Ik heb hem niet in de OP gezet, omdat ik niet denk dat PSV kampioen wordt tijdens dit topic, maar we bewaren hem wel voor tot die tijd.quote:Op donderdag 9 maart 2006 23:04 schreef Zapper het volgende:
Misschien leuk voor in het volgende topic?
[afbeelding]
Tsja...quote:Op zaterdag 11 maart 2006 08:36 schreef BliksemSchigt het volgende:
Volgens het AD gaat Hiddink misschien naar Chelsea
Hallo Wim Kieftquote:
Is een goede kans op. Hij kent Roman heel goed en die wil José niet meer zo. En José kan naar Real.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 08:36 schreef BliksemSchigt het volgende:
Volgens het AD gaat Hiddink misschien naar Chelsea
Goed plan!quote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:41 schreef Bos81 het volgende:
Ik heb hem niet in de OP gezet, omdat ik niet denk dat PSV kampioen wordt tijdens dit topic, maar we bewaren hem wel voor tot die tijd.![]()
Ik zou alleen niet weten hoe Guus het beter kan doen dan Mourinho. Die selectie is helemaal op maat voor de Portugees en zijn visie.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:06 schreef methodmich het volgende:
[..]
Is een goede kans op. Hij kent Roman heel goed en die wil José niet meer zo. En José kan naar Real.
En Guus is dol op geld, dus dol op Chelsea.
quote:Budget onduidelijk voor Guus Hiddink
Van onze Telesportredactie
EINDHOVEN, zaterdag
PSV-trainer Guus Hiddink heeft afgelopen week een vergadering gehad met de raad van commissarissen. Daarin is hem te verstaan gegeven dat er deze maand, waarin hij over een al dan niet vertrek bij PSV moet beslissen, geen duidelijkheid zal komen over het budget om voor komend seizoen spelers aan te trekken. Eerder meldde voorzitter Rob Westerhof dat er zo’n 15 tot 20 miljoen euro beschikbaar zou zijn. „Ik ga niet zeggen: ’Hé commissarissen, dit moet ik voor 1 april weten’. Zo werken we niet bij deze club”, aldus Hiddink. „Ik ga altijd uit van de realiteit en die is voorlopig dat er niet veel te besteden is”, aldus Hiddink, die de commissarissen drie à vier modellen voor de technische structuur heeft voorgelegd, zogenaamde organogrammen. „Daarover zijn wij nu intern aan het overleggen.”
Tja, met de huidige brede top in de internationale voetbalwereld kun je een CL-overwinning simpelweg niet afdwingen, maar Roman was natuurlijk niet de oligarch die hij nu is als hij zo zou denken.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 13:35 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Ik zou alleen niet weten hoe Guus het beter kan doen dan Mourinho. Die selectie is helemaal op maat voor de Portugees en zijn visie.
Dan mag Guus er toch weer 10 kopen? Maakt Roman niet uit.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 13:35 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Ik zou alleen niet weten hoe Guus het beter kan doen dan Mourinho. Die selectie is helemaal op maat voor de Portugees en zijn visie.
Een goede veelscorende spits en je komt een behoorlijk eind lijkt mij.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 13:35 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Precies. Prutser Drogba vervangen door Pizarro, Eto'o, Gilardino, Toni of Shevchenko en je overtreft Mourinho al.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:48 schreef PirE het volgende:
[..]
Een goede veelscorende spits en je komt een behoorlijk eind lijkt mij.
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:20 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Precies. Prutser Drogba vervangen door Pizarro, Eto'o, Gilardino, Toni of Shevchenko en je overtreft Mourinho al.
Kracht van Mourinho is juist dat hij geen scorende spits nodig heeft. Chelsea heeft de meeste goals van de Premier League en de topscorer is een middenvelder.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:20 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Precies. Prutser Drogba vervangen door Pizarro, Eto'o, Gilardino, Toni of Shevchenko en je overtreft Mourinho al.
daar horen we gewoon 12 punten te halen! Groningen speelt uit een stuk minder dan thuis dus dat maakt het al een stuk makkelijkerquote:Op zondag 12 maart 2006 03:21 schreef mcyodogg het volgende:
Mee eens, doch lijkt het me vrij belangrijk dat NEC, Willem II, RBC en Groningen bij elkaar 12 punten opleveren. Je zou het je onnodig moeilijk maken door de wedstrijd tegen Feyenoord aan te laten komen tot een soort kampioenswedstrijd.
Dat geldt voor de Premier League, daar is het gemis van een killer in de spits niet nodig inderdaad. In de CL echter wel. Chelsea heeft volgens mij 8 goals gemaakt in de CL. Dat is echt te weinig. Tegen Barça bleek ook wel dat ze tegen echt goede ploegen gewoon een killer nodig hebben.quote:Op zondag 12 maart 2006 00:40 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Kracht van Mourinho is juist dat hij geen scorende spits nodig heeft. Chelsea heeft de meeste goals van de Premier League en de topscorer is een middenvelder.
trouwens net terug van Ajax-PSV, leuke wedstrijd. Ik heb de samenvatting niet teruggezien, maar was de kans van Farfan net zo onmisbaar als ie eruit zag?
edit: net de samenvatting gezien, en het was toch een vrij lastige kans.
Groningen is een beetje in elkaar gezakt, en de overige ploegen zullen ook geen groot obstakel zijn vermoed ik. Voor dat beetje spanning zou het overigens wel leuk zijn als jullie nog ergens een onverwacht verlies oplopen, maar dat zal niet gebeuren.quote:Op zondag 12 maart 2006 03:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
daar horen we gewoon 12 punten te halen! Groningen speelt uit een stuk minder dan thuis dus dat maakt het al een stuk makkelijker
Heb je wel kans op. Zeker als AZ volgende week van Feyenoord wint.quote:Op zondag 12 maart 2006 16:24 schreef chelloboy het volgende:
8 April kampioenswedstrijd?
Dat is wel zo mooi, maar ik zou het ook wel mooi vinden als we het kampioenschap in de wedstrijd tegen Feijenoord pakken. Als je die wint laat je echt zien dat je de sterkste bent.quote:Op zondag 12 maart 2006 16:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Heb je wel kans op. Zeker als AZ volgende week van Feyenoord wint.
Maar dan denk ik dat de wedstrijd naar zondag gaat, met daarna het feest op het stadhuisplein
Veel mensen dachten aan het begin van het seizoen dat PSV niet veel kans had op een titel. En je zie waar we nu staan.quote:Op zondag 12 maart 2006 17:27 schreef methodmich het volgende:
Misschien wel, als Guus en Gomes gaan en Cocu stopt, de laatste titel in lange tijd???
voetbal is voetbal. PSV zou vorig jaar en dit seizoen ook geen favoriet zijn voor de titel volgens de "kenners" ...quote:Op zondag 12 maart 2006 17:27 schreef methodmich het volgende:
Misschien wel, als Guus en Gomes gaan en Cocu stopt, de laatste titel in lange tijd???
Die stopt dan met voetballen, anders had hij in de media wel meer duidelijkheid gegeven.quote:Op zondag 12 maart 2006 17:34 schreef pascalheister het volgende:
Denk alleen dat Guus wel vertrekt, maar Rutten lijkt me een prima opvolger, alleen wat Cocu doet blijft dan de vraag.
En Afellay en Aissati blijken al 30?quote:Op zondag 12 maart 2006 17:41 schreef Radegast het volgende:
Guus gaat weg, Cocu stopt, Ooijer gaat naar Schalke, Guus gaat naar Chelsea, Roman koopt Alex, Gomes en Farfan en stalt ze bij Corinthians. Tevez en Mascherano gaan van Corinthians naar Chelsea. Gomes en Alex worden bij Corinthians international van Brazilie. Guus haalt ze vervolgens alledrie naar Chelsea. En PSV moet helemaal opnieuw beginnen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |