Elk jaar kampioen worden gaat ook vervelen hequote:
Heeft ie een broer dan? Als die de helft van zijn broer haalt is het mij wel goedquote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:29 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Elk jaar kampioen worden gaat ook vervelen he![]()
Na volgend seizoen haalt PSV wel eventjes de broer van Alex![]()
Nog 2,5 maand de tijd.quote:
Tja, ik zie het ook niet zo zitten in hem. 4 jaar geleden misschien nog wel, maar nu mwaquote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:00 schreef senkjoe het volgende:
[..]
Hiephiephoera![]()
Een beetje vergane glorie als je het mij vraagt.
Denk het idd ook niet, al zal hij wel salaris moeten inleveren.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:01 schreef andre347 het volgende:
[..]
Ja, hoeveel zou die moeten kosten, ik denk niet veel want hij mag weg
Goeie begeleiding voor Da Costa en Marcellisquote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:06 schreef AminBen het volgende:
Hyypia is altijd iemand geweest die zijn lichaam goed verzorgd heeft, nog steeds erg fit, sterk in de duels en brengt de nodige ervaring met zich mee natuurlijk.
[..]
Denk het idd ook niet, al zal hij wel salaris moeten inleveren.
Ik dacht dat die net een paar bypass operaties had ondergaan?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:22 schreef KELDER het volgende:
Vanavond dus piet de visser bij talpa. Misschien horen we nog iets over die Rajkovic (of een nieuwe groeibriljant)
Boeit hem geen zak, voetbal voor hem blijft het belangrijkste, met of zonder operatiesquote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:18 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik dacht dat die net een paar bypass operaties had ondergaan?
Inderdaad, voetbal is zijn medicatie lijkt het wel.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:19 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Boeit hem geen zak, voetbal voor hem blijft het belangrijkste, met of zonder operaties![]()
Dan is het hoog tijd voor een zomerstop.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:23 schreef Blawh het volgende:
[..]
Inderdaad, voetbal is zijn medicatie lijkt het wel.
ja en ff later zat hij weer op de tribunequote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:18 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik dacht dat die net een paar bypass operaties had ondergaan?
Wil je hem dood hebben dan?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:50 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dan is het hoog tijd voor een zomerstop.
quote:15/6/2007 - Culina schat kans op blijven op 50%
(Gepost door RvN)
In Australische media liet Jason Culina weten dat de kans fifty-fifty is of hij blijft of vertrekt bij PSV deze zomer. 'Mijn contract loopt nog twee jaar door, maar contracten zeggen tegenwoordig niet meer zoveel. Ik zou graag in Engeland spelen en er is enige interesse geweest van Premiership clubs. Maar ook Duitsland en Italië zijn interessant. Op dit moment is de kans fifty-fifty of ik bij PSV blijf komend seizoen.'
Zo werkt het in de voetballerij he.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:24 schreef rubbereend het volgende:
hilarisch, 3 maanden geleden zei hij alleen te willen vertrekken naar een absolute topclub
Is niet heel veel moet ik eerlijk zeggen!quote:Volgens De Telegraaf heeft PSV tot nu toe slechts een half miljoen euro geboden voor Kenneth Perez. Ajax zou wel een akkoord hebben bereikt met Feyenoord voor een bedrag van bijna twee miljoen euro. Perez heeft echter een voorkeur voor PSV.
Gelukkig maar, De Visser naar Ajax, dan konden we onze club wel opdoeken. Wat een man zeg, leuk om naar te kijken, hij weet zoooooo veel van talentenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:40 schreef Ajaxfan het volgende:
Dat is van der Zee.
Tevens TVPquote:Transfer Rajkovic naar PSV rond
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op zaterdag, 16 juni om 07:16
Slobodan Rajkovic zal volgend seizoen op de Nederlandse velden actief zijn. De verdediger van EK-deelnemer Jong Servië, onder contract bij Chelsea, heeft volgens De Telegraaf gisteren tijdelijk het trainingskamp van zijn ploeg verlaten om bij PSV een medische keuring te ondergaan en afsluitende gesprekken over een transfer te voeren.
De Londenaren willen Rajkovic (18), 1.95 meter lang, komend seizoen bij PSV onderbrengen om hem ervaring op te laten doen. De constructie met Alex en diens ontwikkeling in de afgelopen jaren is de vice-kampioen uitstekend bevallen.
Al op zijn zestiende werd Rajkovic door de Engelse club gecontracteerd voor ruim vijf miljoen euro, een recordbedrag voor een speler van die leeftijd. Het afgelopen seizoen kwam hij wel nog uit voor zijn vroegere club OFK Belgrado, aangezien de stap naar het hoogste keurkorps van José Mourinho nog te groot is.
Rajkovic is op het EK onder 21 nog niet in actie gekomen vanwege een enkelblessure. Gisteren hadden begeleiders van de Servische jeugdploeg al gezegd dat de overstap van Rajkovic naar Eindhoven een kwestie van tijd was.
Hij is geblesseerd, logisch dat hij niet speeltquote:Op zaterdag 16 juni 2007 09:36 schreef Neoktheone het volgende:
Rajkovic is nog maar 18 en reserve op het EK onder 21. Is hij wel goed genoeg dan? Heb hem nooit zien spelen...
Maar is het dan niet makklijker om een jongen van 18 dan gelijk voor 2 seizoenen te huren, dan kan je er echt iets mee! 1 seizoen is te weinig!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 11:28 schreef FrankyMcG het volgende:
Toch is die constructie met Chelsea een prima iets!
Hofland mag gewoon naar Feyenoord hoor!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 11:32 schreef GodsSon het volgende:
Ps hofland moet terug komen, beetje ervaring in de verdediging erbij!
Waarom praat iedereen hier over hem alsof hij de verlosser is? Hij is internationaal gezien een redelijke verdediger, maar niet meer dan dat.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 11:36 schreef Paaskonijn het volgende:
Hofland naar Feyenoord zou echt een gemiste kans zijn
Waarom niet?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 14:26 schreef dndiek het volgende:
Ik zie Hofland ook niet zo snel naar Feyenoord gaan, eerlijk gezegd
Daarna een van de beste seizoenen ooit.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 15:59 schreef PartyAnimal87 het volgende:
[..]
Dat dacht ik in 2000/2001 toen ook. 2-0 verloren daar, en Kezza al naar 5 min geblesseerd![]()
True, truequote:Op zaterdag 16 juni 2007 16:01 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Daarna een van de beste seizoenen ooit.
Precies, de overige 33 wedstrijden niet verlorenquote:
Kijk eens naar wat we nu voor komend seizoen hebben staan in de verdediging. Dan is een "internationaal gezien redelijke verdediger" een enorme versterking. Plus het feit dat hij geen drol kost, de club, cultuur, taal en het voetbal kent. Het niet aantrekken van Hofland is imo een blunder.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 13:50 schreef cultheld het volgende:
[..]
Waarom praat iedereen hier over hem alsof hij de verlosser is? Hij is internationaal gezien een redelijke verdediger, maar niet meer dan dat.
Da Costa is beter dan Hofland.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 17:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Kijk eens naar wat we nu voor komend seizoen hebben staan in de verdediging. Dan is een "internationaal gezien redelijke verdediger" een enorme versterking. Plus het feit dat hij geen drol kost, de club, cultuur, taal en het voetbal kent. Het niet aantrekken van Hofland is imo een blunder.
Omdat er interesse is van clubs die Europees spelen en er wat beter voor staanquote:
Als ik alle blunders van Kevin op moet noemen door de jaren heen, dan ben ik nog wel even bezigquote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:37 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ja, die dekte Rigters lekker ja.
Da Costa zijn beste wedstrijd was inderdaad beter dan HOfland ooit heeft laten zien. Maar toch is Manuel nog erg onzeker en wisselvallig. Dus graag een ervaren back erbij. Kevin is voor die functie wel geschikt.quote:
Ik vraag me af of Hofland zou willen backen. Als back lijkt hij me wel beter dan De Cler, maar dat is natuurlijk ook niet zo moeilijk.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Da Costa zijn beste wedstrijd was inderdaad beter dan HOfland ooit heeft laten zien. Maar toch is Manuel nog erg onzeker en wisselvallig. Dus graag een ervaren back erbij. Kevin is voor die functie wel geschikt.
Back in dit geval als centrale back niet als links of rechts backquote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:41 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik vraag me af of Hofland zou willen backen. Als back lijkt hij me wel beter dan De Cler, maar dat is natuurlijk ook niet zo moeilijk.
Lijkt mij niks. Ik denk dat we qua verdedigers wel prima zitten nu. Alcides was ooit een enorm talent en niemand maakt mij wijs dat dat opeens verdwenen is. Da Costa is een geweldenaar, die alleen nog wat constanter moet worden en Salcido is top in de Eredivisie en redelijk in de CL. Dan krijgen we die Rajkovic er ook nog bij: Daar heb ik geen zicht op, maar het is veelzeggend dat Chelsea er miljoenen voor heeft betaald en denkt dat hij eenzelfde groei als Alex mee kan maken bij PSV.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Back in dit geval als centrale back niet als links of rechts back![]()
Oh.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:37 schreef dndiek het volgende:
[..]
Omdat er interesse is van clubs die Europees spelen en er wat beter voor staan
Oops even niet ver genoeg teruggelezen. Had dat van Rajkovic nog niet meegekregenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:52 schreef cultheld het volgende:
[..]
Lijkt mij niks. Ik denk dat we qua verdedigers wel prima zitten nu. Alcides was ooit een enorm talent en niemand maakt mij wijs dat dat opeens verdwenen is. Da Costa is een geweldenaar, die alleen nog wat constanter moet worden en Salcido is top in de Eredivisie en redelijk in de CL. Dan krijgen we die Rajkovic er ook nog bij: Daar heb ik geen zicht op, maar het is veelzeggend dat Chelsea er miljoenen voor heeft betaald en denkt dat hij eenzelfde groei als Alex mee kan maken bij PSV.
Da Costa maakte er bijkans evenveel als Hofland in zijn hele carriere in een paar wedstrijdjesquote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:39 schreef cultheld het volgende:
[..]
Als ik alle blunders van Kevin op moet noemen door de jaren heen, dan ben ik nog wel even bezig.
Feyenoord en Europese wedstrijden vergeten zeker?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Da Costa maakte er bijkans evenveel als Hofland in zijn hele carriere in een paar wedstrijdjes.
Da Costa heeft gewoon een paar wedstrijden héél kut gespeeld. Ik kan me van Hofland eerlijk gezegd geen dergelijk slechte wedstrijden herinneren.
Nee hoor. Ik weet nog goed hoe Da Costa met kunst en vliegwerk en heel veel inzet en strijd op de been wist te blijven tegen Arsenal, met talent had dat heel wat minder te maken...quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:21 schreef cultheld het volgende:
[..]
Feyenoord en Europese wedstrijden vergeten zeker?
Je hebt gelijk. Hij heeft puur geluk dat hij vrijwel alle kopduels wint. Wat dan altijd nog beter is dan Hofland met z'n geweldige rechterbeen.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik weet nog goed hoe Da Costa met kunst en vliegwerk en heel veel inzet en strijd op de been wist te blijven tegen Arsenal, met talent had dat heel wat minder te maken...
Kijk alleen al eens naar NAC uit, dat is typerend voor Da Costa. Hij kan niet omgaan druk zodra hij de bal heeft. Je hoeft maar zijn kant uit te kijken en hij gaat rare dingen doen. Eigenlijk is het een godswonder dat het nog zo weinig tegendoelpunten opgeleverd heeft.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:36 schreef cultheld het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Hij heeft puur geluk dat hij vrijwel alle kopduels wint. Wat dan altijd nog beter is dan Hofland met z'n geweldige rechterbeen.
quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Da Costa maakte er bijkans evenveel als Hofland in zijn hele carriere in een paar wedstrijdjes.
Da Costa heeft gewoon een paar wedstrijden héél kut gespeeld. Ik kan me van Hofland eerlijk gezegd geen dergelijk slechte wedstrijden herinneren.
er worden voor het middenveld mindere spelers gehaald onder het mom van het zijn Nederlanders. Kan je iemand halen voor de verdediging, voor een prikkie, met een PSV hart, in de linie waar we nogal eens kwetsbaar zijn in de breedte..... en je doet dat niet? Dat is toch een gemiste kans?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 13:50 schreef cultheld het volgende:
[..]
Waarom praat iedereen hier over hem alsof hij de verlosser is? Hij is internationaal gezien een redelijke verdediger, maar niet meer dan dat.
Maar Hofland haal je niet voor de breedte. Als die komt, dan heeft die een basisplek als LCV. En dat zie ik dus niet zitten; Ik eis topquote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]
er worden voor het middenveld mindere spelers gehaald onder het mom van het zijn Nederlanders. Kan je iemand halen voor de verdediging, voor een prikkie, met een PSV hart, in de linie waar we nogal eens kwetsbaar zijn in de breedte..... en je doet dat niet? Dat is toch een gemiste kans?
Ben ik het wel mee eens inderdaad.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:52 schreef ganzenherder het volgende:
Bakkal heeft trouwens wel een goede indruk op me gemaakt op het EK tot nu toe, 5x zo goed als Tardelli en ook een stuk beter dan Beerens![]()
Maar helaas nog iets te zwak voor de basis helaas, maar een uitstekende reserve. Nu is het alleen de vraag of hij dat ook wil volgend seizoen![]()
quote:PSV heeft GEEN optie tot koop bedongen, Rajkovic wilde dit zelf niet.
De huurovereenkomst is getekend voor één seizoen. Dit was de wens van Rajkovic en Chelsea. Voorts geeft Rajkovic aan dat hij in de toekomst z.s.m. kan uitkomen voor Chelsea. Hij kijkt er naar uit om met PSV in de CL te spelen. Meer details over de club PSV zijn hem onbekend, hij wist wel te vertellen dat zijn landgenoot Lazovic ook PSV'er is.
Preciesquote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:13 schreef neilpad het volgende:
Tja misschien durven ze Chelsea niet te weigeren ofzo. Ik zie zo'n snotneus eerlijk gezegd ook niet meteen in de basis staan of hij moet wel heel degelijk zijn.
Hij speelt dus waarschijnlijk het hele jaar op het 2de plan en dan heb ik liever een Marcellis of van de Eijden die af en toe meespeelt.
Precies.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:20 schreef HL_Dog43 het volgende:
Als die Rajkovic zo'n attitude heeft dan kan ie voor mij beter oprotten. Al kan ie goed voetballen. Zo'n attitude hoef ik niet bij PSV.
Hij ziet het zelf wel zittenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:34 schreef HL_Dog43 het volgende:
Jezus laat me daar ajb niet aan denken. Hofland bij Feyenoord.
quote:Kevin Hofland staat niet negatief tegenover een transfer naar Feyenoord. De aanvoerder van VfL Wolfsburg heeft dat gezegd nadat bekend werd dat de Rotterdammers contact hadden opgenomen met de Duitse werkgever van de Limburger.
Afgelopen donderdag hoorde Hofland van zijn zaakwaarnemer Rob Jansen dat de club uit De Kuip van plan was om zich officieel bij Wolfsburg te melden. "Ik heb Magath gezegd dat ik open sta voor elke geïnteresseerde club, dus ook voor Feyenoord. Maar ik vind het belangrijk dat de clubs eerst een akkoord bereiken. Pas daarna kijk ik of de plannen van de club me aanspreken en een transfer voor mij interessant is. Het heeft geen zin om al in een eerder stadium met vertegenwoordigers te praten," aldus Hofland.
Vorige maand deed Wolfsburg Hofland nog een aanbieding om zijn contract, dat tot medio 2008 loopt, te verlengen. Daar ging de voormalig speler van PSV niet op in. Bayer Leverkusen toonde eind mei ook nog belangstelling, maar die onderhandelingen leverden niets op.
Toen Addo naar PSV kwam was dat ook een van de grootste verdedigende talenten die er in Europa rondliep weet je nog..., toen nog voor een recordbedrag gehaald, dus dat zegt niksquote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:52 schreef cultheld het volgende:
[..]
Alcides was ooit een enorm talent en niemand maakt mij wijs dat dat opeens verdwenen is.
Wat is dat nou weer voor onzin? Het is in principe dezelfde situatie als waarin Aissati bij Twente kwam. Als die Rajkovic echt zo'n geweldig talent is, is hij meer dan welkom, al is het maar voor één jaar.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:20 schreef HL_Dog43 het volgende:
Als die Rajkovic zo'n attitude heeft dan kan ie voor mij beter oprotten. Al kan ie goed voetballen. Zo'n attitude hoef ik niet bij PSV.
neeeeeeeeee Da Costa moest eruit en de enige die we daarvoor hadden was Addo. Die het redelijk deed ja.quote:Op zondag 17 juni 2007 03:46 schreef the_legend_killer het volgende:
cult
vergeet niet dat Addo da Costa uit de basis speelde !
Addo heeft nog nooit iemand uit de basis gespeeld volgens mij, dat Da Costa het dus tegen hem aflegt zegt niet veel goeds over hem.quote:Op zondag 17 juni 2007 04:39 schreef cultheld het volgende:
Een paar wedstrijdjes ja. Op basis daarvan zou ik Da Costa af moeten schrijven? Iedere voetballiefhebber ziet dat Da Costa getalenteerd genoeg is om één van de beste verdedigers van Europa te worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |