Ik heb hem niet in de OP gezet, omdat ik niet denk dat PSV kampioen wordt tijdens dit topic, maar we bewaren hem wel voor tot die tijd.quote:Op donderdag 9 maart 2006 23:04 schreef Zapper het volgende:
Misschien leuk voor in het volgende topic?
[afbeelding]
Tsja...quote:Op zaterdag 11 maart 2006 08:36 schreef BliksemSchigt het volgende:
Volgens het AD gaat Hiddink misschien naar Chelsea
Hallo Wim Kieftquote:
Is een goede kans op. Hij kent Roman heel goed en die wil José niet meer zo. En José kan naar Real.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 08:36 schreef BliksemSchigt het volgende:
Volgens het AD gaat Hiddink misschien naar Chelsea
Goed plan!quote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:41 schreef Bos81 het volgende:
Ik heb hem niet in de OP gezet, omdat ik niet denk dat PSV kampioen wordt tijdens dit topic, maar we bewaren hem wel voor tot die tijd.![]()
Ik zou alleen niet weten hoe Guus het beter kan doen dan Mourinho. Die selectie is helemaal op maat voor de Portugees en zijn visie.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:06 schreef methodmich het volgende:
[..]
Is een goede kans op. Hij kent Roman heel goed en die wil José niet meer zo. En José kan naar Real.
En Guus is dol op geld, dus dol op Chelsea.
quote:Budget onduidelijk voor Guus Hiddink
Van onze Telesportredactie
EINDHOVEN, zaterdag
PSV-trainer Guus Hiddink heeft afgelopen week een vergadering gehad met de raad van commissarissen. Daarin is hem te verstaan gegeven dat er deze maand, waarin hij over een al dan niet vertrek bij PSV moet beslissen, geen duidelijkheid zal komen over het budget om voor komend seizoen spelers aan te trekken. Eerder meldde voorzitter Rob Westerhof dat er zo’n 15 tot 20 miljoen euro beschikbaar zou zijn. „Ik ga niet zeggen: ’Hé commissarissen, dit moet ik voor 1 april weten’. Zo werken we niet bij deze club”, aldus Hiddink. „Ik ga altijd uit van de realiteit en die is voorlopig dat er niet veel te besteden is”, aldus Hiddink, die de commissarissen drie à vier modellen voor de technische structuur heeft voorgelegd, zogenaamde organogrammen. „Daarover zijn wij nu intern aan het overleggen.”
Tja, met de huidige brede top in de internationale voetbalwereld kun je een CL-overwinning simpelweg niet afdwingen, maar Roman was natuurlijk niet de oligarch die hij nu is als hij zo zou denken.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 13:35 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Ik zou alleen niet weten hoe Guus het beter kan doen dan Mourinho. Die selectie is helemaal op maat voor de Portugees en zijn visie.
Dan mag Guus er toch weer 10 kopen? Maakt Roman niet uit.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 13:35 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Ik zou alleen niet weten hoe Guus het beter kan doen dan Mourinho. Die selectie is helemaal op maat voor de Portugees en zijn visie.
Een goede veelscorende spits en je komt een behoorlijk eind lijkt mij.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 13:35 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Precies. Prutser Drogba vervangen door Pizarro, Eto'o, Gilardino, Toni of Shevchenko en je overtreft Mourinho al.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:48 schreef PirE het volgende:
[..]
Een goede veelscorende spits en je komt een behoorlijk eind lijkt mij.
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:20 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Precies. Prutser Drogba vervangen door Pizarro, Eto'o, Gilardino, Toni of Shevchenko en je overtreft Mourinho al.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |