Als de boeren winnen is het kampioenschap binnen!quote:Op vrijdag 11 februari 2005 14:50 schreef cultheld het volgende:
Als PSV morgen wint, is het seizoen beklonken
dat was het eigenlijk van tevoren alquote:Op vrijdag 11 februari 2005 14:50 schreef cultheld het volgende:
Als PSV morgen wint, is het seizoen beklonken
Bij een overwinning morgen doen ze in ieder geval hele goede zaken om in mei (of misschien al in April) feest te gaan vieren op het Stadhuisplein. Maar dat was volgens mij al voor iedereen duidelijkquote:Op vrijdag 11 februari 2005 14:53 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Als de boeren winnen is het kampioenschap binnen!
Alhoewel het nog een long & winding road naar mei is zal ik zeker een feestje vieren als PSV er morgen drie in pleurt.
* Spideyman voelt een lichte spanning opkomen.
Inderdaad, had hem al via de PSV-site gezien. Staan een paar mooie doelpunten tussen, hopelijk laat hij dat ook hier zien.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 15:28 schreef cultheld het volgende:
Leuk filmpje met Robert
http://sitestat.kpn-is.nl/psv/psv/s?clickout.InterviewRobertHi&ns_type=clickout
Goed nieuwsquote:Op vrijdag 11 februari 2005 15:38 schreef Blikvanger het volgende:
Van Nistelrooij positief over terugkeer naar PSV
Ruud van Nistelrooij gaat er van uit dat er een reëele kan is, dat hij over enkele jaren terugkeert bij PSV. Dat zegt de spits van Manchester United in FC Brabant, het voetbalprogramma dat op vrijdagavond wordt uitgezonden op Omroep Brabant TV.
Lees verder...
Hij zit bij de voorlopige selectie:quote:Op vrijdag 11 februari 2005 15:55 schreef Zapper het volgende:
Leuk interview met RobertBen benieuwd of ie gaat spelen morgen.
Bron: PSV.nlquote:Hiddink verwacht een 'heerlijke wedstrijd'
Na afloop van de laatste training op weg naar Alkmaar zei Guus Hiddink dat hij morgenavond in 'de Hout' een heerlijke wedstrijd verwacht. “Geen harde wedstrijd, maar wel heel open."
Hiddink heeft twintig man opgenomen in de voorlopige selectie voor de wedstrijd tegen AZ. Daar zit ook de Braziliaan Robert bij. De selectie is ietsje groter, omdat een aantal spelers niet helemaal honderd procent is. "Sommige hebben wat verkoudheid of halve dingetjes." Eén van hen is Johann Vogel, die volgens Hiddink “met wat kleine klachtjes" is teruggekomen van zijn interland met Zwitserland. DaMarcus Beasley was er vanochtend nog niet bij, hij kwam pas later terug uit de VS. "Dat is vaker met hem. Dan spelen ze tegen Trinidad en Tobago, heeft de vlucht vertraging en daardoor mist-ie in Miami zijn aansluiting. We moeten morgen even kijken hoe hij zijn jetlag heeft verwerkt", aldus Hiddink. Michael Lamey is er sowieso niet bij, hij is ziek.
Uitslag niet beslissend
Wilfred Bouma liet afgelopen week nog de interland van Oranje tegen Engeland schieten, maar hij heeft volgens Hiddink intussen weer redelijk kunnen trainen. Ook Phillip Cocu is klaar om te spelen. "Morgen wordt een mooie wedstrijd, dit zijn de duels waarop iedereen zicht verheugt. De uitslag is in deze fase van de competitie nog niet beslissend. Het resultaat zal nog niet zorgen voor een definitieve scheiding."
De aanwezige journalisten legden Hiddink voor dat morgenavond de 'heersende, traditionele macht' het opneemt tegen de 'aanstormende macht'. De hoofdtrainer van PSV onderstreepte dat, en beaamde ook dat het een probleem was dat de ploeg vanwege de afwezigen niet tactisch heeft kunnen trainen. "En je moet altijd maar hopen dat iedereen fit terugkomt."
Over de speelwijze van AZ is Hiddink duidelijk. "Ze spelen graag zwaar op de aanval, dat kenmerkt hun spel. Ze willen in een vroege fase scoren. Ik denk niet dat ze tegen ons van hun geloof zullen afvallen." Eén van de journalisten merkte op dat er voor de vleugelaanvallers van PSV morgen een heel belangrijke rol is weggelegd, in verband met de sterk opkomende backs van AZ. "Daar begint de verdediging." Of de Braziliaanse aankoop Robert in actie komt, liet Hiddink nog niet weten. "De laatste dagen komt hij wat losser. In het begin heeft hij op verkeerde schoenen getraind, waardoor hij onder de blaren zat. We moeten hem ook duiden op hoe wij spelen. Morgen beslissen we of hij klaar is." De aftrap in 'de Hout' is om 19.30 uur.
De voorlopige selectie voor de wedstrijd tegen AZ:
Doel: Gomes, Zoetebier
Verdediging: Addo, Alex, Bøgelund, Bouma, Lee, Ooijer
Middenveld: Van Bommel, Cocu, De Jong, Lucius, Van der Schaaf, Vogel
Aanval: Beasley, Farfán, Park, Robert, Sibon, Vennegoor of Hesselink
Hij had zijn eigen schoenen in Mexico laten liggen, waardoor hij op andere schoenen moest voetballen, met het bekende resultaatquote:Op vrijdag 11 februari 2005 16:45 schreef ASSpirine het volgende:
verkeerde schoenen
das wel heel, tjah, amateuristisch?
Dus een goede motivatiequote:Op vrijdag 11 februari 2005 17:30 schreef methodmich het volgende:
Hij wilde zich gewoon graag bewijzen. Zoals Trabelsi op stage bij Ajax, die speelde op schoenen van Peter Boeve.
Nou als de wedstrijd na 60 minuten al ruim beslist is in ons voordeel (0-3 of zo) is de kans wel aanwezig dat hij in het veld komt. Maar als de wedstrijd nog niet gespeeld is, zal hij wel op de bank blijven zitten.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 18:59 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Dus een goede motivatieen de wil om te presteren
![]()
het zal me niks verbazen als die tegen AZ niet mee speelt... ik denk dat Guus op safe speelt met hem
quote:11/2/2005 - "Overgang rond; PSV krijgt 50% van transferrechten van 13-jarige Nicão"
(Van onze verslaggever RvN)
In het Braziliaanse Tribuna laat een woordvoerder van CR Promoções weten dat er inderdaad een akkoord is over de 13-jarige Braziliaan Nicão. Tot zijn 16e zou hij in Brazilie blijven en daarna de overstap naar Nederland komen. Braziliaanse topclubs en o.a. Barcelona en CSKA Moskou zouden daardoor achter het net vissen. Samen met CR Promoções zal PSV verantwoordleijk zijn voor de opleiding en ontwikkeling van het jonge talent. Beiden zouden ook 50% van de transferrechten krijgen. Hij zou om en om 3 maanden in Nederland en 3 maanden in Brazilie verblijven de komende jaren. "In 30 jaar voetbal heb ik nog nooit zoiets gezien. Het is een fenomeen, een zwarte Maradona. Zijn niveau is dezelfde als Romario en Ronaldo in hun betere tijd" aldus de woordvoerder van CR Promoções.
Niet geschoten is altijd mis, om maar even een dooddoener te gebruiken.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 20:21 schreef methodmich het volgende:
Straks krijgt ie de groeispurt en kan ie niks meer...
quote:Op zaterdag 12 februari 2005 07:38 schreef rubbereend het volgende:
vanavond zet PSV de beslissende stap richting de titel
Het zal een spannend avondje worden.....quote:Op zaterdag 12 februari 2005 09:05 schreef appelsientje het volgende:
[..]
![]()
Idd we gaan er voor, ik ga proberen het via de radio te volgen....
Heb er zin in !
Ik zeg radiootje > zendertje > oordopjequote:Op zaterdag 12 februari 2005 12:51 schreef ASSpirine het volgende:
gisteren achter gekomen dat PSV op zaterdag speelt
ik ben vandaag weg voor een verjaardagsfeest...
damned
Ik heb precies hetzelfde dusquote:Op zaterdag 12 februari 2005 12:55 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Ik zeg radiootje > zendertje > oordopje
En als iemand tegen je praat gewoon blijven lachen.
ja maar straks winnen we met 0 - 5 en dan ben ik veel geld kwijt.... (arme studentquote:Op zaterdag 12 februari 2005 13:43 schreef WooZ het volgende:
Of even tijdelijk de psv smsservice aanzetten, krijs je bij elke goal wel een smsje
sms 'psv away aan' naar 3355
daarom neem ik m'n pa mee naar het café kan ie mooi alles betalenquote:Op zaterdag 12 februari 2005 14:23 schreef appelsientje het volgende:
[..]
ja maar straks winnen we met 0 - 5 en dan ben ik veel geld kwijt.... (arme student)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |