abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 23 maart 2005 @ 19:29:24 #1
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_25690798

wordt PSV kampioen!! daar kan niemand wat aan doen, doen, doen

To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_25690841
Goed idee. En Cherrymoon Traxx aka Diego-maatje: Gera is niet van positie veranderd.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_25690847
Opschieten GVD

Cultheld de titel van 1975 valt weg dus de stand blijft gelijk.

Gras, om te beginnen ben ik nog geen 30 en kan me het eigenlijk weinig boeien wat Ajax of Feyenoord gepresteerd heeft toen ik nog niet geboren was.

Weer een vraag voor MM, zou hij dat mentaal aankunnen?

"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_25690859
Diego, je maakt jezelf per post belachelijker man.
www.thuisuiteten.nl
pi_25690880
quote:
Goed idee. En Cherrymoon Traxx aka Diego-maatje: Gera is niet van positie veranderd.
Er straan nog meer vragen open

En volgens onze kenner speelt Gera nooit op het middenveld
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_25690904
quote:
Op woensdag 23 maart 2005 19:31 schreef methodmich het volgende:
En Cherrymoon Traxx aka Diego-maatje .
Jij kan goed discussieren zeg.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_25690908
Dat heb ik niet gezegd, je leest dus weer eens fout. En dan nog lachsmilies posten ook, je bent echt een hopeloos geval.
www.thuisuiteten.nl
pi_25690924
Waarom neem je dan als termijn de laatste dertig jaar? Waarom niet de laatste drie jaar?
pi_25690935
Dat komt hem beter uit, gras.
www.thuisuiteten.nl
pi_25690950
quote:
Op woensdag 23 maart 2005 19:35 schreef methodmich het volgende:
Dat komt hem beter uit, gras.
Dat hoor ik hem graag zelf zeggen.
pi_25691004
MM denkt graag voor anderen.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 23 maart 2005 @ 19:38:22 #12
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_25691011
je kan een lijst over de afgelopen 30 jaar maken omdat PSV eigenlijk sinds mid jaren 70 zich definitief bij de top 3 heeft gemeld, maarja zo kun je de periode zo lang en kort maken als je wil.
Feit is dat PSV natuurlijk in de Eredicisie allang de nummer 2 van Nederland is.

en hebben we deze titel niet al eens gehad?
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_25691014
Hij heeft het te druk met fout lezen, slecht quoten, slecht spellen en lachsmilies posten, vrees ik...

Overigens is PSV weer bezig met Né.
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 23 maart 2005 @ 19:40:10 #14
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_25691049
quote:
Op woensdag 23 maart 2005 19:38 schreef rubbereend het volgende:
je kan een lijst over de afgelopen 30 jaar maken omdat PSV eigenlijk sinds mid jaren 70 zich definitief bij de top 3 heeft gemeld, maarja zo kun je de periode zo lang en kort maken als je wil.
Feit is dat PSV natuurlijk in de Eredicisie allang de nummer 2 van Nederland is.

ja sorry
ik wist zo snel ff niks anders....
pi_25691094
quote:
Dat lijkt me logisch. Ajax heeft misschien wel het slechtste seizoen van de afgelopen tien jaar, zeker gezien de verwachtingen vooraf, en nog staat Feyenoord op de derde plek...

Vraag me af hoe een Feyenoorder zich jaar in jaar uit moet voelen.
pi_25691120
quote:
Dat heb ik niet gezegd, je leest dus weer eens fout
En jij hebt wederom geen vraag beantwoord
pi_25691195
Welke vraag bedoel je dan? Als je nu eens duidelijk bent...
www.thuisuiteten.nl
pi_25691341
Diego:
quote:
Oh je bedoelt eigenlijk dat Gullit eigenlijk geen spits was?
CMT:
quote:
Spelers veranderen nooit van positie?
Diego:
quote:
Hoe weet je dat of ik Gera niet ken?
Diego:
quote:
Weer een vraag voor MM, zou hij dat mentaal aankunnen?
pi_25691406
Vraag 1: Slaat nergens op.

Vraag 2: Spelers veranderen wel eens van plek, maar Gera niet.

Vraag 3: Anders wist je dat hij geen verdedigende middenvelder was.

Vraag 4: Ik kan jouw onzin bijna niet meer aan nee.
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 23 maart 2005 @ 19:55:25 #20
95275 Djekko
Wat nou ondertitel
pi_25691430
De quiz met Alex en Gomes, van afgelopen zondag: klikklik Het is niet het hele deel, maar het is iig iets.

Geweldige TV
Amsterdam had het, Eindhoven heeft het en Rotterdam heeft geen flauw benul waar het over gaat
pi_25691459
Het is toch wat een Hongaarse bonenstaak die van Bommel moet opvolgen.
pi_25691524
quote:
Op woensdag 23 maart 2005 19:41 schreef gras het volgende:

[..]

Dat lijkt me logisch. Ajax heeft misschien wel het slechtste seizoen van de afgelopen tien jaar, zeker gezien de verwachtingen vooraf, en nog staat Feyenoord op de derde plek...

Vraag me af hoe een Feyenoorder zich jaar in jaar uit moet voelen.
Neuh het seizoen 1998-1999 / 1999 -2000 waren nog dramatischer en toen waren de verwachtingen vooraf ook hoog..
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_25691533
quote:
Vraag 3: Anders wist je dat hij geen verdedigende middenvelder was
Gelukkig is volgens onze kenner Van Bommel een verdedigende middenvelder

[ Bericht 13% gewijzigd door DiegoArmandoMaradona op 23-03-2005 20:12:01 ]
pi_25691569
Je kan zeggen wat je wilt, maar Van Bommel is gewoon een verdedigende middenvelder ja. Nu Cocu en Vogel er bij zijn, mag ie meer aanvallen, maar zijn primaire taak is toch echt niet aanvallen. Ook in Oranje niet. Dus je kan je poppetjes weer eens op jezelf richten.
www.thuisuiteten.nl
pi_25691673
zo denk ik er ook over
pi_25691687
quote:
Op woensdag 23 maart 2005 19:59 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Neuh het seizoen 1998-1999 / 1999 -2000 waren nog dramatischer en toen waren de verwachtingen vooraf ook hoog..
1999-2000 waren de verwachtingen zeker niet zo hoog als dit seizoen. Was toen echt een zinkend schip.
pi_25691886
Noem eens de directe tegenstanders op Van Bommel?
pi_25691985
Zoek ze zelf maar op, je bent toch zo goed in databases lezen... Ik heb geen zin meer in jouw gezwets.
www.thuisuiteten.nl
pi_25691996
goed topic
pi_25692095
* popcorn pakt
pi_25692193
quote:
Zoek ze zelf maar op, je bent toch zo goed in databases lezen... Ik heb geen zin meer in jouw gezwets.
MM taal: Kut, ik ben weer uitgeluld waarom weet ik nu niet dat Van Bommel vrijwel altijd speelt tegen de verdedigende middenvelder van de tegenstander en dat hij vaak zijn man laat lopen
pi_25692202
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_25692252
Het gaat er om dat Van Bommel een ander type speler is dan Gera. Gera is aanvallender ingesteld.

Dat wordt er constant bedoeld. En Houd nu eens op met de sfeer verpesten in dit topic, Zover die nog herstelbaar is
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_25692288
Diego, gelukkig weet jij er heel veel van, kan je alle spelersnamen prima schrijven en praat je nu niet die mensen na die ooit eens hebben gezegd dat Van Bommel zijn man laat lopen. Kansloos figuur!
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 23 maart 2005 @ 20:27:43 #35
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_25692298
Het is weer gezellig hier
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_25692330
En dat terwijl PSV zo'n gemoedelijke club is Zapper!
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 23 maart 2005 @ 20:32:42 #37
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_25692451
quote:
Op woensdag 23 maart 2005 20:20 schreef the_legend_killer het volgende:
* popcorn pakt
*bier erbij pakt
pi_25692609
quote:
Diego, gelukkig weet jij er heel veel van, kan je alle spelersnamen prima schrijven en praat je nu niet die mensen na die ooit eens hebben gezegd dat Van Bommel zijn man laat lopen. Kansloos figuur!
Nee ik baseer me op de wedstrijden die ik bezoek of live zie in tegenstelling tot wat ww.vi.nl beweerd
pi_25692610
Altijd gezellig in brabant
  woensdag 23 maart 2005 @ 21:08:52 #40
35903 Garlic_Sauce
Hell, it's about time...
pi_25693432
Brabant rulez

achjah... na Groningers zijn Brabanders volgens mij de stugste mensen in Nederland (althans, als het om discussies gaat) ... en daar zijn we trots op! en we zijn trots op Brabant, en we zijn trots op PSV!

Trouwens, dit seizoen doet me nu al een beetje denken aan dat seizoen waarin Roda 2e werd en iedereen verbaasde... Die hadden toen de pech dat Ajax gewoon helemaal niks weggaf (was dat seizoen 95?) anders waren ze kampioen geworden... en dit jaar gebeurt hetzelfde met AZ denk ik. Spelen ontzettend goed en in ieder ander seizoen zouden ze kampioen worden, maar PSV is net iets volwassener en laat gewoon NOG minder punten liggen.

Forza PSV! ^_^
-=( PSV Eindhoven )=- Fan of Roy Beerens, our local hero...
pi_25694883
quote:

het kampioenschap hebben we ook meer dan 1 keer gehad
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 23 maart 2005 @ 22:52:50 #42
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_25696182
quote:
Op woensdag 23 maart 2005 22:00 schreef pascalheister het volgende:

[..]

het kampioenschap hebben we ook meer dan 1 keer gehad
volgend seizoen weer
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_25696474
PSV.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  woensdag 23 maart 2005 @ 23:07:31 #44
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_25696591
Heeeeeeeeeeee Hoooooooooo

PSV Eindhoven
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
  woensdag 23 maart 2005 @ 23:08:55 #45
11102 knep
Mountainfreak
pi_25696629
PSV

tvp
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 23 maart 2005 @ 23:10:18 #46
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_25696666
3 tvp's op een rij
DeLuna vindt me dik ;(
  woensdag 23 maart 2005 @ 23:12:08 #47
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_25696724
quote:
Op woensdag 23 maart 2005 21:08 schreef Garlic_Sauce het volgende:
Trouwens, dit seizoen doet me nu al een beetje denken aan dat seizoen waarin Roda 2e werd en iedereen verbaasde... Die hadden toen de pech dat Ajax gewoon helemaal niks weggaf (was dat seizoen 95?) anders waren ze kampioen geworden... en dit jaar gebeurt hetzelfde met AZ denk ik. Spelen ontzettend goed en in ieder ander seizoen zouden ze kampioen worden, maar PSV is net iets volwassener en laat gewoon NOG minder punten liggen.
Ik had de laatste weken ook een beetje dat idee. Vooral die oorwassing die wij zondag kregen deed mij erg denken aan onze wedstrijd bij jullie in 94-95 (volgens mij ook onze laatste winstpartij in Eindhoven).
Er zit niets anders op voor PSV: kampioen worden voor een zeer sterk AZ, CL winnen, en de AC verliezen in sudden-death tegen feyenoord door een goal van Mike O.
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 23 maart 2005 @ 23:13:09 #48
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_25696754
Zoetebier wordt bij NEC genoemd als opvolger van Gentenaar, als we er wat geld bijdoen en/of een speler en dan halen we Barreto naar voren dat lijkt me een goed idee
DeLuna vindt me dik ;(
pi_25698946
Ik breng die kneus wel naar Nijmegen

Ik wil Sibon, Van der Schaaf, Addo, Smit, Wilson, Bogelund, Feher en Vogel ook graag meenemen
pi_25700558
Mavuba zou pas een aanwinst zijn
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')