je vinger op de 2e Y leggenquote:Op zaterdag 26 maart 2005 14:47 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
yepp wij gaan ook gewoon proberen om beneden te komen appelsientje, al zullen ze wel gewoon goed opletten dit keer en zijn we meestal redelijk vroeg in het stadion..
mja komt wel goed, anders met rust wel! !
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 14:10 schreef appelsientje het volgende:
Als ik thuis ben zal ik ff de users in de plattegrond tekenenlijkt me wel leuk
als jij ff je telefoonnummer geeftquote:Op zaterdag 26 maart 2005 15:06 schreef WooZ het volgende:
Gewoon iemand die op oost zit met een paar kaarten naar buiten laten lopen om drank te halen, vervolgens bij de bar die kaarten van ff overgeven en met z'n allen met een drankje in je hand binnenlopen
06-4PSVNO#1quote:Op zaterdag 26 maart 2005 15:10 schreef appelsientje het volgende:
[..]
als jij ff je telefoonnummer geeft![]()
dan bel ik je![]()
voeg me anders ff toe op msn.... ben vanavond weer thuisquote:
met hoeveel mensen ga je eik?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 16:36 schreef appelsientje het volgende:
[..]
voeg me anders ff toe op msn.... ben vanavond weer thuis![]()
euh dat weet ik eigenlijk niet... ik ga met een vriend.. maar die gaat weer met andere mensen en eueh ik weet niet of die bij ons zitten... volgens mij niet.. dus met z'n 2-enquote:
quote:Stormloop op kaarten PSV - Olympique Lyon
26 maart 2005 17:00
Zaterdagochtend zijn in korte tijd enkele duizenden kaarten verkocht voor de thuiswedstrijd tegen Olympique Lyon (woensdag 13 april, 20.45 uur). Aan het einde van de dag waren er nog slechts 250 kaarten beschikbaar via Ticketbox.
Op de volgende vakken zijn nog losse plaatsen beschikbaar, dus GEEN twee of meer plaatsen naast elkaar:
M ¤ 38,50
H,J,K,LL,GG,HH,JJ,KK,LL,ZZ ¤ 41,-
UU ¤ 41,-
A,N,AA,FF,NN,TT ¤ 46,-
B,E,O,S,BB,EE,OO,SS ¤ 53,50
CC,DD,PP,RR ¤ 66,-
PR ¤ 71,-
C,D,P,R ¤ 78,50
Ere Noord ¤ 83.50
Alle overige vakken zijn volledig uitverkocht!
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 18:45 schreef gras het volgende:
De gloryhunters hebben zich ook weer eens gemeld.
Lekker genaraliserend en genuanceerd weer. Typische PSV'er.quote:
Maar al jullie gloryhunters zitten nu in De Houtquote:Op zaterdag 26 maart 2005 19:52 schreef gras het volgende:
[..]
Lekker genaraliserend en genuanceerd weer. Typische PSV'er.
Ik heb niets op met gloryhunters. Wat mij betreft halen ze er in de Arena een ringetje af.
Volgens mij wel DD!quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:35 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik ben op zoek naar glory. Zit ik hier dan goed?
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat heeft je voorkeur: het Guiseppe Meazza of het San Siro stadion?
Zijn een en hetzelfde stadion toch?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Giuseppe.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:38 schreef -Vaduz- het volgende:
idd je bent er tenminste bijquote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:44 schreef DutchGooner het volgende:
krijg net te horen dat ik kaartjes heb voor TT ipv KK,ach ja,who cares?
mwah,dat moet blijken.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:47 schreef appelsientje het volgende:
[..]
idd je bent er tenminste bijgezellig toch
ach het is altijd gezelligquote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:51 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
mwah,dat moet blijken.
Vind het wel geinig om dit soort wedstrijden te bezoeken al heb ik er dit jaar nog niet zo gek veel gehad.
Verder dan PSV v Arsenal,Feyenoord v Hearts,Heerenveen v Newcastle en AZ v Shaktar ben ik nog niet gekomen dit jaar
Ik heb er niets van gezien, weet alleen dat er niet is gescoord. Maar Vogel is toch de aanvoerder of niet?quote:Op zondag 27 maart 2005 15:02 schreef WooZ het volgende:
Gister iemand Frankrijk - Zwitserland gezien?
Was aardig spannend, die kansen van Frankrijk waren écht niet normaal
Vogel speelde goed, Vonlanthen op de bank.
3 wedstrijden, 0 doelpuntenquote:Op zondag 27 maart 2005 15:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb er niets van gezien, weet alleen dat er niet is gescoord. Maar Vogel is toch de aanvoerder of niet?
En hoe doet Vonlanthen het eigenlijk in Italië. Ik volg de serie A niet, dus heb geen idee eigenlijk
Invalbeurtjes welteverstaanquote:
Maar speelt hij ook goed, of valt zijn spel daar tegen ?quote:Op zondag 27 maart 2005 15:13 schreef Djekko het volgende:
[..]
Invalbeurtjes welteverstaanHad ie net zo goed bij PSV kunnen blijven, of naar een subtopper in Nederland kunnen gaan
Ik weet het niet precies, maar het zal vast wel zo zijn dat hij niks kan laten zien in de laatste +- 10 min. van de wedstrijdquote:Op zondag 27 maart 2005 15:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Maar speelt hij ook goed, of valt zijn spel daar tegen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |