervelen he![]()
Na volgend seizoen haalt PSV wel eventjes de broer van Alex![]()
Nog 2,5 maand de tijd.quote:
Tja, ik zie het ook niet zo zitten in hem. 4 jaar geleden misschien nog wel, maar nu mwaquote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:00 schreef senkjoe het volgende:
[..]
Hiephiephoera![]()
Een beetje vergane glorie als je het mij vraagt.
Denk het idd ook niet, al zal hij wel salaris moeten inleveren.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:01 schreef andre347 het volgende:
[..]
Ja, hoeveel zou die moeten kosten, ik denk niet veel want hij mag weg
Goeie begeleiding voor Da Costa en Marcellisquote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:06 schreef AminBen het volgende:
Hyypia is altijd iemand geweest die zijn lichaam goed verzorgd heeft, nog steeds erg fit, sterk in de duels en brengt de nodige ervaring met zich mee natuurlijk.
[..]
Denk het idd ook niet, al zal hij wel salaris moeten inleveren.
Ik dacht dat die net een paar bypass operaties had ondergaan?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:22 schreef KELDER het volgende:
Vanavond dus piet de visser bij talpa. Misschien horen we nog iets over die Rajkovic (of een nieuwe groeibriljant)
Boeit hem geen zak, voetbal voor hem blijft het belangrijkste, met of zonder operatiesquote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:18 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik dacht dat die net een paar bypass operaties had ondergaan?
Inderdaad, voetbal is zijn medicatie lijkt het wel.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:19 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Boeit hem geen zak, voetbal voor hem blijft het belangrijkste, met of zonder operaties![]()
Dan is het hoog tijd voor een zomerstop.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:23 schreef Blawh het volgende:
[..]
Inderdaad, voetbal is zijn medicatie lijkt het wel.
ja en ff later zat hij weer op de tribunequote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:18 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik dacht dat die net een paar bypass operaties had ondergaan?
Wil je hem dood hebben dan?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:50 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dan is het hoog tijd voor een zomerstop.
quote:15/6/2007 - Culina schat kans op blijven op 50%
(Gepost door RvN)
In Australische media liet Jason Culina weten dat de kans fifty-fifty is of hij blijft of vertrekt bij PSV deze zomer. 'Mijn contract loopt nog twee jaar door, maar contracten zeggen tegenwoordig niet meer zoveel. Ik zou graag in Engeland spelen en er is enige interesse geweest van Premiership clubs. Maar ook Duitsland en Italië zijn interessant. Op dit moment is de kans fifty-fifty of ik bij PSV blijf komend seizoen.'
Zo werkt het in de voetballerij he.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:24 schreef rubbereend het volgende:
hilarisch, 3 maanden geleden zei hij alleen te willen vertrekken naar een absolute topclub
Is niet heel veel moet ik eerlijk zeggen!quote:Volgens De Telegraaf heeft PSV tot nu toe slechts een half miljoen euro geboden voor Kenneth Perez. Ajax zou wel een akkoord hebben bereikt met Feyenoord voor een bedrag van bijna twee miljoen euro. Perez heeft echter een voorkeur voor PSV.
Gelukkig maar, De Visser naar Ajax, dan konden we onze club wel opdoeken. Wat een man zeg, leuk om naar te kijken, hij weet zoooooo veel van talentenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:40 schreef Ajaxfan het volgende:
Dat is van der Zee.
Tevens TVPquote:Transfer Rajkovic naar PSV rond
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op zaterdag, 16 juni om 07:16
Slobodan Rajkovic zal volgend seizoen op de Nederlandse velden actief zijn. De verdediger van EK-deelnemer Jong Servië, onder contract bij Chelsea, heeft volgens De Telegraaf gisteren tijdelijk het trainingskamp van zijn ploeg verlaten om bij PSV een medische keuring te ondergaan en afsluitende gesprekken over een transfer te voeren.
De Londenaren willen Rajkovic (18), 1.95 meter lang, komend seizoen bij PSV onderbrengen om hem ervaring op te laten doen. De constructie met Alex en diens ontwikkeling in de afgelopen jaren is de vice-kampioen uitstekend bevallen.
Al op zijn zestiende werd Rajkovic door de Engelse club gecontracteerd voor ruim vijf miljoen euro, een recordbedrag voor een speler van die leeftijd. Het afgelopen seizoen kwam hij wel nog uit voor zijn vroegere club OFK Belgrado, aangezien de stap naar het hoogste keurkorps van José Mourinho nog te groot is.
Rajkovic is op het EK onder 21 nog niet in actie gekomen vanwege een enkelblessure. Gisteren hadden begeleiders van de Servische jeugdploeg al gezegd dat de overstap van Rajkovic naar Eindhoven een kwestie van tijd was.
Hij is geblesseerd, logisch dat hij niet speeltquote:Op zaterdag 16 juni 2007 09:36 schreef Neoktheone het volgende:
Rajkovic is nog maar 18 en reserve op het EK onder 21. Is hij wel goed genoeg dan? Heb hem nooit zien spelen...
Maar is het dan niet makklijker om een jongen van 18 dan gelijk voor 2 seizoenen te huren, dan kan je er echt iets mee! 1 seizoen is te weinig!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 11:28 schreef FrankyMcG het volgende:
Toch is die constructie met Chelsea een prima iets!
Hofland mag gewoon naar Feyenoord hoor!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 11:32 schreef GodsSon het volgende:
Ps hofland moet terug komen, beetje ervaring in de verdediging erbij!
Waarom praat iedereen hier over hem alsof hij de verlosser is? Hij is internationaal gezien een redelijke verdediger, maar niet meer dan dat.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 11:36 schreef Paaskonijn het volgende:
Hofland naar Feyenoord zou echt een gemiste kans zijn
Waarom niet?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 14:26 schreef dndiek het volgende:
Ik zie Hofland ook niet zo snel naar Feyenoord gaan, eerlijk gezegd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |