Ah ok. Dat kan gebeuren, ik moet ook soms denken of we die tegenstander nu al uit of thuis hebben gehad.quote:Op donderdag 24 maart 2005 16:03 schreef pascalheister het volgende:
[..]
dat weet ik maar dacht ook voor de competitie
Ik weet nog wel dat de seizoenskaarten me na de 0-4 me om de oren vlogen. En zelf hadden we ook nog een spandoek gemaakt na de wedstrijd tegen Leverkussen. Ging met een spits (Erik Meijer) tijdens die europacup wedstrijd als centrale verdediger spelenquote:Op donderdag 24 maart 2005 13:27 schreef rubbereend het volgende:
dr staat mij nog wel bij van die wedstrijd dat het ajaxvak begon te zingen "We zwaaien met zn alle naar de Mos" en dat het PSV vak ernaast ook mee ging doen
prachtige spandoeken destijds met teksten als "Haagse Aadje rot op"
Ik hoop eerderquote:Op donderdag 24 maart 2005 15:20 schreef PyTh het volgende:
Thuis tegen feyenoord wordt PSV kampioen!
quote:Op donderdag 24 maart 2005 16:00 schreef hetsjhokleek het volgende:
[..]
Maakt feyenoord ook nog een keer een kampioensschap mee.
quote:Op donderdag 24 maart 2005 16:00 schreef hetsjhokleek het volgende:
[..]
Maakt feyenoord ook nog een keer een kampioensschap mee.
Klopt dat niet dan?quote:En nu zelfs Zoetebier een kneus noemen.
quote:Ging met een spits (Erik Meijer) tijdens die europacup wedstrijd als centrale verdediger spelen
Net als wel meer van je opmerkingenquote:Op donderdag 24 maart 2005 17:22 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Klopt dat niet dan?
bij NEC is de naam ook alleen maar gevallen als mogelijke opvolger, zo concreet was het naar mijn weten ook nog niet.quote:Op donderdag 24 maart 2005 18:06 schreef Djekko het volgende:
En hij ontkent de gesprekken met NEC al.
quote:Zoetebier is een goeie keeper, dus hem kneus noemen slaat nergens op
Waarom ben jij dan in hemelsnaam voor PSV. Je hebt in die tijd dat je hier post, nog nauwelijks iets positiefs gemeld over PSV. Alleen maar die speler kan niks, die is kut enzovoort enzovoortquote:Op donderdag 24 maart 2005 19:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Zoetebier is geen goede keeper, laat de meest onmogelijke ballen door, heeft een kut kop en een kut karakter.
Hij is dus zeker niet PSV waardig![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zoetebier is gewoon een goede betrouwbare keeper. En ipv al dat negatieve gezeik op nota bene spelers van de club die je steunt, kun je ook eens een keer iets positiefs meldenquote:Op donderdag 24 maart 2005 19:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Zoetebier is geen goede keeper, laat de meest onmogelijke ballen door, heeft een kut kop en een kut karakter.
![]()
![]()
![]()
![]()
Kijk, dat lijkt er al meer opquote:Op donderdag 24 maart 2005 19:12 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
PSV wordt kampioen voor de 4 keer in 6 jaar
Post eens een foto van jezelf dan, want ik snap niet echt wat je uberhaupt op het uiterlijk van een speler aan te merken hebt..quote:Op donderdag 24 maart 2005 19:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
dat geneuzel over kut kop hier kut kop daar wordt ik zo moe van, dat is wel het laatste punt waar ik een speler op afkeurquote:Op donderdag 24 maart 2005 19:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat is Van Basten toch een trieste homo.quote:Op donderdag 24 maart 2005 19:23 schreef WooZ het volgende:
Vandaag even de VI gehaald, zomaar wat quotes:
PSV, trots van Nederland
PSV-Ajax is namelijk het verschil tussen Europese eredivisie en eerste divisie...
Marco van Basten afgelopen zondag in De Arena: 'Ik vond Ajax beter.'
Ajax gaat kapot aan eigenbelang
Sneijder en Van der Vaart wilden zich in anderhalf uur geforceerd revancheren voor twee jaar frustratie. Dan ben je bij PSV aan het juiste adres, dan word je geslacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |