abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28105796

Laatste nieuws:
quote:
PSV in verband gebracht met jonge Chileen en jonge Turk

PSV is de afgelopen dagen in buitenlandse media in verband gebracht met twee jonge talenten. Volgens La Tercera zou PSV nadrukkelijk interesse hebben in de 16-jarige Mauricio Islas. De verdediger komt uit voor Universidad Catolica. De krant weet zelfs al een transfersom van 300.000 dollar te melden, waarbij de Chileense club 20% van de transferrechten zou behouden.
PSV Netwerk
In bijna alle Turkse media werd PSV de afgelopen dagen in verband gebracht met aanvaller Ergin Keleº. Ook Galatasaray en Besiktas zouden geinteresseerd zijn in de 18-jarige aanvaller. Hij is de jongste speler van Turkije op het WK onder 20. Of de interesse serieus is of slechts gebaseerd op de aanwezigheid van Hiddink bij een duel van Turkije is onduidelijk. De Turk speelde het eerste (verloren) duel tegen China) de volledige 90 minuten mee. Daarna kwam hij niet meer in actie voor Turkije. In de 1/8 finale spelen zij als beste nr 3 tegen Spanje.
  maandag 20 juni 2005 @ 23:58:23 #2
11102 knep
Mountainfreak
pi_28105880
Come on PSV .

Sterkte Ibi .
pi_28105907
PSV
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_28105912
hup PSV
  dinsdag 21 juni 2005 @ 00:01:39 #5
103389 johannes1986
Voetbalfreak & PSV-Fan
pi_28105955
Altijd leuk, een beetje transfernieuws Ik weet te weinig van die 2 om er iets zinnigs over te kunnen zeggen, maar misschien dat andere psv-fokkers er wat meer van weten?
Een centrale verdediger en een spits dus, voor die posities zou ik inderdaad graag nog een speler zien. Die Gladstone van Brazilië-onder 20 schijnt ook goed te zijn? Lijkt wel een kloon van Alex...

Ik vond het leuk om te horen dat die linkeraanvallende middenvelder van Brazilië onder-20 zei dat hij graag naar PSV kwam, als ze hem zouden willen hebben. Ernane van Bahia, die gast bij studio sport was er nogal weg van in ieder geval
  dinsdag 21 juni 2005 @ 00:05:53 #6
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_28106041
PSV EINDHOVEN
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
pi_28106064
Forza PSV
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 21 juni 2005 @ 00:24:05 #8
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_28106360
quote:
Goessens bij A-selectie gehaald
Kristof Goessens meldde in Het Belang van Limburg dat hij voor komend seizoen bij de A-selectie is gehaald. De speler van Jong PSV kreeg een nieuw contract voor een seizoen met een optie op een tweede. Hij is reserve achter linksback Young-pyo Lee. "Guus Hiddink heeft me overtuigd. Hij gaat me overhevelen naar de A kern en heeft me beloofd dat ik na Young-Pyo Lee de tweede man ben voor de positie van linksback."
mooi die vacature is ook opgevuld
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_28108227
quote:
Op dinsdag 21 juni 2005 00:24 schreef rubbereend het volgende:

[..]

mooi die vacature is ook opgevuld
Dat is inderdaad prettig.

Ik had liever een wat meer ervaren man achter Lee gezien, stel dat Lee lang uitgeschakeld raakt. Maar de jeugd moet je ook een kans geven.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  dinsdag 21 juni 2005 @ 08:48:12 #10
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_28108807
quote:
Op dinsdag 21 juni 2005 06:38 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Dat is inderdaad prettig.

Ik had liever een wat meer ervaren man achter Lee gezien, stel dat Lee lang uitgeschakeld raakt. Maar de jeugd moet je ook een kans geven.
Heb het idee dat Hiddink steeds meer eigen jeugd wil gaan brengen ipv aankopen te doen.
Ik vind dit een zeer positieve ontwikkeling
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
  dinsdag 21 juni 2005 @ 08:58:57 #11
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_28108939
PSV
Maar het is idd goed om te zien dan Guus de jeugd ook een kans wilt geven!
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
  dinsdag 21 juni 2005 @ 09:26:50 #12
85230 Goldboy
Philips Sport Vereniging
pi_28109370
quote:
Ivan Leko tekent voor drie seizoenen bij Club

De Kroaat Ivan Leko is de tweede aanwinst van Club Brugge. Deze 27-jarige middenvelder komt over van Hajduk Split, zijn moederclub waar hij tijdens het voorbije halve seizoen even terugkeerde na een Spaans avontuur van drie en een half jaar in de Primera Division bij Malaga. Bij Malaga speelde Leko (75 kg voor 1m78) in totaal 80 competitiewedstrijden. In de vijf voorafgaande seizoenen stond hij bij Hajduk split 127 keer in het eerste elftal, en scoorde hij 30 doelpunten.
Leko speelde ook negen wedstrijden voor het nationale elftal van Kroatië. Hij tekende vandaag een contract voor de komende drie seizoenen bij Club.

(Clubbrugge.be)
Klinkt als een vervanger voor Simons, wat er dus op zou wijzen dat ze in Belgie er rekening mee houden dan Dhr. Simons vertrekt.
Gr.
pi_28109738
quote:
Op dinsdag 21 juni 2005 08:48 schreef PyTh het volgende:

[..]

Heb het idee dat Hiddink steeds meer eigen jeugd wil gaan brengen ipv aankopen te doen.
Ik vind dit een zeer positieve ontwikkeling
Ik ook!
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_28109909
Wel leuk zo
kunnen er eindelijk wat jonkies van PSV meedoen met het grote oranje
of is dat een utopie?
pi_28109996
quote:
Op dinsdag 21 juni 2005 09:26 schreef Goldboy het volgende:

[..]

Klinkt als een vervanger voor Simons, wat er dus op zou wijzen dat ze in Belgie er rekening mee houden dan Dhr. Simons vertrekt.
Leko is de vervanger van Ceh.

Wat voor een blessure heeft Afellay nou?
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_28110138
quote:
Op dinsdag 21 juni 2005 09:58 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Leko is de vervanger van Ceh.

Wat voor een blessure heeft Afellay nou?
een ingescheurde enkelband
pi_28110242
Dus niet afgescheurd. Heeft hij geluk mee.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_28110291
quote:
Op dinsdag 21 juni 2005 10:11 schreef zjroentje het volgende:
Dus niet afgescheurd. Heeft hij geluk mee.
Lees ook weer andere berichten waar afgescheurd staat. Dus een beetje onduidelijk allemaal
pi_28111822
Echt balen van Afellay, maar hij kan toch over vier of vijf weken weer trainen, dus het valt redelijk mee. Hij was één van de smaakmakers bij Oranje tot 20, dus het is wel sneu voor hem. Sterkte!

Overigens vind ik het goed dat Hiddink wat meer gebruik gaat maken van de jeugd. Ik zie niet in waarom een grote club als PSV geen goede voetballers kan voortbrengen. PSV is ten slotte de grootste club van het Zuiden en er zal genoeg Zuidelijk talent aanwezig zijn.
We sure are cute for two ugly people.
  dinsdag 21 juni 2005 @ 12:21:55 #20
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_28113993
quote:
Op dinsdag 21 juni 2005 00:01 schreef johannes1986 het volgende:
Die Gladstone van Brazilië-onder 20 schijnt ook goed te zijn? Lijkt wel een kloon van Alex...
Gladstone is toch een oud sigarettenmerk?? En dat mag toch niet in de EU, dan heeft die jongen een probleem straks
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_28114226
PSV!
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_28116166
En na een halve dag weer een paar nieuwtjes:

21/6/2005 - 'Brazilianen Gladstone en Evandro vooralsnog niet haalbaar voor PSV'
(Gepost door RvN)
Volgens het Brabants Dagblad aast PSV al maanden op de Braziliaan Gladstone (Cruzeiro). Daarnaast zou het ook wel interesse hebben in Evandro (Atletico Paranaense). Tot zaken is het nog niet gekomen. Beide spelers komen uit op het WK onder 20 voor Brazilie. Volgens de krant zijn 11 van de selectiespelers van dat elftal inmiddels onder de hoede van een investeringsgroep De Stellar Groep (onder de hoede van een Russische relatie van Abramovitch). Die probeert alle Braziliaanse talenten op te kopen en vraagt inmiddels voor Europese subtoppers onbetaalbare bedragen.

21/6/2005 - 'PSV rond met CSKA over Argentijn Ferreyra; Hiddink wil middenvelder overtuigen? '
(Gepost door RvN, met dank aan forumlid bertil)
Volgens het Argentijnse Analisis Digital is de Argentijnse middenvelder Osmar Ferreyra dichtbij een overstap naar PSV. De 22-jarige middenvelder (zie profiel) zou zowel naar Udinese als naar PSV kunnen. Volgens de Argentijnse media wil de middenvelder zelf naar Italie, maar zou zijn club CSKA gekozen hebben voor PSV. De Argentijn zou zelf graag weg willen uit Rusland.
Guus Hiddink zou vandaag een onderhoud hebben met de Argentijn in Belgie in een poging hem ervan te overtuigen om naar PSV te komen.

21/6/2005 - Zaakwaarnemer Park: transfer bijna rond
(Gepost door RvN)
De zaakwaarnemer van Ji-sung Park liet tegenover Reuters weten dat de transfer van de Koreaan dichtbij afronding is. "We zijn op het punt waar we snel de deal zouden kunnen afronden. We zijn in onderhandeling over de details met Manchester United, maar ik denk dat de transfer doorgaat zoals we hoopten." Volgens reuters zou de Engelse club 6 miljoen dollar moeten betalen aan PSV en de Koreaan een vierjarig contract gaan ondertekenen in Manchester

21/6/2005 - Zaakwaarnemer Kalou: niet onwelwillend tegenover PSV
(Gepost door RvN)
Vorige week meldde Voetbal International al dat Salomon Kalou niet onwelwillend zou staan tegenover een overgang naar PSV. Quotes ontbraken daar echter bij waardoor er hier en daar wat vraagtekens bij gesteld werd. De zaakwaarnemer van Salomon Kalou, Jan de Visser, liet in het weekblad Sportweek optekenen dat zij een overgang naar PSV niet uitsluiten. 'Salomon staat daar niet onwelwillend tegenover. PSV speelt toch Champions League.' Vanwege het uitblijven van een Nederlands paspoort wil Kalou nog niet weg uit Nederland, een overstap binnen Nederland zou dus wel een optie zijn.
pi_28116240
quote:
Op dinsdag 21 juni 2005 12:21 schreef PirE het volgende:

[..]

Gladstone is toch een oud sigarettenmerk?? En dat mag toch niet in de EU, dan heeft die jongen een probleem straks
Gladstone is een topper en gehaald door Santos als vervanger van Alex. Een erg goede verdediger, maar ik geloof dat Roman hem al min of meer heeft vastgelegd.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_28116372
Ik hoop niet dat het waar is van die Ferreyra: Alles behalve een topper.
  dinsdag 21 juni 2005 @ 22:25:52 #25
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_28116570
quote:
Op dinsdag 21 juni 2005 22:20 schreef cultheld het volgende:
Ik hoop niet dat het waar is van die Ferreyra: Alles behalve een topper.
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')