abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 23 maart 2005 @ 19:29:24 #1
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_25690798

wordt PSV kampioen!! daar kan niemand wat aan doen, doen, doen

To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_25690841
Goed idee. En Cherrymoon Traxx aka Diego-maatje: Gera is niet van positie veranderd.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_25690847
Opschieten GVD

Cultheld de titel van 1975 valt weg dus de stand blijft gelijk.

Gras, om te beginnen ben ik nog geen 30 en kan me het eigenlijk weinig boeien wat Ajax of Feyenoord gepresteerd heeft toen ik nog niet geboren was.

Weer een vraag voor MM, zou hij dat mentaal aankunnen?

"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_25690859
Diego, je maakt jezelf per post belachelijker man.
www.thuisuiteten.nl
pi_25690880
quote:
Goed idee. En Cherrymoon Traxx aka Diego-maatje: Gera is niet van positie veranderd.
Er straan nog meer vragen open

En volgens onze kenner speelt Gera nooit op het middenveld
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_25690904
quote:
Op woensdag 23 maart 2005 19:31 schreef methodmich het volgende:
En Cherrymoon Traxx aka Diego-maatje .
Jij kan goed discussieren zeg.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_25690908
Dat heb ik niet gezegd, je leest dus weer eens fout. En dan nog lachsmilies posten ook, je bent echt een hopeloos geval.
www.thuisuiteten.nl
pi_25690924
Waarom neem je dan als termijn de laatste dertig jaar? Waarom niet de laatste drie jaar?
pi_25690935
Dat komt hem beter uit, gras.
www.thuisuiteten.nl
pi_25690950
quote:
Op woensdag 23 maart 2005 19:35 schreef methodmich het volgende:
Dat komt hem beter uit, gras.
Dat hoor ik hem graag zelf zeggen.
pi_25691004
MM denkt graag voor anderen.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 23 maart 2005 @ 19:38:22 #12
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_25691011
je kan een lijst over de afgelopen 30 jaar maken omdat PSV eigenlijk sinds mid jaren 70 zich definitief bij de top 3 heeft gemeld, maarja zo kun je de periode zo lang en kort maken als je wil.
Feit is dat PSV natuurlijk in de Eredicisie allang de nummer 2 van Nederland is.

en hebben we deze titel niet al eens gehad?
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_25691014
Hij heeft het te druk met fout lezen, slecht quoten, slecht spellen en lachsmilies posten, vrees ik...

Overigens is PSV weer bezig met Né.
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 23 maart 2005 @ 19:40:10 #14
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_25691049
quote:
Op woensdag 23 maart 2005 19:38 schreef rubbereend het volgende:
je kan een lijst over de afgelopen 30 jaar maken omdat PSV eigenlijk sinds mid jaren 70 zich definitief bij de top 3 heeft gemeld, maarja zo kun je de periode zo lang en kort maken als je wil.
Feit is dat PSV natuurlijk in de Eredicisie allang de nummer 2 van Nederland is.

ja sorry
ik wist zo snel ff niks anders....
pi_25691094
quote:
Dat lijkt me logisch. Ajax heeft misschien wel het slechtste seizoen van de afgelopen tien jaar, zeker gezien de verwachtingen vooraf, en nog staat Feyenoord op de derde plek...

Vraag me af hoe een Feyenoorder zich jaar in jaar uit moet voelen.
pi_25691120
quote:
Dat heb ik niet gezegd, je leest dus weer eens fout
En jij hebt wederom geen vraag beantwoord
pi_25691195
Welke vraag bedoel je dan? Als je nu eens duidelijk bent...
www.thuisuiteten.nl
pi_25691341
Diego:
quote:
Oh je bedoelt eigenlijk dat Gullit eigenlijk geen spits was?
CMT:
quote:
Spelers veranderen nooit van positie?
Diego:
quote:
Hoe weet je dat of ik Gera niet ken?
Diego:
quote:
Weer een vraag voor MM, zou hij dat mentaal aankunnen?
pi_25691406
Vraag 1: Slaat nergens op.

Vraag 2: Spelers veranderen wel eens van plek, maar Gera niet.

Vraag 3: Anders wist je dat hij geen verdedigende middenvelder was.

Vraag 4: Ik kan jouw onzin bijna niet meer aan nee.
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 23 maart 2005 @ 19:55:25 #20
95275 Djekko
Wat nou ondertitel
pi_25691430
De quiz met Alex en Gomes, van afgelopen zondag: klikklik Het is niet het hele deel, maar het is iig iets.

Geweldige TV
Amsterdam had het, Eindhoven heeft het en Rotterdam heeft geen flauw benul waar het over gaat
pi_25691459
Het is toch wat een Hongaarse bonenstaak die van Bommel moet opvolgen.
pi_25691524
quote:
Op woensdag 23 maart 2005 19:41 schreef gras het volgende:

[..]

Dat lijkt me logisch. Ajax heeft misschien wel het slechtste seizoen van de afgelopen tien jaar, zeker gezien de verwachtingen vooraf, en nog staat Feyenoord op de derde plek...

Vraag me af hoe een Feyenoorder zich jaar in jaar uit moet voelen.
Neuh het seizoen 1998-1999 / 1999 -2000 waren nog dramatischer en toen waren de verwachtingen vooraf ook hoog..
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_25691533
quote:
Vraag 3: Anders wist je dat hij geen verdedigende middenvelder was
Gelukkig is volgens onze kenner Van Bommel een verdedigende middenvelder

[ Bericht 13% gewijzigd door DiegoArmandoMaradona op 23-03-2005 20:12:01 ]
pi_25691569
Je kan zeggen wat je wilt, maar Van Bommel is gewoon een verdedigende middenvelder ja. Nu Cocu en Vogel er bij zijn, mag ie meer aanvallen, maar zijn primaire taak is toch echt niet aanvallen. Ook in Oranje niet. Dus je kan je poppetjes weer eens op jezelf richten.
www.thuisuiteten.nl
pi_25691673
zo denk ik er ook over
pi_25691687
quote:
Op woensdag 23 maart 2005 19:59 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Neuh het seizoen 1998-1999 / 1999 -2000 waren nog dramatischer en toen waren de verwachtingen vooraf ook hoog..
1999-2000 waren de verwachtingen zeker niet zo hoog als dit seizoen. Was toen echt een zinkend schip.
pi_25691886
Noem eens de directe tegenstanders op Van Bommel?
pi_25691985
Zoek ze zelf maar op, je bent toch zo goed in databases lezen... Ik heb geen zin meer in jouw gezwets.
www.thuisuiteten.nl
pi_25691996
goed topic
pi_25692095
* popcorn pakt
pi_25692193
quote:
Zoek ze zelf maar op, je bent toch zo goed in databases lezen... Ik heb geen zin meer in jouw gezwets.
MM taal: Kut, ik ben weer uitgeluld waarom weet ik nu niet dat Van Bommel vrijwel altijd speelt tegen de verdedigende middenvelder van de tegenstander en dat hij vaak zijn man laat lopen
pi_25692202
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_25692252
Het gaat er om dat Van Bommel een ander type speler is dan Gera. Gera is aanvallender ingesteld.

Dat wordt er constant bedoeld. En Houd nu eens op met de sfeer verpesten in dit topic, Zover die nog herstelbaar is
pi_25692288
Diego, gelukkig weet jij er heel veel van, kan je alle spelersnamen prima schrijven en praat je nu niet die mensen na die ooit eens hebben gezegd dat Van Bommel zijn man laat lopen. Kansloos figuur!
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 23 maart 2005 @ 20:27:43 #35
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_25692298
Het is weer gezellig hier
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_25692330
En dat terwijl PSV zo'n gemoedelijke club is Zapper!
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 23 maart 2005 @ 20:32:42 #37
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_25692451
quote:
Op woensdag 23 maart 2005 20:20 schreef the_legend_killer het volgende:
* popcorn pakt
*bier erbij pakt
pi_25692609
quote:
Diego, gelukkig weet jij er heel veel van, kan je alle spelersnamen prima schrijven en praat je nu niet die mensen na die ooit eens hebben gezegd dat Van Bommel zijn man laat lopen. Kansloos figuur!
Nee ik baseer me op de wedstrijden die ik bezoek of live zie in tegenstelling tot wat ww.vi.nl beweerd
pi_25692610
Altijd gezellig in brabant
  woensdag 23 maart 2005 @ 21:08:52 #40
35903 Garlic_Sauce
Hell, it's about time...
pi_25693432
Brabant rulez

achjah... na Groningers zijn Brabanders volgens mij de stugste mensen in Nederland (althans, als het om discussies gaat) ... en daar zijn we trots op! en we zijn trots op Brabant, en we zijn trots op PSV!

Trouwens, dit seizoen doet me nu al een beetje denken aan dat seizoen waarin Roda 2e werd en iedereen verbaasde... Die hadden toen de pech dat Ajax gewoon helemaal niks weggaf (was dat seizoen 95?) anders waren ze kampioen geworden... en dit jaar gebeurt hetzelfde met AZ denk ik. Spelen ontzettend goed en in ieder ander seizoen zouden ze kampioen worden, maar PSV is net iets volwassener en laat gewoon NOG minder punten liggen.

Forza PSV! ^_^
-=( PSV Eindhoven )=- Fan of Roy Beerens, our local hero...
pi_25694883
quote:

het kampioenschap hebben we ook meer dan 1 keer gehad
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 23 maart 2005 @ 22:52:50 #42
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_25696182
quote:
Op woensdag 23 maart 2005 22:00 schreef pascalheister het volgende:

[..]

het kampioenschap hebben we ook meer dan 1 keer gehad
volgend seizoen weer
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_25696474
PSV.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  woensdag 23 maart 2005 @ 23:07:31 #44
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_25696591
Heeeeeeeeeeee Hoooooooooo

PSV Eindhoven
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
  woensdag 23 maart 2005 @ 23:08:55 #45
11102 knep
Mountainfreak
pi_25696629
PSV

tvp
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 23 maart 2005 @ 23:10:18 #46
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_25696666
3 tvp's op een rij
DeLuna vindt me dik ;(
  woensdag 23 maart 2005 @ 23:12:08 #47
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_25696724
quote:
Op woensdag 23 maart 2005 21:08 schreef Garlic_Sauce het volgende:
Trouwens, dit seizoen doet me nu al een beetje denken aan dat seizoen waarin Roda 2e werd en iedereen verbaasde... Die hadden toen de pech dat Ajax gewoon helemaal niks weggaf (was dat seizoen 95?) anders waren ze kampioen geworden... en dit jaar gebeurt hetzelfde met AZ denk ik. Spelen ontzettend goed en in ieder ander seizoen zouden ze kampioen worden, maar PSV is net iets volwassener en laat gewoon NOG minder punten liggen.
Ik had de laatste weken ook een beetje dat idee. Vooral die oorwassing die wij zondag kregen deed mij erg denken aan onze wedstrijd bij jullie in 94-95 (volgens mij ook onze laatste winstpartij in Eindhoven).
Er zit niets anders op voor PSV: kampioen worden voor een zeer sterk AZ, CL winnen, en de AC verliezen in sudden-death tegen feyenoord door een goal van Mike O.
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 23 maart 2005 @ 23:13:09 #48
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_25696754
Zoetebier wordt bij NEC genoemd als opvolger van Gentenaar, als we er wat geld bijdoen en/of een speler en dan halen we Barreto naar voren dat lijkt me een goed idee
DeLuna vindt me dik ;(
pi_25698946
Ik breng die kneus wel naar Nijmegen

Ik wil Sibon, Van der Schaaf, Addo, Smit, Wilson, Bogelund, Feher en Vogel ook graag meenemen
pi_25700558
Mavuba zou pas een aanwinst zijn
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_25700560
En hoe de fuck is Muvaba?

Voeg me ook eens toe op msn nachtbraker
pi_25700564
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 04:18 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
En hoe de fuck is Muvaba?

Voeg me ook eens toe op msn nachtbraker
Mavuba is een groot talent van Bordeaux.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_25702097
quote:
Op woensdag 23 maart 2005 23:12 schreef Againzender het volgende:

[..]

Ik had de laatste weken ook een beetje dat idee. Vooral die oorwassing die wij zondag kregen deed mij erg denken aan onze wedstrijd bij jullie in 94-95 (volgens mij ook onze laatste winstpartij in Eindhoven).
Er zit niets anders op voor PSV: kampioen worden voor een zeer sterk AZ, CL winnen, en de AC verliezen in sudden-death tegen feyenoord door een goal van Mike O.
1-4...... waarbij het na een kwartier al 0-3 stond. Idd de laatste winstpartij in Eindhoven
Porcupine Tee - Normal
pi_25702856
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 10:13 schreef StarGazer het volgende:

[..]

1-4...... waarbij het na een kwartier al 0-3 stond. Idd de laatste winstpartij in Eindhoven
Met de vierde van Van Vossen.

Die was toen nog gewoon live op de NOS. Wat een tijd zeg.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_25703238
quote:
Op woensdag 23 maart 2005 20:38 schreef VoreG het volgende:
Altijd gezellig in brabant
idd
Daarom ga ik ook graag naar Eindhoven
pi_25704441
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 11:06 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Aad de Mos was toen nog onze trainer, die werd na die wedstrijd of kort daarop ontslagen, meer weet ik gelukkig niet meer van die wedstrijd
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 24 maart 2005 @ 13:27:07 #57
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_25705359
dr staat mij nog wel bij van die wedstrijd dat het ajaxvak begon te zingen "We zwaaien met zn alle naar de Mos" en dat het PSV vak ernaast ook mee ging doen

prachtige spandoeken destijds met teksten als "Haagse Aadje rot op"
DeLuna vindt me dik ;(
  donderdag 24 maart 2005 @ 13:45:06 #58
35903 Garlic_Sauce
Hell, it's about time...
pi_25705800
Waar kijken jullie het liefst de kampioenswedstrijd trouwens (net zo voorbarig)

In het stadion is natuurlijk prachtig (als ze tenminste thuisspelen dan) maar ik vond het de laatste keer dat ik op de markt was zeker zo gezellig met dat grote scherm en flink wat bier
Het was toen ook prachtig weer trouwens, dat helpt natuurlijk ook ^_^
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 24 maart 2005 @ 13:47:59 #59
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_25705875
op de markt kun je altijd gaan staan met de kampioenswedstrijd. We spelen de voorlaatste en de wedstrijd daarvoor thuis dus de kans om thuis kampioen te worden is dik aanwezig. voorlaatste wedstrijd is wel tegen feyenoord.

Maar k heb liever dat we thuis kampioen worden dan is de huldiging niet zo laat en kan k ook nog thuiskomen
DeLuna vindt me dik ;(
  donderdag 24 maart 2005 @ 13:51:44 #60
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_25705968
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 13:47 schreef rubbereend het volgende:
op de markt kun je altijd gaan staan met de kampioenswedstrijd. We spelen de voorlaatste en de wedstrijd daarvoor thuis dus de kans om thuis kampioen te worden is dik aanwezig. voorlaatste wedstrijd is wel tegen feyenoord.

Maar k heb liever dat we thuis kampioen worden dan is de huldiging niet zo laat en kan k ook nog thuiskomen
idd... ik ga (als ik kan) er natuurlijk wel naar toe.. lijkt me echt super gezellig... de vorige keer was het ook goed te doen!
  donderdag 24 maart 2005 @ 14:37:46 #61
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_25707058
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 00:49 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik breng die kneus wel naar Nijmegen

Ik wil Sibon, Van der Schaaf, Addo, Smit, Wilson, Bogelund, Feher en Vogel ook graag meenemen
En nu zelfs Zoetebier een kneus noemen.

Werkelijk waar, wat een ontzettend zielig mannetje ben jij.
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_25707065
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 11:06 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Met Menzo in het Psv doel
Porcupine Tee - Normal
  donderdag 24 maart 2005 @ 14:44:05 #63
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_25707224
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 14:38 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Met Menzo in het Psv doel
Die goeie oude tijd
Is al weer ruim 10 jaar geleden
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_25707843
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 13:45 schreef Garlic_Sauce het volgende:
Waar kijken jullie het liefst de kampioenswedstrijd trouwens (net zo voorbarig)

In het stadion is natuurlijk prachtig (als ze tenminste thuisspelen dan) maar ik vond het de laatste keer dat ik op de markt was zeker zo gezellig met dat grote scherm en flink wat bier
Het was toen ook prachtig weer trouwens, dat helpt natuurlijk ook ^_^
Als ze uit moeten ben ik denk ik wel op de markt te vinden. Nog nooit meegemaak, ook niet 2 jaar geleden. Lijkt me dus wel een keer leuk om mee te maken.

Bij een thuiswedstrijd zit ik, als seizoenskaarthouder, uiteraard in het stadion
  donderdag 24 maart 2005 @ 15:20:48 #65
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_25707984
Thuis tegen feyenoord wordt PSV kampioen!
pi_25708295
Ik denk thuis tegen de Graafschap
  donderdag 24 maart 2005 @ 15:37:17 #67
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_25708344
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 15:34 schreef pascalheister het volgende:
Ik denk thuis tegen de Graafschap
AZ speelt nog 2 x gelijk tegen feyenoord en ajax en PSV speelt gelijk in Enschede.
Dus dan kunnen we officieel pas thuis tegen feyenoord kampioen worden.

Zou wat mij betreft wel het mooiste zijn!
pi_25708436
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 15:37 schreef PyTh het volgende:

[..]

AZ speelt nog 2 x gelijk tegen feyenoord en ajax en PSV speelt gelijk in Enschede.

ik ga liever voor kampioen in eigen stadion
pi_25708454
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 15:37 schreef PyTh het volgende:

[..]

Wel de mooiste maar wel een hele lastige. Maar mij maakt het eigenlijk niet uit welke wedstrijd ze kampioen worden, als ze het maar worden. Maar het liefst wel voor de laatste wedstrijd.
  donderdag 24 maart 2005 @ 15:46:51 #70
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_25708550
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 15:41 schreef pascalheister het volgende:

[..]

ik ga liever voor kampioen in eigen stadion
Volgens mij spelen wij ook nog thuis tegen feyenoord en niet uit zoals jij waarschijnlijk denkt
pi_25708622
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 15:46 schreef PyTh het volgende:

[..]

Volgens mij spelen wij ook nog thuis tegen feyenoord en niet uit zoals jij waarschijnlijk denkt
klopt ja zat nog met de gedachte dat we er heen moesten
pi_25708831
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 15:50 schreef pascalheister het volgende:

[..]

klopt ja zat nog met de gedachte dat we er heen moesten
Moeten we ook, maar dan voor de beker
pi_25708895
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 15:20 schreef PyTh het volgende:
Maakt feyenoord ook nog een keer een kampioensschap mee.
Boodschap van algemeen nut.
  donderdag 24 maart 2005 @ 16:03:07 #74
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_25708950
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 16:00 schreef hetsjhokleek het volgende:

[..]

Ik ben inmiddels overleden
pi_25708952
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 15:58 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Moeten we ook, maar dan voor de beker
dat weet ik maar dacht ook voor de competitie
pi_25709011
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 16:03 schreef pascalheister het volgende:

[..]

dat weet ik maar dacht ook voor de competitie
Ah ok. Dat kan gebeuren, ik moet ook soms denken of we die tegenstander nu al uit of thuis hebben gehad.
pi_25709418
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 13:27 schreef rubbereend het volgende:
dr staat mij nog wel bij van die wedstrijd dat het ajaxvak begon te zingen "We zwaaien met zn alle naar de Mos" en dat het PSV vak ernaast ook mee ging doen

prachtige spandoeken destijds met teksten als "Haagse Aadje rot op"
Ik weet nog wel dat de seizoenskaarten me na de 0-4 me om de oren vlogen. En zelf hadden we ook nog een spandoek gemaakt na de wedstrijd tegen Leverkussen. Ging met een spits (Erik Meijer) tijdens die europacup wedstrijd als centrale verdediger spelen . De goals vielen als rijpe appelen totdat hij werd gewisseld. Inderdaad een hele slechte trainer als je dat doet
pi_25709910
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 15:20 schreef PyTh het volgende:
Ik hoop eerder
pi_25709933
quote:

[..]

Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 24 maart 2005 @ 17:11:12 #80
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_25710765
quote:

[..]

maar k ben bang dat als we de schaal thusi tegen feyenoord kunnen pakken dat de rotterdammers dan dubbel hun best zullen doen om dat te voorkomen
DeLuna vindt me dik ;(
pi_25711056
quote:
En nu zelfs Zoetebier een kneus noemen.
Klopt dat niet dan?
quote:
Ging met een spits (Erik Meijer) tijdens die europacup wedstrijd als centrale verdediger spelen

Linksback tegen Hans Peter Lehnhoff. Het was net als tegen Karlsruhe erg frustrerend in elk geval

Ik hoop ook op een kampioenschap thuis en ik zal er zijn
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 24 maart 2005 @ 17:27:50 #82
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_25711205
Zoetebier is geen kneus, tis een prima keeper maar k vind m net niet goed genoeg voor PSV als reserve keeper achter Gomes is hij trouwens prima
DeLuna vindt me dik ;(
  donderdag 24 maart 2005 @ 18:05:32 #83
95275 Djekko
Wat nou ondertitel
pi_25712201
Diego Zoetebier is een goeie keeper, dus hem kneus noemen slaat nergens op. Ik heb liever Zoetebier als backup, dan één of ander Ten Rouwelaar geval die we misschien dan wel krijgen
Amsterdam had het, Eindhoven heeft het en Rotterdam heeft geen flauw benul waar het over gaat
  donderdag 24 maart 2005 @ 18:06:54 #84
95275 Djekko
Wat nou ondertitel
pi_25712238
En hij ontkent de gesprekken met NEC al.
  donderdag 24 maart 2005 @ 18:24:00 #85
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_25712632
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 17:22 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Klopt dat niet dan?
Net als wel meer van je opmerkingen
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 24 maart 2005 @ 18:58:50 #86
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_25713452
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 18:06 schreef Djekko het volgende:
En hij ontkent de gesprekken met NEC al.
bij NEC is de naam ook alleen maar gevallen als mogelijke opvolger, zo concreet was het naar mijn weten ook nog niet.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_25713538
quote:
Zoetebier is een goeie keeper, dus hem kneus noemen slaat nergens op

Zoetebier is geen goede keeper, laat de meest onmogelijke ballen door, heeft een kut kop en een kut karakter.

Hij is dus zeker niet PSV waardig
pi_25713592
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 19:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Zoetebier is geen goede keeper, laat de meest onmogelijke ballen door, heeft een kut kop en een kut karakter.

Waarom ben jij dan in hemelsnaam voor PSV. Je hebt in die tijd dat je hier post, nog nauwelijks iets positiefs gemeld over PSV. Alleen maar die speler kan niks, die is kut enzovoort enzovoort
pi_25713612
Lees nog maar een keer goed dan
  donderdag 24 maart 2005 @ 19:07:47 #90
95275 Djekko
Wat nou ondertitel
pi_25713659
quote:

[..]

Zoetebier is gewoon een goede betrouwbare keeper. En ipv al dat negatieve gezeik op nota bene spelers van de club die je steunt, kun je ook eens een keer iets positiefs melden
pi_25713745
PSV wordt kampioen voor de 4 keer in 6 jaar
pi_25713820
.
slettebak [@] gmail.com
  donderdag 24 maart 2005 @ 19:17:56 #93
95275 Djekko
Wat nou ondertitel
pi_25713886
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 19:12 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
PSV wordt kampioen voor de 4 keer in 6 jaar
Kijk, dat lijkt er al meer op

Nu nog iets spontaner
  donderdag 24 maart 2005 @ 19:18:36 #94
35903 Garlic_Sauce
Hell, it's about time...
pi_25713900
quote:
Post eens een foto van jezelf dan, want ik snap niet echt wat je uberhaupt op het uiterlijk van een speler aan te merken hebt..

Enneh, Zoetebier heeft een aandeel in het record zonder tegendoelpunten, dus hij heeft wel degelijk bewezen dat ie goed kan keepen.
pi_25713998
quote:

[..]

dat geneuzel over kut kop hier kut kop daar wordt ik zo moe van, dat is wel het laatste punt waar ik een speler op afkeur
laat je kop maar zien, en dan kijken we wel of je PSV waardig bent
pi_25714024
Vandaag even de VI gehaald, zomaar wat quotes:

PSV, trots van Nederland

PSV-Ajax is namelijk het verschil tussen Europese eredivisie en eerste divisie...

Marco van Basten afgelopen zondag in De Arena: 'Ik vond Ajax beter.'

Ajax gaat kapot aan eigenbelang

Sneijder en Van der Vaart wilden zich in anderhalf uur geforceerd revancheren voor twee jaar frustratie. Dan ben je bij PSV aan het juiste adres, dan word je geslacht.
pi_25714028
Kutkop heeft niks met mooi of lelijk zijn te maken .

Hij heeft gewoon een (arrogante) kut kop.

Kabouter Wesley ook bijvoorbeeld
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 24 maart 2005 @ 19:23:20 #98
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_25714030
mijnpart valt het hoofderaf van lelijkheid als ze maar goed ballen voor ons
DeLuna vindt me dik ;(
pi_25714051
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 19:23 schreef WooZ het volgende:

PSV, trots van Nederland

PSV-Ajax is namelijk het verschil tussen Europese eredivisie en eerste divisie...

Sneijder en Van der Vaart wilden zich in anderhalf uur geforceerd revancheren voor twee jaar frustratie. Dan ben je bij PSV aan het juiste adres, dan word je geslacht.
Wat is Van Basten toch een trieste homo.
  donderdag 24 maart 2005 @ 19:25:10 #100
50936 The_Hives
Is nu tripple oom Hives O+ !!!
pi_25714067
geweldige discussie .
AFC AJAX Kampioen 2012-2013
Fok! Federatie
1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013
pi_25714104
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 19:24 schreef cultheld het volgende:

[..]

Wat ben jij toch een kortzichtige mongool.
slettebak [@] gmail.com
  donderdag 24 maart 2005 @ 19:28:12 #102
95275 Djekko
Wat nou ondertitel
pi_25714132
quote:

[..]

Ajax beter

Dat meen je toch niet
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 24 maart 2005 @ 19:28:16 #103
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_25714133
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 19:23 schreef WooZ het volgende:

PSV, trots van Nederland

van Basten is definitief ongeloofwaardig
DeLuna vindt me dik ;(
pi_25714148
quote:

[..]

Bekend met het Wereldje?

Ik denk die uitspraak namelijk uit het wereldje kwam. (ben geen VI-lezer)
pi_25714209
psv psv ole ole

sorry weet niks anders als mn eerste post te doen

mja boeit nie psv nummer 1
wacker dan jou gast kan er niet bestaan
gast verstaan?stuur je uit de laan en k zeg
voor jou tijd te gaan
pi_25714219
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 19:28 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Bekend met het Wereldje?

Ben ik. Mocht die uitspraak daar uit komen is het nog kortzichtiger.
Het wereldje van vandaag: http://www.vi.nl/vi/show/id=141706/sc=4af4d7
slettebak [@] gmail.com
  donderdag 24 maart 2005 @ 19:32:21 #107
95275 Djekko
Wat nou ondertitel
pi_25714239
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 19:28 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Bekend met het Wereldje?

Idd, zie nu dat het in het Wereldje staat Anders was ie wel érg ongeloofwaardig geweest

En Streetdog_King, welkom
pi_25714321
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 19:31 schreef JaWi het volgende:

[..]

Hoezo
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 24 maart 2005 @ 19:36:22 #109
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_25714329
Streetdog_King welkom
DeLuna vindt me dik ;(
pi_25714341
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 19:31 schreef JaWi het volgende:

[..]

daar komt ie idd vandaan,

zit net te lezen online, 't wereldje van afgelopen maandag:

Alex: 'Wanneer is de topper tegen Ajax?'

pi_25714418
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 19:36 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Hoezo
quote:
En gelijk is cultheld daar:
quote:

[..]

Daarom dus. Beetje triest .
slettebak [@] gmail.com
pi_25714543
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 19:40 schreef JaWi het volgende:

[..]

[..]

En gelijk is cultheld daar:
[..]

Daarom dus. Beetje triest .
Ok natuurlijk.

Dan wel ja,

Cultheld: het is dus geen uitspraak van Van Basten zelf, maar het komt dus uit het Wereldje

voor het geval je er niet bekend mee bent: In het Wereldje zenden lezers "grappige" uitspraken in. gebassseerd op recentelijke gebeurtenissen uit het voetbal. Bijvoorbeeld die dus van Van Basten.

Het is dus humoristisch bedoeld

donderdag 24 maart 2005 @ 19:47:49 #113
95275 Djekko
Wat nou ondertitel
pi_25714569
Correctie, er zit in het blad VI een hele redactie achter

Alleen bij VI.nl kunnen lezers iets insturen
pi_25714573
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 19:27 schreef JaWi het volgende:

[..]

Wat ben jij toch een kortzichtige mongool.
Porcupine Tee - Normal
pi_25714596
Dat wist ik dus niet, want in die post stond dat het uit de VI kwam.
pi_25714657
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 19:47 schreef Djekko het volgende:

Klopt .

Aan het 'schriftelijke' hoofd zit natuurlijk onze riooljournalist Johan Derksen .
slettebak [@] gmail.com
pi_25714691
Maar check je voor je reageert op zoiets nooit even waar het vandaan komt?
That's all folks!
pi_25714697
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 19:47 schreef Djekko het volgende:

OK, dat wist ik weer niet.

Wordt tijd dat ik toch maar eens een abonnement neem op VI

donderdag 24 maart 2005 @ 19:54:30 #119
95275 Djekko
Wat nou ondertitel
pi_25714735
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 19:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Maar check je voor je reageert op zoiets nooit even waar het vandaan komt?
Ja, zo blijf je bezig als je alles gaat controleren
pi_25714737
Ik vond de VI van deze week eerlijk gezegd haast een beetje genant .
Dan doel ik een beetje op die vragen aan de andere trainers. Zo van of dit PSV hunzelf ook inspireert ofzo.

Ik vind het natuurlijk leuk dat ze zoveel aandacht voor PSV hadden in deze editie, maar toch.

Zal wel aan mij liggen.
  donderdag 24 maart 2005 @ 19:55:39 #121
95275 Djekko
Wat nou ondertitel
pi_25714761
Ach, voor een keer mag dat wel.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 24 maart 2005 @ 20:30:56 #122
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_25715321
bij VI maken ze ff een inhaalslag
DeLuna vindt me dik ;(
pi_25715615
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 19:48 schreef cultheld het volgende:
Dat wist ik dus niet, want in die post stond dat het uit de VI kwam.
Het komt ook uit de VI

anders ff de bruna binnen lopen en op pag. 6 kader bovenaan kijken
pi_25715661
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 19:54 schreef DIJK het volgende:
Ik vond de VI van deze week eerlijk gezegd haast een beetje genant .
Dan doel ik een beetje op die vragen aan de andere trainers. Zo van of dit PSV hunzelf ook inspireert ofzo.
Is PSV een inspiratie voor uw eigen ploeg?

Danny Blind: PSV is nu ergens waar wij ook graag willen komen [...]
Wat dat betreft zijn zij een voorbeeld.

pi_25717549
Iemand iets gehoord van Jordy Hoogstrate?
pi_25717629
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 21:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Iemand iets gehoord van Jordy Hoogstrate?
Nee, Ik heb geen idee hoe het er nu mee is.
pi_25717783
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 21:55 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Nee, Ik heb geen idee hoe het er nu mee is.
Zit waarschijnlijk in een dipje
  donderdag 24 maart 2005 @ 22:01:56 #128
11102 knep
Mountainfreak
pi_25717817
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 22:00 schreef WooZ het volgende:

[..]

Zit waarschijnlijk in een dipje put
pi_25718169
Btje cru, maar wat ik vantevoren al liever had gehad, is dan toch eindelijk Castelen opgeroepen nu.

Verder snap ik nog steeds niet waarom Makaay niet fit genoeg wordt bevonden
pi_25720107
Zojuist bij Barend & van Dorp. Danny Blind is te gast;

Mulder aan het woord, in gesprek met Danny; Zoals Maduro afgelopen zondag speelde, daar kan ie overal in de eerste divisie mee terecht, je bent toch niet blind Danny!

hij bood meteen z'n excuses aan voor de niet bedoelde woordspeling
pi_25720241
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 22:13 schreef WooZ het volgende:
Btje cru, maar wat ik vantevoren al liever had gehad, is dan toch eindelijk Castelen opgeroepen nu.

Verder snap ik nog steeds niet waarom Makaay niet fit genoeg wordt bevonden
marco wist het niet
pi_25722152
24/3/2005 - UEFA ziet niets in plan Man.United; 'Zou United wel van PSV winnen?'
(Gepost door RvN, Paolo Maldini)

BRON: BBC

Een dag na de lancering van het plan door Manchester United om in de tweede ronde van de Champions League plaatsing in te voeren, heeft de UEFA direct negatief gereageerd. Manchester United wilde na de hernieuwde vroege uitschakeling dat clubs voortaan bij de loting ook na de CL poule geplaatst zijn op hun clubcoefficient en dat vervolgens de nr 1 tegen de nr 16 speelt etc. Volgens de UEFA zou dat de Champions League van alle spanning ontdoen en heel statisch worden waarbij steeds dezelfde ploegen tegen elkaar spelen en ver komen. "Als Manchester United hun poule had gewonnen, zouden ze niet tegen AC Milan hebben geloot. Misschien moeten ze zich dat eens realiseren. Ik ben er trouwens helemaal niet zeker van dat ze PSV, bijvoorbeeld, wel zouden hebben verslagen om de kwartfinale te bereiken" aldus de woordvoerder.

MU zouden we keihard uitgeschakeld hebben
pi_25722814
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 19:15 schreef JaWi het volgende:
.
Daar ben je stil van he !?
pi_25722838
quote:

[..]

idd !

Hij speelde altijd bij de rivalen van mijn favo clubs.
  vrijdag 25 maart 2005 @ 10:35:41 #135
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_25726411
Yeah de kaartjes zijn binnen 2e ring Oost YY... dus als er nog iemand bij zit
pi_25727997
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 10:35 schreef appelsientje het volgende:
Ik sta onder je

en je zal wel dezelfde ingang moeten hebben, mochten ze niet op kaartjes controleren gewoon bij Oost beneden doorlopen
  vrijdag 25 maart 2005 @ 11:45:35 #137
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_25728005
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 11:45 schreef WooZ het volgende:

[..]

Ik sta onder je
Ik zit tegenover je

pi_25728100
Twee kaarten op KK binnen...
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  vrijdag 25 maart 2005 @ 11:49:58 #139
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_25728138
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 11:48 schreef Dylan Dog het volgende:
Twee kaarten op KK binnen...
Dat is dan weer boven waar ik zit (K)
pi_25728161
quote:
Er is een grote interesse in het bezoeken van de thuiswedstrijd tegen Olympique Lyon die plaatsvindt op woensdag 13 april. Inmiddels zijn er 23.000 kaarten verkocht. De sfeervakken zijn volledig uitverkocht, voor volwassen komen extra kaarten in de verkoop op de vakken UU en ZZ. Vanaf zaterdag is het mogelijk om twee kaarten per PSV Club Card te kopen.
  vrijdag 25 maart 2005 @ 11:54:16 #141
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_25728265
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 11:50 schreef WooZ het volgende:

[..]

Gaat inderdaad goed met de kaartverkoop. Nu nog een goed resultaat
pi_25728368
quote:
Van Bommel's mark of success
Thursday, 24 March 2005

If Mark van Bommel was not already one of Europe's most sought-after players before this weekend, he certainly is now.

PSV Eindhoven were already seven points clear in the Eredivisie when they travelled to the Dutch capital to play arch-rivals AFC Ajax on Sunday. Ajax, adrift in third, knew victory was paramount if they were to keep any hope of defending their title, or even of keeping in touch with second-placed AZ Alkmaar in the race for the Netherlands' UEFA Champions League third qualifying round place.

To that end, new Ajax coach Danny Blind, in his first match after replacing Ronald Koeman, adopted an attacking formation, but PSV blew them away with some irresistible football at the Amsterdam ArenA. Phillip Cocu had already given PSV the lead when Van Bommel struck the first of an impressive treble.

"It was great to score three goals," said the PSV midfield general. "But even more beautiful than my three goals, are the three points. Ajax are a whole 14 points behind us now, so we only have to worry about AZ. As long as they are still close to us, nothing has been decided yet."

Europe's leading clubs, most notably FC Barcelona, have been reported chasing Van Bommel's signature - and his departure seems inevitable. "I have had great times but I really want to leave," he told uefa.com. "I am up for a change. Of course the club is doing very well this season, but that does not change my decision. I am ready for a new challenge."

A product of SC Fortuna Sittard, where he was coached by his father-in-law, Bert van Marwijk, Van Bommel moved to PSV in 1999 aged 22. His new side claimed the Eredivisie title in both of his first two seasons at the Philips stadium.

Another championship arrived in 2002/03, but last term groin problems wrecked his season, meaning he missed the UEFA EURO 2004™ finals in Portugal and much of PSV's unsuccessful title defence. But this term he is back in bloom.

"He is the best player from the Netherlands at the moment and fits into the Dutch team well," said former Ajax coach Ronald Koeman, whose former team-mate Marco van Basten aims to use Van Bommel at the heart of his Netherlands midfield in Romania on Saturday in a vital FIFA World Cup qualifier.

Indeed, Van Basten admits he is desperate for Van Bommel to overcome a slight knee injury to play. "As far as I can tell now [he] can participate on Saturday," said Van Basten. "The chance that he may start is very big."

After all, Van Bommel supplies so much to any team - he can run the midfield, win the ball, and has a ferocious shot from long range. His presence has been vital to PSV finally getting past the Champions League group stage this season after so many failed attempts, playing every minute of the campaign, and it was his swinging corner that Alex headed in to set them on the way to victory against last 16 opponents AS Monaco FC.

Olympique Lyonnais await in the last eight, and Van Bommel admitted: "I know that Lyon are a good, strong and attractive team. They have been [French] champions three times in a row, and they are leading again. That tells you everything about their strength." And PSV's performances this season tell you everything about Van Bommel's.
[bron]
pi_25728561
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 11:45 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Ik zit tegenover je

ik hou thuis de boel wel in de gaten, of jullie je een beetje gedragen
pi_25729108
Gaat der iemand vantevoren nog naar de Tipsy?
  vrijdag 25 maart 2005 @ 12:46:36 #145
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_25729755
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 12:22 schreef WooZ het volgende:
Ik in ieder geval niet
  vrijdag 25 maart 2005 @ 12:53:37 #146
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_25729963
quote:
Zit er dik in!
pi_25732031
Hup psv.
  vrijdag 25 maart 2005 @ 14:29:10 #148
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_25732398
quote:
nope mag blij zijn als we erop tijd zijn!
  vrijdag 25 maart 2005 @ 14:30:07 #149
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_25732416
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 11:45 schreef WooZ het volgende:

[..]

Ik sta onder je

en je zal wel dezelfde ingang moeten hebben, mochten ze niet op kaartjes controleren gewoon bij Oost beneden doorlopen
Klopt ik denk dat ik gewoon in de 2e hleft naar beneden ga.. dan is er helemaal geen controle meer..
pi_25733133
Zei cultheld hier nu ergens serieus dat Mavuba naar PSV moest?

PSV wil Marco Né weer graag hebben.
www.thuisuiteten.nl
pi_25733232
mm, vind jij Mavuba niet geschikt voor PSV dan? Bordeaux is toch niet zo'n héle grote club, dus ik zie niet in waarom een transfer niet mogelijk zou zijn
pi_25733313
Geschikt wel, maar die jongen wordt al tijden gelinkt aan Engelse en Italiaanse teams.
www.thuisuiteten.nl
pi_25733352
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 15:06 schreef methodmich het volgende:
Geschikt wel, maar die jongen wordt al tijden gelinkt aan Engelse en Italiaanse teams.
Dat gold ook voor Alex, Farfán en Beasley.
pi_25733725
Heel ander verhaal natuurlijk. Mavuba is Frans international. Farfán en Beasley spelen voor zwakke landen, Alex is geen international.
www.thuisuiteten.nl
pi_25733798
Het zou wel een uitstekende aanwinst zijn voor PSV. En Real Madrid en AC Milan wilden Alex ook hebben; Toch speelt hij bij PSV. Dus het is niet onmogelijk
pi_25733853
Ik zou er maar niet op rekenen als ik jou was.
www.thuisuiteten.nl
pi_25733872
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 15:30 schreef methodmich het volgende:
Ik zou er maar niet op rekenen als ik jou was.
Nee, ik hoop er slechts op Zelfs de kans dat Robinho komt is groter denk ik.
  vrijdag 25 maart 2005 @ 15:33:02 #158
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_25733901
Ach ja kent culty toch?
Die rekent zich altijd al rijk vantevoren

Ik verwacht en hoop dat PSV gaat proberen Landzaat te halen als opvolger van Bommel.
Ook schijnt er op het moment een delegatie van PSV op weg te zijn naar Brazilie voor onderhandelingen om ja alweer Robinho.

The soap continues...
pi_25734149
tvp'tje
  vrijdag 25 maart 2005 @ 15:54:24 #160
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_25734445
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 15:33 schreef PyTh het volgende:
Ach ja kent culty toch?
Die rekent zich altijd al rijk vantevoren

Ik verwacht en hoop dat PSV gaat proberen Landzaat te halen als opvolger van Bommel.
Ook schijnt er op het moment een delegatie van PSV op weg te zijn naar Brazilie voor onderhandelingen om ja alweer Robinho.

The soap continues...
Landzaat ?? nee die is echt te duur.. wel een goede vervanger trouwens, maar ik verwacht hem echt niet.... het is of Robinho of Landzaat
pi_25734616
quote:
Van Bommel admite proposta do Barcelona
O internacional holandês, que termina o contrato com o PSV Eindhoven no final da temporada, admitiu oficialmente que foi contactado pelos responsáveis do Barcelona para saber da sua disponibilidade para jogar na equipa catalã.
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 25 maart 2005 @ 16:02:50 #162
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_25734640
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 16:01 schreef methodmich het volgende:

[..]
euh mijn spaans is een beetje weg gezakt
hij gaat naar Barcelona ?
pi_25734807
Dat is dan ook geen Spaans.
www.thuisuiteten.nl
pi_25734856
Van Bommel geeft toe dat hij een voorstel van Barcelona heeft gekregen ?
pi_25734894
Ja hoor!
www.thuisuiteten.nl
pi_25736088
pi_25736089
quote:
Ik zit in hetzelfde vak .
pi_25736497
Voor diegenen die kaarten hebben, ik vind het enorm leuk voor jullie, maar ben natuurlijk ook erg jaloers op jullie.
Dan ga ik maar met Pascal voor de buis zitten en met hem kijken of jullie je een beetje gedragen
Keep the faith!!
  vrijdag 25 maart 2005 @ 17:43:18 #169
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_25736845
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 17:00 schreef sappie3 het volgende:

[..]

Ik zit in hetzelfde vak .
Gezellig... als je iemand steeds zit staan als het maar een beetje spannend wordt.. dan ben ik dat
pi_25737139
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 17:17 schreef lookinforyou het volgende:
Voor diegenen die kaarten hebben, ik vind het enorm leuk voor jullie, maar ben natuurlijk ook erg jaloers op jullie.
Dan ga ik maar met Pascal voor de buis zitten en met hem kijken of jullie je een beetje gedragen
gezellig, ik heb alleen maar 1 stoel hier
  vrijdag 25 maart 2005 @ 18:03:42 #171
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_25737348
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 17:54 schreef pascalheister het volgende:

[..]

gezellig, ik heb alleen maar 1 stoel hier
dan bied je haar toch je stoel aan en ga jij op de grond zitten
tsss barbaar
pi_25737532
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 17:17 schreef lookinforyou het volgende:
Morgenochtend 10.45 voor de Primera op de markstraat in Helmond, ga ik extra kaarten halen. Ik kan er 4 extra halen, dus nog 2 over. Mocht je geïnteresseerd zijn dan zeg het hier maar ff en zorg dat je der morgen ook staat
pi_25737698
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 18:03 schreef appelsientje het volgende:

[..]

tsss barbaar
ssst ik probeer haar op schoot te krijgen
  vrijdag 25 maart 2005 @ 18:26:53 #174
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_25737848
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 18:19 schreef pascalheister het volgende:

[..]

ssst ik probeer haar op schoot te krijgen
* appelsientje houdt zijn mond al
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 25 maart 2005 @ 19:17:48 #175
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_25739249
quote:
wij zitten in VV andere kant van Oost boven
DeLuna vindt me dik ;(
pi_25739666
Park staat met 2-0 achter tegen de Saudi's

toch wel te merken dus zo zonder Hing Dung Gu
pi_25739758
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 19:32 schreef WooZ het volgende:
Park staat met 2-0 achter tegen de Saudi's

toch wel te merken dus zo zonder Hing Dung Gu
Lee scoorde vanmiddag nog tegen koeweit zag ik op eurosport
pi_25739897
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 19:36 schreef pascalheister het volgende:

[..]

Lee scoorde vanmiddag nog tegen koeweit zag ik op eurosport
Vanmiddag?!

De wedstrijd tegen de Saudi's is nu live bezig...
pi_25739915
Overigens zit ik nu pas alle Ajax - PSV topics door te lezen, die tijdens de wedstrijd allemaal vol zijn gepost

Hilarisch
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 25 maart 2005 @ 20:15:27 #180
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_25740797
de Saudi's hebben altijd wel een redelijke pleog gehad dus niet echt verrassend
DeLuna vindt me dik ;(
  vrijdag 25 maart 2005 @ 20:46:54 #181
95275 Djekko
Wat nou ondertitel
pi_25741745
Redelijke ploeg? Volgens mij hebben die het nooit echt ver geschopt. Ik schat Korea toch wat hoger in.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 25 maart 2005 @ 20:50:13 #182
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_25741850
ach Korea heeft één uitschieter voor de rest niets, de Saoudi's doen het volgens mij over het algemeen ook goed op de Aziatische kampioenschappen
DeLuna vindt me dik ;(
pi_25741896
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 20:15 schreef rubbereend het volgende:
de Saudi's hebben altijd wel een redelijke pleog gehad dus niet echt verrassend
ze hebben iig wel een schitterend publiek, allemaal van die witte gewaden aan met zo'n zwarte band om hun kop, en dan een heel stadion vol

En PSV op no. 3 ranglijst van Eurosport
  vrijdag 25 maart 2005 @ 20:52:44 #184
95275 Djekko
Wat nou ondertitel
pi_25741929
Speelde Lee trouwens soort van rechtshalf/rechtsbuiten? Zag hem vaak aan de rechterkant tegen die gast met die grote baard
pi_25741970
Ik ben nu Engeland - Duitsland aan het kijken Ik kan alle sportzenders ontvangen dankzij een programma
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 25 maart 2005 @ 20:54:45 #186
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_25741981
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 20:51 schreef WooZ het volgende:

[..]

ze hebben iig wel een schitterend publiek, allemaal van die witte gewaden aan met zo'n zwarte band om hun kop, en dan een heel stadion vol

En PSV op no. 3 ranglijst van Eurosport
zier er idd geweldig uit en ook prachtig stadion
DeLuna vindt me dik ;(
  vrijdag 25 maart 2005 @ 20:59:35 #187
95275 Djekko
Wat nou ondertitel
pi_25742120
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 20:54 schreef cultheld het volgende:
Ik ben nu Engeland - Duitsland aan het kijken Ik kan alle sportzenders ontvangen dankzij een programma
Welk programma precies? Toch niet dat ene vol met spyware waar je naar de Spaanse ESPN kunt kijken ofzo?
pi_25742136
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 20:59 schreef Djekko het volgende:

[..]

Welk programma precies? Toch niet dat ene vol met spyware waar je naar de Spaanse ESPN kunt kijken ofzo?
Coolstreaming.
  vrijdag 25 maart 2005 @ 21:02:29 #189
95275 Djekko
Wat nou ondertitel
pi_25742208
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 21:00 schreef cultheld het volgende:

[..]

Coolstreaming.
Die bedoelde ik volgens mij. Ff kijken.
pi_25743074
Ik kijk nu ook Jong Engeland - Jong Duitsland.
That's all folks!
pi_25743108
Waar kan ik coolstreaming vinden?
pi_25743173
That's all folks!
  vrijdag 25 maart 2005 @ 22:09:22 #193
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_25744410
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 21:30 schreef -Vaduz- het volgende:
www.coolstreaming.org
En dat is geen zooi ??
pi_25744518
Vind ik niet, ik kijk nu nog steeds naar Jong Engeland - Jong Duitsland (2-1) en heb uitstekende beeldkwaliteit. In tegenstelling tot Djekko heb ik geen enkel probleem met het bufferen gehad.

voetbal vindt je onder test sport.
That's all folks!
  vrijdag 25 maart 2005 @ 22:13:29 #195
95275 Djekko
Wat nou ondertitel
pi_25744530
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 22:09 schreef appelsientje het volgende:

[..]

En dat is geen zooi ??
Jawel Da bufferen duurt verrekkes lang

En ik kan het voetbal niet vinden
pi_25744561
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 22:13 schreef Djekko het volgende:

[..]

Jawel Da bufferen duurt verrekkes lang

En ik kan het voetbal niet vinden
Je moet je mediaplayer wel goed ingesteld hebben he. Ik had eerst bijna geen beeld, maar toen bleek ik te hebben ingesteld dat ik een 10 mb verbinding heb; Je moet gewoon de mediaplayer automatisch een snelheid laten zoeken, dan loopt het als een trein
pi_25744606
Wat een blunder van Carson zeg.
That's all folks!
  vrijdag 25 maart 2005 @ 22:20:59 #198
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_25744747
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 22:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat een blunder van Carson zeg.
Sorry Vaduz, maar we zijn nu al genoeg off topic gegaan,

Dus gelieve weer over PSV praten in dit topic.

pi_25744772
Daar dacht ik net ook al aan, alleen kon ik geen nieuwtje of iets anders verzinnen.
That's all folks!
  vrijdag 25 maart 2005 @ 22:31:42 #200
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_25745026
Ik ook niet, dus kunnen we beter dit topic met rust laten totdat er weer iets komt om te discussieren

Niks tegen jou, maar ik heb het niet zo op offtopic gepraat
pi_25745154
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 19:41 schreef WooZ het volgende:

[..]

Vanmiddag?!

De wedstrijd tegen de Saudi's is nu live bezig...
zal wel een herhaling zijn geweest, wel een kwalificatiewedstrijd trouwens
pi_25747474
Nog een paar leuke plaatjes van afgelopen zondag dan maar

Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 26 maart 2005 @ 00:15:06 #203
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_25747733
over een enkel minuutje zijn we op Eurosport als nummer 3
DeLuna vindt me dik ;(
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 26 maart 2005 @ 00:16:02 #204
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_25747753
die foto's

waar is de F-side nou
DeLuna vindt me dik ;(
pi_25751269
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 00:16 schreef rubbereend het volgende:
die foto's

waar is de F-side nou
ja en dat was pas minuut 52. Enkele minuten later werd he 0-4 en liep de F-side echt compleet leeg op enkele plekken recht achter de goal
pi_25751365
Het is toch wat. Alsof we dat alleen zien bij Ajax...
pi_25751744
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 08:42 schreef gras het volgende:
Het is toch wat. Alsof we dat alleen zien bij Ajax...
Ja ik heb 't tenminste nog nooit bij een andere club gezien

PSV - Arsenal een paar jaar geleden bleef iedereen gewoon zitten
  zaterdag 26 maart 2005 @ 10:22:48 #208
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_25752236
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 00:05 schreef WooZ het volgende:
Nog een paar leuke plaatjes van afgelopen zondag dan maar

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Die laatste foto's van die gast bij de rolstoelen, echt een leuk verhaal is dat
  zaterdag 26 maart 2005 @ 10:44:55 #209
42845 Bobu
PSV KAMPIOENEN
pi_25752494
Kaarten eigen vervoer Lyon binnen no-time uitverkocht. Het is dat ik moest werken en van te voren maar ff langs ging anders was ik ook de lul geweest. Mijn 5 reisgenoten allen geen kaartje. Jammer dat PSV niet eens een keer een voorrangsregeling treft voor de fanatieke supporters...de dagjesmensen hebben uiteraard allemaal kaarten
pi_25753421
Kaarten voor PSV - Lyon ook zo goed als uitverkocht.

Wilde net nog 2 kaartjes halen voor m'n broer en een huisgenoot van em. Eerst m'n broer ff opgepikt van 't station, maar die stond even later toch beteuterd te kijken toen bleek dat de goedkoopste nog beschikbare kaarten ¤78,50 zijn
pi_25753525
omg, ik hoop dat mijn vader ze is gaan halen...
anders ik geen kaartjes voor BB

pi_25753532
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 11:36 schreef WooZ het volgende:

Wilde net nog 2 kaartjes halen voor m'n broer en een huisgenoot van em. Eerst m'n broer ff opgepikt van 't station, maar die stond even later toch beteuterd te kijken toen bleek dat de goedkoopste nog beschikbare kaarten ¤78,50 zijn
Dat is inderdaad flink balen voor je broer en huisgenoot.

Zijn trouwens ook leuke foto;s die je eerder postte
  zaterdag 26 maart 2005 @ 11:45:17 #213
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_25753625
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 11:36 schreef WooZ het volgende:

damm dat is best veel eigenlijk.. gelukkig heb ik ze al binnen
Wel gezellig als het helemaal is uitverkocht..
pi_25753785
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 11:40 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Zijn trouwens ook leuke foto;s die je eerder postte
Komen van PSVonline.nl

een site waarmee een vriend van me met wie ik altijd naar psv ga zich voorheen bemoeide
  zaterdag 26 maart 2005 @ 11:56:34 #215
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_25753821
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 11:54 schreef WooZ het volgende:

[..]

Komen van PSVonline.nl

een site waarmee een vriend van me met wie ik altijd naar psv ga zich voorheen bemoeide
Ik heb net ff zitten kijken ja (de url stond op de foto )
Zit er netjes uit en werkt zelfs in firefox
pi_25754383
das niet zo'n kunst hoor appelsientje in firefox werken .. .maarrr psvonline was voor dat ze er een hele tijd af gingen echt een top site!! was altijd het zelfde .. eerst psv.netwerk dan psvonline en dan vi.nl, nou is ut nog wat rustiger maar begint weer te komen

ben blij datk gistermorgen mn wekker heb gezet en kaartjes voor VV heb kunnen krijgen!!
  zaterdag 26 maart 2005 @ 12:30:06 #217
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_25754542
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 12:23 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
das niet zo'n kunst hoor appelsientje in firefox werken .. .maarrr psvonline was voor dat ze er een hele tijd af gingen echt een top site!! was altijd het zelfde .. eerst psv.netwerk dan psvonline en dan vi.nl, nou is ut nog wat rustiger maar begint weer te komen

ben blij datk gistermorgen mn wekker heb gezet en kaartjes voor VV heb kunnen krijgen!!
weet ik maar het was ook een klein beetje met een knipoog bedoeld naar een andere site
  zaterdag 26 maart 2005 @ 12:31:20 #218
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_25754566
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 12:23 schreef Pipo_de_Clown het volgende:

als ze niet goed op letten kan je het kaartje trouewns ook laten doorgaan voor W kan je tenminste beneden zitten
pi_25754745
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 12:31 schreef appelsientje het volgende:

[..]

als ze niet goed op letten kan je het kaartje trouewns ook laten doorgaan voor W kan je tenminste beneden zitten
als je beneden gaat 'zitten' zal je weinig zien
  zaterdag 26 maart 2005 @ 12:42:52 #220
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_25754788
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 12:39 schreef WooZ het volgende:

[..]

als je beneden gaat 'zitten' zal je weinig zien
hahah ja ik bedoel staan.. ach je begrijpt me wel Maar goed op Oost 2e ring zitten ze ook allemaal.... ik ga gewoon in de rust naar beneden dan is er toch geen controle..
pi_25755106
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 18:03 schreef appelsientje het volgende:

[..]

tsss barbaar
Kijk, Appelsientje weet hoe het moet
Keep the faith!!
  zaterdag 26 maart 2005 @ 12:58:40 #222
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_25755123
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 12:57 schreef lookinforyou het volgende:

[..]

Kijk, Appelsientje weet hoe het moet
ben dan ook een echte gentleman
pi_25755193
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 12:58 schreef appelsientje het volgende:

[..]

ben dan ook een echte gentleman
Natuurlijk, vooral als je het zelf zegt

Maar vind het fijn dat jullie kaarten hebben hoor.
Keep the faith!!
  zaterdag 26 maart 2005 @ 13:04:12 #224
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_25755254
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 13:01 schreef lookinforyou het volgende:

[..]

Natuurlijk, vooral als je het zelf zegt

Maar vind het fijn dat jullie kaarten hebben hoor.
me 2 alleen de dure kaarten zijn volgens mij nog over... en die zijn echt te duur gewoon
en binnen 30 min de kaarten voor de uitwedstrijd uitverkocht
pi_25755499
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 13:04 schreef appelsientje het volgende:

[..]

me 2 alleen de dure kaarten zijn volgens mij nog over... en die zijn echt te duur gewoon
en binnen 30 min de kaarten voor de uitwedstrijd uitverkocht
Zoals WooZ al zei waren op dit moment 78,50 de goedkoopste kaarten en dat zijn de op een na duurste kaarten. De duurste kaarten kosten 83,50. Dat is inderdaad erg hoog. Maar ja dan heb je wel erg goede plaatsen. Maar ja je moet het er voor over hebben.
  zaterdag 26 maart 2005 @ 13:24:39 #226
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_25755738
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 13:13 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Zoals WooZ al zei waren op dit moment 78,50 de goedkoopste kaarten en dat zijn de op een na duurste kaarten. De duurste kaarten kosten 83,50. Dat is inderdaad erg hoog. Maar ja dan heb je wel erg goede plaatsen. Maar ja je moet het er voor over hebben.
als ik klaar ben met mijn studie en een goede baan... dan heb ik het er voor over maar nu arme student ....
pi_25756086
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 13:24 schreef appelsientje het volgende:

[..]

als ik klaar ben met mijn studie en een goede baan... dan heb ik het er voor over maar nu arme student ....
Zo denk ik der ook over

Over 8 jaar klaar met de studie, dan wordt 't ere Zuid

of zal ik dan nog steeds op Oost staan?
pi_25756327
Vanochtend stond er op psv.nl; al 24.000 kaarten verkocht (dus nog 10000 te gaan)

Nu zijn er nog minder dan 500 over
quote:
Zaterdagochtend zijn in korte tijd enkele duizenden kaarten verkocht voor de thuiswedstrijd tegen Olympique Lyon (woensdag 13 april, 20.45 uur). Rond het middaguur waren er nog slechts 500 kaarten beschikbaar via Ticketbox.
lookinforyou, als je nu nog een klein broertje cq. zusje hebt (<12), moet je in de family corner gaan zitten, daar zijn de enige goedkope plaatsen nog over
  zaterdag 26 maart 2005 @ 14:05:49 #229
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_25756580
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 13:52 schreef WooZ het volgende:
Vanochtend stond er op psv.nl; al 24.000 kaarten verkocht (dus nog 10000 te gaan)

[..]

lookinforyou, als je nu nog een klein broertje cq. zusje hebt (<12), moet je in de family corner gaan zitten, daar zijn de enige goedkope plaatsen nog over
Ze had toch een dochtertje van 3 jaar ??? of heb ik nu de verkeerde voor me ?
Dus kan ze alsnog mee
  zaterdag 26 maart 2005 @ 14:07:22 #230
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_25756616
zo,kaartjes zijn binnen,2x KK
NAAR HET ANDERE FORUM!
  zaterdag 26 maart 2005 @ 14:08:35 #231
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_25756637
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 13:52 schreef WooZ het volgende:

[..]

Klopt ik lees het damm nog nooit gezien dat het zo snel ging
  zaterdag 26 maart 2005 @ 14:09:28 #232
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_25756656
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 14:08 schreef appelsientje het volgende:

[..]

Klopt ik lees het damm nog nooit gezien dat het zo snel ging
en dat ondanks die prijzen
NAAR HET ANDERE FORUM!
  zaterdag 26 maart 2005 @ 14:10:06 #233
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_25756666
Als ik thuis ben zal ik ff de users in de plattegrond tekenen lijkt me wel leuk
pi_25756740
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 14:09 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

en dat ondanks die prijzen
Ja, dat verbaasd me ook.
Blijkbaar willen de supporters dit gewoon niet missen, hoe duur het ook is.
  zaterdag 26 maart 2005 @ 14:14:59 #235
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_25756762
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 14:13 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Ja, dat verbaasd me ook.
Blijkbaar willen de supporters dit gewoon niet missen, hoe duur het ook is.
Ik heb een vrij goed inzicht wat toegangsprijzen bij andere clubs in de CL over heel Europa maar Nederland behoort altijd toch wel tot de duurdere landen
NAAR HET ANDERE FORUM!
  zaterdag 26 maart 2005 @ 14:18:10 #236
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_25756816
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 14:14 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Ik heb een vrij goed inzicht wat toegangsprijzen bij andere clubs in de CL over heel Europa maar Nederland behoort altijd toch wel tot de duurdere landen
Tja dat is wel een beetje jammer, maar wat bos al zei ... men wilt toch graag naar zo'n wedstrijd... en als het zo snel is uitverkocht...
Lijkt me allemaal goed komen.. heb er nu al zin in !!
pi_25757004
Dacht ik dat mijn vader vroeg in de morgen kaarten zou halen zodat we mss nog op BB konden zitten
Hoorde ik em rond 11 uur pas vertrekken

Natuurlijk alles verkocht, ik beetje teleurgesteld, niet meer, want kan nog altijd op tv kijken

komt hij plots met 4 kaarten voor het vak PR
omg, zoveel geld zou ik er echt niet voorover hebben, maar als hij dat echt wilt... (wel leuk voor mij dat wel)
  zaterdag 26 maart 2005 @ 14:33:01 #238
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_25757115
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 14:27 schreef ASSpirine het volgende:
Dacht ik dat mijn vader vroeg in de morgen kaarten zou halen zodat we mss nog op BB konden zitten
Hoorde ik em rond 11 uur pas vertrekken

Natuurlijk alles verkocht, ik beetje teleurgesteld, niet meer, want kan nog altijd op tv kijken

komt hij plots met 4 kaarten voor het vak PR
omg, zoveel geld zou ik er echt niet voorover hebben, maar als hij dat echt wilt... (wel leuk voor mij dat wel)
dan zit je wel erg mooi
¤ 83.50 .... pffff betaalt hij ??
pi_25757215
71 euro
ik vind het wel overdreven
maar ik zit idd wel mooi

ik weet niet of hij geld van me verwacht, maar ik had niet op een bedrag van 71 gerekend
  zaterdag 26 maart 2005 @ 14:46:43 #240
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_25757346
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 14:39 schreef ASSpirine het volgende:
71 euro
ik vind het wel overdreven
maar ik zit idd wel mooi

ik weet niet of hij geld van me verwacht, maar ik had niet op een bedrag van 71 gerekend
ooit als ik geld heb
Ach gewoon je pa lief aan kijken
pi_25757364
yepp wij gaan ook gewoon proberen om beneden te komen appelsientje, al zullen ze wel gewoon goed opletten dit keer en zijn we meestal redelijk vroeg in het stadion..

mja komt wel goed, anders met rust wel! !
  zaterdag 26 maart 2005 @ 14:52:05 #242
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_25757456
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 14:47 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
yepp wij gaan ook gewoon proberen om beneden te komen appelsientje, al zullen ze wel gewoon goed opletten dit keer en zijn we meestal redelijk vroeg in het stadion..

mja komt wel goed, anders met rust wel! !
je vinger op de 2e Y leggen en dan heeeeeel onschuldig kijken misschien dat het werkt
pi_25757739
Gewoon iemand die op oost zit met een paar kaarten naar buiten laten lopen om drank te halen, vervolgens bij de bar die kaarten van ff overgeven en met z'n allen met een drankje in je hand binnenlopen
pi_25757814
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 14:10 schreef appelsientje het volgende:
Als ik thuis ben zal ik ff de users in de plattegrond tekenen lijkt me wel leuk

Hier heb je de plattegrond vast

Ik sta in eeeeh, W denk ik, anders X
  zaterdag 26 maart 2005 @ 15:10:15 #245
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_25757854
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 15:06 schreef WooZ het volgende:
Gewoon iemand die op oost zit met een paar kaarten naar buiten laten lopen om drank te halen, vervolgens bij de bar die kaarten van ff overgeven en met z'n allen met een drankje in je hand binnenlopen
als jij ff je telefoonnummer geeft
dan bel ik je
pi_25759574
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 15:10 schreef appelsientje het volgende:

[..]

als jij ff je telefoonnummer geeft
dan bel ik je
06-4PSVNO#1

zaterdag 26 maart 2005 @ 16:36:14 #247
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_25759610
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 16:34 schreef WooZ het volgende:

[..]

06-4PSVNO#1

voeg me anders ff toe op msn.... ben vanavond weer thuis
pi_25759788
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 16:36 schreef appelsientje het volgende:

[..]

voeg me anders ff toe op msn.... ben vanavond weer thuis
met hoeveel mensen ga je eik?
  zaterdag 26 maart 2005 @ 16:50:17 #249
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_25759824
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 16:48 schreef WooZ het volgende:

[..]

met hoeveel mensen ga je eik?
euh dat weet ik eigenlijk niet... ik ga met een vriend.. maar die gaat weer met andere mensen en eueh ik weet niet of die bij ons zitten... volgens mij niet.. dus met z'n 2-en
pi_25762436
En dit is het resultaat op het eind van de dag:
quote:
Stormloop op kaarten PSV - Olympique Lyon

26 maart 2005 17:00

Zaterdagochtend zijn in korte tijd enkele duizenden kaarten verkocht voor de thuiswedstrijd tegen Olympique Lyon (woensdag 13 april, 20.45 uur). Aan het einde van de dag waren er nog slechts 250 kaarten beschikbaar via Ticketbox.
Op de volgende vakken zijn nog losse plaatsen beschikbaar, dus GEEN twee of meer plaatsen naast elkaar:

M ¤ 38,50

H,J,K,LL,GG,HH,JJ,KK,LL,ZZ ¤ 41,-

UU ¤ 41,-

A,N,AA,FF,NN,TT ¤ 46,-

B,E,O,S,BB,EE,OO,SS ¤ 53,50

CC,DD,PP,RR ¤ 66,-

PR ¤ 71,-

C,D,P,R ¤ 78,50

Ere Noord ¤ 83.50

Alle overige vakken zijn volledig uitverkocht!

Bron: PSV.nl

Het is echt snel gegaan vandaag.
pi_25762486
De gloryhunters hebben zich ook weer eens gemeld.
  zaterdag 26 maart 2005 @ 18:59:51 #252
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_25762909
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 18:45 schreef gras het volgende:
De gloryhunters hebben zich ook weer eens gemeld.

En dat zegt een ajacied.
pi_25764412
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 18:59 schreef Zapper het volgende:

[..]

En dat zegt een ajacied.
Lekker genaraliserend en genuanceerd weer. Typische PSV'er.

Ik heb niets op met gloryhunters. Wat mij betreft halen ze er in de Arena een ringetje af.
pi_25764557
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 19:52 schreef gras het volgende:

[..]

Lekker genaraliserend en genuanceerd weer. Typische PSV'er.

Ik heb niets op met gloryhunters. Wat mij betreft halen ze er in de Arena een ringetje af.
Maar al jullie gloryhunters zitten nu in De Hout
pi_25765429
wth, dus er waren wel plaatsne voor BB
Dan had ik het niet erg gevonden om apart te zitten ipv zo'n "fortuin" neer te leggen
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 26 maart 2005 @ 20:34:03 #256
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_25765561
veel Fok! weer in t stadion ben ik ff blij met m kaartje voor V V
DeLuna vindt me dik ;(
  zaterdag 26 maart 2005 @ 22:43:12 #257
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_25768964
Zooo morgen maar ik de plattengrond heb nu geen zin
pi_25770371
Ik ben op zoek naar glory. Zit ik hier dan goed?
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  zaterdag 26 maart 2005 @ 23:37:31 #259
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_25770409
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 23:35 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik ben op zoek naar glory. Zit ik hier dan goed?
Volgens mij wel DD!
Heb je wel kaarten weten te strikken voor Lyon thuis?

Het is nu zo goed als uitverkocht en de kaarten voor eigen vervoer voor Lyon waren vanmorgen al binnen 20 minuten uitverkocht!
Kan er helaas niet heen maar ik ga zeker naar Milaan als we de halve finale halen
pi_25770438
Wat heeft je voorkeur: het Guiseppe Meazza of het San Siro stadion?
That's all folks!
  zaterdag 26 maart 2005 @ 23:40:05 #261
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_25770464
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 23:38 schreef -Vaduz- het volgende:

grapjesmaker
Ik wil er trouwens ook wel naar toe
  zaterdag 26 maart 2005 @ 23:40:13 #262
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_25770468
quote:
Zijn een en hetzelfde stadion toch?
pi_25770494
Ja PyTh.
That's all folks!
pi_25770530
quote:
Giuseppe.

Mocht dat zo wezen is inter met geluk doorgegaan zónder Adriano, en kunnen wij ze in de pan hakken
  zaterdag 26 maart 2005 @ 23:44:24 #265
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_25770553
krijg net te horen dat ik kaartjes heb voor TT ipv KK,ach ja,who cares?
NAAR HET ANDERE FORUM!
  zaterdag 26 maart 2005 @ 23:47:37 #266
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_25770649
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 23:44 schreef DutchGooner het volgende:
krijg net te horen dat ik kaartjes heb voor TT ipv KK,ach ja,who cares?
idd je bent er tenminste bij gezellig toch
  zaterdag 26 maart 2005 @ 23:51:38 #267
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_25770742
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 23:47 schreef appelsientje het volgende:

[..]

idd je bent er tenminste bij gezellig toch
mwah,dat moet blijken.

Vind het wel geinig om dit soort wedstrijden te bezoeken al heb ik er dit jaar nog niet zo gek veel gehad.
Verder dan PSV v Arsenal,Feyenoord v Hearts,Heerenveen v Newcastle en AZ v Shaktar ben ik nog niet gekomen dit jaar
NAAR HET ANDERE FORUM!
  zondag 27 maart 2005 @ 00:01:43 #268
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_25770989
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 23:51 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

mwah,dat moet blijken.

Vind het wel geinig om dit soort wedstrijden te bezoeken al heb ik er dit jaar nog niet zo gek veel gehad.
Verder dan PSV v Arsenal,Feyenoord v Hearts,Heerenveen v Newcastle en AZ v Shaktar ben ik nog niet gekomen dit jaar
ach het is altijd gezellig
tenminste dat vind ik dan
pi_25771032
''26/3/2005 - Geen extra kaarten voor uitwedstrijd in Lyon
(Gepost door MP)

PSV heeft zojuist bekend gemaakt bij Olympique Lyon te hebben geïnformeerd voor meer kaarten voor de uitwedstrijd omdat de vraag het aanbod ver overstijgt. Dit bleek helaas niet mogelijk. In totaal heeft PSV 2.200 kaarten gekregen. Daarvan waren er naar nu pas blijkt slechts 1.200 bestemd voor eigen vervoer. Deze waren zaterdagochtend bij de TicketBox binnen een half uur al uitverkocht. De overige kaarten werden bij de supportersvereniging al vanaf maandag 21 maart in combinatie met een georganiseerde reis verkocht. Alleen voor de pendelbusreis zijn er nog kaarten beschikbaar. Kaarten voor eigen vervoer en in combinatie met een vliegreis zijn volledig uitverkocht.''
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 27 maart 2005 @ 04:49:27 #270
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_25774619
was te verwachten Lyon zal niet meer gastbezoekers toelaten dan nodig is
DeLuna vindt me dik ;(
  zondag 27 maart 2005 @ 10:32:00 #271
42845 Bobu
PSV KAMPIOENEN
pi_25775613
Dramatisch dus. Vele tientallen, misschien enkele honderden, hebben geen kaartje. Mede doordat de supportersvereniging weer 1000 kaarten kreeg om met de combi te verkopen. In plaats van alle kaarten in vrij vervoer te gooien, waar een reis bij de SV kan worden bijgeboekt gaat het in Eindhoven al jaren andersom. Komt bij dat ook de invoer van een (Europese) uitkaart ondanks menigmaal aandringen van supporters nooit ter sprake is gekomen bij de heren bestuurders in Eindhoven.

Wij gaan wel, al ben ik de enige met een kaartje. Er wordt al volop geprobeerd kaarten op Franse vakken te krijgen daar de wedstrijd tegen Bremen ook niet uitverkocht was.
pi_25780503
Gister iemand Frankrijk - Zwitserland gezien?

Was aardig spannend, die kansen van Frankrijk waren écht niet normaal

Vogel speelde goed, Vonlanthen op de bank.
pi_25780658
en wat was de uitslag dan?
heb gisteren geen voetbal gezien
  zondag 27 maart 2005 @ 15:09:24 #274
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_25780659
quote:
Op zondag 27 maart 2005 15:02 schreef WooZ het volgende:
Gister iemand Frankrijk - Zwitserland gezien?

Was aardig spannend, die kansen van Frankrijk waren écht niet normaal

Vogel speelde goed, Vonlanthen op de bank.
Ik heb er niets van gezien, weet alleen dat er niet is gescoord. Maar Vogel is toch de aanvoerder of niet?

En hoe doet Vonlanthen het eigenlijk in Italië. Ik volg de serie A niet, dus heb geen idee eigenlijk
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 27 maart 2005 @ 15:12:19 #275
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_25780724
quote:
Op zondag 27 maart 2005 15:09 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Ik heb er niets van gezien, weet alleen dat er niet is gescoord. Maar Vogel is toch de aanvoerder of niet?

En hoe doet Vonlanthen het eigenlijk in Italië. Ik volg de serie A niet, dus heb geen idee eigenlijk
3 wedstrijden, 0 doelpunten
DeLuna vindt me dik ;(
  zondag 27 maart 2005 @ 15:13:35 #276
95275 Djekko
Wat nou ondertitel
pi_25780755
quote:
Op zondag 27 maart 2005 15:12 schreef rubbereend het volgende:

[..]

3 wedstrijden, 0 doelpunten
Invalbeurtjes welteverstaan Had ie net zo goed bij PSV kunnen blijven, of naar een subtopper in Nederland kunnen gaan
  zondag 27 maart 2005 @ 15:14:38 #277
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_25780774
quote:
Op zondag 27 maart 2005 15:13 schreef Djekko het volgende:

[..]

Invalbeurtjes welteverstaan Had ie net zo goed bij PSV kunnen blijven, of naar een subtopper in Nederland kunnen gaan
Maar speelt hij ook goed, of valt zijn spel daar tegen ?
  zondag 27 maart 2005 @ 15:17:59 #278
95275 Djekko
Wat nou ondertitel
pi_25780853
quote:
Op zondag 27 maart 2005 15:14 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Maar speelt hij ook goed, of valt zijn spel daar tegen ?
Ik weet het niet precies, maar het zal vast wel zo zijn dat hij niks kan laten zien in de laatste +- 10 min. van de wedstrijd
pi_25781115
ben nog altijd voorstander om Vonlanthen later terug te halen bij PSV
ik vind het een goede speler

Vonlanthen is voor mij de Bruggink voor Zapper
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 27 maart 2005 @ 15:30:35 #280
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_25781125
volgend jaar verhuren aal een club in de HCE en daarna maar de knoop doorhakken lijkt me
DeLuna vindt me dik ;(
  zondag 27 maart 2005 @ 15:32:55 #281
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_25781171
Ik ben vast wat mensen vergeten, dus geef ff een gil waar je zit

pi_25781212
quote:
Op zondag 27 maart 2005 15:32 schreef appelsientje het volgende:

[afbeelding]

Duidelijk wie er geld teveel heeft, hè As
pi_25781213

I feel like I'm rich
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 27 maart 2005 @ 15:36:17 #284
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_25781226
cool Appelsientje, post m ook ff in het wedstrijdtopic, waarschijnlijk ga je nog wat aanvullingen krijgen
DeLuna vindt me dik ;(
  zondag 27 maart 2005 @ 15:37:38 #285
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_25781256
is goed misschien een idee om in de volgende OP te zetten
  zondag 27 maart 2005 @ 15:38:26 #286
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_25781272
quote:
Op zondag 27 maart 2005 15:32 schreef appelsientje het volgende:

[afbeelding]

Maar je moet even bij mij een lijn trekken naar K. Dat kun je er niet uithalen vind ik
pi_25781309
trouwens, appelsientje, mijn naam verkeerd man
Bijna iedereen schrijft em verkeerd
  zondag 27 maart 2005 @ 15:40:55 #288
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_25781325
quote:
Op zondag 27 maart 2005 15:38 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Tis geen PSV-ers maar gaat dacht ik wel:

DutchGooner (KK)

Hij staat er wel op zie ik nu, maar dan verkeerde vak

Maar je moet even bij mij een lijn trekken naar K. Dat kun je er niet uithalen vind ik
Jou lijn valt weg als je hem volledig bekijkt zie je hem wel...
en DutchGooner zit wel op TT hij's verhuist
  zondag 27 maart 2005 @ 15:41:18 #289
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_25781332
quote:
Op zondag 27 maart 2005 15:39 schreef ASSpirine het volgende:
trouwens, appelsientje, mijn naam verkeerd man
Bijna iedereen schrijft em verkeerd
oja ik pas dat meteen ff aan net zoals de grote van het plaatje
  zondag 27 maart 2005 @ 15:42:35 #290
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_25781365
quote:
Op zondag 27 maart 2005 15:40 schreef appelsientje het volgende:

[..]

Jou lijn valt weg als je hem volledig bekijkt zie je hem wel...
en DutchGooner zit wel op TT hij's verhuist
Ja, ik had die post nog niet gelezen. Het is nog vroeg
pi_25781397
Denk dat we al naar de nieuwe topic kunnen gaan, wie maakt em?

edit: laat maar, nog 11 posts zie ik
pi_25781475
Gaat Pyth trouwens niet?
  zondag 27 maart 2005 @ 15:49:32 #293
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_25781493
quote:
Op zondag 27 maart 2005 15:44 schreef ASSpirine het volgende:
Denk dat we al naar de nieuwe topic kunnen gaan, wie maakt em?

edit: laat maar, nog 11 posts zie ik
Suggesties voor een nieuwe titel, maken deze wel vol.

Maar jij mag de volgende van mij wel openen
  zondag 27 maart 2005 @ 15:51:44 #294
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_25781536
ff denken
op naar Lyon ?
zoiets ?
pi_25781548
Is wel heel erg origineel Appelsientje.
That's all folks!
  zondag 27 maart 2005 @ 15:52:35 #296
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_25781551
PSV - Olympique Lyon, woensdag 13 April
nieuw topic is vast open

vast de url voor het plaatje
http://www.hoeve.nu/mark/Fok/psv-stadion.jpg
  zondag 27 maart 2005 @ 15:53:24 #297
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_25781570
quote:
Op zondag 27 maart 2005 15:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Is wel heel erg origineel Appelsientje.
ik ben echt zo slecht in titels verzinnen
  zondag 27 maart 2005 @ 15:53:34 #298
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_25781573
quote:
Op zondag 27 maart 2005 15:51 schreef appelsientje het volgende:
ff denken
op naar Lyon ?
zoiets ?
Nee, want als we tegen Lyon moeten zitten we al in topic 75 of zo.
Iets van Hup Feyenoord (voor komende zondag)

Ik heb dus geen idee en mij maakt het ook niet veel uit.
  zondag 27 maart 2005 @ 15:56:49 #299
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_25781646
nog 3
  zondag 27 maart 2005 @ 15:57:21 #300
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_25781660
2
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')