Er straan nog meer vragen openquote:Goed idee. En Cherrymoon Traxx aka Diego-maatje: Gera is niet van positie veranderd.
Jij kan goed discussieren zeg.quote:Op woensdag 23 maart 2005 19:31 schreef methodmich het volgende:
En Cherrymoon Traxx aka Diego-maatje .
Dat hoor ik hem graag zelf zeggen.quote:Op woensdag 23 maart 2005 19:35 schreef methodmich het volgende:
Dat komt hem beter uit, gras.
ja sorryquote:Op woensdag 23 maart 2005 19:38 schreef rubbereend het volgende:
je kan een lijst over de afgelopen 30 jaar maken omdat PSV eigenlijk sinds mid jaren 70 zich definitief bij de top 3 heeft gemeld, maarja zo kun je de periode zo lang en kort maken als je wil.
Feit is dat PSV natuurlijk in de Eredicisie allang de nummer 2 van Nederland is.
en hebben we deze titel niet al eens gehad?
Dat lijkt me logisch. Ajax heeft misschien wel het slechtste seizoen van de afgelopen tien jaar, zeker gezien de verwachtingen vooraf, en nog staat Feyenoord op de derde plek...quote:Op woensdag 23 maart 2005 19:38 schreef rubbereend het volgende:
Feit is dat PSV natuurlijk in de Eredicisie allang de nummer 2 van Nederland is.
En jij hebt wederom geen vraag beantwoordquote:Dat heb ik niet gezegd, je leest dus weer eens fout
CMT:quote:Oh je bedoelt eigenlijk dat Gullit eigenlijk geen spits was?
Diego:quote:Spelers veranderen nooit van positie?
Diego:quote:Hoe weet je dat of ik Gera niet ken?
quote:Weer een vraag voor MM, zou hij dat mentaal aankunnen?
Neuh het seizoen 1998-1999 / 1999 -2000 waren nog dramatischer en toen waren de verwachtingen vooraf ook hoog..quote:Op woensdag 23 maart 2005 19:41 schreef gras het volgende:
[..]
Dat lijkt me logisch. Ajax heeft misschien wel het slechtste seizoen van de afgelopen tien jaar, zeker gezien de verwachtingen vooraf, en nog staat Feyenoord op de derde plek...
Vraag me af hoe een Feyenoorder zich jaar in jaar uit moet voelen.
Gelukkig is volgens onze kenner Van Bommel een verdedigende middenvelderquote:Vraag 3: Anders wist je dat hij geen verdedigende middenvelder was
1999-2000 waren de verwachtingen zeker niet zo hoog als dit seizoen. Was toen echt een zinkend schip.quote:Op woensdag 23 maart 2005 19:59 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Neuh het seizoen 1998-1999 / 1999 -2000 waren nog dramatischer en toen waren de verwachtingen vooraf ook hoog..
MM taal: Kut, ik ben weer uitgeluld waarom weet ik nu niet dat Van Bommel vrijwel altijd speelt tegen de verdedigende middenvelder van de tegenstander en dat hij vaak zijn man laat lopenquote:Zoek ze zelf maar op, je bent toch zo goed in databases lezen... Ik heb geen zin meer in jouw gezwets.
Nee ik baseer me op de wedstrijden die ik bezoek of live zie in tegenstelling tot wat ww.vi.nl beweerdquote:Diego, gelukkig weet jij er heel veel van, kan je alle spelersnamen prima schrijven en praat je nu niet die mensen na die ooit eens hebben gezegd dat Van Bommel zijn man laat lopen. Kansloos figuur!
het kampioenschap hebben we ook meer dan 1 keer gehadquote:Op woensdag 23 maart 2005 19:38 schreef rubbereend het volgende:
en hebben we deze titel niet al eens gehad?
volgend seizoen weerquote:Op woensdag 23 maart 2005 22:00 schreef pascalheister het volgende:
[..]
het kampioenschap hebben we ook meer dan 1 keer gehad![]()
Ik had de laatste weken ook een beetje dat idee. Vooral die oorwassing die wij zondag kregen deed mij erg denken aan onze wedstrijd bij jullie in 94-95 (volgens mij ook onze laatste winstpartij in Eindhoven).quote:Op woensdag 23 maart 2005 21:08 schreef Garlic_Sauce het volgende:
Trouwens, dit seizoen doet me nu al een beetje denken aan dat seizoen waarin Roda 2e werd en iedereen verbaasde... Die hadden toen de pech dat Ajax gewoon helemaal niks weggaf (was dat seizoen 95?) anders waren ze kampioen geworden... en dit jaar gebeurt hetzelfde met AZ denk ik. Spelen ontzettend goed en in ieder ander seizoen zouden ze kampioen worden, maar PSV is net iets volwassener en laat gewoon NOG minder punten liggen.
Mavuba is een groot talent van Bordeaux.quote:Op donderdag 24 maart 2005 04:18 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
En hoe de fuck is Muvaba?
Voeg me ook eens toe op msn nachtbraker
1-4...... waarbij het na een kwartier al 0-3 stond. Idd de laatste winstpartij in Eindhovenquote:Op woensdag 23 maart 2005 23:12 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik had de laatste weken ook een beetje dat idee. Vooral die oorwassing die wij zondag kregen deed mij erg denken aan onze wedstrijd bij jullie in 94-95 (volgens mij ook onze laatste winstpartij in Eindhoven).
Er zit niets anders op voor PSV: kampioen worden voor een zeer sterk AZ, CL winnen, en de AC verliezen in sudden-death tegen feyenoord door een goal van Mike O.
Met de vierde van Van Vossen.quote:Op donderdag 24 maart 2005 10:13 schreef StarGazer het volgende:
[..]
1-4...... waarbij het na een kwartier al 0-3 stond. Idd de laatste winstpartij in Eindhoven
iddquote:Op woensdag 23 maart 2005 20:38 schreef VoreG het volgende:
Altijd gezellig in brabant
Aad de Mos was toen nog onze trainer, die werd na die wedstrijd of kort daarop ontslagen, meer weet ik gelukkig niet meer van die wedstrijdquote:Op donderdag 24 maart 2005 11:06 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Met de vierde van Van Vossen.
Die was toen nog gewoon live op de NOS. Wat een tijd zeg.
idd... ik ga (als ik kan) er natuurlijk wel naar toe.. lijkt me echt super gezellig... de vorige keer was het ook goed te doen!quote:Op donderdag 24 maart 2005 13:47 schreef rubbereend het volgende:
op de markt kun je altijd gaan staan met de kampioenswedstrijd. We spelen de voorlaatste en de wedstrijd daarvoor thuis dus de kans om thuis kampioen te worden is dik aanwezig. voorlaatste wedstrijd is wel tegen feyenoord.
Maar k heb liever dat we thuis kampioen worden dan is de huldiging niet zo laat en kan k ook nog thuiskomen
En nu zelfs Zoetebier een kneus noemen.quote:Op donderdag 24 maart 2005 00:49 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik breng die kneus wel naar Nijmegen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik wil Sibon, Van der Schaaf, Addo, Smit, Wilson, Bogelund, Feher en Vogel ook graag meenemen
Met Menzo in het Psv doelquote:Op donderdag 24 maart 2005 11:06 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Met de vierde van Van Vossen.
Die was toen nog gewoon live op de NOS. Wat een tijd zeg.
Die goeie oude tijdquote:
Als ze uit moeten ben ik denk ik wel op de markt te vinden. Nog nooit meegemaak, ook niet 2 jaar geleden. Lijkt me dus wel een keer leuk om mee te maken.quote:Op donderdag 24 maart 2005 13:45 schreef Garlic_Sauce het volgende:
Waar kijken jullie het liefst de kampioenswedstrijd trouwens (net zo voorbarig)
In het stadion is natuurlijk prachtig (als ze tenminste thuisspelen dan) maar ik vond het de laatste keer dat ik op de markt was zeker zo gezellig met dat grote scherm en flink wat bier
Het was toen ook prachtig weer trouwens, dat helpt natuurlijk ook ^_^
AZ speelt nog 2 x gelijk tegen feyenoord en ajax en PSV speelt gelijk in Enschede.quote:Op donderdag 24 maart 2005 15:34 schreef pascalheister het volgende:
Ik denk thuis tegen de Graafschap
ik ga liever voor kampioen in eigen stadionquote:Op donderdag 24 maart 2005 15:37 schreef PyTh het volgende:
[..]
AZ speelt nog 2 x gelijk tegen feyenoord en ajax en PSV speelt gelijk in Enschede.
Dus dan kunnen we officieel pas thuis tegen feyenoord kampioen worden.
Zou wat mij betreft wel het mooiste zijn!![]()
Wel de mooiste maar wel een hele lastige. Maar mij maakt het eigenlijk niet uit welke wedstrijd ze kampioen worden, als ze het maar worden. Maar het liefst wel voor de laatste wedstrijd.quote:Op donderdag 24 maart 2005 15:37 schreef PyTh het volgende:
[..]
AZ speelt nog 2 x gelijk tegen feyenoord en ajax en PSV speelt gelijk in Enschede.
Dus dan kunnen we officieel pas thuis tegen feyenoord kampioen worden.
Zou wat mij betreft wel het mooiste zijn!![]()
Volgens mij spelen wij ook nog thuis tegen feyenoord en niet uit zoals jij waarschijnlijk denktquote:Op donderdag 24 maart 2005 15:41 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ik ga liever voor kampioen in eigen stadion
klopt ja zat nog met de gedachte dat we er heen moestenquote:Op donderdag 24 maart 2005 15:46 schreef PyTh het volgende:
[..]
Volgens mij spelen wij ook nog thuis tegen feyenoord en niet uit zoals jij waarschijnlijk denkt
Moeten we ook, maar dan voor de bekerquote:Op donderdag 24 maart 2005 15:50 schreef pascalheister het volgende:
[..]
klopt ja zat nog met de gedachte dat we er heen moesten![]()
Maakt feyenoord ook nog een keer een kampioensschap mee.quote:Op donderdag 24 maart 2005 15:20 schreef PyTh het volgende:
Thuis tegen feyenoord wordt PSV kampioen!
quote:Op donderdag 24 maart 2005 16:00 schreef hetsjhokleek het volgende:
[..]
Maakt feyenoord ook nog een keer een kampioensschap mee.
dat weet ik maar dacht ook voor de competitiequote:Op donderdag 24 maart 2005 15:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Moeten we ook, maar dan voor de beker
Ah ok. Dat kan gebeuren, ik moet ook soms denken of we die tegenstander nu al uit of thuis hebben gehad.quote:Op donderdag 24 maart 2005 16:03 schreef pascalheister het volgende:
[..]
dat weet ik maar dacht ook voor de competitie
Ik weet nog wel dat de seizoenskaarten me na de 0-4 me om de oren vlogen. En zelf hadden we ook nog een spandoek gemaakt na de wedstrijd tegen Leverkussen. Ging met een spits (Erik Meijer) tijdens die europacup wedstrijd als centrale verdediger spelenquote:Op donderdag 24 maart 2005 13:27 schreef rubbereend het volgende:
dr staat mij nog wel bij van die wedstrijd dat het ajaxvak begon te zingen "We zwaaien met zn alle naar de Mos" en dat het PSV vak ernaast ook mee ging doen
prachtige spandoeken destijds met teksten als "Haagse Aadje rot op"
Ik hoop eerderquote:Op donderdag 24 maart 2005 15:20 schreef PyTh het volgende:
Thuis tegen feyenoord wordt PSV kampioen!
[..]
[..]
Klopt dat niet dan?quote:En nu zelfs Zoetebier een kneus noemen.
quote:Ging met een spits (Erik Meijer) tijdens die europacup wedstrijd als centrale verdediger spelen
Net als wel meer van je opmerkingenquote:Op donderdag 24 maart 2005 17:22 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Klopt dat niet dan?
bij NEC is de naam ook alleen maar gevallen als mogelijke opvolger, zo concreet was het naar mijn weten ook nog niet.quote:Op donderdag 24 maart 2005 18:06 schreef Djekko het volgende:
En hij ontkent de gesprekken met NEC al.
quote:Zoetebier is een goeie keeper, dus hem kneus noemen slaat nergens op
Waarom ben jij dan in hemelsnaam voor PSV. Je hebt in die tijd dat je hier post, nog nauwelijks iets positiefs gemeld over PSV. Alleen maar die speler kan niks, die is kut enzovoort enzovoortquote:Op donderdag 24 maart 2005 19:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Zoetebier is geen goede keeper, laat de meest onmogelijke ballen door, heeft een kut kop en een kut karakter.
Hij is dus zeker niet PSV waardig![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zoetebier is gewoon een goede betrouwbare keeper. En ipv al dat negatieve gezeik op nota bene spelers van de club die je steunt, kun je ook eens een keer iets positiefs meldenquote:Op donderdag 24 maart 2005 19:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Zoetebier is geen goede keeper, laat de meest onmogelijke ballen door, heeft een kut kop en een kut karakter.
![]()
![]()
![]()
![]()
Kijk, dat lijkt er al meer opquote:Op donderdag 24 maart 2005 19:12 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
PSV wordt kampioen voor de 4 keer in 6 jaar
Post eens een foto van jezelf dan, want ik snap niet echt wat je uberhaupt op het uiterlijk van een speler aan te merken hebt..quote:Op donderdag 24 maart 2005 19:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
dat geneuzel over kut kop hier kut kop daar wordt ik zo moe van, dat is wel het laatste punt waar ik een speler op afkeurquote:Op donderdag 24 maart 2005 19:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat is Van Basten toch een trieste homo.quote:Op donderdag 24 maart 2005 19:23 schreef WooZ het volgende:
Vandaag even de VI gehaald, zomaar wat quotes:
PSV, trots van Nederland
PSV-Ajax is namelijk het verschil tussen Europese eredivisie en eerste divisie...
Marco van Basten afgelopen zondag in De Arena: 'Ik vond Ajax beter.'
Ajax gaat kapot aan eigenbelang
Sneijder en Van der Vaart wilden zich in anderhalf uur geforceerd revancheren voor twee jaar frustratie. Dan ben je bij PSV aan het juiste adres, dan word je geslacht.
Wat ben jij toch een kortzichtige mongool.quote:Op donderdag 24 maart 2005 19:24 schreef cultheld het volgende:
[..]
Wat is Van Basten toch een trieste homo.
Ajax beterquote:Op donderdag 24 maart 2005 19:24 schreef cultheld het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 maart 2005 19:23 schreef WooZ het volgende:
Vandaag even de VI gehaald, zomaar wat quotes:
PSV, trots van Nederland
PSV-Ajax is namelijk het verschil tussen Europese eredivisie en eerste divisie...
Marco van Basten afgelopen zondag in De Arena: 'Ik vond Ajax beter.'
Ajax gaat kapot aan eigenbelang
Sneijder en Van der Vaart wilden zich in anderhalf uur geforceerd revancheren voor twee jaar frustratie. Dan ben je bij PSV aan het juiste adres, dan word je geslacht.
Bekend met het Wereldje?quote:Op donderdag 24 maart 2005 19:24 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ben ik. Mocht die uitspraak daar uit komen is het nog kortzichtiger.quote:Op donderdag 24 maart 2005 19:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Bekend met het Wereldje?
Ik denk die uitspraak namelijk uit het wereldje kwam. (ben geen VI-lezer)
quote:Op donderdag 24 maart 2005 19:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Bekend met het Wereldje?
Ik denk die uitspraak namelijk uit het wereldje kwam. (ben geen VI-lezer)
Hoezoquote:Op donderdag 24 maart 2005 19:31 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ben ik. Mocht die uitspraak daar uit komen is het nog kortzichtiger.
Het wereldje van vandaag: http://www.vi.nl/vi/show/id=141706/sc=4af4d7
daar komt ie idd vandaan,quote:Op donderdag 24 maart 2005 19:31 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ben ik. Mocht die uitspraak daar uit komen is het nog kortzichtiger.
Het wereldje van vandaag: http://www.vi.nl/vi/show/id=141706/sc=4af4d7
quote:
En gelijk is cultheld daar:quote:Marco van Basten afgelopen zondag in De Arena: 'Ik vond Ajax beter.'
Daarom dus. Beetje triestquote:Op donderdag 24 maart 2005 19:24 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ok natuurlijk.quote:Op donderdag 24 maart 2005 19:40 schreef JaWi het volgende:
[..]
[..]
En gelijk is cultheld daar:
[..]
Daarom dus. Beetje triest.
quote:Op donderdag 24 maart 2005 19:27 schreef JaWi het volgende:
[..]
Wat ben jij toch een kortzichtige mongool.
Kloptquote:Op donderdag 24 maart 2005 19:47 schreef Djekko het volgende:
Correctie, er zit in het blad VI een hele redactie achter
Alleen bij VI.nl kunnen lezers iets insturen
OK, dat wist ik weer niet.quote:Op donderdag 24 maart 2005 19:47 schreef Djekko het volgende:
Correctie, er zit in het blad VI een hele redactie achter
Alleen bij VI.nl kunnen lezers iets insturen
Ja, zo blijf je bezig als je alles gaat controlerenquote:Op donderdag 24 maart 2005 19:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Maar check je voor je reageert op zoiets nooit even waar het vandaan komt?
Het komt ook uit de VIquote:Op donderdag 24 maart 2005 19:48 schreef cultheld het volgende:
Dat wist ik dus niet, want in die post stond dat het uit de VI kwam.
Is PSV een inspiratie voor uw eigen ploeg?quote:Op donderdag 24 maart 2005 19:54 schreef DIJK het volgende:
Ik vond de VI van deze week eerlijk gezegd haast een beetje genant.
Dan doel ik een beetje op die vragen aan de andere trainers. Zo van of dit PSV hunzelf ook inspireert ofzo.
Nee, Ik heb geen idee hoe het er nu mee is.quote:Op donderdag 24 maart 2005 21:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Iemand iets gehoord van Jordy Hoogstrate?
Zit waarschijnlijk in een dipjequote:Op donderdag 24 maart 2005 21:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, Ik heb geen idee hoe het er nu mee is.
marco wist het nietquote:Op donderdag 24 maart 2005 22:13 schreef WooZ het volgende:
Btje cru, maar wat ik vantevoren al liever had gehad, is dan toch eindelijk Castelen opgeroepen nu.
Verder snap ik nog steeds niet waarom Makaay niet fit genoeg wordt bevonden
idd !quote:Op donderdag 24 maart 2005 19:24 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik sta onder jequote:Op vrijdag 25 maart 2005 10:35 schreef appelsientje het volgende:
Yeah de kaartjes zijn binnen2e ring Oost YY... dus als er nog iemand bij zit
Dat is dan weer boven waar ik zit (K)quote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:48 schreef Dylan Dog het volgende:
Twee kaarten op KK binnen...
quote:Er is een grote interesse in het bezoeken van de thuiswedstrijd tegen Olympique Lyon die plaatsvindt op woensdag 13 april. Inmiddels zijn er 23.000 kaarten verkocht. De sfeervakken zijn volledig uitverkocht, voor volwassen komen extra kaarten in de verkoop op de vakken UU en ZZ. Vanaf zaterdag is het mogelijk om twee kaarten per PSV Club Card te kopen.
Gaat inderdaad goed met de kaartverkoop. Nu nog een goed resultaatquote:
[bron]quote:Van Bommel's mark of success
Thursday, 24 March 2005
If Mark van Bommel was not already one of Europe's most sought-after players before this weekend, he certainly is now.
PSV Eindhoven were already seven points clear in the Eredivisie when they travelled to the Dutch capital to play arch-rivals AFC Ajax on Sunday. Ajax, adrift in third, knew victory was paramount if they were to keep any hope of defending their title, or even of keeping in touch with second-placed AZ Alkmaar in the race for the Netherlands' UEFA Champions League third qualifying round place.
To that end, new Ajax coach Danny Blind, in his first match after replacing Ronald Koeman, adopted an attacking formation, but PSV blew them away with some irresistible football at the Amsterdam ArenA. Phillip Cocu had already given PSV the lead when Van Bommel struck the first of an impressive treble.
"It was great to score three goals," said the PSV midfield general. "But even more beautiful than my three goals, are the three points. Ajax are a whole 14 points behind us now, so we only have to worry about AZ. As long as they are still close to us, nothing has been decided yet."
Europe's leading clubs, most notably FC Barcelona, have been reported chasing Van Bommel's signature - and his departure seems inevitable. "I have had great times but I really want to leave," he told uefa.com. "I am up for a change. Of course the club is doing very well this season, but that does not change my decision. I am ready for a new challenge."
A product of SC Fortuna Sittard, where he was coached by his father-in-law, Bert van Marwijk, Van Bommel moved to PSV in 1999 aged 22. His new side claimed the Eredivisie title in both of his first two seasons at the Philips stadium.
Another championship arrived in 2002/03, but last term groin problems wrecked his season, meaning he missed the UEFA EURO 2004™ finals in Portugal and much of PSV's unsuccessful title defence. But this term he is back in bloom.
"He is the best player from the Netherlands at the moment and fits into the Dutch team well," said former Ajax coach Ronald Koeman, whose former team-mate Marco van Basten aims to use Van Bommel at the heart of his Netherlands midfield in Romania on Saturday in a vital FIFA World Cup qualifier.
Indeed, Van Basten admits he is desperate for Van Bommel to overcome a slight knee injury to play. "As far as I can tell now [he] can participate on Saturday," said Van Basten. "The chance that he may start is very big."
After all, Van Bommel supplies so much to any team - he can run the midfield, win the ball, and has a ferocious shot from long range. His presence has been vital to PSV finally getting past the Champions League group stage this season after so many failed attempts, playing every minute of the campaign, and it was his swinging corner that Alex headed in to set them on the way to victory against last 16 opponents AS Monaco FC.
Olympique Lyonnais await in the last eight, and Van Bommel admitted: "I know that Lyon are a good, strong and attractive team. They have been [French] champions three times in a row, and they are leading again. That tells you everything about their strength." And PSV's performances this season tell you everything about Van Bommel's.
Ik in ieder geval nietquote:Op vrijdag 25 maart 2005 12:22 schreef WooZ het volgende:
Gaat der iemand vantevoren nog naar de Tipsy?
Zit er dik in!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 12:22 schreef WooZ het volgende:
nope mag blij zijn als we erop tijd zijn!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 12:22 schreef WooZ het volgende:
Klopt ik denk dat ik gewoon in de 2e hleft naar beneden ga.. dan is er helemaal geen controle meer..quote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:45 schreef WooZ het volgende:
[..]
Ik sta onder je
en je zal wel dezelfde ingang moeten hebben, mochten ze niet op kaartjes controleren gewoon bij Oost beneden doorlopen
Dat gold ook voor Alex, Farfán en Beasley.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:06 schreef methodmich het volgende:
Geschikt wel, maar die jongen wordt al tijden gelinkt aan Engelse en Italiaanse teams.
Nee, ik hoop er slechts opquote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:30 schreef methodmich het volgende:
Ik zou er maar niet op rekenen als ik jou was.
Landzaat ?? nee die is echt te duur.. wel een goede vervanger trouwens, maar ik verwacht hem echt niet.... het is of Robinho of Landzaatquote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:33 schreef PyTh het volgende:
Ach ja kent culty toch?
Die rekent zich altijd al rijk vantevoren
Ik verwacht en hoop dat PSV gaat proberen Landzaat te halen als opvolger van Bommel.
Ook schijnt er op het moment een delegatie van PSV op weg te zijn naar Brazilie voor onderhandelingen om ja alweer Robinho.
The soap continues...
quote:Van Bommel admite proposta do Barcelona
O internacional holandês, que termina o contrato com o PSV Eindhoven no final da temporada, admitiu oficialmente que foi contactado pelos responsáveis do Barcelona para saber da sua disponibilidade para jogar na equipa catalã.
euh mijn spaans is een beetje weg gezaktquote:
Ik zit in hetzelfde vakquote:Op vrijdag 25 maart 2005 10:35 schreef appelsientje het volgende:
Gezellig... als je iemand steeds zit staan als het maar een beetje spannend wordt.. dan ben ik datquote:
gezellig, ik heb alleen maar 1 stoel hierquote:Op vrijdag 25 maart 2005 17:17 schreef lookinforyou het volgende:
Voor diegenen die kaarten hebben, ik vind het enorm leuk voor jullie, maar ben natuurlijk ook erg jaloers op jullie.
Dan ga ik maar met Pascal voor de buis zitten en met hem kijken of jullie je een beetje gedragen![]()
dan bied je haar toch je stoel aan en ga jij op de grond zittenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 17:54 schreef pascalheister het volgende:
[..]
gezellig, ik heb alleen maar 1 stoel hier![]()
![]()
Morgenochtend 10.45 voor de Primera op de markstraat in Helmond, ga ik extra kaarten halen. Ik kan er 4 extra halen, dus nog 2 over. Mocht je geïnteresseerd zijn dan zeg het hier maar ff en zorg dat je der morgen ook staatquote:Op vrijdag 25 maart 2005 17:17 schreef lookinforyou het volgende:
Voor diegenen die kaarten hebben, ik vind het enorm leuk voor jullie, maar ben natuurlijk ook erg jaloers op jullie.
Dan ga ik maar met Pascal voor de buis zitten en met hem kijken of jullie je een beetje gedragen![]()
ssst ik probeer haar op schoot te krijgenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 18:03 schreef appelsientje het volgende:
[..]
dan bied je haar toch je stoel aan en ga jij op de grond zitten
tsss barbaar![]()
* appelsientje houdt zijn mond alquote:Op vrijdag 25 maart 2005 18:19 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ssst ik probeer haar op schoot te krijgen![]()
wij zitten in VV andere kant van Oost bovenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 10:35 schreef appelsientje het volgende:
Lee scoorde vanmiddag nog tegen koeweit zag ik op eurosportquote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:32 schreef WooZ het volgende:
Park staat met 2-0 achter tegen de Saudi's
toch wel te merken dus zo zonder Hing Dung Gu
Vanmiddag?!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:36 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Lee scoorde vanmiddag nog tegen koeweit zag ik op eurosport
ze hebben iig wel een schitterend publiek, allemaal van die witte gewaden aan met zo'n zwarte band om hun kop, en dan een heel stadion volquote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:15 schreef rubbereend het volgende:
de Saudi's hebben altijd wel een redelijke pleog gehad dus niet echt verrassend
zier er idd geweldig uit en ook prachtig stadionquote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:51 schreef WooZ het volgende:
[..]
ze hebben iig wel een schitterend publiek, allemaal van die witte gewaden aan met zo'n zwarte band om hun kop, en dan een heel stadion vol
En PSV op no. 3 ranglijst van Eurosport
Welk programma precies? Toch niet dat ene vol met spyware waar je naar de Spaanse ESPN kunt kijken ofzo?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:54 schreef cultheld het volgende:
Ik ben nu Engeland - Duitsland aan het kijken![]()
Ik kan alle sportzenders ontvangen dankzij een programma
Coolstreaming.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:59 schreef Djekko het volgende:
[..]
Welk programma precies? Toch niet dat ene vol met spyware waar je naar de Spaanse ESPN kunt kijken ofzo?
Die bedoelde ik volgens mij.quote:
Jawelquote:
Je moet je mediaplayer wel goed ingesteld hebben he. Ik had eerst bijna geen beeld, maar toen bleek ik te hebben ingesteld dat ik een 10 mb verbinding heb; Je moet gewoon de mediaplayer automatisch een snelheid laten zoeken, dan loopt het als een treinquote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:13 schreef Djekko het volgende:
[..]
JawelDa bufferen duurt verrekkes lang
En ik kan het voetbal niet vinden![]()
Sorry Vaduz, maar we zijn nu al genoeg off topic gegaan,quote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat een blunder van Carson zeg.
zal wel een herhaling zijn geweest, wel een kwalificatiewedstrijd trouwensquote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:41 schreef WooZ het volgende:
[..]
Vanmiddag?!
De wedstrijd tegen de Saudi's is nu live bezig...
ja en dat was pas minuut 52. Enkele minuten later werd he 0-4 en liep de F-side echt compleet leeg op enkele plekken recht achter de goalquote:
Ja ik heb 't tenminste nog nooit bij een andere club gezienquote:Op zaterdag 26 maart 2005 08:42 schreef gras het volgende:
Het is toch wat. Alsof we dat alleen zien bij Ajax...
Die laatste foto's van die gast bij de rolstoelen, echt een leuk verhaal is datquote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:05 schreef WooZ het volgende:
Nog een paar leuke plaatjes van afgelopen zondag dan maar
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat is inderdaad flink balen voor je broer en huisgenoot.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:36 schreef WooZ het volgende:
Kaarten voor PSV - Lyon ook zo goed als uitverkocht.
Wilde net nog 2 kaartjes halen voor m'n broer en een huisgenoot van em. Eerst m'n broer ff opgepikt van 't station, maar die stond even later toch beteuterd te kijken toen bleek dat de goedkoopste nog beschikbare kaarten ¤78,50 zijn
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:36 schreef WooZ het volgende:
Kaarten voor PSV - Lyon ook zo goed als uitverkocht.
Wilde net nog 2 kaartjes halen voor m'n broer en een huisgenoot van em. Eerst m'n broer ff opgepikt van 't station, maar die stond even later toch beteuterd te kijken toen bleek dat de goedkoopste nog beschikbare kaarten ¤78,50 zijn
Komen van PSVonline.nlquote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zijn trouwens ook leuke foto;s die je eerder postte
Ik heb net ff zitten kijken jaquote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:54 schreef WooZ het volgende:
[..]
Komen van PSVonline.nl
een site waarmee een vriend van me met wie ik altijd naar psv ga zich voorheen bemoeide
weet ikquote:Op zaterdag 26 maart 2005 12:23 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
das niet zo'n kunst hoor appelsientjein firefox werken .. .maarrr psvonline was voor dat ze er een hele tijd af gingen echt een top site!! was altijd het zelfde .. eerst psv.netwerk dan psvonline en dan vi.nl, nou is ut nog wat rustiger maar begint weer te komen
![]()
ben blij datk gistermorgen mn wekker heb gezet en kaartjes voor VV heb kunnen krijgen!!
als ze niet goed op letten kan je het kaartje trouewns ook laten doorgaan voor W kan je tenminste beneden zittenquote:Op zaterdag 26 maart 2005 12:23 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
das niet zo'n kunst hoor appelsientjein firefox werken .. .maarrr psvonline was voor dat ze er een hele tijd af gingen echt een top site!! was altijd het zelfde .. eerst psv.netwerk dan psvonline en dan vi.nl, nou is ut nog wat rustiger maar begint weer te komen
![]()
ben blij datk gistermorgen mn wekker heb gezet en kaartjes voor VV heb kunnen krijgen!!
als je beneden gaat 'zitten' zal je weinig zienquote:Op zaterdag 26 maart 2005 12:31 schreef appelsientje het volgende:
[..]
als ze niet goed op letten kan je het kaartje trouewns ook laten doorgaan voor W kan je tenminste beneden zitten
hahah ja ik bedoel staan.. ach je begrijpt me welquote:Op zaterdag 26 maart 2005 12:39 schreef WooZ het volgende:
[..]
als je beneden gaat 'zitten' zal je weinig zien
Kijk, Appelsientje weet hoe het moetquote:Op vrijdag 25 maart 2005 18:03 schreef appelsientje het volgende:
[..]
dan bied je haar toch je stoel aan en ga jij op de grond zitten
tsss barbaar![]()
ben dan ook een echte gentlemanquote:Op zaterdag 26 maart 2005 12:57 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Kijk, Appelsientje weet hoe het moet![]()
Natuurlijk, vooral als je het zelf zegtquote:Op zaterdag 26 maart 2005 12:58 schreef appelsientje het volgende:
[..]
ben dan ook een echte gentleman![]()
me 2quote:Op zaterdag 26 maart 2005 13:01 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Natuurlijk, vooral als je het zelf zegt![]()
Maar vind het fijn dat jullie kaarten hebben hoor.
Zoals WooZ al zei waren op dit moment 78,50 de goedkoopste kaarten en dat zijn de op een na duurste kaarten. De duurste kaarten kosten 83,50. Dat is inderdaad erg hoog. Maar ja dan heb je wel erg goede plaatsen. Maar ja je moet het er voor over hebben.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 13:04 schreef appelsientje het volgende:
[..]
me 2alleen de dure kaarten zijn volgens mij nog over... en die zijn echt te duur gewoon
en binnen 30 min de kaarten voor de uitwedstrijd uitverkocht![]()
als ik klaar ben met mijn studie en een goede baan... dan heb ik het er voor overquote:Op zaterdag 26 maart 2005 13:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zoals WooZ al zei waren op dit moment 78,50 de goedkoopste kaarten en dat zijn de op een na duurste kaarten. De duurste kaarten kosten 83,50. Dat is inderdaad erg hoog. Maar ja dan heb je wel erg goede plaatsen. Maar ja je moet het er voor over hebben.
Zo denk ik der ook overquote:Op zaterdag 26 maart 2005 13:24 schreef appelsientje het volgende:
[..]
als ik klaar ben met mijn studie en een goede baan... dan heb ik het er voor overmaar nu arme student ....
lookinforyou, als je nu nog een klein broertje cq. zusje hebt (<12), moet je in de family corner gaan zitten, daar zijn de enige goedkope plaatsen nog overquote:Zaterdagochtend zijn in korte tijd enkele duizenden kaarten verkocht voor de thuiswedstrijd tegen Olympique Lyon (woensdag 13 april, 20.45 uur). Rond het middaguur waren er nog slechts 500 kaarten beschikbaar via Ticketbox.
Ze had toch een dochtertje van 3 jaar ??? of heb ik nu de verkeerde voor me ?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 13:52 schreef WooZ het volgende:
Vanochtend stond er op psv.nl; al 24.000 kaarten verkocht (dus nog 10000 te gaan)
Nu zijn er nog minder dan 500 over
[..]
lookinforyou, als je nu nog een klein broertje cq. zusje hebt (<12), moet je in de family corner gaan zitten, daar zijn de enige goedkope plaatsen nog over
Klopt ik lees hetquote:Op zaterdag 26 maart 2005 13:52 schreef WooZ het volgende:
Vanochtend stond er op psv.nl; al 24.000 kaarten verkocht (dus nog 10000 te gaan)
Nu zijn er nog minder dan 500 over
[..]
lookinforyou, als je nu nog een klein broertje cq. zusje hebt (<12), moet je in de family corner gaan zitten, daar zijn de enige goedkope plaatsen nog over
en dat ondanks die prijzenquote:Op zaterdag 26 maart 2005 14:08 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Klopt ik lees hetdamm nog nooit gezien dat het zo snel ging
Ja, dat verbaasd me ook.quote:
Ik heb een vrij goed inzicht wat toegangsprijzen bij andere clubs in de CL over heel Europa maar Nederland behoort altijd toch wel tot de duurdere landenquote:Op zaterdag 26 maart 2005 14:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, dat verbaasd me ook.
Blijkbaar willen de supporters dit gewoon niet missen, hoe duur het ook is.
Tja dat is wel een beetje jammer, maar wat bos al zei ... men wilt toch graag naar zo'n wedstrijd... en als het zo snel is uitverkocht...quote:Op zaterdag 26 maart 2005 14:14 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik heb een vrij goed inzicht wat toegangsprijzen bij andere clubs in de CL over heel Europa maar Nederland behoort altijd toch wel tot de duurdere landen
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 14:27 schreef ASSpirine het volgende:
Dacht ik dat mijn vader vroeg in de morgen kaarten zou halen zodat we mss nog op BB konden zitten
Hoorde ik em rond 11 uur pas vertrekken
Natuurlijk alles verkocht, ik beetje teleurgesteld, niet meer, want kan nog altijd op tv kijken
komt hij plots met 4 kaarten voor het vak PR
omg, zoveel geld zou ik er echt niet voorover hebben, maar als hij dat echt wilt... (wel leuk voor mij dat wel)
ooit als ik geld hebquote:Op zaterdag 26 maart 2005 14:39 schreef ASSpirine het volgende:
71 euro
ik vind het wel overdreven
maar ik zit idd wel mooi
ik weet niet of hij geld van me verwacht, maar ik had niet op een bedrag van 71 gerekend
je vinger op de 2e Y leggenquote:Op zaterdag 26 maart 2005 14:47 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
yepp wij gaan ook gewoon proberen om beneden te komen appelsientje, al zullen ze wel gewoon goed opletten dit keer en zijn we meestal redelijk vroeg in het stadion..
mja komt wel goed, anders met rust wel! !
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 14:10 schreef appelsientje het volgende:
Als ik thuis ben zal ik ff de users in de plattegrond tekenenlijkt me wel leuk
als jij ff je telefoonnummer geeftquote:Op zaterdag 26 maart 2005 15:06 schreef WooZ het volgende:
Gewoon iemand die op oost zit met een paar kaarten naar buiten laten lopen om drank te halen, vervolgens bij de bar die kaarten van ff overgeven en met z'n allen met een drankje in je hand binnenlopen
06-4PSVNO#1quote:Op zaterdag 26 maart 2005 15:10 schreef appelsientje het volgende:
[..]
als jij ff je telefoonnummer geeft![]()
dan bel ik je![]()
voeg me anders ff toe op msn.... ben vanavond weer thuisquote:
met hoeveel mensen ga je eik?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 16:36 schreef appelsientje het volgende:
[..]
voeg me anders ff toe op msn.... ben vanavond weer thuis![]()
euh dat weet ik eigenlijk niet... ik ga met een vriend.. maar die gaat weer met andere mensen en eueh ik weet niet of die bij ons zitten... volgens mij niet.. dus met z'n 2-enquote:
quote:Stormloop op kaarten PSV - Olympique Lyon
26 maart 2005 17:00
Zaterdagochtend zijn in korte tijd enkele duizenden kaarten verkocht voor de thuiswedstrijd tegen Olympique Lyon (woensdag 13 april, 20.45 uur). Aan het einde van de dag waren er nog slechts 250 kaarten beschikbaar via Ticketbox.
Op de volgende vakken zijn nog losse plaatsen beschikbaar, dus GEEN twee of meer plaatsen naast elkaar:
M ¤ 38,50
H,J,K,LL,GG,HH,JJ,KK,LL,ZZ ¤ 41,-
UU ¤ 41,-
A,N,AA,FF,NN,TT ¤ 46,-
B,E,O,S,BB,EE,OO,SS ¤ 53,50
CC,DD,PP,RR ¤ 66,-
PR ¤ 71,-
C,D,P,R ¤ 78,50
Ere Noord ¤ 83.50
Alle overige vakken zijn volledig uitverkocht!
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 18:45 schreef gras het volgende:
De gloryhunters hebben zich ook weer eens gemeld.
Lekker genaraliserend en genuanceerd weer. Typische PSV'er.quote:
Maar al jullie gloryhunters zitten nu in De Houtquote:Op zaterdag 26 maart 2005 19:52 schreef gras het volgende:
[..]
Lekker genaraliserend en genuanceerd weer. Typische PSV'er.
Ik heb niets op met gloryhunters. Wat mij betreft halen ze er in de Arena een ringetje af.
Volgens mij wel DD!quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:35 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik ben op zoek naar glory. Zit ik hier dan goed?
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat heeft je voorkeur: het Guiseppe Meazza of het San Siro stadion?
Zijn een en hetzelfde stadion toch?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Giuseppe.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:38 schreef -Vaduz- het volgende:
idd je bent er tenminste bijquote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:44 schreef DutchGooner het volgende:
krijg net te horen dat ik kaartjes heb voor TT ipv KK,ach ja,who cares?
mwah,dat moet blijken.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:47 schreef appelsientje het volgende:
[..]
idd je bent er tenminste bijgezellig toch
ach het is altijd gezelligquote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:51 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
mwah,dat moet blijken.
Vind het wel geinig om dit soort wedstrijden te bezoeken al heb ik er dit jaar nog niet zo gek veel gehad.
Verder dan PSV v Arsenal,Feyenoord v Hearts,Heerenveen v Newcastle en AZ v Shaktar ben ik nog niet gekomen dit jaar
Ik heb er niets van gezien, weet alleen dat er niet is gescoord. Maar Vogel is toch de aanvoerder of niet?quote:Op zondag 27 maart 2005 15:02 schreef WooZ het volgende:
Gister iemand Frankrijk - Zwitserland gezien?
Was aardig spannend, die kansen van Frankrijk waren écht niet normaal
Vogel speelde goed, Vonlanthen op de bank.
3 wedstrijden, 0 doelpuntenquote:Op zondag 27 maart 2005 15:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb er niets van gezien, weet alleen dat er niet is gescoord. Maar Vogel is toch de aanvoerder of niet?
En hoe doet Vonlanthen het eigenlijk in Italië. Ik volg de serie A niet, dus heb geen idee eigenlijk
Invalbeurtjes welteverstaanquote:
Maar speelt hij ook goed, of valt zijn spel daar tegen ?quote:Op zondag 27 maart 2005 15:13 schreef Djekko het volgende:
[..]
Invalbeurtjes welteverstaanHad ie net zo goed bij PSV kunnen blijven, of naar een subtopper in Nederland kunnen gaan
Ik weet het niet precies, maar het zal vast wel zo zijn dat hij niks kan laten zien in de laatste +- 10 min. van de wedstrijdquote:Op zondag 27 maart 2005 15:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Maar speelt hij ook goed, of valt zijn spel daar tegen ?
Duidelijk wie er geld teveel heeft, hè Asquote:Op zondag 27 maart 2005 15:32 schreef appelsientje het volgende:
Ik ben vast wat mensen vergeten, dus geef ff een gil waar je zit
[afbeelding]
quote:Op zondag 27 maart 2005 15:32 schreef appelsientje het volgende:
Ik ben vast wat mensen vergeten, dus geef ff een gil waar je zit
[afbeelding]
Jou lijn valt wegquote:Op zondag 27 maart 2005 15:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Tis geen PSV-ers maar gaat dacht ik wel:
DutchGooner (KK)
Hij staat er wel op zie ik nu, maar dan verkeerde vak
Maar je moet even bij mij een lijn trekken naar K. Dat kun je er niet uithalen vind ik![]()
ojaquote:Op zondag 27 maart 2005 15:39 schreef ASSpirine het volgende:
trouwens, appelsientje, mijn naam verkeerd man
Bijna iedereen schrijft em verkeerd
Ja, ik had die post nog niet gelezen. Het is nog vroegquote:Op zondag 27 maart 2005 15:40 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Jou lijn valt wegals je hem volledig bekijkt zie je hem wel...
en DutchGooner zit wel op TThij's verhuist
Suggesties voor een nieuwe titel, maken deze wel vol.quote:Op zondag 27 maart 2005 15:44 schreef ASSpirine het volgende:
Denk dat we al naar de nieuwe topic kunnen gaan, wie maakt em?
edit: laat maar, nog 11 posts zie ik
ik ben echt zo slecht in titels verzinnenquote:Op zondag 27 maart 2005 15:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Is wel heel erg origineel Appelsientje.
Nee, want als we tegen Lyon moeten zitten we al in topic 75 of zo.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |