Mavuba is een groot talent van Bordeaux.quote:Op donderdag 24 maart 2005 04:18 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
En hoe de fuck is Muvaba?
Voeg me ook eens toe op msn nachtbraker
1-4...... waarbij het na een kwartier al 0-3 stond. Idd de laatste winstpartij in Eindhovenquote:Op woensdag 23 maart 2005 23:12 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik had de laatste weken ook een beetje dat idee. Vooral die oorwassing die wij zondag kregen deed mij erg denken aan onze wedstrijd bij jullie in 94-95 (volgens mij ook onze laatste winstpartij in Eindhoven).
Er zit niets anders op voor PSV: kampioen worden voor een zeer sterk AZ, CL winnen, en de AC verliezen in sudden-death tegen feyenoord door een goal van Mike O.
Met de vierde van Van Vossen.quote:Op donderdag 24 maart 2005 10:13 schreef StarGazer het volgende:
[..]
1-4...... waarbij het na een kwartier al 0-3 stond. Idd de laatste winstpartij in Eindhoven
iddquote:Op woensdag 23 maart 2005 20:38 schreef VoreG het volgende:
Altijd gezellig in brabant
Aad de Mos was toen nog onze trainer, die werd na die wedstrijd of kort daarop ontslagen, meer weet ik gelukkig niet meer van die wedstrijdquote:Op donderdag 24 maart 2005 11:06 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Met de vierde van Van Vossen.
Die was toen nog gewoon live op de NOS. Wat een tijd zeg.
idd... ik ga (als ik kan) er natuurlijk wel naar toe.. lijkt me echt super gezellig... de vorige keer was het ook goed te doen!quote:Op donderdag 24 maart 2005 13:47 schreef rubbereend het volgende:
op de markt kun je altijd gaan staan met de kampioenswedstrijd. We spelen de voorlaatste en de wedstrijd daarvoor thuis dus de kans om thuis kampioen te worden is dik aanwezig. voorlaatste wedstrijd is wel tegen feyenoord.
Maar k heb liever dat we thuis kampioen worden dan is de huldiging niet zo laat en kan k ook nog thuiskomen
En nu zelfs Zoetebier een kneus noemen.quote:Op donderdag 24 maart 2005 00:49 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik breng die kneus wel naar Nijmegen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik wil Sibon, Van der Schaaf, Addo, Smit, Wilson, Bogelund, Feher en Vogel ook graag meenemen
Met Menzo in het Psv doelquote:Op donderdag 24 maart 2005 11:06 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Met de vierde van Van Vossen.
Die was toen nog gewoon live op de NOS. Wat een tijd zeg.
Die goeie oude tijdquote:
Als ze uit moeten ben ik denk ik wel op de markt te vinden. Nog nooit meegemaak, ook niet 2 jaar geleden. Lijkt me dus wel een keer leuk om mee te maken.quote:Op donderdag 24 maart 2005 13:45 schreef Garlic_Sauce het volgende:
Waar kijken jullie het liefst de kampioenswedstrijd trouwens (net zo voorbarig)
In het stadion is natuurlijk prachtig (als ze tenminste thuisspelen dan) maar ik vond het de laatste keer dat ik op de markt was zeker zo gezellig met dat grote scherm en flink wat bier
Het was toen ook prachtig weer trouwens, dat helpt natuurlijk ook ^_^
AZ speelt nog 2 x gelijk tegen feyenoord en ajax en PSV speelt gelijk in Enschede.quote:Op donderdag 24 maart 2005 15:34 schreef pascalheister het volgende:
Ik denk thuis tegen de Graafschap
ik ga liever voor kampioen in eigen stadionquote:Op donderdag 24 maart 2005 15:37 schreef PyTh het volgende:
[..]
AZ speelt nog 2 x gelijk tegen feyenoord en ajax en PSV speelt gelijk in Enschede.
Dus dan kunnen we officieel pas thuis tegen feyenoord kampioen worden.
Zou wat mij betreft wel het mooiste zijn!![]()
Wel de mooiste maar wel een hele lastige. Maar mij maakt het eigenlijk niet uit welke wedstrijd ze kampioen worden, als ze het maar worden. Maar het liefst wel voor de laatste wedstrijd.quote:Op donderdag 24 maart 2005 15:37 schreef PyTh het volgende:
[..]
AZ speelt nog 2 x gelijk tegen feyenoord en ajax en PSV speelt gelijk in Enschede.
Dus dan kunnen we officieel pas thuis tegen feyenoord kampioen worden.
Zou wat mij betreft wel het mooiste zijn!![]()
Volgens mij spelen wij ook nog thuis tegen feyenoord en niet uit zoals jij waarschijnlijk denktquote:Op donderdag 24 maart 2005 15:41 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ik ga liever voor kampioen in eigen stadion
klopt ja zat nog met de gedachte dat we er heen moestenquote:Op donderdag 24 maart 2005 15:46 schreef PyTh het volgende:
[..]
Volgens mij spelen wij ook nog thuis tegen feyenoord en niet uit zoals jij waarschijnlijk denkt
Moeten we ook, maar dan voor de bekerquote:Op donderdag 24 maart 2005 15:50 schreef pascalheister het volgende:
[..]
klopt ja zat nog met de gedachte dat we er heen moesten![]()
Maakt feyenoord ook nog een keer een kampioensschap mee.quote:Op donderdag 24 maart 2005 15:20 schreef PyTh het volgende:
Thuis tegen feyenoord wordt PSV kampioen!
quote:Op donderdag 24 maart 2005 16:00 schreef hetsjhokleek het volgende:
[..]
Maakt feyenoord ook nog een keer een kampioensschap mee.
dat weet ik maar dacht ook voor de competitiequote:Op donderdag 24 maart 2005 15:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Moeten we ook, maar dan voor de beker
Ah ok. Dat kan gebeuren, ik moet ook soms denken of we die tegenstander nu al uit of thuis hebben gehad.quote:Op donderdag 24 maart 2005 16:03 schreef pascalheister het volgende:
[..]
dat weet ik maar dacht ook voor de competitie
Ik weet nog wel dat de seizoenskaarten me na de 0-4 me om de oren vlogen. En zelf hadden we ook nog een spandoek gemaakt na de wedstrijd tegen Leverkussen. Ging met een spits (Erik Meijer) tijdens die europacup wedstrijd als centrale verdediger spelenquote:Op donderdag 24 maart 2005 13:27 schreef rubbereend het volgende:
dr staat mij nog wel bij van die wedstrijd dat het ajaxvak begon te zingen "We zwaaien met zn alle naar de Mos" en dat het PSV vak ernaast ook mee ging doen
prachtige spandoeken destijds met teksten als "Haagse Aadje rot op"
Ik hoop eerderquote:Op donderdag 24 maart 2005 15:20 schreef PyTh het volgende:
Thuis tegen feyenoord wordt PSV kampioen!
[..]
[..]
Klopt dat niet dan?quote:En nu zelfs Zoetebier een kneus noemen.
quote:Ging met een spits (Erik Meijer) tijdens die europacup wedstrijd als centrale verdediger spelen
Net als wel meer van je opmerkingenquote:Op donderdag 24 maart 2005 17:22 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Klopt dat niet dan?
bij NEC is de naam ook alleen maar gevallen als mogelijke opvolger, zo concreet was het naar mijn weten ook nog niet.quote:Op donderdag 24 maart 2005 18:06 schreef Djekko het volgende:
En hij ontkent de gesprekken met NEC al.
quote:Zoetebier is een goeie keeper, dus hem kneus noemen slaat nergens op
Waarom ben jij dan in hemelsnaam voor PSV. Je hebt in die tijd dat je hier post, nog nauwelijks iets positiefs gemeld over PSV. Alleen maar die speler kan niks, die is kut enzovoort enzovoortquote:Op donderdag 24 maart 2005 19:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Zoetebier is geen goede keeper, laat de meest onmogelijke ballen door, heeft een kut kop en een kut karakter.
Hij is dus zeker niet PSV waardig![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zoetebier is gewoon een goede betrouwbare keeper. En ipv al dat negatieve gezeik op nota bene spelers van de club die je steunt, kun je ook eens een keer iets positiefs meldenquote:Op donderdag 24 maart 2005 19:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Zoetebier is geen goede keeper, laat de meest onmogelijke ballen door, heeft een kut kop en een kut karakter.
![]()
![]()
![]()
![]()
Kijk, dat lijkt er al meer opquote:Op donderdag 24 maart 2005 19:12 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
PSV wordt kampioen voor de 4 keer in 6 jaar
Post eens een foto van jezelf dan, want ik snap niet echt wat je uberhaupt op het uiterlijk van een speler aan te merken hebt..quote:Op donderdag 24 maart 2005 19:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
dat geneuzel over kut kop hier kut kop daar wordt ik zo moe van, dat is wel het laatste punt waar ik een speler op afkeurquote:Op donderdag 24 maart 2005 19:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat is Van Basten toch een trieste homo.quote:Op donderdag 24 maart 2005 19:23 schreef WooZ het volgende:
Vandaag even de VI gehaald, zomaar wat quotes:
PSV, trots van Nederland
PSV-Ajax is namelijk het verschil tussen Europese eredivisie en eerste divisie...
Marco van Basten afgelopen zondag in De Arena: 'Ik vond Ajax beter.'
Ajax gaat kapot aan eigenbelang
Sneijder en Van der Vaart wilden zich in anderhalf uur geforceerd revancheren voor twee jaar frustratie. Dan ben je bij PSV aan het juiste adres, dan word je geslacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |