Volgens mij doet die het niet meer, tenminste niet bij mijquote:Op zondag 15 mei 2005 20:50 schreef Djekko het volgende:
Ik mis nog steeds een plaatje met onze prijzen erop
Klopt idd, staat niet meer op de site van Pascal volgens mijquote:Op zondag 15 mei 2005 20:54 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Volgens mij doet die het niet meer, tenminste niet bij mij
Deze zou het moeten wezen dacht ik:
[afbeelding]
Väyrynen is wel een versterking, Barreto ook wel maar bij Yakubu weet ik het nog niet, die heeft het toch niet bij ajax gered?quote:Op zondag 15 mei 2005 21:10 schreef cultheld het volgende:
Väyrynen, Yakubu en Barreto als versterkingen?
Yakubu deed het in de CL best goed namens Ajax. Kan geruild worden tegen grootverdieners Sibon en vd Schaaf; Dus het is sowieso een goede deal.quote:Op zondag 15 mei 2005 21:12 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Väyrynen is wel een versterking, Barreto ook wel maar bij Yakubu weet ik het nog niet, die heeft het toch niet bij ajax gered?
Ik vernam via "De Verlenging" (TV Gelderland) dat Yakubu geruild wordt tegen Sibon en vd Schaaf. Vitesse hoeft verder geen euro te hebben.quote:Op zondag 15 mei 2005 21:15 schreef DIJK het volgende:
Ja ok als ze daar mee akkoord gaan is het sowieso een goeie deal. Maar ik denk dat ze er nog wel wat geld bij willen hebben en dan mogen ze em houden. Dan liever Sibon en Schaaf ergens anders dumpen.
Dan wil ik hem nog wel hebben, maar ik vrees dat het zelfde verhaal wordt als Schaafquote:Op zondag 15 mei 2005 21:14 schreef cultheld het volgende:
[..]
Yakubu deed het in de CL best goed namens Ajax. Kan geruild worden tegen grootverdieners Sibon en vd Schaaf; Dus het is sowieso een goede deal.
¤ 5 miljoen, kon worden gehaald door rijke supporters. En die laten hem niet zomaar gaan, want het is 'hun' aankoop.quote:Op zondag 15 mei 2005 21:15 schreef DIJK het volgende:
Barreto kon ook nog wel eens aan de prijs zijn trouwens. Volgens mij heeft NEC em ook niet goedkoop gehaald.
Externe financiers ja.quote:Op zondag 15 mei 2005 21:18 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
¤ 5 miljoen, kon worden gehaald door rijke supporters.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |