quote:Corinthians meldt zich officieel voor Gomes
De Telegraaf meldt dat het Braziliaanse Corinthians zich inderdaad officieel gemeld heeft bij PSV voor Gomes. Geheel in lijn met de berichtgeving die PSV Netwerk eerder uit Brazilie haalde, meldt de krant dat PSV de contacten heeft opgeschort tot na het duel tegen Olympique Lyon. Volgens de krant heeft Gomes een gelimiteerde transfersom van 9 miljoen euro.
quote:Russen weten het zeker, zaakwaarnemer houdt nog af
De zaakwaarnemer van Hiddink hield vanavond voor Studio Sport de berichten over het rond zijn van de overstap naar Rusland nog af. Er zou nog heel wat moeten gebeuren alvorens een overstap rond is. Ondertussen weten de Russen het al zeker. "Ik weet het zeker: de hoofdtrainer van het nationale Russische elftal wordt Guus Hiddink. Dat is geen geheim meer" zo heeft de vice-president van de Russische bond volgens het Algemeen Dagblad gezegd. Binnen vijf tot tien dagen zou Hiddink gepresenteerd worden. Simonjan: "Abramovich heeft een belangrijke rol gespeeld in het aantrekken van Hiddink. Hij wil het Russische voetbal vooruit helpen. We zijn hem als voetbalbond daarvoor erg dankbaar."
quote:Telegraaf: Hiddink geeft vrijdag duidelijkheid
De Telegraaf meldt dat Guus Hiddink vrijdag met een verklaring over zijn toekomst zal komen. Hij wordt na de geruchten over de rol van bondscoach van Engeland de laatste dagen zeer nadrukkelijk in verband gebracht met een rol als bondscoach van Rusland. Die functie zou fulltime zijn.
quote:AD: Hiddink wil komende weken contracten Rutten en Eijkelkamp rondmaken
Het Algemeen Dagblad meldt dat Guus Hiddink komende weken de contracten met Fred Rutten en Rene Eijkelkamp wil rondmaken. Zij weten nu nog niet waar ze aan toe zijn. Het tweetal zou de taken van Hiddink over moeten nemen. Hiddink zou volgens afspraken zich gaan beperken tot de rol van technisch directeur. Of dat ook daadwerkelijk gaat gebeuren is de vraag. daar geeft hij nog geen duidelijkheid over. Zoals bekend gaan er de laatste dagen veel geruchten over een overstap naar Rusland.
Misschien zitten er wel heel veel PSV-ers net als ik in een thuisvakquote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:38 schreef jorienvdherik het volgende:
Oproep
Indien er voor aanstaande zaterdag niet aanzienlijk meer kaarten verkocht zijn, zal PSV één trein definitief afbestellen bij de Nederlandse Spoorwegen en is het maximum aantal PSV-supporters richting de Amsterdam ArenA dus 800 in totaal. PSV roept haar supporters met uitkaart - die de wedstrijd willen bezoeken - via deze weg op om voor zaterdag een combiticket te kopen via www.psvuitwedstrijd.nl.
FAMOUS FOR thuisblijven
Donequote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:56 schreef ASSpirine het volgende:
Denk dat de plaatsen waar we zaten tijdens Lyon wel weg mogen
Dan hopen dat PSV wint van Lyon en hopen op een stuntje in de CLquote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:22 schreef Neoktheone het volgende:
Lijkt me duidelijk dat Hiddink vertrekt. Hij houdt het nu een beetje af om onrust te voorkomen, maar hij ontkent niets (op televisie althans). Vind het ook jammer dat Gomes open staat voor een vertrek, ook al is het alleen maar als PSV mee wil werken. Ik hoopte dat hij voor tien jaar zou tekenen, maar dat zal er wel niet inzitten.
Volgend jaar dus echt een opbouwjaar, want als Hiddink vertrekt, zullen er veel volgen...
[quote]quote:
Hiddink pareert Russische berichten
3 maart 2006 13:15
Het viel te verwachten dat de voorbereiding op Heerenveen werd overschaduwd door alle berichten over Guus Hiddink en de Russische bond. "Er is niks concreet, de rest is ter speculatie. Het is allemaal voorbarig", zei hij.
Eerst intern bespreken
Veel commentaar gaf Hiddink vrijdag niet aan de gretig verzamelde microfoons en pennen van de pers, maar zoals altijd stond hij iedereen rustig te woord. Ook een Duitssprekende Rus, die speciaal naar het Philips Stadion was gekomen om de vraag da of njet te stellen, ja of nee. "Ik heb niet zoveel commentaar. Je moet altijd eerst intern spreken. Over de toekomst, de technische staf en de opleiding. Binnenkort willen we dat binnen PSV gaan doen. Een paar weken geleden heb ik met de voorzitter gesproken. Die is nu even op vakantie, daarna gaan we verder. Men mag van alles denken, maar er is weinig of niets aan de hand. Er is niks concreet, de rest is ter speculatie", zei hij tegen de NOS-verslaggever.
Informerende contacten
Hiddink ontkende niet dat er contact is geweest met de Russische voetbalbond. "Dat waren informerende contacten van hun kant, niet meer dan dat. Het is nog heel prematuur. Het zou gaan om een complete job, inclusief de structuur van jeugdelftallen en accommodaties. Daarvoor is mijn zaakwaarnemer benaderd. Ik ontken ook niets, maar daarom heb ik ook niet zoveel commentaar. Dat er dingen spelen is duidelijk, maar dat is allemaal voorbarig." Hiddink gaf ook aan dat hij nog nooit had gesproken met de Russische bondsofficial, die voor de camera stelde dat er een deal rond is. Die beelden werden donderdagavond ook getoond op de Nederlandse zenders.
Dat sowieso, zelfs Feyenoord lukt het niet om structureel middenmoter te worden, dus zal ook PSV altijd tot de top van Nederland blijven behoren. Ik verwacht alleen een moeilijk volgend jaar, maar daar komen we vast weer overheen. En ach, dit jaar verwachtte ik er ook niet veel van en kijk eens waar we nu staanquote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:39 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik zie het wel goed komen.
Het is inderdaad niet prettig al die geruchten etcetera, maar ik heb wel het gevoel dat het team zich er niet door laat beinvloeden.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:53 schreef rubbereend het volgende:al die onrust
ik word er niet vrolijk van!
Pas je nog in de eerste trein?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 14:33 schreef WooZ het volgende:
Heb net een kaartje gehaald voor 020 volgende week
Jaquote:
dat wordt genieten voor jequote:Op zaterdag 4 maart 2006 14:33 schreef WooZ het volgende:
Heb net een kaartje gehaald voor 020 volgende week
EINDHOVEN!!!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:38 schreef the_legend_killer het volgende:
Go PSV vanaaf !
eeeeeeeeh.....quote:Op zaterdag 4 maart 2006 16:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat wordt genieten voor je
ff offtopic, een tijd geleden hadden jullie nog een kamer vrij in jullie huis in Nijmegen is dat nu nog zo? Voor een vriendin van mij.
quote:Op zondag 5 maart 2006 02:28 schreef ASSpirine het volgende:
Koné speelde goed
En Culina heeft wederom een assist gegeven, de hoeveelste is dat al dit seizoen?
En volgend jaar issie wegquote:Op zondag 5 maart 2006 12:20 schreef Zapper het volgende:
Dit was Alex' eerste uit een vrije trap toch?
Weet nog wel dat toen bekend werd dat Alex naar PSV zou gaan, filmpjes van zijn vrije trappen bij z'n vorige club werden gepost... mooi dat ie dat twee jaar later ook bij PSV doet
Ronald Koemanquote:Op zondag 5 maart 2006 14:42 schreef ASSpirine het volgende:
Ik vraag me nu toch wel af, wie zou er harder schieten?
Roberto Carlos, Adriano of Alex?
Volgens Talpa was Alex's schot iets harder dan 90 km/h. Maar de omstandigheden zijn natuurlijk veel anders, dus niet te vergelijken. Als Alex dezelfde procedure aangaat, wie weet hoe hoog die komtquote:Roberto Carlos is record kwijt
23/1/2001 11:42
Roberto Carlos is zijn record kwijt. De Braziliaan mocht zich in december 2000 kronen tot speler met het hardste schot van Spanje. Gemeten met speciale apparatuur haalde de verdediger van Real Madrid een snelheid van 122 kilometer per uur.
Landgenoot Ricardo Lima, uitkomend voor tweede divisie-club Levante, beweerde een harder schot te hebben. De middenvelder blufte niet, zo bleek. Ook voor hem werd de apparatuur uit de kast gehaald. Bij zijn vierde poging evenaarde hij het record. Het volgende schot bereikte een snelheid van 123 km/u maar Lima overtrof zichzelf nog een keer en vestigde het record uiteindelijk op 126 km/u.
'Mijn ploeggenoten noemen me het kanon. Ik ben dan ook niet verbaasd dat ik harder schiet dan Roberto Carlos. Ik respecteer hem zeker maar als hij mijn record verbetert zal ik hem opnieuw verslaan', liet Lima weten in de Spaanse sportkrant Marca.
Het succes van Lima heeft ook andere spelers geïnspireerd. Alberto Luque, aanvaller van Real Mallorca, heeft laten weten ook wel een kans te maken. Een geheel nieuwe discipline lijkt hiermee in de maak.
bron: vi.nl
Reiziger raakt geblesseerd, Ball valt voor hem in. Lamey raakt geblesseerd, Afellay valt in en Culina wordt rechtsback.quote:
AZ thuis was ook goed.quote:Op zondag 5 maart 2006 17:11 schreef methodmich het volgende:
Gisteren PSV spelend als een kampioen, leuk voor de fans lijkt me. Eerste echt boeiende thuismatch?
ach, moeten we daar nog naar kijken?quote:Op zondag 5 maart 2006 19:07 schreef the_legend_killer het volgende:
Jammer dat Utrecht niets kon uithalen tegen Feynoord
quote:Op zondag 5 maart 2006 22:50 schreef BliksemSchigt het volgende:
Mart van den Heuvel, verzorger, heeft straks een reportage bij Cafe de Sport.
Die brengt Rusland gewoon terug naar de top.quote:Op zondag 5 maart 2006 23:20 schreef jpzegthallo het volgende:
Hiddink zou in Rusland wel gigantisch veel goeds kunnen doen!
Ik probeer me voor te stellen hoe hard een lowkick van Alex aan zou komen.quote:
Of zo'n bal in de muur op IPH-hoogte.quote:Op maandag 6 maart 2006 00:13 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik probeer me voor te stellen hoe hard een lowkick van Alex aan zou komen.
jammer, is toch altijd zeer bruikbaar geblekenquote:Op maandag 6 maart 2006 09:23 schreef jorienvdherik het volgende:
Theo Lucius wil PSV na dit seizoen verlaten. De voormalig international komt na zijn blessure maar niet aan spelen toe bij de landskampioen en is het wachten ondertussen meer dan zat.
Ook tegen sc Heerenveen moest Lucius 90 minuten lang de bank warm houden, ondanks het uitvallen van Michael Reiziger en Michael Lamey, twee concurrenten van Lucius voor de rechtsbackpositie.
"Deze wedstrijd heeft voor mij veel duidelijk gemaakt", reageerde de speler vol van frustratie in de Telegraaf: "PSV is in mijn ogen altijd dé club geweest, maar als ik inmiddels de vierde rechtsback ben, dan wordt het tijd om ergens anders te gaan kijken."
Lucius weigert het echter al voortijdig op te geven. Toch zal zijn zaakwaarnemer binnenkort met de club om te tafel gaan zitten om te praten over de toekomst van de speler. "Maar eerst hebben we nog een belangrijke week met Lyon en Ajax. Ik gooi zeker niet de handdoek."
Het contract van Lucius bij PSV loopt nog door tot en met de zomer van 2007.
Kom maar naar huis.quote:Op maandag 6 maart 2006 09:23 schreef jorienvdherik het volgende:
Theo Lucius wil PSV na dit seizoen verlaten. De voormalig international komt na zijn blessure maar niet aan spelen toe bij de landskampioen en is het wachten ondertussen meer dan zat.
Ook tegen sc Heerenveen moest Lucius 90 minuten lang de bank warm houden, ondanks het uitvallen van Michael Reiziger en Michael Lamey, twee concurrenten van Lucius voor de rechtsbackpositie.
"Deze wedstrijd heeft voor mij veel duidelijk gemaakt", reageerde de speler vol van frustratie in de Telegraaf: "PSV is in mijn ogen altijd dé club geweest, maar als ik inmiddels de vierde rechtsback ben, dan wordt het tijd om ergens anders te gaan kijken."
Lucius weigert het echter al voortijdig op te geven. Toch zal zijn zaakwaarnemer binnenkort met de club om te tafel gaan zitten om te praten over de toekomst van de speler. "Maar eerst hebben we nog een belangrijke week met Lyon en Ajax. Ik gooi zeker niet de handdoek."
Mag ook wel eens. Volgens cultheld was het een scorende verdediger.quote:
Vind ik ook. Of die speler nu uit Strijp of Oezbekistan komt, kan mij niks schelen.quote:Op maandag 6 maart 2006 10:40 schreef Suijk het volgende:
Wat moet Hiddink dan? Hij stelt toch gewoon de in zijn ogen beste elf op?
Dat was toch die kerel die een paar maanden beweerde zijn hele resterende carriere voor PSV te willen voetballen?quote:Op maandag 6 maart 2006 09:23 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik dacht dat hij dé man was die nooit uit vorm kon raken, iedere keer als ie mocht sppelen leek hij alsof hij bezig was aan zijn 120ste wedstrijd op rij.quote:Op maandag 6 maart 2006 12:36 schreef rubbereend het volgende:Theo is één van de meest onderschatte spelers van PSV (vooral door niet PSVers). Hij bleef vorig jaar moeiteloos overeind in Europa bijvoorbeeld. Allen verkeerd Theo al maanden in een vromcrisis
. Erg jammer dat hij nu dus ook weg wil. er zullen best wat clubs voor hem komen, Engelse vooral denk ik.
Zeker, Theo is een speler die altijd veel voor de club betekend heeft en eigenlijk zelden klaagde. Als je na zoveel jaren weg wil moet je als club een speler ook de ruimte geven. Hij geeft het ruim op tijd aan en knijpt hem er niet net voor de transfer deadline tussenuit zoals bijvoorbeeld Bouma. Het is jammer maar ik vind ook niet dat je hem kosten wat kost aan zn contract moet houden. Mooie prijs voor vangen en veel succes Theo!quote:Op maandag 6 maart 2006 12:39 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij dé man was die nooit uit vorm kon raken, iedere keer als ie mocht sppelen leek hij alsof hij bezig was aan zijn 120ste wedstrijd op rij.
Hij is een modelprof en een voorbeeld voor iedereen, ik zal zijn keuze immer steunen als hij besluit weg te gaan of te blijven.
Serieus? Triest eerlijk gezegd.quote:Op maandag 6 maart 2006 14:17 schreef Bobu het volgende:
En ja, we zijn weer Famous for not travelling met zowel woensdag als zaterdag een halfvol uitvak...
Tel daar bij op dat feyenoord nog uit tegen AZ, Heerenveen en PSV moet.quote:Op maandag 6 maart 2006 15:37 schreef mcyodogg het volgende:
Ik denk zelfs dat een nederlaag niet fataal is voor een kampioenschap. Dit elftal heeft dit jaar laten zien constant genoeg te zijn. Ik kan me niet voorstellen dat PSV 7 punten laat liggen in 7 wedstrijden.
je moet zo'n speler ook vertrouwen geven als ie niet in vorm is. en dus niet noodgrepen toepassen zoals Culina liever inzetten als rechtsback afgelopen zaterdag. Ik bedoel, Theo zat wel op de bank, dat is gewoon lullig. Zet m dan op de tribune, das iig duidelijk.quote:Op maandag 6 maart 2006 10:40 schreef Suijk het volgende:
Wat moet Hiddink dan? Hij stelt toch gewoon de in zijn ogen beste elf op?
Culina ging noodgedwongen naar de rechtsback, als ik het goed heb.quote:Op maandag 6 maart 2006 18:06 schreef JustJunior het volgende:
PSV ging toch na de blessure van Lamey gewoon 3-4-3 spelen
quote:Op maandag 6 maart 2006 18:52 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Culina ging noodgedwongen naar de rechtsback, als ik het goed heb.
Dat is op zich vrij logisch, want menig bankrekening in Eindhoven is volledig geplunderd met carnaval.quote:Op maandag 6 maart 2006 14:17 schreef Bobu het volgende:
Vannacht richting Lyon. Zonder vertrouwen, maar worden iig weer mooie dagen. En ja, we zijn weer Famous for not travelling met zowel woensdag als zaterdag een halfvol uitvak...
Dat zou gewoon een groot gemis zijn. Weg aanspeelpunt en oorlogsmaker in de 16quote:Op maandag 6 maart 2006 20:46 schreef Suijk het volgende:
VOH doet misschien niet mee door een blessure, hij was toch wel ok bezig de laatste tijd.
Ik denk Culina en dan Afellay op het middenveldquote:Op maandag 6 maart 2006 20:58 schreef mcyodogg het volgende:
Zou inderdaad jammer zijn als Lange Jan er niet bij is. Maar wie als vervanger? Beasley of Culina?
alleen heeft Lucius gezegd dat hij niet naar Feyenoord wil.quote:Op maandag 6 maart 2006 22:05 schreef cultheld het volgende:
Feyenoord wil Lucius kopen. Misschien ruilen met bijbetaling tegen Kalou?
Dan liegt vi.nl dusquote:Op maandag 6 maart 2006 22:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
alleen heeft Lucius gezegd dat hij niet naar Feyenoord wil.
welkomquote:Op maandag 6 maart 2006 23:15 schreef Leso_Varen het volgende:
Hopen inderdaad dat VoH meespeelt tegen Lyon en Ajax, anders zou het zeer klote zijn.
Enne, PSV gaat kampioen worden![]()
Eerste post op FOK!![]()
ja of Lucius is bijgedraaidquote:
Okee, die kan dus meedoen, dan zou ik zo spelen.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 00:58 schreef cultheld het volgende:
Jawel, maar die vind ik niet erg spectaculair de laatste tijd. Hij heeft het wel in zich, maar om dat nou gelijk tegen Lyon te testen.. De 11 die tegen Lyon spelen, moeten er meteen staan.
omg dat is meer 2,5-5-2 spelenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 00:41 schreef cultheld het volgende:
3-5-2 spelen
Gomes
Addo, Simons, Alex
Lucius Cocu
Aissati Afellay Culina
Koné Farfán
alles of niets
14 psv'ers in het veld?quote:
quote:
quote:
Nou laat met deze opstelling dat 'alles' maar wegquote:Op dinsdag 7 maart 2006 00:41 schreef cultheld het volgende:
3-5-2 spelen
Gomes
Addo, Simons, Alex
Lucius Cocu
Aissati Afellay Culina
Koné Farfán
alles of niets
Ah, iemand met zo'n avatar zien we hier graag.quote:Op maandag 6 maart 2006 23:15 schreef Leso_Varen het volgende:
Hopen inderdaad dat VoH meespeelt tegen Lyon en Ajax, anders zou het zeer klote zijn.
Eerste post op FOK!![]()
Volgens Fok! Sport is de optie op Koné gelicht en dus is hij voor 9 miljoen overgenomen (contract van 4 jaar). Ik ben best blij met Koné, maar 9 miljoen is wel erg veel...quote:
Moest blijkbaar voor 1 aprilquote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:00 schreef JustJunior het volgende:
Lijkt me raar, waarom zou PSV daar niet mee wachten. Misschien krijgt Koné alsnog wat aan zijn hart
Als Koné dat niet waard is, is Huntelaar dat ook niet.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
9 miljoen is op basis van zijn prestaties veel en veel te veel voor Koné. Had dan Huntelaar teruggekocht voor dat geld.
ik vind het een bak geld!quote:Koné vier jaar bij PSV
Uitgegeven: 7 maart 2006 12:01
LYON - Arouna Koné voldoet aan de verwachtingen van PSV en krijgt een vierjarig contract. Dat heeft voorzitter Rob Westerhof dindag in Lyon bevestigd. De Eindhovens landskampioen is voornemens de optie tot koop, die in het huurcontract van de Ivoriaanse spits was vastgelegd, te lichten.
Koné is dit seizoen nog huurling van Roda JC. Hij kwam eind augustus vorig jaar de gelederen van PSV versterken en scoorde sindsdien tien keer voor de club in de competitie.
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:16 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Als Koné dat niet waard is, is Huntelaar dat ook niet.![]()
Leandro was in potentie ook een absolute topper en redde het ook niet door een beroerde mentaliteit. Ik verwacht niet dat Koné nog veel boven zijn huidige niveau uit zal stijgen. Mocht hij in de komende seizoenen er elk jaar rond de 30 in trappen in de competitie zal ik met vreugde mijn ongelijk beamen.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:29 schreef Zwansen het volgende:
Koné is in potentie wel een absolute topper.
Koné heeft meer potentie dan Klaas-Jan imhoquote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]![]()
Jij wil zeggen dat Koné net zoveel laat zien als Huntelaar?!?!?![]()
er is een nieuw investeringsfonds in oprichting, daar zal het grotendeels wel uit komen, daarbij gaan we dit seizoen winst maken.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:00 schreef JustJunior het volgende:
Ik snap alleen echt niet hoe ze 9 miljoen kunnen reserveren als we financieel in zulk slecht weer zitten
Voor die negen miljoen heb je in potentie een topper, maar we hebben sowieso volgend seizoen nog een back nodig, en eventueel nog vervangers voor Alex, Farfán, Gomes, Cocu en Ooijer
Yepquote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:56 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Koné heeft meer potentie dan Klaas-Jan imho
Heeeee, eerste post op Fok en meteen mijn plaatje jatten hequote:Op maandag 6 maart 2006 23:15 schreef Leso_Varen het volgende:
Eerste post op FOK!![]()
Errr, meen je dit serieus?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:07 schreef PyTh het volgende:
[..]
Yep
WTF heeft KJH nou laten zien?
7x scoren tegen Sparta en RBC....tja....geweldig![]()
Zo zal het wel duidelijk zijn waarom Huntelaar wel 9 miljoen waard is (nog heel veel geld voor een speler uit de eredivisie) en Koné dat vooralsnog totaal niet waar maakt.quote:Topscorers per 05/03:
1. Huntelaar (Ajax) ................ 27
2. Arveladze (AZ).................. 20
3. Kuyt (Feyenoord)................ 19
4. Farfán (PSV).................... 17
5. Kalou (Feyenoord)............... 13
6. Rosenberg (Ajax)
Koné (PSV)
Hoogendorp (RKC Waalwijk)....... 12
9. Perez (AZ)...................... 10
Dit hoor ik al het hele seizoen, en hij speelt nog steeds enorm wisselvallig...quote:Kone moet het vertrouwen krijgen......we zullen er nog heel veel plezier van hebben let maar op.
Nou nog meer laten zien dan Klaas-Jan. Dat hij meer potentie heeft ziet iedere debiel, dat Huntelaar meer rendement oplevert is echter ook overduidelijk.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:56 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Koné heeft meer potentie dan Klaas-Jan imho
Dus iemand die meer scoort is per definitie beter? Het rendement in goals is niet altijd even belangrijk. Huntelaar heeft een uitstekende neus voor de goal en kan soms mooie goals maken, maar hij heeft verder weinig toevoegende waarde. Koné zorgt voor veel dreiging door zijn snelheid en techniek. Zodra hij meer gaat scoren, wordt hij heel belangrijk en ik wil hem die tijd wel geven. Heb toch eens vertrouwen manquote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Errr, meen je dit serieus?
Dan moet je misschien even kijken naar dit lijstje:
[..]
Zo zal het wel duidelijk zijn waarom Huntelaar wel 9 miljoen waard is (nog heel veel geld voor een speler uit de eredivisie) en Koné dat vooralsnog totaal niet waar maakt.
[..]
Dit hoor ik al het hele seizoen, en hij speelt nog steeds enorm wisselvallig...
Hier zullen een heleboel PSV mensen in dit topic het mee oneens zijnquote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:34 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Dus iemand die meer scoort is per definitie beter? Het rendement in goals is niet altijd even belangrijk.
Je hebt geen zak aan dreiging als er geen goede pass/voorzet of doelpunt uit voort komt. Koné scoort te weinig en als aangever doet hij het ook niet echt goed, conclusie: geen 9 miljoen waard.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:34 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Dus iemand die meer scoort is per definitie beter? Het rendement in goals is niet altijd even belangrijk. Huntelaar heeft een uitstekende neus voor de goal en kan soms mooie goals maken, maar hij heeft verder weinig toevoegende waarde. Koné zorgt voor veel dreiging door zijn snelheid en techniek. Zodra hij meer gaat scoren, wordt hij heel belangrijk en ik wil hem die tijd wel geven. Heb toch eens vertrouwen man![]()
met Vennegoor als vast aanspeelpunt en Farfan en Koné daar bewegelijk omheen heb je een dodelijk aanval als ze voor elkaar spelenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik heb het ook al vaker gezegd, maar ik denk dat Koné van veel grotere waarde kan zijn als hij echt in dienst van het team of de diepe spits (Vennegoor) speelt. Met zijn snelheid en passeerbewegingen kan hij een uitstekende aangever zijn. Alleen denk ik dat hij dat zelf niet echt ziet zitten als ik hem zo doorgaans zie spelen...
En daar ben ik het wel mee eensquote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik heb het ook al vaker gezegd, maar ik denk dat Koné van veel grotere waarde kan zijn als hij echt in dienst van het team of de diepe spits (Vennegoor) speelt. Met zijn snelheid en passeerbewegingen kan hij een uitstekende aangever zijn. Alleen denk ik dat hij dat zelf niet echt ziet zitten als ik hem zo doorgaans zie spelen...
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:20 schreef The_M het volgende:
[..]
Heeeee, eerste post op Fok en meteen mijn plaatje jatten he![]()
![]()
![]()
Huntelaar is alleen een heel andere speler die wel al eentje hebben (meer type Vennegoor).quote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
9 miljoen is op basis van zijn prestaties veel en veel te veel voor Koné. Had dan Huntelaar teruggekocht voor dat geld.
Huntelaar is scherper voor de goal en een stuk sneller dan Vennegoor, ik denk dat Huntelaar beter te vergelijken is met van Nistelrooy dan met Vennegoor.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:04 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Huntelaar is alleen een heel andere speler die wel al eentje hebben (meer type Vennegoor).
Huntelaar sneller dan Vennegoor? Vennegoor is traag maar niet zo traag als Klaas-Jan. Verder is VoH fysiek sterker en kan hij beter koppen. Huntelaar heeft een beter schot en is doelgerichter.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Huntelaar is scherper voor de goal en een stuk sneller dan Vennegoor, ik denk dat Huntelaar beter te vergelijken is met van Nistelrooy dan met Vennegoor.
Huntelaar heeft ook een betere techniek, is beter in de omschakeling en loopt makkelijker weg uit de rug van z'n tegenstander.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:43 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Huntelaar sneller dan Vennegoor? Vennegoor is traag maar niet zo traag als Klaas-Jan. Verder is VoH fysiek sterker en kan hij beter koppen. Huntelaar heeft een beter schot en is doelgerichter.
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:36 schreef appelsientje het volgende:
Boeren
Morgen gaan we gewoon winnenheb er alle vertrouwen in...
Jammer alleen dat ik de wedstrijd hier niet kan niet![]()
Maar ik heb alle vertrouwen in Rubbereend
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:44 schreef ASSpirine het volgende:
Beetje rustig The_M
Je hoort mij ook niet zeuren tegen Neoktheone...
Ze spelen met elf manquote:Op woensdag 8 maart 2006 11:17 schreef PaRaR het volgende:
nog ruim 9 uur te gaan!
Is er al iets over de opstelling bekend ?
Maar jullie hebben nog geen doelpunt buitenshuis gescoord deze CL.quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:29 schreef RijstNatie het volgende:
met een beetje geluk wordt het makkelijk 1-0 voor PSV. Ik vond Lyon echt niet sterk in EHV.
En geen wedstrijd thuis verloren dus misschien is er sprake van een ommekeerquote:Op woensdag 8 maart 2006 14:34 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Maar jullie hebben nog geen doelpunt buitenshuis gescoord deze CL.
Resultaten in het verleden of statistieken zijn gewoon zinloos. Kansberekening loslaten op voetbal alhelemaal.quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:36 schreef du_ke het volgende:
[..]
En geen wedstrijd thuis verloren dus misschien is er sprake van een ommekeer.
Ik heb er best vertrouwen in eigenlijk, jammer alleen dat Lamey en Ball vanavond niet kunnen spelen, want Reiziger is het hele seizoen al ondermaats, misschien is vanavond een uitzondering (hopelijk).quote:Op woensdag 8 maart 2006 15:08 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Heb gek genoeg geen nerveus gevoel, heeft er misschien mee te maken dat ik bang ben dat het toch niet gaat lukken,
Maar ik hoop zooooo erg dat ik het fout heb...
Aangezien de Uefa-cup over is voor Nederland is het eigenlijk noodzaak dat of Ajax of PSV doorgaan, het liefst beiden natuurlijk.quote:Op woensdag 8 maart 2006 15:32 schreef bergkampf het volgende:
Ohhoo Eindhoven (ja ik gun het ze toch wel)
Dat is ook precies hoe ik me al de hele dag op kantoor voel... Kan niet wachten tot de wedstrijd en ben heel positief, maar ik ben bang dat het niet gaat lukken. Het klinkt alleen zo paradoxaalquote:Op woensdag 8 maart 2006 14:38 schreef rubbereend het volgende:
ben al erg nerveus, heb veel hoop. Maar ben bang dat het niet gaat lukken
hehe oepsquote:Op woensdag 8 maart 2006 17:36 schreef Leso_Varen het volgende:
Spidey, moeten het niet de 1/8e finales zijn??
Olympique kwam niet om te winnen. Wordt vanavond een andere wedstrijd. Wens PSV geluk.quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:29 schreef RijstNatie het volgende:
met een beetje geluk wordt het makkelijk 1-0 voor PSV. Ik vond Lyon echt niet sterk in EHV.
4-0 is een beetje hard ja, maar Lyon is gewoon sterker dan PSV. Ik kan daar wel vrede mee hebbenquote:Op woensdag 8 maart 2006 22:37 schreef Suijk het volgende:
Zonde zeg...
Ha ja die kun je zondag wel verwachten.quote:
We spelen zaterdag hoor.quote:Op woensdag 8 maart 2006 22:39 schreef Zapper het volgende:
[..]
Ha ja die kun je zondag wel verwachten.
Keiharde klap in het gezicht van elke PSV'er, hopelijk op tijd hersteld voor zondag...
Verlies wel, maar er werd ook helemaal niet volwassen gespeeld, niet des psv's, zeg maar.quote:Op woensdag 8 maart 2006 22:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
4-0 is een beetje hard ja, maar Lyon is gewoon sterker dan PSV. Ik kan daar wel vrede mee hebben
Genadeloze tegenstander, vervangers, pech op cruciale momenten. Gebrek aan CL klasse kortom. Niet gescoord in uitduels ook.quote:Op woensdag 8 maart 2006 22:41 schreef Suijk het volgende:
[..]
Verlies wel, maar er werd ook helemaal niet volwassen gespeeld, niet des psv's, zeg maar.
Verrekquote:
quote:Op woensdag 8 maart 2006 22:41 schreef okee6 het volgende:
Dat fiasco in Griekenland verleden jaar vond ik erger. Dit had echter wel 4-1 mogen zijn, voor het idee dan.
Dat is ten eerste slecht voor de magie die altijd van Hiddink's team afstraalt. Een bange tegenstander versla je makkelijker. En het is niet erg dat je eens een offday hebt, maar zo zwaar verliezen tegen een tegenstander van kaliber Panathinaikos, vond ik zwaar onnodig.quote:
En Kezman trapte ze er in de competitie tenminste als warm broodjes in.quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:09 schreef okee6 het volgende:
Koné doet het zo voorlopig nog niet beter dan Kezman
Alleen presteerde het team toen niet zoals nu.quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En Kezman trapte ze er in de competitie tenminste als warm broodjes in.
Daarna gelijk spelen en dan verliezen van Feyenoord en het kampioenschap is pleite. Mwuahaha.quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
4-0, totale afgang...
Zaterdag nog een draai om de oren in de Arena en de week is weer compleet.
Alleen gaat dat niet gebeuren. PSV wordt kampioen, Feyenoord wordt door Ajax genaaid in de play-offs, Farfán wordt verkocht en Kalou is pleite naar Eindhoven.quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:40 schreef TC03 het volgende:
[..]
Daarna gelijk spelen en dan verliezen van Feyenoord en het kampioenschap is pleite. Mwuahaha.
Net zoals PSV Lyon wel zou verslaan zeker. Cultheld.quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:45 schreef cultheld het volgende:
[..]
Alleen gaat dat niet gebeuren. PSV wordt kampioen, Feyenoord wordt door Ajax genaaid in de play-offs, Farfán wordt verkocht en Kalou is pleite naar Eindhoven.
Mwuahaha.
Lyon is 100 klasses beter dan Ajax. En Feyenoord is nog niet aan de beurt, want het is nog geen 2009.quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:46 schreef TC03 het volgende:
[..]
Net zoals PSV Lyon wel zou verslaan zeker. Cultheld.
vind je jezelf, en heel je clubje nou eigenlijk niet heel erg zielig?quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:45 schreef cultheld het volgende:
[..]
Farfán wordt verkocht en Kalou is pleite naar Eindhoven.
Mwuahaha.
Waarom?quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:49 schreef Fok_you het volgende:
[..]
vind je jezelf, en heel je clubje nou eigenlijk niet heel erg zielig?![]()
wij Neerlands inspiratiebron...quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:48 schreef rubbereend het volgende:
ach ons verlies geeft de anderen weer hoop
Heb je er weer zo eentje....Je hebt weer lang moeten wachten voordat je ons weer eens uit kon lachen over PSV. Het is je gegund jongen, veel plezier in je eentje.quote:
Ik teken er voorquote:Op woensdag 8 maart 2006 23:45 schreef cultheld het volgende:
[..]
PSV wordt kampioen, Feyenoord wordt door Ajax genaaid in de play-offs, Farfán wordt verkocht en Kalou is pleite naar Eindhoven.
Vooral blijven hopen, anders realiseer je je nog dat we wel een heel erg dure pingelaar zonder rendement hebben gekocht.quote:Op donderdag 9 maart 2006 00:08 schreef Leso_Varen het volgende:
Hopelijk wordt Kone nog een afmaker, anders is het zonde van het geld.
Ik vond Addo ook goed spelen.quote:Op donderdag 9 maart 2006 00:08 schreef Leso_Varen het volgende:
En ik vond Addo trouwens goed spelen! Hij won veel duels enzo.
je slaat de spijker op z'n kop, toch blijft t zuur...quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:48 schreef -Vaduz- het volgende:
PSV heeft het goed gedaan in de CL. Met deze ploeg in de 8e finales komen vind ik knap. Lyon was te goed, klaar.
nee, natuurlijk niet, bij de eerste goal staat hij gewoon weer verkeerd, denkt hij Tiago van achteren te kunnen verdedigen?quote:Op donderdag 9 maart 2006 00:59 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Ik vond Addo ook goed spelen.
Inmiddels wat nuance, rubbereend?![]()
+ bekerquote:Op woensdag 8 maart 2006 23:59 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Hmm.
Nou dan maar "alleen" landskampioen. Ook geen schande.![]()
![]()
quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:48 schreef -Vaduz- het volgende:
PSV heeft het goed gedaan in de CL. Met deze ploeg in de 8e finales komen vind ik knap. Lyon was te goed, klaar.
Niks aan toe te voegen.quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Aldus Juninho.quote:'Want PSV is toch een grote ploeg.'
Flikker jij nou eens een keer op met altijd dat negatieve gelul van je.quote:Op donderdag 9 maart 2006 00:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Vooral blijven hopen, anders realiseer je je nog dat we wel een heel erg dure pingelaar zonder rendement hebben gekocht.![]()
Koné is geen afmaker en zal het ook nooit worden, zoveel heb ik ondertussen wel van hem gezien.
Dat Grrrr niet altijd even positief is, is waar. Maar dan ben je nog wel een PSV-supporter. Wat een bullshitquote:Op donderdag 9 maart 2006 10:17 schreef PyTh het volgende:
[..]
Heb jou nog nooit op enige postieve uitspraken omtrent PSV kunnen betrappen, en dat noemt zich dan PSV supporter![]()
quote:Op donderdag 9 maart 2006 10:17 schreef PyTh het volgende:
[..]
Flikker jij nou eens een keer op met altijd dat negatieve gelul van je.
Begin er een beetje strontziek van te worden![]()
Speciaal voor jou dan:quote:Heb jou nog nooit op enige postieve uitspraken omtrent PSV kunnen betrappen, en dat noemt zich dan PSV supporter![]()
Niks mis met realisme maar vrijwel alleen maar negatief commentaar hebben op je eigen club week in week uit daar wordt ik een beetje moe van.quote:Op donderdag 9 maart 2006 11:06 schreef JustJunior het volgende:
[..]
Dat Grrrr niet altijd even positief is, is waar. Maar dan ben je nog wel een PSV-supporter. Wat een bullshitEen beetje realisme is soms niet verkeerd.
Maarja, overklast. Vrij simpel eigenlijk
Maar je valt me wel aan als ik de waarheid over Koné zeg?quote:Op donderdag 9 maart 2006 11:13 schreef PyTh het volgende:
[..]
Niks mis met realisme maar vrijwel alleen maar negatief commentaar hebben op je eigen club week in week uit daar wordt ik een beetje moe van.
Jouw waarheid...quote:Op donderdag 9 maart 2006 11:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Maar je valt me wel aan als ik de waarheid over Koné zeg?![]()
Ik zie ook veel potentie, maar weinig resultaat. Ik zeg ook nergens dat ik Koné niks vind, maar ik heb wel al gezegd dat hij geen 9 miljoen euro waard is. Hoogstens de helft. Koné zou van (zeer) grote waarde kunnen zijn als hij gewoon in dienst van de ploeg speelt en zich minder focust op het maken van doelpunten, dat is nou eenmaal niet zijn sterke punt. Dat is niet mijn waarheid, dat is gewoon wat hij laat zien op het veld.quote:Op donderdag 9 maart 2006 11:32 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Jouw waarheid...
Ik vind Koné niet brengen wat ik had gehoopt, maar ik zie wel veel potentie. Jij vind het niks en ziet er niks in. Kan gebeuren...
Waarom denk je dat?quote:Overigens denk ik dat Koné niet voor 9 miljoen is gekocht
Ja, dat ben ik wel met je eens.quote:Op donderdag 9 maart 2006 12:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik zie ook veel potentie, maar weinig resultaat. Ik zeg ook nergens dat ik Koné niks vind, maar ik heb wel al gezegd dat hij geen 9 miljoen euro waard is. Hoogstens de helft. Koné zou van (zeer) grote waarde kunnen zijn als hij gewoon in dienst van de ploeg speelt en zich minder focust op het maken van doelpunten, dat is nou eenmaal niet zijn sterke punt. Dat is niet mijn waarheid, dat is gewoon wat hij laat zien op het veld.
[..]
Waarom denk je dat?![]()
Maar je bent het er iig wel mee eens dan dat Koné geen 9 miljoen waard is.
Ja, reiziger kan bij het oud vuil.quote:Op donderdag 9 maart 2006 11:57 schreef rubbereend het volgende:
waar vinden we een stel goede backs, lijkt me dat dat de speerpunten worden voor aankomende transfers!
bron?quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:07 schreef Zwansen het volgende:
Misschien wil Cocu terug naar AZ of Vitesse.
quote:Op donderdag 9 maart 2006 10:20 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
En Juninho is een lelijke kutjanus.
Aldus DD.
Z'n fysiek begint hem toch parten te spelen? Zijn rug, bijvoorbeeld...quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:56 schreef Dylan Dog het volgende:
Waarom zou Cocu in vredesnaam stoppen?
hij heeft al een enorm salarisquote:Op donderdag 9 maart 2006 20:31 schreef ASSpirine het volgende:
om zo een hogere salaris zien te krijgen zal het niet zijn
Zo is Cocu niet denk ik toch
Jullie hebben anders zelf geen reden tot lachenquote:Op woensdag 8 maart 2006 23:46 schreef TC03 het volgende:
[..]
Net zoals PSV Lyon wel zou verslaan zeker. Cultheld.
Meteen weer richting Ajaxquote:Op donderdag 9 maart 2006 22:33 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Jullie hebben anders zelf geen reden tot lachen
Inter wipt jullie ass.
Ik zit sinds maandag ziek thuis ik mis veelquote:Op donderdag 9 maart 2006 22:37 schreef Nashje het volgende:
[..]
Meteen weer richting Ajax.
Niveautje TLK.
Die is mooiquote:Op donderdag 9 maart 2006 23:04 schreef Zapper het volgende:
Misschien leuk voor in het volgende topic?
[afbeelding]
Super!quote:Op donderdag 9 maart 2006 23:04 schreef Zapper het volgende:
Misschien leuk voor in het volgende topic?
[afbeelding]
Inter?quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:33 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Jullie hebben anders zelf geen reden tot lachen
Inter wipt jullie ass.
Precies, dus de opmerking van TLK slaat nergens op.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:52 schreef LuNaTiC het volgende:
ja en hoe lang is dat geleden? En het verschil in selecties van toen nu?
Duuuuuuuuuuuuuuuuuuuh!quote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:52 schreef LuNaTiC het volgende:
ja en hoe lang is dat geleden? En het verschil in selecties van toen nu?
Of komt ie niet bekend voor?quote:Op donderdag 9 maart 2006 23:31 schreef Dylan Dog het volgende:
Hij is mooi!
Ow, ik zie net dat daar een apart topic voor is...quote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:53 schreef Crudus het volgende:
Maaruh....al prognoses voor morgen? Opstelling PSV? Gevaren bij Ajax? Uitslag? Speelt VOH? Wanneer is Ooijer terug?
Dan is hij definitief geaccepteerd als topschutter bedoel je?quote:Op donderdag 9 maart 2006 23:39 schreef LudoSanders het volgende:
Na zaterdag eindelijk een einde aan de Huntelaar hype.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |