Ben ik het wel mee eens inderdaad.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:52 schreef ganzenherder het volgende:
Bakkal heeft trouwens wel een goede indruk op me gemaakt op het EK tot nu toe, 5x zo goed als Tardelli en ook een stuk beter dan Beerens![]()
Maar helaas nog iets te zwak voor de basis helaas, maar een uitstekende reserve. Nu is het alleen de vraag of hij dat ook wil volgend seizoen![]()
quote:PSV heeft GEEN optie tot koop bedongen, Rajkovic wilde dit zelf niet.
De huurovereenkomst is getekend voor één seizoen. Dit was de wens van Rajkovic en Chelsea. Voorts geeft Rajkovic aan dat hij in de toekomst z.s.m. kan uitkomen voor Chelsea. Hij kijkt er naar uit om met PSV in de CL te spelen. Meer details over de club PSV zijn hem onbekend, hij wist wel te vertellen dat zijn landgenoot Lazovic ook PSV'er is.
Preciesquote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:13 schreef neilpad het volgende:
Tja misschien durven ze Chelsea niet te weigeren ofzo. Ik zie zo'n snotneus eerlijk gezegd ook niet meteen in de basis staan of hij moet wel heel degelijk zijn.
Hij speelt dus waarschijnlijk het hele jaar op het 2de plan en dan heb ik liever een Marcellis of van de Eijden die af en toe meespeelt.
Precies.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:20 schreef HL_Dog43 het volgende:
Als die Rajkovic zo'n attitude heeft dan kan ie voor mij beter oprotten. Al kan ie goed voetballen. Zo'n attitude hoef ik niet bij PSV.
Hij ziet het zelf wel zittenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:34 schreef HL_Dog43 het volgende:
Jezus laat me daar ajb niet aan denken. Hofland bij Feyenoord.
quote:Kevin Hofland staat niet negatief tegenover een transfer naar Feyenoord. De aanvoerder van VfL Wolfsburg heeft dat gezegd nadat bekend werd dat de Rotterdammers contact hadden opgenomen met de Duitse werkgever van de Limburger.
Afgelopen donderdag hoorde Hofland van zijn zaakwaarnemer Rob Jansen dat de club uit De Kuip van plan was om zich officieel bij Wolfsburg te melden. "Ik heb Magath gezegd dat ik open sta voor elke geïnteresseerde club, dus ook voor Feyenoord. Maar ik vind het belangrijk dat de clubs eerst een akkoord bereiken. Pas daarna kijk ik of de plannen van de club me aanspreken en een transfer voor mij interessant is. Het heeft geen zin om al in een eerder stadium met vertegenwoordigers te praten," aldus Hofland.
Vorige maand deed Wolfsburg Hofland nog een aanbieding om zijn contract, dat tot medio 2008 loopt, te verlengen. Daar ging de voormalig speler van PSV niet op in. Bayer Leverkusen toonde eind mei ook nog belangstelling, maar die onderhandelingen leverden niets op.
Toen Addo naar PSV kwam was dat ook een van de grootste verdedigende talenten die er in Europa rondliep weet je nog..., toen nog voor een recordbedrag gehaald, dus dat zegt niksquote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:52 schreef cultheld het volgende:
[..]
Alcides was ooit een enorm talent en niemand maakt mij wijs dat dat opeens verdwenen is.
Wat is dat nou weer voor onzin? Het is in principe dezelfde situatie als waarin Aissati bij Twente kwam. Als die Rajkovic echt zo'n geweldig talent is, is hij meer dan welkom, al is het maar voor één jaar.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:20 schreef HL_Dog43 het volgende:
Als die Rajkovic zo'n attitude heeft dan kan ie voor mij beter oprotten. Al kan ie goed voetballen. Zo'n attitude hoef ik niet bij PSV.
neeeeeeeeee Da Costa moest eruit en de enige die we daarvoor hadden was Addo. Die het redelijk deed ja.quote:Op zondag 17 juni 2007 03:46 schreef the_legend_killer het volgende:
cult
vergeet niet dat Addo da Costa uit de basis speelde !
Addo heeft nog nooit iemand uit de basis gespeeld volgens mij, dat Da Costa het dus tegen hem aflegt zegt niet veel goeds over hem.quote:Op zondag 17 juni 2007 04:39 schreef cultheld het volgende:
Een paar wedstrijdjes ja. Op basis daarvan zou ik Da Costa af moeten schrijven? Iedere voetballiefhebber ziet dat Da Costa getalenteerd genoeg is om één van de beste verdedigers van Europa te worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |