quote:Op zaterdag 26 maart 2005 18:45 schreef gras het volgende:
De gloryhunters hebben zich ook weer eens gemeld.
Lekker genaraliserend en genuanceerd weer. Typische PSV'er.quote:
Maar al jullie gloryhunters zitten nu in De Houtquote:Op zaterdag 26 maart 2005 19:52 schreef gras het volgende:
[..]
Lekker genaraliserend en genuanceerd weer. Typische PSV'er.
Ik heb niets op met gloryhunters. Wat mij betreft halen ze er in de Arena een ringetje af.
Volgens mij wel DD!quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:35 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik ben op zoek naar glory. Zit ik hier dan goed?
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat heeft je voorkeur: het Guiseppe Meazza of het San Siro stadion?
Zijn een en hetzelfde stadion toch?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Giuseppe.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:38 schreef -Vaduz- het volgende:
idd je bent er tenminste bijquote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:44 schreef DutchGooner het volgende:
krijg net te horen dat ik kaartjes heb voor TT ipv KK,ach ja,who cares?
mwah,dat moet blijken.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:47 schreef appelsientje het volgende:
[..]
idd je bent er tenminste bijgezellig toch
ach het is altijd gezelligquote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:51 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
mwah,dat moet blijken.
Vind het wel geinig om dit soort wedstrijden te bezoeken al heb ik er dit jaar nog niet zo gek veel gehad.
Verder dan PSV v Arsenal,Feyenoord v Hearts,Heerenveen v Newcastle en AZ v Shaktar ben ik nog niet gekomen dit jaar
Ik heb er niets van gezien, weet alleen dat er niet is gescoord. Maar Vogel is toch de aanvoerder of niet?quote:Op zondag 27 maart 2005 15:02 schreef WooZ het volgende:
Gister iemand Frankrijk - Zwitserland gezien?
Was aardig spannend, die kansen van Frankrijk waren écht niet normaal
Vogel speelde goed, Vonlanthen op de bank.
3 wedstrijden, 0 doelpuntenquote:Op zondag 27 maart 2005 15:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb er niets van gezien, weet alleen dat er niet is gescoord. Maar Vogel is toch de aanvoerder of niet?
En hoe doet Vonlanthen het eigenlijk in Italië. Ik volg de serie A niet, dus heb geen idee eigenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |