Flikker jij nou eens een keer op met altijd dat negatieve gelul van je.quote:Op donderdag 9 maart 2006 00:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Vooral blijven hopen, anders realiseer je je nog dat we wel een heel erg dure pingelaar zonder rendement hebben gekocht.![]()
Koné is geen afmaker en zal het ook nooit worden, zoveel heb ik ondertussen wel van hem gezien.
Dat Grrrr niet altijd even positief is, is waar. Maar dan ben je nog wel een PSV-supporter. Wat een bullshitquote:Op donderdag 9 maart 2006 10:17 schreef PyTh het volgende:
[..]
Heb jou nog nooit op enige postieve uitspraken omtrent PSV kunnen betrappen, en dat noemt zich dan PSV supporter![]()
quote:Op donderdag 9 maart 2006 10:17 schreef PyTh het volgende:
[..]
Flikker jij nou eens een keer op met altijd dat negatieve gelul van je.
Begin er een beetje strontziek van te worden![]()
Speciaal voor jou dan:quote:Heb jou nog nooit op enige postieve uitspraken omtrent PSV kunnen betrappen, en dat noemt zich dan PSV supporter![]()
Niks mis met realisme maar vrijwel alleen maar negatief commentaar hebben op je eigen club week in week uit daar wordt ik een beetje moe van.quote:Op donderdag 9 maart 2006 11:06 schreef JustJunior het volgende:
[..]
Dat Grrrr niet altijd even positief is, is waar. Maar dan ben je nog wel een PSV-supporter. Wat een bullshitEen beetje realisme is soms niet verkeerd.
Maarja, overklast. Vrij simpel eigenlijk
Maar je valt me wel aan als ik de waarheid over Koné zeg?quote:Op donderdag 9 maart 2006 11:13 schreef PyTh het volgende:
[..]
Niks mis met realisme maar vrijwel alleen maar negatief commentaar hebben op je eigen club week in week uit daar wordt ik een beetje moe van.
Jouw waarheid...quote:Op donderdag 9 maart 2006 11:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Maar je valt me wel aan als ik de waarheid over Koné zeg?![]()
Ik zie ook veel potentie, maar weinig resultaat. Ik zeg ook nergens dat ik Koné niks vind, maar ik heb wel al gezegd dat hij geen 9 miljoen euro waard is. Hoogstens de helft. Koné zou van (zeer) grote waarde kunnen zijn als hij gewoon in dienst van de ploeg speelt en zich minder focust op het maken van doelpunten, dat is nou eenmaal niet zijn sterke punt. Dat is niet mijn waarheid, dat is gewoon wat hij laat zien op het veld.quote:Op donderdag 9 maart 2006 11:32 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Jouw waarheid...
Ik vind Koné niet brengen wat ik had gehoopt, maar ik zie wel veel potentie. Jij vind het niks en ziet er niks in. Kan gebeuren...
Waarom denk je dat?quote:Overigens denk ik dat Koné niet voor 9 miljoen is gekocht
Ja, dat ben ik wel met je eens.quote:Op donderdag 9 maart 2006 12:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik zie ook veel potentie, maar weinig resultaat. Ik zeg ook nergens dat ik Koné niks vind, maar ik heb wel al gezegd dat hij geen 9 miljoen euro waard is. Hoogstens de helft. Koné zou van (zeer) grote waarde kunnen zijn als hij gewoon in dienst van de ploeg speelt en zich minder focust op het maken van doelpunten, dat is nou eenmaal niet zijn sterke punt. Dat is niet mijn waarheid, dat is gewoon wat hij laat zien op het veld.
[..]
Waarom denk je dat?![]()
Maar je bent het er iig wel mee eens dan dat Koné geen 9 miljoen waard is.
Ja, reiziger kan bij het oud vuil.quote:Op donderdag 9 maart 2006 11:57 schreef rubbereend het volgende:
waar vinden we een stel goede backs, lijkt me dat dat de speerpunten worden voor aankomende transfers!
bron?quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:07 schreef Zwansen het volgende:
Misschien wil Cocu terug naar AZ of Vitesse.
quote:Op donderdag 9 maart 2006 10:20 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
En Juninho is een lelijke kutjanus.
Aldus DD.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |