Opvolger van Park.quote:Op donderdag 16 juni 2005 23:56 schreef Suijk het volgende:
Hoe zou Kalou trouwens in jullie elftal gebruikt moeten worden?
Vind ik toch wel 2 verschillende spelers eigenlijk.quote:
Ik ook, maar vorig seizoen speelde PSV ook met een hele andere opstelling. Hiddink verandert het systeem gewoon.quote:Op donderdag 16 juni 2005 23:57 schreef Suijk het volgende:
[..]
Vind ik toch wel 2 verschillende spelers eigenlijk.
Ik denk dat kalou achter Jan gaat spelen...quote:Op donderdag 16 juni 2005 23:57 schreef Suijk het volgende:
[..]
Tja, helaas weet Hiddink wel hoe hij spelers moet gebruiken.quote:Op donderdag 16 juni 2005 23:58 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik ook, maar vorig seizoen speelde PSV ook met een hele andere opstelling. Hiddink verandert het systeem gewoon.
Misschien dat Hiddink als Park vertrekt wel weer terugvalt op 4-4-2 en dan zou hij samen met Lange Jan in de spits kunnen spelen natuurlijk.quote:Op donderdag 16 juni 2005 23:57 schreef Suijk het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 16 juni 2005 23:59 schreef rubbereend het volgende:
k had wel verwacht dat Appelsientje de nieuwe zou openen maar en de tt verkeerd en de op verkutten
idd dat percentage was in de deal rond vn Persie een belangrijke reden voor Feyenoord om ja te zeggen tegen PSVquote:Op donderdag 16 juni 2005 23:58 schreef PyTh het volgende:
Studio Sport meldt het niet voor niks Vaduz, maar het zal inderdaad afwachten zijn.
Ik denk ook niet dat feyenoord zonder slag of stoot Kalou naar PSV zal laten vertrekken.
Maar zoals ook al eerder aangegeven hebben ze eigenlijk niet veel keus aangezien hij zijn contract niet wil verlengen.
En met het afdingen van een percentage bij doorverkoop en een lekkere transfersom zijn ze een stuk beter af dan een gedemotiveerde Kalou.
Jan diep met Farfan en Kalou als bewegelijke aanvallers daar omheenquote:Op donderdag 16 juni 2005 23:59 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik denk dat kalou achter Jan gaat spelen...
Gomesquote:Op vrijdag 17 juni 2005 00:00 schreef Suijk het volgende:
[..]
Tja, helaas weet Hiddink wel hoe hij spelers moet gebruiken.
Maar geef eens een fictieve opstelling dan, met de nieuwe as en Park die vertrokken is?
en Kalou en Farfan kunnen van flank wisselen, dan heb je een hele gevaarlijke aanval ze kunnen allemaal makkelijk scorenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 00:02 schreef PyTh het volgende:
[..]
Gomes
Ooijer Alex Bouma Lee
Vayrinen Cocu Simons
Kalou VoH Farfan
Bij 4-4-2 verhuist Jefferson naar Linkshalf
Het is pas donderdag ja!quote:
Ik sluit me bij je aan .. nogmaals het nieuws komt meestal pas naar buiten als er al getekend is...quote:Op vrijdag 17 juni 2005 00:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ga pas overstag als meer serieuze bronnen het melden, als AD er morgen ook mee komt en niet in gerucht vorm dan is er een kleine kans, anders niet. Ik blijf er bij dat dit een beetje stemmingmakerij is van Studio Sport.
Dankjequote:Op vrijdag 17 juni 2005 00:04 schreef golfer het volgende:
TT op verzoek aangepast, maar ik kom nog steeds niet op PSV.
Sorryquote:
Zou kunnen ja. Sterke aanval is dat wel. Middenveld moet nog blijken maar heeft ook veel potentie. Verdediging is ook prima, al zou ik voor Bouma ook een concurrent aantrekken. Theo evt. voor Ooijer.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 00:02 schreef PyTh het volgende:
[..]
Gomes
Ooijer Alex Bouma Lee
Vayrinen Cocu Simons
Kalou VoH Farfan
Bij 4-4-2 verhuist Jefferson naar Linkshalf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |