Volgens mij doet die het niet meer, tenminste niet bij mijquote:Op zondag 15 mei 2005 20:50 schreef Djekko het volgende:
Ik mis nog steeds een plaatje met onze prijzen erop
Klopt idd, staat niet meer op de site van Pascal volgens mijquote:Op zondag 15 mei 2005 20:54 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Volgens mij doet die het niet meer, tenminste niet bij mij
Deze zou het moeten wezen dacht ik:
[afbeelding]
Väyrynen is wel een versterking, Barreto ook wel maar bij Yakubu weet ik het nog niet, die heeft het toch niet bij ajax gered?quote:Op zondag 15 mei 2005 21:10 schreef cultheld het volgende:
Väyrynen, Yakubu en Barreto als versterkingen?
Yakubu deed het in de CL best goed namens Ajax. Kan geruild worden tegen grootverdieners Sibon en vd Schaaf; Dus het is sowieso een goede deal.quote:Op zondag 15 mei 2005 21:12 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Väyrynen is wel een versterking, Barreto ook wel maar bij Yakubu weet ik het nog niet, die heeft het toch niet bij ajax gered?
Ik vernam via "De Verlenging" (TV Gelderland) dat Yakubu geruild wordt tegen Sibon en vd Schaaf. Vitesse hoeft verder geen euro te hebben.quote:Op zondag 15 mei 2005 21:15 schreef DIJK het volgende:
Ja ok als ze daar mee akkoord gaan is het sowieso een goeie deal. Maar ik denk dat ze er nog wel wat geld bij willen hebben en dan mogen ze em houden. Dan liever Sibon en Schaaf ergens anders dumpen.
Dan wil ik hem nog wel hebben, maar ik vrees dat het zelfde verhaal wordt als Schaafquote:Op zondag 15 mei 2005 21:14 schreef cultheld het volgende:
[..]
Yakubu deed het in de CL best goed namens Ajax. Kan geruild worden tegen grootverdieners Sibon en vd Schaaf; Dus het is sowieso een goede deal.
¤ 5 miljoen, kon worden gehaald door rijke supporters. En die laten hem niet zomaar gaan, want het is 'hun' aankoop.quote:Op zondag 15 mei 2005 21:15 schreef DIJK het volgende:
Barreto kon ook nog wel eens aan de prijs zijn trouwens. Volgens mij heeft NEC em ook niet goedkoop gehaald.
Externe financiers ja.quote:Op zondag 15 mei 2005 21:18 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
¤ 5 miljoen, kon worden gehaald door rijke supporters.
WK kwalificatiequote:Op zondag 15 mei 2005 21:00 schreef chelloboy het volgende:
En dit kaartje heb ik ook al binnen.![]()
[[url=http://img249.echo.cx/img249/8466/cimg03296bu.jpg]afbeelding][/URL]
Ja, maar dat is nog niet officieel.. kun je dan moeilijk afscheid van nemen. Stel dat ie toch blijft terwijl ie al afscheid heeft genomen..quote:Op zondag 15 mei 2005 21:23 schreef Zapper het volgende:
Hebben alleen Bommel en Vogel afscheid genomen van het publiek vandaag?
Aangezien Van der Schaaf zeker weggaat bijvoorbeeld...
Volgens mij is het per seizoen geregeld.quote:Op zondag 15 mei 2005 21:23 schreef Djekko het volgende:
Yakubu kan toch pas over een jaar komen, omdat je maar één keer per jaar van club mag wisselen..?
Dat lijkt me niet meer dan logisch, je gaat geen namen noemen zolang er nog geen handtekeningen zijn gezet.quote:Op zondag 15 mei 2005 21:38 schreef chelloboy het volgende:
Vanavond Guus Hiddink bij Studio Voetbal,maar hij zal wel weer niks zeggen over wie er volgend seizoen bij gaan komen.
Ja precies. Dus dan zou het nog best een dure aankoop worden. Zeg 7 miljoen. Dat is gewoon teveel voor een gokje.quote:Op zondag 15 mei 2005 21:18 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
¤ 5 miljoen, kon worden gehaald door rijke supporters. En die laten hem niet zomaar gaan, want het is 'hun' aankoop.
Väyrynen kan het echt wel aan.quote:Op zondag 15 mei 2005 22:17 schreef Zapper het volgende:
PSV moet toppers proberen te halen, geen toekomstige eventuele toppers.
Met de repuatatie die dit seizoen is opgebouwd moet dat lukken
Rustig Cultheld, ik doelde op namen als Barreto enz, Väyrynen vind ik een zeer goede!quote:Op zondag 15 mei 2005 22:23 schreef cultheld het volgende:
Väyrynen kan het echt wel aan.Hij kan ook heel goed samen spelen met Tainio en Eremenko jr. , dus waarom niet met Cocu en Lucius/Afellay/Yakubu/iemand anders?
Ah ok.quote:Op zondag 15 mei 2005 22:27 schreef Zapper het volgende:
Suijk, ik heb geen idee, maar Zenden bijvoorbeeld mag best terugkomen
[..]
Rustig Cultheld, ik doelde op namen als Barreto enz, Väyrynen vind ik een zeer goede!
Ik vind eigenlijk wel dat De Jong en Lucius een basisplaats verdienen, maar met de sterke geruchten over Vayrynen is een middenveld met De Jong-Cocu-Vayrynen wel erg aanvallend lijkt me. Laat Yakubu maar zitten waar die zit, hebben dan niet echt een extra middenvelder nodig.quote:Op zondag 15 mei 2005 22:31 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ah ok.
Wat vinden we van een middenveld bestaande uit Yakubu - Cocu - Väyrynen?
Dat wordt fysiek overlopen en dan krijg je een soort Ajax-middenveld. Afellay en Väyrynen zijn beiden fysiek niet sterk en erg aanvallend ingesteld.quote:Op zondag 15 mei 2005 22:34 schreef Djekko het volgende:
Ik zie meer heil in Afellay - Cocu - Väyrynen![]()
Liever geen Yakubu.quote:Op zondag 15 mei 2005 22:31 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ah ok.
Wat vinden we van een middenveld bestaande uit Yakubu - Cocu - Väyrynen?
De bron is een lokaal lelijk nieuws-siteje, die het vermelden niet waard is.quote:Gerald Sibon van PSV naar Heracles Almelo?
Sibon zou volgens betrouwbare bron bij eventuele promotie
deel gaan uitmaken van Heracles Almelo. Hij zou al gesprek-
ken gevoerd hebben met trainer Peter Bosz van Heracles.
Sibon mag vertrekken en zou het liefst bij Heracles Almelo willen
voetballen. Er zijn sponsors bereid gevonden om deze transfer
mogelijk te maken. Bij PSV wordt gezegd dat het om een club in
het oosten gaat. Een naam werd niet genoemd. Heracles wilde geen
commentaar geven.
Ik zie hem liever geruild worden tegen Samaras of Yakubu. Heracles kan slechts een maandsalaris van hem als 'transfersom' ophoesten.quote:Op maandag 16 mei 2005 00:25 schreef Zapper het volgende:
Dit is wel heel opmerkelijk, maar waarschijnlijk niet waar:
[..]
De bron is een lokaal lelijk nieuws-siteje, die het vermelden niet waard is.
Held Sibon naar m'n 2e clubje, dat zou wat zijn
Ik snap wel dat jij alvast naar je gulp opzoek was, maar er wordt toch over sponsoren gepraat, niet?quote:Op maandag 16 mei 2005 00:26 schreef cultheld het volgende:
Ik zie hem liever geruild worden tegen Samaras of Yakubu. Heracles kan slechts een maandsalaris van hem als 'transfersom' ophoesten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |