Alleen gaat dat niet gebeuren. PSV wordt kampioen, Feyenoord wordt door Ajax genaaid in de play-offs, Farfán wordt verkocht en Kalou is pleite naar Eindhoven.quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:40 schreef TC03 het volgende:
[..]
Daarna gelijk spelen en dan verliezen van Feyenoord en het kampioenschap is pleite. Mwuahaha.
Net zoals PSV Lyon wel zou verslaan zeker. Cultheld.quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:45 schreef cultheld het volgende:
[..]
Alleen gaat dat niet gebeuren. PSV wordt kampioen, Feyenoord wordt door Ajax genaaid in de play-offs, Farfán wordt verkocht en Kalou is pleite naar Eindhoven.
Mwuahaha.
Lyon is 100 klasses beter dan Ajax. En Feyenoord is nog niet aan de beurt, want het is nog geen 2009.quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:46 schreef TC03 het volgende:
[..]
Net zoals PSV Lyon wel zou verslaan zeker. Cultheld.
vind je jezelf, en heel je clubje nou eigenlijk niet heel erg zielig?quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:45 schreef cultheld het volgende:
[..]
Farfán wordt verkocht en Kalou is pleite naar Eindhoven.
Mwuahaha.
Waarom?quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:49 schreef Fok_you het volgende:
[..]
vind je jezelf, en heel je clubje nou eigenlijk niet heel erg zielig?![]()
wij Neerlands inspiratiebron...quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:48 schreef rubbereend het volgende:
ach ons verlies geeft de anderen weer hoop
Heb je er weer zo eentje....Je hebt weer lang moeten wachten voordat je ons weer eens uit kon lachen over PSV. Het is je gegund jongen, veel plezier in je eentje.quote:
Ik teken er voorquote:Op woensdag 8 maart 2006 23:45 schreef cultheld het volgende:
[..]
PSV wordt kampioen, Feyenoord wordt door Ajax genaaid in de play-offs, Farfán wordt verkocht en Kalou is pleite naar Eindhoven.
Vooral blijven hopen, anders realiseer je je nog dat we wel een heel erg dure pingelaar zonder rendement hebben gekocht.quote:Op donderdag 9 maart 2006 00:08 schreef Leso_Varen het volgende:
Hopelijk wordt Kone nog een afmaker, anders is het zonde van het geld.
Ik vond Addo ook goed spelen.quote:Op donderdag 9 maart 2006 00:08 schreef Leso_Varen het volgende:
En ik vond Addo trouwens goed spelen! Hij won veel duels enzo.
je slaat de spijker op z'n kop, toch blijft t zuur...quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:48 schreef -Vaduz- het volgende:
PSV heeft het goed gedaan in de CL. Met deze ploeg in de 8e finales komen vind ik knap. Lyon was te goed, klaar.
nee, natuurlijk niet, bij de eerste goal staat hij gewoon weer verkeerd, denkt hij Tiago van achteren te kunnen verdedigen?quote:Op donderdag 9 maart 2006 00:59 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Ik vond Addo ook goed spelen.
Inmiddels wat nuance, rubbereend?![]()
+ bekerquote:Op woensdag 8 maart 2006 23:59 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Hmm.
Nou dan maar "alleen" landskampioen. Ook geen schande.![]()
![]()
quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:48 schreef -Vaduz- het volgende:
PSV heeft het goed gedaan in de CL. Met deze ploeg in de 8e finales komen vind ik knap. Lyon was te goed, klaar.
Niks aan toe te voegen.quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:48 schreef -Vaduz- het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |