abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50530528
Die goal tegen Nederland op het EK-21 vond ik ook een kwestie van slechte coaching eigenlijk.
pi_50531495
ben benieuwd wat die Rajkovic gaat brengen
pi_50532179
Koevermans niks voor PSV ?
pi_50532184
Simons naar de spelen , gok ik .
Money won is twice as sweet as money earned.
pi_50532406
Bakkal heeft trouwens wel een goede indruk op me gemaakt op het EK tot nu toe, 5x zo goed als Tardelli en ook een stuk beter dan Beerens

Maar helaas nog iets te zwak voor de basis helaas, maar een uitstekende reserve. Nu is het alleen de vraag of hij dat ook wil volgend seizoen
Patat Friet
  zaterdag 16 juni 2007 @ 22:58:58 #81
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_50532608
Verwacht het niet.Hoop het wel.

Bakkal is inderdaad sterk op dit EK.
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
pi_50532620
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 22:52 schreef ganzenherder het volgende:
Bakkal heeft trouwens wel een goede indruk op me gemaakt op het EK tot nu toe, 5x zo goed als Tardelli en ook een stuk beter dan Beerens

Maar helaas nog iets te zwak voor de basis helaas, maar een uitstekende reserve. Nu is het alleen de vraag of hij dat ook wil volgend seizoen
Ben ik het wel mee eens inderdaad.

Dan die Rajkovic, als ik dit lees
quote:
PSV heeft GEEN optie tot koop bedongen, Rajkovic wilde dit zelf niet.

De huurovereenkomst is getekend voor één seizoen. Dit was de wens van Rajkovic en Chelsea. Voorts geeft Rajkovic aan dat hij in de toekomst z.s.m. kan uitkomen voor Chelsea. Hij kijkt er naar uit om met PSV in de CL te spelen. Meer details over de club PSV zijn hem onbekend, hij wist wel te vertellen dat zijn landgenoot Lazovic ook PSV'er is.

Blijf dan maar lekker weg.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_50532673
Wat moet PSV met die gast? De ontwikkeling van eigen spelers blijft achter, en wie zegt dat die gast van 18 er meteen staat
pi_50533020
Tja misschien durven ze Chelsea niet te weigeren ofzo. Ik zie zo'n snotneus eerlijk gezegd ook niet meteen in de basis staan of hij moet wel heel degelijk zijn.

Hij speelt dus waarschijnlijk het hele jaar op het 2de plan en dan heb ik liever een Marcellis of van de Eijden die af en toe meespeelt.
Money won is twice as sweet as money earned.
pi_50533097
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 23:13 schreef neilpad het volgende:
Tja misschien durven ze Chelsea niet te weigeren ofzo. Ik zie zo'n snotneus eerlijk gezegd ook niet meteen in de basis staan of hij moet wel heel degelijk zijn.

Hij speelt dus waarschijnlijk het hele jaar op het 2de plan en dan heb ik liever een Marcellis of van de Eijden die af en toe meespeelt.
Precies

Marcellis was wel aardig (Tegen liverpool toch ? ) en is de toekomst van PSV. Als PSV Chelsea wat moet gaan dienen, lijkt het me goed plan.
  zaterdag 16 juni 2007 @ 23:20:28 #86
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_50533191
Als die Rajkovic zo'n attitude heeft dan kan ie voor mij beter oprotten. Al kan ie goed voetballen. Zo'n attitude hoef ik niet bij PSV.
  zaterdag 16 juni 2007 @ 23:31:51 #87
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_50533468
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 23:20 schreef HL_Dog43 het volgende:
Als die Rajkovic zo'n attitude heeft dan kan ie voor mij beter oprotten. Al kan ie goed voetballen. Zo'n attitude hoef ik niet bij PSV.
Precies.

En het zou inderdaad een blunder zijn als Hofland naar Feyenoord gaat.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
  zaterdag 16 juni 2007 @ 23:34:13 #88
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_50533540
Jezus laat me daar ajb niet aan denken. Hofland bij Feyenoord.
pi_50533914
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 23:34 schreef HL_Dog43 het volgende:
Jezus laat me daar ajb niet aan denken. Hofland bij Feyenoord.
Hij ziet het zelf wel zitten
quote:
Kevin Hofland staat niet negatief tegenover een transfer naar Feyenoord. De aanvoerder van VfL Wolfsburg heeft dat gezegd nadat bekend werd dat de Rotterdammers contact hadden opgenomen met de Duitse werkgever van de Limburger.

Afgelopen donderdag hoorde Hofland van zijn zaakwaarnemer Rob Jansen dat de club uit De Kuip van plan was om zich officieel bij Wolfsburg te melden. "Ik heb Magath gezegd dat ik open sta voor elke geïnteresseerde club, dus ook voor Feyenoord. Maar ik vind het belangrijk dat de clubs eerst een akkoord bereiken. Pas daarna kijk ik of de plannen van de club me aanspreken en een transfer voor mij interessant is. Het heeft geen zin om al in een eerder stadium met vertegenwoordigers te praten," aldus Hofland.

Vorige maand deed Wolfsburg Hofland nog een aanbieding om zijn contract, dat tot medio 2008 loopt, te verlengen. Daar ging de voormalig speler van PSV niet op in. Bayer Leverkusen toonde eind mei ook nog belangstelling, maar die onderhandelingen leverden niets op.
  zaterdag 16 juni 2007 @ 23:51:31 #90
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_50534007
Godver het zal toch niet waar zijn he.
Jezus Valkx kijk uit je doppen!
pi_50537811
cult

vergeet niet dat Addo da Costa uit de basis speelde !
pi_50538148
Een paar wedstrijdjes ja. Op basis daarvan zou ik Da Costa af moeten schrijven ? Iedere voetballiefhebber ziet dat Da Costa getalenteerd genoeg is om één van de beste verdedigers van Europa te worden.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  zondag 17 juni 2007 @ 11:48:35 #93
4984 KELDER
De enige echte :)
pi_50540209
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 18:52 schreef cultheld het volgende:

[..]

Alcides was ooit een enorm talent en niemand maakt mij wijs dat dat opeens verdwenen is.
Toen Addo naar PSV kwam was dat ook een van de grootste verdedigende talenten die er in Europa rondliep weet je nog..., toen nog voor een recordbedrag gehaald, dus dat zegt niks
You can be anything you want to be
Just turn yourself into anything you think that you could ever be
Be free with your tempo, be free, be free
Surrender your ego - be free, be free to yourself
pi_50542998
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 23:20 schreef HL_Dog43 het volgende:
Wat is dat nou weer voor onzin? Het is in principe dezelfde situatie als waarin Aissati bij Twente kwam. Als die Rajkovic echt zo'n geweldig talent is, is hij meer dan welkom, al is het maar voor één jaar.
pi_50544258
Hofland moet gewoon komen, waarom laat PSV die jonge naar Feyenoord gaan Dat is toch echt te belachelijk voor woorden
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 17 juni 2007 @ 14:10:07 #96
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_50544489
quote:
Op zondag 17 juni 2007 03:46 schreef the_legend_killer het volgende:
cult

vergeet niet dat Addo da Costa uit de basis speelde !
neeeeeeeeee Da Costa moest eruit en de enige die we daarvoor hadden was Addo. Die het redelijk deed ja.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_50545916
OMG ..... psv.......haal Hofland !
pi_50546166
Hofland is Feyenoord niveau.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_50546199
quote:
Op zondag 17 juni 2007 04:39 schreef cultheld het volgende:
Een paar wedstrijdjes ja. Op basis daarvan zou ik Da Costa af moeten schrijven ? Iedere voetballiefhebber ziet dat Da Costa getalenteerd genoeg is om één van de beste verdedigers van Europa te worden.
Addo heeft nog nooit iemand uit de basis gespeeld volgens mij, dat Da Costa het dus tegen hem aflegt zegt niet veel goeds over hem.

Wat ik zie van Da Costa is dat hij vooral heel erg slecht kan spelen. Dat kan je je niet veroorloven als centrale verdediger, als spits kan je daar mee weg komen, als verdediger moet je gewoon constant zijn. Dat is Da Costa niet. Een paar goede wedstrijden compenseren daar niet voor. Verhuren is zoals ik al vaker gezegd heb de beste optie, laat hem eerst maar ergens anders bewijzen dat hij de druk aankan. Want daar zit het hem in volgens mij bij Da Costa, mentaal is hij niet goed.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_50548243
PSV
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')