abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 9 maart 2006 @ 10:17:48 #251
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_35870875
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 00:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Vooral blijven hopen, anders realiseer je je nog dat we wel een heel erg dure pingelaar zonder rendement hebben gekocht.

Koné is geen afmaker en zal het ook nooit worden, zoveel heb ik ondertussen wel van hem gezien.
Flikker jij nou eens een keer op met altijd dat negatieve gelul van je.
Begin er een beetje strontziek van te worden

Heb jou nog nooit op enige postieve uitspraken omtrent PSV kunnen betrappen, en dat noemt zich dan PSV supporter
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_35870945
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 09:59 schreef Spideyman het volgende:

[..]

Aldus Juninho.
En Juninho is een lelijke kutjanus.

Aldus DD.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_35871840
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 10:17 schreef PyTh het volgende:

[..]

Heb jou nog nooit op enige postieve uitspraken omtrent PSV kunnen betrappen, en dat noemt zich dan PSV supporter
Dat Grrrr niet altijd even positief is, is waar. Maar dan ben je nog wel een PSV-supporter. Wat een bullshit Een beetje realisme is soms niet verkeerd.

Maarja, overklast. Vrij simpel eigenlijk
pi_35871934
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 10:17 schreef PyTh het volgende:

[..]

Flikker jij nou eens een keer op met altijd dat negatieve gelul van je.
Begin er een beetje strontziek van te worden
quote:
Speciaal voor jou dan:
Heel knap dat we ondanks de leegloop van vorig jaar toch zo lang mee kunnen doen op 3 fronten.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  donderdag 9 maart 2006 @ 11:13:56 #255
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_35871996
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 11:06 schreef JustJunior het volgende:

[..]

Dat Grrrr niet altijd even positief is, is waar. Maar dan ben je nog wel een PSV-supporter. Wat een bullshit Een beetje realisme is soms niet verkeerd.

Maarja, overklast. Vrij simpel eigenlijk
Niks mis met realisme maar vrijwel alleen maar negatief commentaar hebben op je eigen club week in week uit daar wordt ik een beetje moe van.

En dan vraag ik me inderdaad af waarom hij zich PSV supporter noemt (ik zeg dus niet dat hij geen supporter is!) als hij alles altijd maar negatief bekijkt en benaderd.
pi_35872062
Junskes niet vechten met elkaar

Ik ben zelf ook niet altijd mr. positivo, ieder zijn eigen insteek...

Hup die rood witten en klap erop zaterdag!
Wat een vrouw!
spits!
pi_35872102
Nog geweest gisteren Pyth?
pi_35872183
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 11:13 schreef PyTh het volgende:

[..]

Niks mis met realisme maar vrijwel alleen maar negatief commentaar hebben op je eigen club week in week uit daar wordt ik een beetje moe van.
Maar je valt me wel aan als ik de waarheid over Koné zeg?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_35872454
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 11:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Maar je valt me wel aan als ik de waarheid over Koné zeg?
Jouw waarheid...

Ik vind Koné niet brengen wat ik had gehoopt, maar ik zie wel veel potentie. Jij vind het niks en ziet er niks in. Kan gebeuren...

Overigens denk ik dat Koné niet voor 9 miljoen is gekocht en dat Gomes, Farfán, Alex, Cocu en Lucius vertrekken na dit seizoen. Jullie?
Wat een vrouw!
spits!
pi_35872581
Ik durf daar niets over te zeggen. Ik weet wel dat áls dat zo is, dat we met een groot probleem zitten

Ik hoop eigenlijk dat Lucius vertrekt en de optie op Reiziger niet wordt gelicht. Verleng het contract van Gomes en Farfán, huur Alex nog een jaartje en koop twee goede backs. Maarja, weinig kans
pi_35872764
Oh en ik vergeet Ooijer.
Wat een vrouw!
spits!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 9 maart 2006 @ 11:57:55 #262
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_35873198
waar vinden we een stel goede backs, lijkt me dat dat de speerpunten worden voor aankomende transfers!
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_35873326
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 11:32 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Jouw waarheid...

Ik vind Koné niet brengen wat ik had gehoopt, maar ik zie wel veel potentie. Jij vind het niks en ziet er niks in. Kan gebeuren...
Ik zie ook veel potentie, maar weinig resultaat. Ik zeg ook nergens dat ik Koné niks vind, maar ik heb wel al gezegd dat hij geen 9 miljoen euro waard is. Hoogstens de helft. Koné zou van (zeer) grote waarde kunnen zijn als hij gewoon in dienst van de ploeg speelt en zich minder focust op het maken van doelpunten, dat is nou eenmaal niet zijn sterke punt. Dat is niet mijn waarheid, dat is gewoon wat hij laat zien op het veld.
quote:
Overigens denk ik dat Koné niet voor 9 miljoen is gekocht
Waarom denk je dat?
Maar je bent het er iig wel mee eens dan dat Koné geen 9 miljoen waard is .
pi_35873508
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 12:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ik zie ook veel potentie, maar weinig resultaat. Ik zeg ook nergens dat ik Koné niks vind, maar ik heb wel al gezegd dat hij geen 9 miljoen euro waard is. Hoogstens de helft. Koné zou van (zeer) grote waarde kunnen zijn als hij gewoon in dienst van de ploeg speelt en zich minder focust op het maken van doelpunten, dat is nou eenmaal niet zijn sterke punt. Dat is niet mijn waarheid, dat is gewoon wat hij laat zien op het veld.
[..]

Waarom denk je dat?
Maar je bent het er iig wel mee eens dan dat Koné geen 9 miljoen waard is .
Ja, dat ben ik wel met je eens.

Ik denk dat we na het weekend meer weten over de toekomst van PSV. Hiddink zal niet naar buiten treden met zijn plannen tot na de belanrgijke wedstrijd tegen Ajax en dus weten we na het weekend meer vermoed ik.
Wat een vrouw!
spits!
pi_35873994
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 11:57 schreef rubbereend het volgende:
waar vinden we een stel goede backs, lijkt me dat dat de speerpunten worden voor aankomende transfers!
Ja, reiziger kan bij het oud vuil.
Zoveel ervaring en dan zo'n dramatisch seizoen spelen met kinderachtige fouten is niet te vergeven, hoe sympathiek hij ook is. Beasley ook meteen van de hand doen, die komt tekort.
PSV kan zichzelf weinig verwijten vind ik, Lyon was in alle facetten beter en heeft terecht gewonnen over 2 wedstrijden. Misschien is PSV nu wel extra gemotiveerd tegen Ajax.
Yeah baby Yeah!
pi_35875319
ik vind beasley een nuttige speler voor in de breedte, vooral als farfan ook weg blijkt te gaan na komend seizoen. (waar ik overigens niet wakker van zal liggen met een mooie transferprijs).

Essentieel voor volgend seizoen is wel dat we de centrale as een beetje behouden, die backs is nog niet t grootste probleem. Een Gomes, Alex, Cocu, zeer belangrijke mensen, daar moet je alles aan proberen te doen om te behouden.

Ik snap ook niet waarom cocu over zn toekomst bij PSV zou twijfelen. Met alle respect, hij zit weliswaar in een superherfst van zn carriere, maar een herfst nonetheless. Sportief zou hij zich absoluut nauwelijks meer kunnen verbeteren, en voor de centen zou hij het toch ook niet hoeven doen...
  donderdag 9 maart 2006 @ 13:07:24 #267
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_35875383
Misschien wil Cocu terug naar AZ of Vitesse.
  donderdag 9 maart 2006 @ 14:17:19 #268
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_35877739
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 13:07 schreef Zwansen het volgende:
Misschien wil Cocu terug naar AZ of Vitesse.
bron?
pi_35880038
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 14:17 schreef PyTh het volgende:

[..]

bron?
Er kan veel gebeuren maar dat natuurlijk nooit, daar hoef ik geen bron voor te hebben.
Wat een vrouw!
spits!
pi_35883434
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 10:20 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

En Juninho is een lelijke kutjanus.

Aldus DD.

en natuurlijk zou het mooi zijn als PSV spelers als Alex, Cocu en Farfan zou weten te behouden, maar ik zie het niet positief in. Hopen op een paar punten zaterdag, dan is het kampioenschap een stuk dichterbij.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 9 maart 2006 @ 17:07:47 #271
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_35884012
aangezien de zaakwaarnemer van Farfan heeft gezegd dat het voor Farfan weleens goed kon zijn om nog een jaar bij PSV te blijven en om zn contract te verlengen heb ik wel een beetje hoop............
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_35884827
Dat zou dan een hele goede zet zijn. En hoe zit het met Alex? Is daar al wat meer over bekend?
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_35886817
Cocu en Hiddink zijn ook vervangbaar. En anders hebben we maar eens een echt ombouwjaar en worden we een jaartje geen kampioen; Lekker boeiend. Ik heb vertrouwen in de toekomst doordat PSV jongens als Aissati, Marcellis, Afellay, Pla, Nguyen, Beerens, Goessens, Janssen, Dufour, Carrizo en Maroufi onder contract heeft staan. Daarnaast zijn er altijd nog spelers als Koné, Simons, Gomes, Vennegoor of Hesselink, Ferreyra (vlak hem niet uit), de Jong (die volgend seizoen wellicht wel fit is), Väyrynen en Culina die volgend jaar zeker nog bij PSV spelen.
Dan heb je nog jongens als Alex, Ooijer, Farfán en Cocu. Die laatste zal waarschijnlijk stoppen, Farfán tekent wellicht bij, Alex is een verrassing en Ooijer zal wel vertrekken.

Dump die Thompson, Sibon, Robert, Fehér, Wilson, Reiziger en wellicht ook Lucius, Ball, Lamey en Beasley en je hebt zo waar genoeg (financiële) ruimte voor een kwaliteitsinjectie.

Ik denk als vervangers aan namen als Zomer, Kruiswijk, Luirink, Elia, Dembele, Augustien, Jansen, Cziommer, Martens, Bakircioglü, Barreto, Tiendalli, Braafheid, Silva en Kalou.

Rutten gewoon als vervanger van Hiddink, daar vertrouw ik wel op.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_35889124
Wel slim van Guus dat hij nog wat jongens rust ging geven. Verder was het niet veel.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_35889247
Waarom zou Cocu in vredesnaam stoppen?
Wat een vrouw!
spits!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: