MM taal: Kut, ik ben weer uitgeluld waarom weet ik nu niet dat Van Bommel vrijwel altijd speelt tegen de verdedigende middenvelder van de tegenstander en dat hij vaak zijn man laat lopenquote:Zoek ze zelf maar op, je bent toch zo goed in databases lezen... Ik heb geen zin meer in jouw gezwets.
Nee ik baseer me op de wedstrijden die ik bezoek of live zie in tegenstelling tot wat ww.vi.nl beweerdquote:Diego, gelukkig weet jij er heel veel van, kan je alle spelersnamen prima schrijven en praat je nu niet die mensen na die ooit eens hebben gezegd dat Van Bommel zijn man laat lopen. Kansloos figuur!
het kampioenschap hebben we ook meer dan 1 keer gehadquote:Op woensdag 23 maart 2005 19:38 schreef rubbereend het volgende:
en hebben we deze titel niet al eens gehad?
volgend seizoen weerquote:Op woensdag 23 maart 2005 22:00 schreef pascalheister het volgende:
[..]
het kampioenschap hebben we ook meer dan 1 keer gehad![]()
Ik had de laatste weken ook een beetje dat idee. Vooral die oorwassing die wij zondag kregen deed mij erg denken aan onze wedstrijd bij jullie in 94-95 (volgens mij ook onze laatste winstpartij in Eindhoven).quote:Op woensdag 23 maart 2005 21:08 schreef Garlic_Sauce het volgende:
Trouwens, dit seizoen doet me nu al een beetje denken aan dat seizoen waarin Roda 2e werd en iedereen verbaasde... Die hadden toen de pech dat Ajax gewoon helemaal niks weggaf (was dat seizoen 95?) anders waren ze kampioen geworden... en dit jaar gebeurt hetzelfde met AZ denk ik. Spelen ontzettend goed en in ieder ander seizoen zouden ze kampioen worden, maar PSV is net iets volwassener en laat gewoon NOG minder punten liggen.
Mavuba is een groot talent van Bordeaux.quote:Op donderdag 24 maart 2005 04:18 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
En hoe de fuck is Muvaba?
Voeg me ook eens toe op msn nachtbraker
1-4...... waarbij het na een kwartier al 0-3 stond. Idd de laatste winstpartij in Eindhovenquote:Op woensdag 23 maart 2005 23:12 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik had de laatste weken ook een beetje dat idee. Vooral die oorwassing die wij zondag kregen deed mij erg denken aan onze wedstrijd bij jullie in 94-95 (volgens mij ook onze laatste winstpartij in Eindhoven).
Er zit niets anders op voor PSV: kampioen worden voor een zeer sterk AZ, CL winnen, en de AC verliezen in sudden-death tegen feyenoord door een goal van Mike O.
Met de vierde van Van Vossen.quote:Op donderdag 24 maart 2005 10:13 schreef StarGazer het volgende:
[..]
1-4...... waarbij het na een kwartier al 0-3 stond. Idd de laatste winstpartij in Eindhoven
iddquote:Op woensdag 23 maart 2005 20:38 schreef VoreG het volgende:
Altijd gezellig in brabant
Aad de Mos was toen nog onze trainer, die werd na die wedstrijd of kort daarop ontslagen, meer weet ik gelukkig niet meer van die wedstrijdquote:Op donderdag 24 maart 2005 11:06 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Met de vierde van Van Vossen.
Die was toen nog gewoon live op de NOS. Wat een tijd zeg.
idd... ik ga (als ik kan) er natuurlijk wel naar toe.. lijkt me echt super gezellig... de vorige keer was het ook goed te doen!quote:Op donderdag 24 maart 2005 13:47 schreef rubbereend het volgende:
op de markt kun je altijd gaan staan met de kampioenswedstrijd. We spelen de voorlaatste en de wedstrijd daarvoor thuis dus de kans om thuis kampioen te worden is dik aanwezig. voorlaatste wedstrijd is wel tegen feyenoord.
Maar k heb liever dat we thuis kampioen worden dan is de huldiging niet zo laat en kan k ook nog thuiskomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |