Lee scoorde vanmiddag nog tegen koeweit zag ik op eurosportquote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:32 schreef WooZ het volgende:
Park staat met 2-0 achter tegen de Saudi's
toch wel te merken dus zo zonder Hing Dung Gu
Vanmiddag?!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:36 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Lee scoorde vanmiddag nog tegen koeweit zag ik op eurosport
ze hebben iig wel een schitterend publiek, allemaal van die witte gewaden aan met zo'n zwarte band om hun kop, en dan een heel stadion volquote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:15 schreef rubbereend het volgende:
de Saudi's hebben altijd wel een redelijke pleog gehad dus niet echt verrassend
zier er idd geweldig uit en ook prachtig stadionquote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:51 schreef WooZ het volgende:
[..]
ze hebben iig wel een schitterend publiek, allemaal van die witte gewaden aan met zo'n zwarte band om hun kop, en dan een heel stadion vol
En PSV op no. 3 ranglijst van Eurosport
Welk programma precies? Toch niet dat ene vol met spyware waar je naar de Spaanse ESPN kunt kijken ofzo?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:54 schreef cultheld het volgende:
Ik ben nu Engeland - Duitsland aan het kijken![]()
Ik kan alle sportzenders ontvangen dankzij een programma
Coolstreaming.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:59 schreef Djekko het volgende:
[..]
Welk programma precies? Toch niet dat ene vol met spyware waar je naar de Spaanse ESPN kunt kijken ofzo?
Die bedoelde ik volgens mij.quote:
Jawelquote:
Je moet je mediaplayer wel goed ingesteld hebben he. Ik had eerst bijna geen beeld, maar toen bleek ik te hebben ingesteld dat ik een 10 mb verbinding heb; Je moet gewoon de mediaplayer automatisch een snelheid laten zoeken, dan loopt het als een treinquote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:13 schreef Djekko het volgende:
[..]
JawelDa bufferen duurt verrekkes lang
En ik kan het voetbal niet vinden![]()
Sorry Vaduz, maar we zijn nu al genoeg off topic gegaan,quote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat een blunder van Carson zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |