Z'n fysiek begint hem toch parten te spelen? Zijn rug, bijvoorbeeld...quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:56 schreef Dylan Dog het volgende:
Waarom zou Cocu in vredesnaam stoppen?
hij heeft al een enorm salarisquote:Op donderdag 9 maart 2006 20:31 schreef ASSpirine het volgende:
om zo een hogere salaris zien te krijgen zal het niet zijn
Zo is Cocu niet denk ik toch
Jullie hebben anders zelf geen reden tot lachenquote:Op woensdag 8 maart 2006 23:46 schreef TC03 het volgende:
[..]
Net zoals PSV Lyon wel zou verslaan zeker. Cultheld.
Meteen weer richting Ajaxquote:Op donderdag 9 maart 2006 22:33 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Jullie hebben anders zelf geen reden tot lachen
Inter wipt jullie ass.
Ik zit sinds maandag ziek thuis ik mis veelquote:Op donderdag 9 maart 2006 22:37 schreef Nashje het volgende:
[..]
Meteen weer richting Ajax.
Niveautje TLK.
Die is mooiquote:Op donderdag 9 maart 2006 23:04 schreef Zapper het volgende:
Misschien leuk voor in het volgende topic?
[afbeelding]
Super!quote:Op donderdag 9 maart 2006 23:04 schreef Zapper het volgende:
Misschien leuk voor in het volgende topic?
[afbeelding]
Inter?quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:33 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Jullie hebben anders zelf geen reden tot lachen
Inter wipt jullie ass.
Precies, dus de opmerking van TLK slaat nergens op.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:52 schreef LuNaTiC het volgende:
ja en hoe lang is dat geleden? En het verschil in selecties van toen nu?
Duuuuuuuuuuuuuuuuuuuh!quote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:52 schreef LuNaTiC het volgende:
ja en hoe lang is dat geleden? En het verschil in selecties van toen nu?
Of komt ie niet bekend voor?quote:Op donderdag 9 maart 2006 23:31 schreef Dylan Dog het volgende:
Hij is mooi!
Ow, ik zie net dat daar een apart topic voor is...quote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:53 schreef Crudus het volgende:
Maaruh....al prognoses voor morgen? Opstelling PSV? Gevaren bij Ajax? Uitslag? Speelt VOH? Wanneer is Ooijer terug?
Dan is hij definitief geaccepteerd als topschutter bedoel je?quote:Op donderdag 9 maart 2006 23:39 schreef LudoSanders het volgende:
Na zaterdag eindelijk een einde aan de Huntelaar hype.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |