Elk jaar kampioen worden gaat ook vervelen hequote:
Heeft ie een broer dan? Als die de helft van zijn broer haalt is het mij wel goedquote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:29 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Elk jaar kampioen worden gaat ook vervelen he![]()
Na volgend seizoen haalt PSV wel eventjes de broer van Alex![]()
Nog 2,5 maand de tijd.quote:
Tja, ik zie het ook niet zo zitten in hem. 4 jaar geleden misschien nog wel, maar nu mwaquote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:00 schreef senkjoe het volgende:
[..]
Hiephiephoera![]()
Een beetje vergane glorie als je het mij vraagt.
Denk het idd ook niet, al zal hij wel salaris moeten inleveren.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:01 schreef andre347 het volgende:
[..]
Ja, hoeveel zou die moeten kosten, ik denk niet veel want hij mag weg
Goeie begeleiding voor Da Costa en Marcellisquote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:06 schreef AminBen het volgende:
Hyypia is altijd iemand geweest die zijn lichaam goed verzorgd heeft, nog steeds erg fit, sterk in de duels en brengt de nodige ervaring met zich mee natuurlijk.
[..]
Denk het idd ook niet, al zal hij wel salaris moeten inleveren.
Ik dacht dat die net een paar bypass operaties had ondergaan?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:22 schreef KELDER het volgende:
Vanavond dus piet de visser bij talpa. Misschien horen we nog iets over die Rajkovic (of een nieuwe groeibriljant)
Boeit hem geen zak, voetbal voor hem blijft het belangrijkste, met of zonder operatiesquote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:18 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik dacht dat die net een paar bypass operaties had ondergaan?
Inderdaad, voetbal is zijn medicatie lijkt het wel.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:19 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Boeit hem geen zak, voetbal voor hem blijft het belangrijkste, met of zonder operaties![]()
Dan is het hoog tijd voor een zomerstop.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:23 schreef Blawh het volgende:
[..]
Inderdaad, voetbal is zijn medicatie lijkt het wel.
ja en ff later zat hij weer op de tribunequote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:18 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik dacht dat die net een paar bypass operaties had ondergaan?
Wil je hem dood hebben dan?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:50 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dan is het hoog tijd voor een zomerstop.
quote:15/6/2007 - Culina schat kans op blijven op 50%
(Gepost door RvN)
In Australische media liet Jason Culina weten dat de kans fifty-fifty is of hij blijft of vertrekt bij PSV deze zomer. 'Mijn contract loopt nog twee jaar door, maar contracten zeggen tegenwoordig niet meer zoveel. Ik zou graag in Engeland spelen en er is enige interesse geweest van Premiership clubs. Maar ook Duitsland en Italië zijn interessant. Op dit moment is de kans fifty-fifty of ik bij PSV blijf komend seizoen.'
Zo werkt het in de voetballerij he.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:24 schreef rubbereend het volgende:
hilarisch, 3 maanden geleden zei hij alleen te willen vertrekken naar een absolute topclub
Is niet heel veel moet ik eerlijk zeggen!quote:Volgens De Telegraaf heeft PSV tot nu toe slechts een half miljoen euro geboden voor Kenneth Perez. Ajax zou wel een akkoord hebben bereikt met Feyenoord voor een bedrag van bijna twee miljoen euro. Perez heeft echter een voorkeur voor PSV.
Gelukkig maar, De Visser naar Ajax, dan konden we onze club wel opdoeken. Wat een man zeg, leuk om naar te kijken, hij weet zoooooo veel van talentenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:40 schreef Ajaxfan het volgende:
Dat is van der Zee.
Tevens TVPquote:Transfer Rajkovic naar PSV rond
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op zaterdag, 16 juni om 07:16
Slobodan Rajkovic zal volgend seizoen op de Nederlandse velden actief zijn. De verdediger van EK-deelnemer Jong Servië, onder contract bij Chelsea, heeft volgens De Telegraaf gisteren tijdelijk het trainingskamp van zijn ploeg verlaten om bij PSV een medische keuring te ondergaan en afsluitende gesprekken over een transfer te voeren.
De Londenaren willen Rajkovic (18), 1.95 meter lang, komend seizoen bij PSV onderbrengen om hem ervaring op te laten doen. De constructie met Alex en diens ontwikkeling in de afgelopen jaren is de vice-kampioen uitstekend bevallen.
Al op zijn zestiende werd Rajkovic door de Engelse club gecontracteerd voor ruim vijf miljoen euro, een recordbedrag voor een speler van die leeftijd. Het afgelopen seizoen kwam hij wel nog uit voor zijn vroegere club OFK Belgrado, aangezien de stap naar het hoogste keurkorps van José Mourinho nog te groot is.
Rajkovic is op het EK onder 21 nog niet in actie gekomen vanwege een enkelblessure. Gisteren hadden begeleiders van de Servische jeugdploeg al gezegd dat de overstap van Rajkovic naar Eindhoven een kwestie van tijd was.
Hij is geblesseerd, logisch dat hij niet speeltquote:Op zaterdag 16 juni 2007 09:36 schreef Neoktheone het volgende:
Rajkovic is nog maar 18 en reserve op het EK onder 21. Is hij wel goed genoeg dan? Heb hem nooit zien spelen...
Maar is het dan niet makklijker om een jongen van 18 dan gelijk voor 2 seizoenen te huren, dan kan je er echt iets mee! 1 seizoen is te weinig!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 11:28 schreef FrankyMcG het volgende:
Toch is die constructie met Chelsea een prima iets!
Hofland mag gewoon naar Feyenoord hoor!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 11:32 schreef GodsSon het volgende:
Ps hofland moet terug komen, beetje ervaring in de verdediging erbij!
Waarom praat iedereen hier over hem alsof hij de verlosser is? Hij is internationaal gezien een redelijke verdediger, maar niet meer dan dat.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 11:36 schreef Paaskonijn het volgende:
Hofland naar Feyenoord zou echt een gemiste kans zijn
Waarom niet?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 14:26 schreef dndiek het volgende:
Ik zie Hofland ook niet zo snel naar Feyenoord gaan, eerlijk gezegd
Daarna een van de beste seizoenen ooit.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 15:59 schreef PartyAnimal87 het volgende:
[..]
Dat dacht ik in 2000/2001 toen ook. 2-0 verloren daar, en Kezza al naar 5 min geblesseerd![]()
True, truequote:Op zaterdag 16 juni 2007 16:01 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Daarna een van de beste seizoenen ooit.
Precies, de overige 33 wedstrijden niet verlorenquote:
Kijk eens naar wat we nu voor komend seizoen hebben staan in de verdediging. Dan is een "internationaal gezien redelijke verdediger" een enorme versterking. Plus het feit dat hij geen drol kost, de club, cultuur, taal en het voetbal kent. Het niet aantrekken van Hofland is imo een blunder.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 13:50 schreef cultheld het volgende:
[..]
Waarom praat iedereen hier over hem alsof hij de verlosser is? Hij is internationaal gezien een redelijke verdediger, maar niet meer dan dat.
Da Costa is beter dan Hofland.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 17:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Kijk eens naar wat we nu voor komend seizoen hebben staan in de verdediging. Dan is een "internationaal gezien redelijke verdediger" een enorme versterking. Plus het feit dat hij geen drol kost, de club, cultuur, taal en het voetbal kent. Het niet aantrekken van Hofland is imo een blunder.
Omdat er interesse is van clubs die Europees spelen en er wat beter voor staanquote:
Als ik alle blunders van Kevin op moet noemen door de jaren heen, dan ben ik nog wel even bezigquote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:37 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ja, die dekte Rigters lekker ja.
Da Costa zijn beste wedstrijd was inderdaad beter dan HOfland ooit heeft laten zien. Maar toch is Manuel nog erg onzeker en wisselvallig. Dus graag een ervaren back erbij. Kevin is voor die functie wel geschikt.quote:
Ik vraag me af of Hofland zou willen backen. Als back lijkt hij me wel beter dan De Cler, maar dat is natuurlijk ook niet zo moeilijk.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Da Costa zijn beste wedstrijd was inderdaad beter dan HOfland ooit heeft laten zien. Maar toch is Manuel nog erg onzeker en wisselvallig. Dus graag een ervaren back erbij. Kevin is voor die functie wel geschikt.
Back in dit geval als centrale back niet als links of rechts backquote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:41 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik vraag me af of Hofland zou willen backen. Als back lijkt hij me wel beter dan De Cler, maar dat is natuurlijk ook niet zo moeilijk.
Lijkt mij niks. Ik denk dat we qua verdedigers wel prima zitten nu. Alcides was ooit een enorm talent en niemand maakt mij wijs dat dat opeens verdwenen is. Da Costa is een geweldenaar, die alleen nog wat constanter moet worden en Salcido is top in de Eredivisie en redelijk in de CL. Dan krijgen we die Rajkovic er ook nog bij: Daar heb ik geen zicht op, maar het is veelzeggend dat Chelsea er miljoenen voor heeft betaald en denkt dat hij eenzelfde groei als Alex mee kan maken bij PSV.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Back in dit geval als centrale back niet als links of rechts back![]()
Oh.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:37 schreef dndiek het volgende:
[..]
Omdat er interesse is van clubs die Europees spelen en er wat beter voor staan
Oops even niet ver genoeg teruggelezen. Had dat van Rajkovic nog niet meegekregenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:52 schreef cultheld het volgende:
[..]
Lijkt mij niks. Ik denk dat we qua verdedigers wel prima zitten nu. Alcides was ooit een enorm talent en niemand maakt mij wijs dat dat opeens verdwenen is. Da Costa is een geweldenaar, die alleen nog wat constanter moet worden en Salcido is top in de Eredivisie en redelijk in de CL. Dan krijgen we die Rajkovic er ook nog bij: Daar heb ik geen zicht op, maar het is veelzeggend dat Chelsea er miljoenen voor heeft betaald en denkt dat hij eenzelfde groei als Alex mee kan maken bij PSV.
Da Costa maakte er bijkans evenveel als Hofland in zijn hele carriere in een paar wedstrijdjesquote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:39 schreef cultheld het volgende:
[..]
Als ik alle blunders van Kevin op moet noemen door de jaren heen, dan ben ik nog wel even bezig.
Feyenoord en Europese wedstrijden vergeten zeker?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Da Costa maakte er bijkans evenveel als Hofland in zijn hele carriere in een paar wedstrijdjes.
Da Costa heeft gewoon een paar wedstrijden héél kut gespeeld. Ik kan me van Hofland eerlijk gezegd geen dergelijk slechte wedstrijden herinneren.
Nee hoor. Ik weet nog goed hoe Da Costa met kunst en vliegwerk en heel veel inzet en strijd op de been wist te blijven tegen Arsenal, met talent had dat heel wat minder te maken...quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:21 schreef cultheld het volgende:
[..]
Feyenoord en Europese wedstrijden vergeten zeker?
Je hebt gelijk. Hij heeft puur geluk dat hij vrijwel alle kopduels wint. Wat dan altijd nog beter is dan Hofland met z'n geweldige rechterbeen.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik weet nog goed hoe Da Costa met kunst en vliegwerk en heel veel inzet en strijd op de been wist te blijven tegen Arsenal, met talent had dat heel wat minder te maken...
Kijk alleen al eens naar NAC uit, dat is typerend voor Da Costa. Hij kan niet omgaan druk zodra hij de bal heeft. Je hoeft maar zijn kant uit te kijken en hij gaat rare dingen doen. Eigenlijk is het een godswonder dat het nog zo weinig tegendoelpunten opgeleverd heeft.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:36 schreef cultheld het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Hij heeft puur geluk dat hij vrijwel alle kopduels wint. Wat dan altijd nog beter is dan Hofland met z'n geweldige rechterbeen.
quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Da Costa maakte er bijkans evenveel als Hofland in zijn hele carriere in een paar wedstrijdjes.
Da Costa heeft gewoon een paar wedstrijden héél kut gespeeld. Ik kan me van Hofland eerlijk gezegd geen dergelijk slechte wedstrijden herinneren.
er worden voor het middenveld mindere spelers gehaald onder het mom van het zijn Nederlanders. Kan je iemand halen voor de verdediging, voor een prikkie, met een PSV hart, in de linie waar we nogal eens kwetsbaar zijn in de breedte..... en je doet dat niet? Dat is toch een gemiste kans?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 13:50 schreef cultheld het volgende:
[..]
Waarom praat iedereen hier over hem alsof hij de verlosser is? Hij is internationaal gezien een redelijke verdediger, maar niet meer dan dat.
Maar Hofland haal je niet voor de breedte. Als die komt, dan heeft die een basisplek als LCV. En dat zie ik dus niet zitten; Ik eis topquote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]
er worden voor het middenveld mindere spelers gehaald onder het mom van het zijn Nederlanders. Kan je iemand halen voor de verdediging, voor een prikkie, met een PSV hart, in de linie waar we nogal eens kwetsbaar zijn in de breedte..... en je doet dat niet? Dat is toch een gemiste kans?
Ben ik het wel mee eens inderdaad.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:52 schreef ganzenherder het volgende:
Bakkal heeft trouwens wel een goede indruk op me gemaakt op het EK tot nu toe, 5x zo goed als Tardelli en ook een stuk beter dan Beerens![]()
Maar helaas nog iets te zwak voor de basis helaas, maar een uitstekende reserve. Nu is het alleen de vraag of hij dat ook wil volgend seizoen![]()
quote:PSV heeft GEEN optie tot koop bedongen, Rajkovic wilde dit zelf niet.
De huurovereenkomst is getekend voor één seizoen. Dit was de wens van Rajkovic en Chelsea. Voorts geeft Rajkovic aan dat hij in de toekomst z.s.m. kan uitkomen voor Chelsea. Hij kijkt er naar uit om met PSV in de CL te spelen. Meer details over de club PSV zijn hem onbekend, hij wist wel te vertellen dat zijn landgenoot Lazovic ook PSV'er is.
Preciesquote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:13 schreef neilpad het volgende:
Tja misschien durven ze Chelsea niet te weigeren ofzo. Ik zie zo'n snotneus eerlijk gezegd ook niet meteen in de basis staan of hij moet wel heel degelijk zijn.
Hij speelt dus waarschijnlijk het hele jaar op het 2de plan en dan heb ik liever een Marcellis of van de Eijden die af en toe meespeelt.
Precies.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:20 schreef HL_Dog43 het volgende:
Als die Rajkovic zo'n attitude heeft dan kan ie voor mij beter oprotten. Al kan ie goed voetballen. Zo'n attitude hoef ik niet bij PSV.
Hij ziet het zelf wel zittenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:34 schreef HL_Dog43 het volgende:
Jezus laat me daar ajb niet aan denken. Hofland bij Feyenoord.
quote:Kevin Hofland staat niet negatief tegenover een transfer naar Feyenoord. De aanvoerder van VfL Wolfsburg heeft dat gezegd nadat bekend werd dat de Rotterdammers contact hadden opgenomen met de Duitse werkgever van de Limburger.
Afgelopen donderdag hoorde Hofland van zijn zaakwaarnemer Rob Jansen dat de club uit De Kuip van plan was om zich officieel bij Wolfsburg te melden. "Ik heb Magath gezegd dat ik open sta voor elke geïnteresseerde club, dus ook voor Feyenoord. Maar ik vind het belangrijk dat de clubs eerst een akkoord bereiken. Pas daarna kijk ik of de plannen van de club me aanspreken en een transfer voor mij interessant is. Het heeft geen zin om al in een eerder stadium met vertegenwoordigers te praten," aldus Hofland.
Vorige maand deed Wolfsburg Hofland nog een aanbieding om zijn contract, dat tot medio 2008 loopt, te verlengen. Daar ging de voormalig speler van PSV niet op in. Bayer Leverkusen toonde eind mei ook nog belangstelling, maar die onderhandelingen leverden niets op.
Toen Addo naar PSV kwam was dat ook een van de grootste verdedigende talenten die er in Europa rondliep weet je nog..., toen nog voor een recordbedrag gehaald, dus dat zegt niksquote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:52 schreef cultheld het volgende:
[..]
Alcides was ooit een enorm talent en niemand maakt mij wijs dat dat opeens verdwenen is.
Wat is dat nou weer voor onzin? Het is in principe dezelfde situatie als waarin Aissati bij Twente kwam. Als die Rajkovic echt zo'n geweldig talent is, is hij meer dan welkom, al is het maar voor één jaar.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:20 schreef HL_Dog43 het volgende:
Als die Rajkovic zo'n attitude heeft dan kan ie voor mij beter oprotten. Al kan ie goed voetballen. Zo'n attitude hoef ik niet bij PSV.
neeeeeeeeee Da Costa moest eruit en de enige die we daarvoor hadden was Addo. Die het redelijk deed ja.quote:Op zondag 17 juni 2007 03:46 schreef the_legend_killer het volgende:
cult
vergeet niet dat Addo da Costa uit de basis speelde !
Addo heeft nog nooit iemand uit de basis gespeeld volgens mij, dat Da Costa het dus tegen hem aflegt zegt niet veel goeds over hem.quote:Op zondag 17 juni 2007 04:39 schreef cultheld het volgende:
Een paar wedstrijdjes ja. Op basis daarvan zou ik Da Costa af moeten schrijven? Iedere voetballiefhebber ziet dat Da Costa getalenteerd genoeg is om één van de beste verdedigers van Europa te worden.
Lazovic die er in zijn beste seizoen 19 heeft ingeschoten en voor de rest alleen matige seizoenen heeft gedraaid en bovendien een klootzak is vind je wel geweldig?quote:
Met zo'n verkutte opmerking hoef ik hem niet.quote:Op zondag 17 juni 2007 13:21 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor onzin? Het is in principe dezelfde situatie als waarin Aissati bij Twente kwam. Als die Rajkovic echt zo'n geweldig talent is, is hij meer dan welkom, al is het maar voor één jaar.![]()
4 miljoen waar halen ze dat vandaanquote:Op zondag 17 juni 2007 20:36 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Met zo'n verkutte opmerking hoef ik hem niet.
Talent of niet.
'Hofland tekent maandag bij Feyenoord'
Feyenoord heeft Kevin Hofland binnen, zo meldt supporterssite Fortunahome.com. De verdediger moet Vfl Wolfsburg vier miljoen euro opleveren.
Maandag zal de 28-jarige oud-speler van Fortuna Sittard en PSV een contract tekenen in Rotterdam, zo weet de site te melden. Hofland stond nog tot de zomer van 2008 onder contract bij Wolfsburg, maar weigerde een nieuwe verbintenis te ondertekenen.
*zucht*
Wel een erg jong centrum dan, ik zie toch liever een ervaren iemand naast één van die twee.quote:Op zondag 17 juni 2007 21:17 schreef cultheld het volgende:
Hopelijk Rajkovic en Da Costa in het centrum en dan Salcido LB en Kromkamp RB.
Dus was Hofland ook niet voor de hier eerder genoemde ¤ 1.400.000,- op te halen.quote:Op zondag 17 juni 2007 21:41 schreef pascalheister het volgende:
[..]
4 miljoen waar halen ze dat vandaan![]()
Eensch.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:20 schreef HL_Dog43 het volgende:
Correctie:quote:Op zondag 17 juni 2007 21:37 schreef LudoSanders het volgende:
Zo sterk vind ik die Rajkovic niet spelen..
Dat zou zo zijn geweest als Hofland zn contract zelf had uitgekocht. Ik kan me best voorstellen dat Hofland dat niet wou, omdat zn relatie met werkgever gewoon goed was, en het de club ook gunde om geld aan hem te verdienen.quote:Op zondag 17 juni 2007 21:42 schreef ruud.nl het volgende:
Dus was Hofland ook niet voor de hier eerder genoemde ¤ 1.400.000,- op te halen.
Ik begrijp die aankoop/huur niet.quote:Op maandag 18 juni 2007 00:02 schreef the_legend_killer het volgende:
die serv is pas 18 he
Ja en dan huren voor één jaartje, niet echt logisch.quote:Op maandag 18 juni 2007 00:02 schreef the_legend_killer het volgende:
die serv is pas 18 he
ik ben overigens benieuwd wanneer de eerste speler gebruik gaat maken van die nieuwe mogelijkheid, er moeten nogal wat spelers zijn van boven de 27 (of 28?) die een vierjarig contract hebben.quote:Op zondag 17 juni 2007 23:43 schreef KELDER het volgende:
[..]
Dat zou zo zijn geweest als Hofland zn contract zelf had uitgekocht. Ik kan me best voorstellen dat Hofland dat niet wou, omdat zn relatie met werkgever gewoon goed was, en het de club ook gunde om geld aan hem te verdienen.
Ik vind 4 miljoen voor Hofland best veel...quote:Op zondag 17 juni 2007 21:42 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Dus was Hofland ook niet voor de hier eerder genoemde ¤ 1.400.000,- op te halen.
het was de duurste transfer in de clubgeschiedenis van Fortunaquote:Op maandag 18 juni 2007 19:02 schreef the_legend_killer het volgende:
Vind ik ook.
hoeveel kostte hij sv toendertijd ?
quote:Op maandag 18 juni 2007 19:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
het was de duurste transfer in de clubgeschiedenis van Fortunaik heb alleen nog geen bedrag kunnen vinden
bronquote:In het seizoen 99/00 ontwikkelt Hofland zich stormachtig. Het wordt al vrij snel duidelijk dat hij te goed is voor Fortuna en dus dat hij niet te behouden is. En dat blijkt ook het geval. PSV meldt zich en betaalt 4,5 miljoen euro voor Kevin. En daarmee is hij op dat moment de duurste Fortunees ooit! Sinds november 2000 is hij ook al international!
PSV haalde vroeger maar wat spelers van Fortunaquote:Op maandag 18 juni 2007 19:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
het was de duurste transfer in de clubgeschiedenis van Fortunaik heb alleen nog geen bedrag kunnen vinden
Salcido zal naast Da Costa spelen, zonder meer. Er zal nog een linksback aangetrokken worden. Er zijn voor die positie meerdere kandidaten. Rajkovic zal zijn minuten in de loop van het seizoen wel pakken.quote:Op zondag 17 juni 2007 21:17 schreef cultheld het volgende:
Hopelijk Rajkovic en Da Costa in het centrum en dan Salcido LB en Kromkamp RB.
tegelijk met Hofland kwamen Bouma en Bommel toch?quote:Op maandag 18 juni 2007 19:23 schreef andre347 het volgende:
[..]
PSV haalde vroeger maar wat spelers van Fortuna
uiteraard, maar ze kwamen toch tegelijk?quote:Op maandag 18 juni 2007 19:26 schreef dndiek het volgende:
Bouma was verhuurd aan Fortuna
Klopt in de zomer van 1999quote:Op maandag 18 juni 2007 19:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
uiteraard, maar ze kwamen toch tegelijk?
Dirkx. En Jürgen was ook verhuurd. Eigen opleiding.quote:Op maandag 18 juni 2007 19:28 schreef RayMania het volgende:
En Dirkcx (hoe schrijf je dat?) kwam toch ook van Fortuna?.
Ooit hebben we hem verkocht ja, toen hij bij PSV terug kwam kochten we hem van Fortuna.quote:Op maandag 18 juni 2007 19:55 schreef LudoSanders het volgende:
Dirkx was niet verhuurd volgens mij?
Die was verkocht inderdaad, en later tegelijkertijd met Fuchs teruggekocht.quote:Op maandag 18 juni 2007 19:55 schreef LudoSanders het volgende:
Dirkx was niet verhuurd volgens mij?
Dat zou ook kunnen. Hij is iig van de eigen opleiding.quote:Op maandag 18 juni 2007 20:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ooit hebben we hem verkocht ja, toen hij bij PSV terug kwam kochten we hem van Fortuna.
quote:Op maandag 18 juni 2007 20:08 schreef LudoSanders het volgende:
Goeie aankopen waren dat ja, in de winterstop. Robson jaar?
quote:'Hofland voor vier miljoen naar Feyenoord'
Uitgegeven: 19 juni 2007 00:39
Laatst gewijzigd: 19 juni 2007 06:41
AMSTERDAM - Feyenoord neemt voor vier miljoen euro Kevin Hofland over van VfL Wolfsburg. Dit meldt de Duitse krant Wolfsburger Allgemeine.
Oud-PSV'er Hofland hoopt dat de transfer doorgaat, zo zegt hij tegen de krant. De zevenvoudig international kan de geruchten echter nog niet bevestigen. "Wanneer alles geregeld is zal ik de overstap maken."
"Eerst moet Feyenoord het eens worden met Wolfsburg en pas daarna ga ik naar Rotterdam", aldus de verdediger. Het contract van Hofland (28) loopt nog tot medio 2008.
Hofland begon zijn carriere in 1998 bij Fortuna Sittard. Daar speelde de 28-jarige verdediger tot de zomer van 2000. Bert van Marwijk was zijn trainer bij de Limburgse club. Na vier jaar PSV maakte hij de overstap naar Duitsland.
Eigenlijk waren het baggeraankopen maar vergeleken met het gestuntel wat Robsons zomeraankopen lieten zien was het idd heel watquote:Op maandag 18 juni 2007 20:08 schreef LudoSanders het volgende:
Goeie aankopen waren dat ja, in de winterstop. Robson jaar?
Gaat denk ik wel doorquote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:27 schreef leolinedance het volgende:
Hoe zit het met Kenneth?
Als hij inderdaad 4 miljoen moet gaan kosten, dan kan ik er eerlijk gezegd niet mee zitten. Volgens mij is een Sankoh minstens net zo goed en ook haalbaar.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 09:22 schreef appelsientje het volgende:
http://www.nu.nl/news.jsp?n=1119987&c=41&rss
[..]
Waarschijnlijk deze week rond + waarschijnlijk nog een speler.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:27 schreef leolinedance het volgende:
Hoe zit het met Kenneth?
Wie dan?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:26 schreef DS4 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk deze week rond + waarschijnlijk nog een speler.
Dat zal bekend gemaakt worden als het rond komt...quote:
Maar jij weet dus wie het isquote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:33 schreef DS4 het volgende:
[..]
Dat zal bekend gemaakt worden als het rond komt...
Ja, maar dat was al bekend. Maar nog een nieuwe dus?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:03 schreef ruud.nl het volgende:
Ene Rajkovic wellicht.
Ja.quote:
O?quote:
Als je het al wist, waarom vroeg je het dan?quote:
Om te checken of je niet uit je nek lultquote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:08 schreef DS4 het volgende:
[..]
Als je het al wist, waarom vroeg je het dan?
En, ben je met de vraag opgeschoten?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:11 schreef leolinedance het volgende:
Om te checken of je niet uit je nek lult![]()
Wat? Dat ik niet wens te vertellen wie het is? Dat zou ik al hebben begrepen uit het feit dat ik het niet de eerste keer er meteen bij had gezet...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:13 schreef leolinedance het volgende:
Ja, het begint wel duidelijk te worden
Het gaat over voetbal in een discussieforum. Wat verwacht je in vredesnaam?quote:
Maar ik weet al wie het isquote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:16 schreef DS4 het volgende:
[..]
Wat? Dat ik niet wens te vertellen wie het is? Dat zou ik al hebben begrepen uit het feit dat ik het niet de eerste keer er meteen bij had gezet...![]()
Heel goed.quote:
Ik vind t gewoon grappig, mag datquote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:25 schreef DS4 het volgende:
[..]
Het gaat over voetbal in een discussieforum. Wat verwacht je in vredesnaam?
Dat mag. Ik ook nl.quote:
Nou Jordi, fijn dat je dit met ons hebt willen delen. Ik heb overigens nooit gehoord van Schrik Niet. Wie is dat?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:06 schreef HL_Dog43 het volgende:
Zal ik dan maar verklappen wie PSV gecontracteerd heeft?
Komtie..
Boula
Van Bommel
Kaka
en.. schrik niet.
Jordi Cruijf.
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:14 schreef DS4 het volgende:
[..]
Nou Jordi, fijn dat je dit met ons hebt willen delen. Ik heb overigens nooit gehoord van Schrik Niet. Wie is dat?
Inderdaadquote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:45 schreef ganzenherder het volgende:
Ik denk dat we deze pagina maar zo snel mogelijk moeten vergeten![]()
Dat is natuurlijk zijn voetbalnaam! Waarschijnlijk is hij erg lelijkquote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:14 schreef DS4 het volgende:
Ik heb overigens nooit gehoord van Schrik Niet. Wie is dat?
Begrijp ik. Misschien is het een goede voor op doel. Iedere keer een tegen een, als de aanvaller opkijkt vergeet deze van schrik de bal...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Dat is natuurlijk zijn voetbalnaam! Waarschijnlijk is hij erg lelijk.
Een jong talent ruilen + geld voor een ervaren rotquote:Op woensdag 20 juni 2007 00:19 schreef cultheld het volgende:
Ik hoop dat ze 1 miljoen euro betalen en Beerens er bij doen of zo.
Maar wel een speler met een hoog rendement. Hij is 32 dus kan nog wel wat jaartjes mee.quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:12 schreef leolinedance het volgende:
1.8...daar valt opzich nog mee te leven (al is het vrij veel voor een speler van zijn leeftijd)
Als hij er 10 maakt dit jaar en ons een ronde verder schiet in de CL is het ook goedquote:Op woensdag 20 juni 2007 00:53 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Maar wel een speler met een hoog rendement. Hij is 32 dus kan nog wel wat jaartjes mee.
En nee, een restwaarde heeft hij dan niet.
En daar wordt dan 7 miljoen voor betaald?quote:Lazovic: Als ik de helft van het aantal goals van Kezman maak is dat goed genoeg voor mij
Hij bedoelt vast dat hij in een seizoen de helft van Kezman's totale aantal doelpunten maaktquote:Op woensdag 20 juni 2007 08:42 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
En daar wordt dan 7 miljoen voor betaald?![]()
Het is een vrij reëel bedrag voor een speler van zijn kwaliteit, leeftijd en de disharmonie tussen hem en zijn club.quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:12 schreef leolinedance het volgende:
1.8...daar valt opzich nog mee te leven (al is het vrij veel voor een speler van zijn leeftijd)
Dat zeg ikquote:Op woensdag 20 juni 2007 09:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het is een vrij reëel bedrag voor een speler van zijn kwaliteit, leeftijd en de disharmonie tussen hem en zijn club.
Jaja en dan is Ajax weer spekkoper zoals toen met Hoekstraquote:Op woensdag 20 juni 2007 00:19 schreef cultheld het volgende:
Ik hoop dat ze 1 miljoen euro betalen en Beerens er bij doen of zo.
Zonder 1 milj. is het okquote:Op woensdag 20 juni 2007 12:07 schreef patrickt37 het volgende:
Jullie Perez, wij 1 milj. en Kluivert.
Zou een briljante deal zijn, want over een paar weken is Kluivert sowieso weg.quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:07 schreef patrickt37 het volgende:
Jullie Perez, wij 1 milj. en Kluivert.
Ik zat er net aan te denken. Kluivert is einde contract.quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:08 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Zou een briljante deal zijn, want over een paar weken is Kluivert sowieso weg.
Ajax wil Patrick nietquote:Op woensdag 20 juni 2007 12:10 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Ik zat er net aan te denken. Kluivert is einde contract.
Dan blijft het dus toch 2 milj. voor Perez![]()
Van 32 ofzo met een contract voor 1 jaar en het niet naar zijn zin heeft bij zijn huidige clubquote:Op woensdag 20 juni 2007 12:10 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
En ik ben nog steeds van mening dat 2 Milj. echt niet veel is voor een speler met zoveel kwaliteiten.
Ajax mot hem niet meer, Perez wil weg én hij is al 33. 2m zou een slechte deal zijn van PSVquote:Op woensdag 20 juni 2007 12:10 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
En ik ben nog steeds van mening dat 2 Milj. echt niet veel is voor een speler met zoveel kwaliteiten.
Jezus hij wordt met de post ouder...quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:11 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Ajax mot hem niet meer, Perez wil weg én hij is al 33. 2m zou een slechte deal zijn van PSV.
quote:PSV weer in ‘tweede koker’ bij loting Champions League
Bij de loting voor de Champions League wordt PSV net als de voorgaande jaren ingedeeld in koker twee. Dat betekent dat de landskampioen één sterke tegenstander treft en twee, althans op papier, wat lichtere opponenten. Gemeten naar coëfficiënt bezet de Eindhovense club de dertiende plaats op de UEFA-ranglijst.
Groepshoofden
Bij het aanwijzen van de groepshoofden kijkt de Europese voetbalbond naar de prestaties over de voorbije vijf jaar. Elke club verzamelt punten bij een overwinning of gelijkspel. Daarnaast telt het landengemiddelde mee in de rankingscore. PSV drong de laatste drie jaar weliswaar door tot de halve finales, tweede ronde en kwartfinales, maar sneuvelde in de jaren daarvoor al in de eerste ronde. Naast CL-winnaar AC Milan zijn Barcelona, Real Madrid, Inter Milan, Chelsea en Manchester United geplaatst als groepshoofd.
Niet tegen Lyon, Porto of Roma
Andere clubs die al zeker zijn van deelname zijn VfB Stuttgart, Schalke 04, CSKA Moskou, Sporting Lissabon en Olympique Marseille. Liverpool en Arsenal zouden koker één completeren, maar moeten zich wel nog via de derde voorronde kwalificeren voor het hoofdtoernooi. In de groepsfase ontloopt PSV in ieder geval de Franse kampioen Olympique Lyon, Portugees kampioen FC Porto, maar ook AS Roma. Sevilla, Valencia, Benfica en Ajax belanden eveneens in de tweede lotingspot als zijn zich voor het Champions League-toernooi weten te plaatsen.
Toch wat pittige in pot 3 en 4, maar dat is elk jaar wel.quote:First Eight Seeds
1 Milan; 2 Barcelona; 3 Liverpool; 4 Inter Milan; 5 Arsenal; 6 Real Madrid; 7= Chelsea, Manchester United.
Second Eight Seeds
9 Valencia; 10 Lyon; 11 Porto; 12 Sevilla; 13 PSV Eindhoven; 14 Roma; 15 Benfica; 16 Ajax.
Third Eight Seeds
17 Werder Bremen; 18 Celtic; 19 Schalke '04; 20 Stuttgart; 21 Steaua Bucharest; 22 CSKA Moscow; 23 Sporting Lisbon; 24 Lazio.
Fourth Eight Seeds
25 Marseille; 26 Rangers; 27 Shakhtar Donetsk; 28 Besiktas; 29 Olympiacos; 30 Anderlecht; 31 Dynamo Kiev; 32 Levski Sofia.
Lyon ben ik inderdaad al wel een beetje beuquote:Op woensdag 20 juni 2007 12:53 schreef Paaskonijn het volgende:
Geen Lyon, Porto of Roma is ook wel mooi
Man Uquote:Op woensdag 20 juni 2007 13:34 schreef Radegast het volgende:
Hopelijk loten jullie eens een keer wat anders dan Arsenal, Liverpool of AC Milan...
second that!quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:59 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik wil Real Madrid!
Alleen daarom al zou ik ze graag treffen aankomend CL seizoen.quote:
Ja dat wil ik ook !!!quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:59 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik wil Real Madrid!
Die komen als ze zich plaatsen toch in pot 3 of niet?quote:
Liever niet zeg.quote:
Als vrijwel alle clubs die ook voorronde moeten spelen en hoger staan genoteerd zich plaatsen voor het hoofdtoernooi, komt Celtic in pot 3, anders in pot 2.quote:Op woensdag 20 juni 2007 14:05 schreef PyTh het volgende:
[..]
Die komen als ze zich plaatsen toch in pot 3 of niet?
Zou een hele mooie tegenstander zijn in ieder geval.
Ga ik voor 100% zeker naar Glasgow voor de uitwedstrijd.
Precies. Liefst Real Madrid, die kunnen we hebben.quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:39 schreef mcyodogg het volgende:
Een Spaanse tegenstander zou weer eens leuk zijn.
Doe mij maar AC Milan, Arsenal of Barcelona.quote:Op woensdag 20 juni 2007 14:11 schreef ErikT het volgende:
[..]
Precies. Liefst Real Madrid, die kunnen we hebben.
Barcelona, ok, maar die andere 2 hoeven niet zo meer! Iets te vaak gezien!quote:Op woensdag 20 juni 2007 14:13 schreef cultheld het volgende:
[..]
Doe mij maar AC Milan, Arsenal of Barcelona.
Ja man, nog een keer AC Milan of Arsenalquote:Op woensdag 20 juni 2007 14:13 schreef cultheld het volgende:
[..]
Doe mij maar AC Milan, Arsenal of Barcelona.
Ik denk liever aan de punten eigenlijk. AC Milan is nog een keer van te winnen in de eerste ronde en Arsenal zie ik als het zwakste team van al die clubs. Barcelona schijnt de halve basis om te ploegen, dus ook daar zie ik kansen tegen in het begin van het seizoen.quote:Op woensdag 20 juni 2007 14:15 schreef ErikT het volgende:
[..]
Ja man, nog een keer AC Milan of Arsenal![]()
'89, alwaar de voet van Lerby net een millimeter tekort schoot om de 2-2 te maken waarmee PSV door zou zijn geweest.quote:
zal hem even in het OP bestandje vermeldenquote:Op woensdag 20 juni 2007 16:09 schreef mcyodogg het volgende:
PSV heeft nou ook een YouTube pagina
http://nl.youtube.com/user/psveindhoven
Al staan die filmpjes ook op psv.tv
Dan zal het wel weer Milan wordenquote:Op woensdag 20 juni 2007 12:53 schreef Paaskonijn het volgende:
Geen Lyon, Porto of Roma is ook wel mooi
quote:
Het derde bod al ....quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:00 schreef mcyodogg het volgende:
Dit is alweer het 2e bod wat ze afslaan. Het houdt een keer op.
Nee Ajax moet hem voor een stuiver laten gaan omdat jij dat wil. Wat kan Van Geel er aan doen dat Stan zo'n centenkakker is?quote:
Maar is 1.8 voldoende? Voor Feijenoord ja, maar zouden ze dat ook aan PSV vragen?quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:07 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Het derde bod al ....
En ze weten bij jullie dat 1.8 miljoen voldoende is, betaal dat dan gewoon als jullie 'm zo graag willen hebben. We hebben het hier niet over tientallen miljoenen euro's.
Lijkt me wel ja, anders gaat Ajax volgens mij problemen over zich afroepen met betrekking tot de arbitragecomissie.quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:09 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Maar is 1.8 voldoende? Voor Feijenoord ja, maar zouden ze dat ook aan PSV vragen?
haal dan meteen (Als het aan mij ligt) een paar van die plaatjes weg, heeft weinig toegevoegde waarde meer imho, t nieuwe seizoen staat alweer voor de deur, en iedereen weet toch wel dat we kampioen zijn gewordenquote:Op woensdag 20 juni 2007 19:02 schreef pascalheister het volgende:
[..]
zal hem even in het OP bestandje vermelden
Mja, ik vind het prima dat PSV op het scherpst van de snede onderhandelt maar als dit afketst op een paar ton dan zegt dat ook wel het een en ander over hoe "graag" we Perez willen hebben...quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:54 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Misschien moet Valckx gewoon eens een fatsoenlijk bod uitbrengen.
Bron?quote:
Daar geloof ik helemaal niks van eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 21 juni 2007 07:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
aangezien hij toch echt voor de bank gehaald zal worden
perez ja. cler weet iknietquote:Op donderdag 21 juni 2007 09:14 schreef Dylan Dog het volgende:
Vandaag komt het rond, mark my words.
mocht tijd worden, we zitten alweer 10 dagen zonder officiele bevestiging van een aankoopquote:Op donderdag 21 juni 2007 09:14 schreef Dylan Dog het volgende:
Okequote:Op donderdag 21 juni 2007 09:14 schreef Dylan Dog het volgende:
Het is dus echt wachten op de Cler!quote:'PSV ziet af van huurperiode dure Rat'
21/6/2007 10:15
Tim de Cler is nog altijd de beoogde nieuwe linksback van PSV. Als alternatief hadden de Eindhovenaren ook belangstelling voor Razvan Rat, maar de komst van de Roemeen is volgens het Algemeen Dagblad van de baan.
Rat staat onder contract bij Shakhtar Donetsk, maar staat bij de Oekraïense club op de nominatie te worden verhuurd. De 39-voudig Roemeens international moet echter een dermate hoge huursom opbrengen dat PSV een streep door zijn naam heeft gezet.
Canvas tekst.quote:
http://psv.netwerk.to/forums/HTML/forum9/219-46.php Hier posten meerdere users dat ze het op de Belgische teletekst hebben gevonden.quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:52 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik krijg het niet gevonden hoor..
Ik zag het gisterenavond ook staan, maar het leek er inderdaad op dat dat meer was om de pagina te vullen dan om een bevestiging te geven.quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:52 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik krijg het niet gevonden hoor..
Donetsk ligt tegenwoordig toch echt in Oekraïne hoor.quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:56 schreef -Vaduz- het volgende:
Opvallend dat Rat nog steeds in eigen land speelt eigenlijk. Het zal wel een Spaanse middenmoter worden voor hem. Dat ze met Rat bezig waren zegt wel dat ze verder dan De Cler kijken.
Rat speelt niet in eigen land.quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:56 schreef -Vaduz- het volgende:
Opvallend dat Rat nog steeds in eigen land speelt eigenlijk. Het zal wel een Spaanse middenmoter worden voor hem. Dat ze met Rat bezig waren zegt wel dat ze verder dan De Cler kijken.
Je denkt echt dat ze de miljoenenaankopen Koné en Lazovic of Farfan op de bank gaan zetten? Als Perez komt komt ie in principe voor een rol op het 2e plan. Al lwil ik zeker niet uitsluiten dat hij Koné of Lazovic gaandeweg het seizoen uit de basis speelt.quote:Op donderdag 21 juni 2007 09:10 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Daar geloof ik helemaal niks van eerlijk gezegd.
Perez en De Cler zijn gewoon aankopen waar geen visie achter zit en ik ken Koeman ook niet anders, dus op zich zijn het ook wel weer voorspelbare aankopen.quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je denkt echt dat ze de miljoenenaankopen Koné en Lazovic of Farfan op de bank gaan zetten? Als Perez komt komt ie in principe voor een rol op het 2e plan. Al lwil ik zeker niet uitsluiten dat hij Koné of Lazovic gaandeweg het seizoen uit de basis speelt.
Ik heb geen flauw idee hoe jullie gaan spelen volgend jaar maar ik geloof er niet in dat Perez op de bank komt te zitten.quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je denkt echt dat ze de miljoenenaankopen Koné en Lazovic of Farfan op de bank gaan zetten? Als Perez komt komt ie in principe voor een rol op het 2e plan. Al lwil ik zeker niet uitsluiten dat hij Koné of Lazovic gaandeweg het seizoen uit de basis speelt.
Daar zag ik het ook al staan, stond op de pagina over de transfer van Pocognoli naar AZ. Die zou dan de opvolger moeten zijn van Tim de Cler die naar PSV is vertrokken.quote:
Aissati op de bank, tribune, helemaal geen zin meer om z'n contract te verlengen, en weg is 'ie.quote:Op donderdag 21 juni 2007 16:07 schreef DS4 het volgende:
Ik weet niet of het iemand was opgevallen, maar het afgelopen seizoen had PSV een probleem in de breedte van de selectie.
Nou even nadenken over de aankopen...
Ik vrees het ook ja. Die ellendige Koeman heeft te weinig verstand van voetbal blijkt wel uit z'n aankoopbeleid. Zo'n jongen als Lazovic is een sierlijke aanvaller, maar je betaalt geen 6 miljoen euro voor hem om hem op de bank te laten zitten. Farfán is de beste aanvaller van PSV dus die gaat ook niet banken. En aan Koné moet verdiend worden, dus die laten ze ook niet banken. Dat betekent dat de Koe een 4-3-3 voor zich ziet (tenzij nu al vrij zeker is dat Koné of Farfán verkocht wordt, maar dat lijkt me stug). Simons en Afellay zullen wel mogen blijven staan, maar wie zal die derde middenvelder zijn? Ik zet mijn geld niet op Aissati, want dat durft Koeman gewoon niet. De eindstand is dat in navolging van Huntelaar ook Aissati niet op waarde wordt geschat door PSV en dat hij verkast. Naar AZ, Ajax of het buitenland voor een zacht prijsjequote:Op donderdag 21 juni 2007 16:10 schreef Radegast het volgende:
[..]
Aissati op de bank, tribune, helemaal geen zin meer om z'n contract te verlengen, en weg is 'ie.
Naah dat gaat zeker niet gebeuren.quote:Op donderdag 21 juni 2007 16:10 schreef Radegast het volgende:
[..]
Aissati op de bank, tribune, helemaal geen zin meer om z'n contract te verlengen, en weg is 'ie.
Nee hij is alleen vaak geblesseerd inderdaadquote:Op donderdag 21 juni 2007 18:03 schreef the_legend_killer het volgende:
Aissati is niet blessuregevoelig
Aissati moet het krachthonk in, net als Afellay. Mits fit, moeten ze natuurlijk wel allebei op het veld staan. Als Koeman capabel is, dan komt hij met een systeem waarin ze beiden renderen. Helaas is hij dat niet.quote:Op donderdag 21 juni 2007 18:37 schreef PyTh het volgende:
[..]
Nee hij is alleen vaak geblesseerd inderdaad
Ik hoop op een 3-5-2, daar een aantal spelers in dat systeem uitstekend uit de voeten kan (Salcido is er groot mee geworden bijvoorbeeld) en je bij balverlies of dominant vleugelspel van de tegenstander snel om kunt schakelen naar 4-4-2.quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:19 schreef PyTh het volgende:
Eerst maar eens afwachten...
Dan zou dus Simons terug moeten schakelen naar een centrale verdediger en Salcido naar Linksback?quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:23 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik hoop op een 3-5-2, daar een aantal spelers in dat systeem uitstekend uit de voeten kan (Salcido is er groot mee geworden bijvoorbeeld) en je bij balverlies of dominant vleugelspel van de tegenstander snel om kunt schakelen naar 4-4-2.
Aissati gaat geen 34 + ? wedstrijden voor PSV spelen. De helft is voor hem voldoende. Het seizoen daarna moet hij een basisplaats krijgen.quote:Op donderdag 21 juni 2007 16:10 schreef Radegast het volgende:
Aissati en (de vervanger van) Väyrynen, Afellay als diepste middenvelder.quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:40 schreef GodsSon het volgende:
[..]
Dan zou dus Simons terug moeten schakelen naar een centrale verdediger en Salcido naar Linksback?
Zou kunnen, maar of het de beste oplossing is, wie zie je dan rechts/links op het middenveld? Aissati en Affelay?
Ik blijf er trouwens bij dat Vayrynen gewoon een basisplaats moet hebben bij PSV, hij heeft nooit een echte kans gehad, maar kan zo goed voetballenquote:Op donderdag 21 juni 2007 20:04 schreef cultheld het volgende:
[..]
Aissati en (de vervanger van) Väyrynen, Afellay als diepste middenvelder.
Vind je het gek, hij werd misbruikt als controleur. Väyrynen is geen controleur. Hij zou samen met Aissati prima de flanken kunnen bezetten.quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:36 schreef GodsSon het volgende:
[..]
Ik blijf er trouwens bij dat Vayrynen gewoon een basisplaats moet hebben bij PSV, hij heeft nooit een echte kans gehad, maar kan zo goed voetballen
Zeg stakker deze kerel kost zeker geen 2 miljoen voor zijn leeftijd.quote:Op donderdag 21 juni 2007 08:22 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nee, Ajax moet de concurrent voor een kip en een ei sterker maken.
Randdebiel.
Waarom niet? Wat werd er nog voor Ooijer betaald? Dat liep volgens mij ook nog in de miljoenen, en dat voor een verdediger...quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:05 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Zeg stakker deze kerel kost zeker geen 2 miljoen voor zijn leeftijd.
![]()
Verdedigers bereiken later hun piek en ze kunnen ook langer doorgaan na hun 30-ste (zie de Milan defensiequote:Op donderdag 21 juni 2007 21:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Waarom niet? Wat werd er nog voor Ooijer betaald? Dat liep volgens mij ook nog in de miljoenen, en dat voor een verdediger...
Maar verdedigers zijn in de regel wel goedkoper dan aanvallers. Ooijer was trouwens ook geen topper, hij heeft niet voor niets zo lang bij PSV gespeeld.quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:32 schreef PirE het volgende:
[..]
Verdedigers bereiken later hun piek en ze kunnen ook langer doorgaan na hun 30-ste (zie de Milan defensie). De meeste aanvallers (en dat is Perez) worden gewoon een stuk minder als ze de 31/32 gepasseerd zijn. De echte toppers kunnen wat langer mee, maar Perez is geen topper.
Dat toppers sloeg meer op oudere aanvallersquote:Op donderdag 21 juni 2007 22:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Maar verdedigers zijn in de regel wel goedkoper dan aanvallers. Ooijer was trouwens ook geen topper, hij heeft niet voor niets zo lang bij PSV gespeeld.
Wel waar.quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Maar verdedigers zijn in de regel wel goedkoper dan aanvallers. Ooijer was trouwens ook geen topper, hij heeft niet voor niets zo lang bij PSV gespeeld.
In de eredivisie wel ja...quote:
Eredivisie-topper, die zich in Europese wedstrijden goed staande hield. Maar geen Europese topverdediger.quote:
Het zou idd heel vreemd zijn als een Europese topper tig wedstrijden in de CL speelt en nooit weggekocht zou worden. De scouts van de Europese top weten de weg naar het Philipsstadion toch al wel eventjes te vinden volgens mij...quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:50 schreef Radegast het volgende:
[..]
Eredivisie-topper, die zich in Europese wedstrijden goed staande hield. Maar geen Europese topverdediger.
En de beste verdediger van Oranje.quote:
Als dat gebeurt, dan hang ik de vlag uit.quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:08 schreef Radegast het volgende:
De Cler naar Feyenoord?
Neuh.quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:35 schreef cultheld het volgende:
[..]
En de beste verdediger van Oranje.
quote:Volgens NOS Sportjournaal zou Feyenoord een akkoord hebben met Tim de Cler. Marcel Brands van AZ bevestigde tegenover Radio Rijnmond dat de clubs dichtbij een akkoord zijn. ,,Nadat wij onze voorwaarden kenbaar hebben gemaakt, liet Feyenoord ons weten er met ons wel uit te komen. Maar ik weet niet beter dan dat Tim ver is met PSV.''
PSV Netwerk
Volgens zaakwaarnemer Rob Jansen van De Cler wortd er echter nog niet gepraat met Feyenoord: ,,Feyenoord is een serieuze optie, maar we zijn al zo ver met PSV dat het niet netjes is met Feyenoord te praten.'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |