Er straan nog meer vragen openquote:Goed idee. En Cherrymoon Traxx aka Diego-maatje: Gera is niet van positie veranderd.
Jij kan goed discussieren zeg.quote:Op woensdag 23 maart 2005 19:31 schreef methodmich het volgende:
En Cherrymoon Traxx aka Diego-maatje .
Dat hoor ik hem graag zelf zeggen.quote:Op woensdag 23 maart 2005 19:35 schreef methodmich het volgende:
Dat komt hem beter uit, gras.
ja sorryquote:Op woensdag 23 maart 2005 19:38 schreef rubbereend het volgende:
je kan een lijst over de afgelopen 30 jaar maken omdat PSV eigenlijk sinds mid jaren 70 zich definitief bij de top 3 heeft gemeld, maarja zo kun je de periode zo lang en kort maken als je wil.
Feit is dat PSV natuurlijk in de Eredicisie allang de nummer 2 van Nederland is.
en hebben we deze titel niet al eens gehad?
Dat lijkt me logisch. Ajax heeft misschien wel het slechtste seizoen van de afgelopen tien jaar, zeker gezien de verwachtingen vooraf, en nog staat Feyenoord op de derde plek...quote:Op woensdag 23 maart 2005 19:38 schreef rubbereend het volgende:
Feit is dat PSV natuurlijk in de Eredicisie allang de nummer 2 van Nederland is.
En jij hebt wederom geen vraag beantwoordquote:Dat heb ik niet gezegd, je leest dus weer eens fout
CMT:quote:Oh je bedoelt eigenlijk dat Gullit eigenlijk geen spits was?
Diego:quote:Spelers veranderen nooit van positie?
Diego:quote:Hoe weet je dat of ik Gera niet ken?
quote:Weer een vraag voor MM, zou hij dat mentaal aankunnen?
Neuh het seizoen 1998-1999 / 1999 -2000 waren nog dramatischer en toen waren de verwachtingen vooraf ook hoog..quote:Op woensdag 23 maart 2005 19:41 schreef gras het volgende:
[..]
Dat lijkt me logisch. Ajax heeft misschien wel het slechtste seizoen van de afgelopen tien jaar, zeker gezien de verwachtingen vooraf, en nog staat Feyenoord op de derde plek...
Vraag me af hoe een Feyenoorder zich jaar in jaar uit moet voelen.
Gelukkig is volgens onze kenner Van Bommel een verdedigende middenvelderquote:Vraag 3: Anders wist je dat hij geen verdedigende middenvelder was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |