Dat gold ook voor Alex, Farfán en Beasley.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:06 schreef methodmich het volgende:
Geschikt wel, maar die jongen wordt al tijden gelinkt aan Engelse en Italiaanse teams.
Nee, ik hoop er slechts opquote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:30 schreef methodmich het volgende:
Ik zou er maar niet op rekenen als ik jou was.
Landzaat ?? nee die is echt te duur.. wel een goede vervanger trouwens, maar ik verwacht hem echt niet.... het is of Robinho of Landzaatquote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:33 schreef PyTh het volgende:
Ach ja kent culty toch?
Die rekent zich altijd al rijk vantevoren
Ik verwacht en hoop dat PSV gaat proberen Landzaat te halen als opvolger van Bommel.
Ook schijnt er op het moment een delegatie van PSV op weg te zijn naar Brazilie voor onderhandelingen om ja alweer Robinho.
The soap continues...
quote:Van Bommel admite proposta do Barcelona
O internacional holandês, que termina o contrato com o PSV Eindhoven no final da temporada, admitiu oficialmente que foi contactado pelos responsáveis do Barcelona para saber da sua disponibilidade para jogar na equipa catalã.
euh mijn spaans is een beetje weg gezaktquote:
Ik zit in hetzelfde vakquote:Op vrijdag 25 maart 2005 10:35 schreef appelsientje het volgende:
Yeah de kaartjes zijn binnen2e ring Oost YY... dus als er nog iemand bij zit
Gezellig... als je iemand steeds zit staan als het maar een beetje spannend wordt.. dan ben ik datquote:
gezellig, ik heb alleen maar 1 stoel hierquote:Op vrijdag 25 maart 2005 17:17 schreef lookinforyou het volgende:
Voor diegenen die kaarten hebben, ik vind het enorm leuk voor jullie, maar ben natuurlijk ook erg jaloers op jullie.
Dan ga ik maar met Pascal voor de buis zitten en met hem kijken of jullie je een beetje gedragen![]()
dan bied je haar toch je stoel aan en ga jij op de grond zittenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 17:54 schreef pascalheister het volgende:
[..]
gezellig, ik heb alleen maar 1 stoel hier![]()
![]()
Morgenochtend 10.45 voor de Primera op de markstraat in Helmond, ga ik extra kaarten halen. Ik kan er 4 extra halen, dus nog 2 over. Mocht je geïnteresseerd zijn dan zeg het hier maar ff en zorg dat je der morgen ook staatquote:Op vrijdag 25 maart 2005 17:17 schreef lookinforyou het volgende:
Voor diegenen die kaarten hebben, ik vind het enorm leuk voor jullie, maar ben natuurlijk ook erg jaloers op jullie.
Dan ga ik maar met Pascal voor de buis zitten en met hem kijken of jullie je een beetje gedragen![]()
ssst ik probeer haar op schoot te krijgenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 18:03 schreef appelsientje het volgende:
[..]
dan bied je haar toch je stoel aan en ga jij op de grond zitten
tsss barbaar![]()
* appelsientje houdt zijn mond alquote:Op vrijdag 25 maart 2005 18:19 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ssst ik probeer haar op schoot te krijgen![]()
wij zitten in VV andere kant van Oost bovenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 10:35 schreef appelsientje het volgende:
Yeah de kaartjes zijn binnen2e ring Oost YY... dus als er nog iemand bij zit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |