abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 11 februari 2005 @ 14:30:50 #1
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_25040367

De stand:

En hier verder

[ Bericht 19% gewijzigd door PyTh op 11-02-2005 14:51:19 ]
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
  vrijdag 11 februari 2005 @ 14:36:06 #2
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_25040486
tvp
Leuke OP

wat is Fok! langzaam zeg
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_25040698
Als PSV morgen wint, is het seizoen beklonken
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  vrijdag 11 februari 2005 @ 14:53:07 #4
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_25040749
quote:
Op vrijdag 11 februari 2005 14:50 schreef cultheld het volgende:
Als de boeren winnen is het kampioenschap binnen!

Alhoewel het nog een long & winding road naar mei is zal ik zeker een feestje vieren als PSV er morgen drie in pleurt.

* Spideyman voelt een lichte spanning opkomen.
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
pi_25040759
quote:
Op vrijdag 11 februari 2005 14:50 schreef cultheld het volgende:
dat was het eigenlijk van tevoren al
  vrijdag 11 februari 2005 @ 14:54:01 #6
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_25040764
oh, en prima TT en OP

FORZA PSV
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
pi_25040961
Ik hoop trouwens dat Caluwé niet komt. Dat lijkt me nou echt een nieuwe Fehér-aankoop Beter krijgt Takak een kans, of haalt Hiddink een échte topper, zoals Barreto/Väyrynen
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_25040979
PSV !
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_25041020
quote:
Op vrijdag 11 februari 2005 14:53 schreef Spideyman het volgende:

[..]

Als de boeren winnen is het kampioenschap binnen!

Alhoewel het nog een long & winding road naar mei is zal ik zeker een feestje vieren als PSV er morgen drie in pleurt.

* Spideyman voelt een lichte spanning opkomen.
Bij een overwinning morgen doen ze in ieder geval hele goede zaken om in mei (of misschien al in April) feest te gaan vieren op het Stadhuisplein. Maar dat was volgens mij al voor iedereen duidelijk

Maar ja, zoals je zelf al zegt is de weg nog lang en staan er nog een paar opstakels te wachten.

En ook ik begin al nerveus te worden voor morgen.

Ook hier weer even een herinneringspost voor de eventuele meet op 13 maart.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  vrijdag 11 februari 2005 @ 15:12:05 #10
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_25041099
Morgen naar Alkmaar toe.
Heb er zin in maar dat is niet zo gek natuurlijk
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_25041327
pi_25041414
quote:
Inderdaad, had hem al via de PSV-site gezien. Staan een paar mooie doelpunten tussen, hopelijk laat hij dat ook hier zien.
pi_25041491
Van Nistelrooij positief over terugkeer naar PSV

Ruud van Nistelrooij gaat er van uit dat er een reëele kan is, dat hij over enkele jaren terugkeert bij PSV. Dat zegt de spits van Manchester United in FC Brabant, het voetbalprogramma dat op vrijdagavond wordt uitgezonden op Omroep Brabant TV.

Lees verder...
pi_25041508
Morgen belangrijke dag.
pi_25041531
quote:
Op vrijdag 11 februari 2005 15:38 schreef Blikvanger het volgende:
Van Nistelrooij positief over terugkeer naar PSV

Ruud van Nistelrooij gaat er van uit dat er een reëele kan is, dat hij over enkele jaren terugkeert bij PSV. Dat zegt de spits van Manchester United in FC Brabant, het voetbalprogramma dat op vrijdagavond wordt uitgezonden op Omroep Brabant TV.

Lees verder...
Goed nieuws
Zal mooi zijn als Ruud terugkomt !
  vrijdag 11 februari 2005 @ 15:55:22 #16
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_25041740
Leuk interview met Robert Ben benieuwd of ie gaat spelen morgen.
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_25041820
quote:
Op vrijdag 11 februari 2005 15:55 schreef Zapper het volgende:
Leuk interview met Robert Ben benieuwd of ie gaat spelen morgen.
Hij zit bij de voorlopige selectie:
quote:
Hiddink verwacht een 'heerlijke wedstrijd'

Na afloop van de laatste training op weg naar Alkmaar zei Guus Hiddink dat hij morgenavond in 'de Hout' een heerlijke wedstrijd verwacht. “Geen harde wedstrijd, maar wel heel open."

Hiddink heeft twintig man opgenomen in de voorlopige selectie voor de wedstrijd tegen AZ. Daar zit ook de Braziliaan Robert bij. De selectie is ietsje groter, omdat een aantal spelers niet helemaal honderd procent is. "Sommige hebben wat verkoudheid of halve dingetjes." Eén van hen is Johann Vogel, die volgens Hiddink “met wat kleine klachtjes" is teruggekomen van zijn interland met Zwitserland. DaMarcus Beasley was er vanochtend nog niet bij, hij kwam pas later terug uit de VS. "Dat is vaker met hem. Dan spelen ze tegen Trinidad en Tobago, heeft de vlucht vertraging en daardoor mist-ie in Miami zijn aansluiting. We moeten morgen even kijken hoe hij zijn jetlag heeft verwerkt", aldus Hiddink. Michael Lamey is er sowieso niet bij, hij is ziek.

Uitslag niet beslissend
Wilfred Bouma liet afgelopen week nog de interland van Oranje tegen Engeland schieten, maar hij heeft volgens Hiddink intussen weer redelijk kunnen trainen. Ook Phillip Cocu is klaar om te spelen. "Morgen wordt een mooie wedstrijd, dit zijn de duels waarop iedereen zicht verheugt. De uitslag is in deze fase van de competitie nog niet beslissend. Het resultaat zal nog niet zorgen voor een definitieve scheiding."

De aanwezige journalisten legden Hiddink voor dat morgenavond de 'heersende, traditionele macht' het opneemt tegen de 'aanstormende macht'. De hoofdtrainer van PSV onderstreepte dat, en beaamde ook dat het een probleem was dat de ploeg vanwege de afwezigen niet tactisch heeft kunnen trainen. "En je moet altijd maar hopen dat iedereen fit terugkomt."

Over de speelwijze van AZ is Hiddink duidelijk. "Ze spelen graag zwaar op de aanval, dat kenmerkt hun spel. Ze willen in een vroege fase scoren. Ik denk niet dat ze tegen ons van hun geloof zullen afvallen." Eén van de journalisten merkte op dat er voor de vleugelaanvallers van PSV morgen een heel belangrijke rol is weggelegd, in verband met de sterk opkomende backs van AZ. "Daar begint de verdediging." Of de Braziliaanse aankoop Robert in actie komt, liet Hiddink nog niet weten. "De laatste dagen komt hij wat losser. In het begin heeft hij op verkeerde schoenen getraind, waardoor hij onder de blaren zat. We moeten hem ook duiden op hoe wij spelen. Morgen beslissen we of hij klaar is." De aftrap in 'de Hout' is om 19.30 uur.

De voorlopige selectie voor de wedstrijd tegen AZ:
Doel: Gomes, Zoetebier
Verdediging: Addo, Alex, Bøgelund, Bouma, Lee, Ooijer
Middenveld: Van Bommel, Cocu, De Jong, Lucius, Van der Schaaf, Vogel
Aanval: Beasley, Farfán, Park, Robert, Sibon, Vennegoor of Hesselink
Bron: PSV.nl
pi_25041950
HUP PSV
Zit morgen nog in Maastricht als de wedstrijd begint denk ik, dus d.m.v. gprs de tussenstand maar bijhouden
pi_25042448
verkeerde schoenen
das wel heel, tjah, amateuristisch?

maareh hoop een leuke wedstrijd te horen via radio (of zien via een stream, hint )
pi_25042533
quote:
Op vrijdag 11 februari 2005 16:45 schreef ASSpirine het volgende:
verkeerde schoenen
das wel heel, tjah, amateuristisch?
Hij had zijn eigen schoenen in Mexico laten liggen, waardoor hij op andere schoenen moest voetballen, met het bekende resultaat
pi_25042564
Dat is inderdaad raar, je hebt na een paar minuten toch wel door dat je niet op de goede schoenen loopt.
That's all folks!
pi_25043193
Hij wilde zich gewoon graag bewijzen. Zoals Trabelsi op stage bij Ajax, die speelde op schoenen van Peter Boeve.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 11 februari 2005 @ 17:40:48 #23
95275 Djekko
Wat nou ondertitel
pi_25043369
Tvp'tje
Amsterdam had het, Eindhoven heeft het en Rotterdam heeft geen flauw benul waar het over gaat
  vrijdag 11 februari 2005 @ 18:59:55 #24
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_25044758
quote:
Op vrijdag 11 februari 2005 17:30 schreef methodmich het volgende:
Hij wilde zich gewoon graag bewijzen. Zoals Trabelsi op stage bij Ajax, die speelde op schoenen van Peter Boeve.
Dus een goede motivatie en de wil om te presteren
het zal me niks verbazen als die tegen AZ niet mee speelt... ik denk dat Guus op safe speelt met hem
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_25044796
quote:
Op vrijdag 11 februari 2005 18:59 schreef appelsientje het volgende:

[..]

Dus een goede motivatie en de wil om te presteren
het zal me niks verbazen als die tegen AZ niet mee speelt... ik denk dat Guus op safe speelt met hem
Nou als de wedstrijd na 60 minuten al ruim beslist is in ons voordeel (0-3 of zo) is de kans wel aanwezig dat hij in het veld komt. Maar als de wedstrijd nog niet gespeeld is, zal hij wel op de bank blijven zitten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')