Nee hij is alleen vaak geblesseerd inderdaadquote:Op donderdag 21 juni 2007 18:03 schreef the_legend_killer het volgende:
Aissati is niet blessuregevoelig
Aissati moet het krachthonk in, net als Afellay. Mits fit, moeten ze natuurlijk wel allebei op het veld staan. Als Koeman capabel is, dan komt hij met een systeem waarin ze beiden renderen. Helaas is hij dat niet.quote:Op donderdag 21 juni 2007 18:37 schreef PyTh het volgende:
[..]
Nee hij is alleen vaak geblesseerd inderdaad
Ik hoop op een 3-5-2, daar een aantal spelers in dat systeem uitstekend uit de voeten kan (Salcido is er groot mee geworden bijvoorbeeld) en je bij balverlies of dominant vleugelspel van de tegenstander snel om kunt schakelen naar 4-4-2.quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:19 schreef PyTh het volgende:
Eerst maar eens afwachten...
Dan zou dus Simons terug moeten schakelen naar een centrale verdediger en Salcido naar Linksback?quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:23 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik hoop op een 3-5-2, daar een aantal spelers in dat systeem uitstekend uit de voeten kan (Salcido is er groot mee geworden bijvoorbeeld) en je bij balverlies of dominant vleugelspel van de tegenstander snel om kunt schakelen naar 4-4-2.
Aissati gaat geen 34 + ? wedstrijden voor PSV spelen. De helft is voor hem voldoende. Het seizoen daarna moet hij een basisplaats krijgen.quote:Op donderdag 21 juni 2007 16:10 schreef Radegast het volgende:
Aissati op de bank, tribune, helemaal geen zin meer om z'n contract te verlengen, en weg is 'ie.
Aissati en (de vervanger van) Väyrynen, Afellay als diepste middenvelder.quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:40 schreef GodsSon het volgende:
[..]
Dan zou dus Simons terug moeten schakelen naar een centrale verdediger en Salcido naar Linksback?
Zou kunnen, maar of het de beste oplossing is, wie zie je dan rechts/links op het middenveld? Aissati en Affelay?
Ik blijf er trouwens bij dat Vayrynen gewoon een basisplaats moet hebben bij PSV, hij heeft nooit een echte kans gehad, maar kan zo goed voetballenquote:Op donderdag 21 juni 2007 20:04 schreef cultheld het volgende:
[..]
Aissati en (de vervanger van) Väyrynen, Afellay als diepste middenvelder.
Vind je het gek, hij werd misbruikt als controleur. Väyrynen is geen controleur. Hij zou samen met Aissati prima de flanken kunnen bezetten.quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:36 schreef GodsSon het volgende:
[..]
Ik blijf er trouwens bij dat Vayrynen gewoon een basisplaats moet hebben bij PSV, hij heeft nooit een echte kans gehad, maar kan zo goed voetballen
Zeg stakker deze kerel kost zeker geen 2 miljoen voor zijn leeftijd.quote:Op donderdag 21 juni 2007 08:22 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nee, Ajax moet de concurrent voor een kip en een ei sterker maken.
Randdebiel.
Waarom niet? Wat werd er nog voor Ooijer betaald? Dat liep volgens mij ook nog in de miljoenen, en dat voor een verdediger...quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:05 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Zeg stakker deze kerel kost zeker geen 2 miljoen voor zijn leeftijd.
![]()
Verdedigers bereiken later hun piek en ze kunnen ook langer doorgaan na hun 30-ste (zie de Milan defensiequote:Op donderdag 21 juni 2007 21:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Waarom niet? Wat werd er nog voor Ooijer betaald? Dat liep volgens mij ook nog in de miljoenen, en dat voor een verdediger...
Maar verdedigers zijn in de regel wel goedkoper dan aanvallers. Ooijer was trouwens ook geen topper, hij heeft niet voor niets zo lang bij PSV gespeeld.quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:32 schreef PirE het volgende:
[..]
Verdedigers bereiken later hun piek en ze kunnen ook langer doorgaan na hun 30-ste (zie de Milan defensie). De meeste aanvallers (en dat is Perez) worden gewoon een stuk minder als ze de 31/32 gepasseerd zijn. De echte toppers kunnen wat langer mee, maar Perez is geen topper.
Dat toppers sloeg meer op oudere aanvallersquote:Op donderdag 21 juni 2007 22:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Maar verdedigers zijn in de regel wel goedkoper dan aanvallers. Ooijer was trouwens ook geen topper, hij heeft niet voor niets zo lang bij PSV gespeeld.
Wel waar.quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Maar verdedigers zijn in de regel wel goedkoper dan aanvallers. Ooijer was trouwens ook geen topper, hij heeft niet voor niets zo lang bij PSV gespeeld.
In de eredivisie wel ja...quote:
Eredivisie-topper, die zich in Europese wedstrijden goed staande hield. Maar geen Europese topverdediger.quote:
Het zou idd heel vreemd zijn als een Europese topper tig wedstrijden in de CL speelt en nooit weggekocht zou worden. De scouts van de Europese top weten de weg naar het Philipsstadion toch al wel eventjes te vinden volgens mij...quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:50 schreef Radegast het volgende:
[..]
Eredivisie-topper, die zich in Europese wedstrijden goed staande hield. Maar geen Europese topverdediger.
En de beste verdediger van Oranje.quote:
Als dat gebeurt, dan hang ik de vlag uit.quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:08 schreef Radegast het volgende:
De Cler naar Feyenoord?
Neuh.quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:35 schreef cultheld het volgende:
[..]
En de beste verdediger van Oranje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |