4-0 is een beetje hard ja, maar Lyon is gewoon sterker dan PSV. Ik kan daar wel vrede mee hebbenquote:Op woensdag 8 maart 2006 22:37 schreef Suijk het volgende:
Zonde zeg...
Ha ja die kun je zondag wel verwachten.quote:
We spelen zaterdag hoor.quote:Op woensdag 8 maart 2006 22:39 schreef Zapper het volgende:
[..]
Ha ja die kun je zondag wel verwachten.
Keiharde klap in het gezicht van elke PSV'er, hopelijk op tijd hersteld voor zondag...
Verlies wel, maar er werd ook helemaal niet volwassen gespeeld, niet des psv's, zeg maar.quote:Op woensdag 8 maart 2006 22:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
4-0 is een beetje hard ja, maar Lyon is gewoon sterker dan PSV. Ik kan daar wel vrede mee hebben
Genadeloze tegenstander, vervangers, pech op cruciale momenten. Gebrek aan CL klasse kortom. Niet gescoord in uitduels ook.quote:Op woensdag 8 maart 2006 22:41 schreef Suijk het volgende:
[..]
Verlies wel, maar er werd ook helemaal niet volwassen gespeeld, niet des psv's, zeg maar.
Verrekquote:
quote:Op woensdag 8 maart 2006 22:41 schreef okee6 het volgende:
Dat fiasco in Griekenland verleden jaar vond ik erger. Dit had echter wel 4-1 mogen zijn, voor het idee dan.
Dat is ten eerste slecht voor de magie die altijd van Hiddink's team afstraalt. Een bange tegenstander versla je makkelijker. En het is niet erg dat je eens een offday hebt, maar zo zwaar verliezen tegen een tegenstander van kaliber Panathinaikos, vond ik zwaar onnodig.quote:
En Kezman trapte ze er in de competitie tenminste als warm broodjes in.quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:09 schreef okee6 het volgende:
Koné doet het zo voorlopig nog niet beter dan Kezman
Alleen presteerde het team toen niet zoals nu.quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En Kezman trapte ze er in de competitie tenminste als warm broodjes in.
Daarna gelijk spelen en dan verliezen van Feyenoord en het kampioenschap is pleite. Mwuahaha.quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
4-0, totale afgang...
Zaterdag nog een draai om de oren in de Arena en de week is weer compleet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |