quote:

quote:

Nou laat met deze opstelling dat 'alles' maar wegquote:Op dinsdag 7 maart 2006 00:41 schreef cultheld het volgende:
3-5-2 spelen
Gomes
Addo, Simons, Alex
Lucius Cocu
Aissati Afellay Culina
Koné Farfán
alles of niets

Ah, iemand met zo'n avatar zien we hier graag.quote:Op maandag 6 maart 2006 23:15 schreef Leso_Varen het volgende:
Hopen inderdaad dat VoH meespeelt tegen Lyon en Ajax, anders zou het zeer klote zijn.
Enne, PSV gaat kampioen worden![]()
Eerste post op FOK!![]()

Volgens Fok! Sport is de optie op Koné gelicht en dus is hij voor 9 miljoen overgenomen (contract van 4 jaar). Ik ben best blij met Koné, maar 9 miljoen is wel erg veel...quote:

Moest blijkbaar voor 1 aprilquote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:00 schreef JustJunior het volgende:
Lijkt me raar, waarom zou PSV daar niet mee wachten. Misschien krijgt Koné alsnog wat aan zijn hart

Als Koné dat niet waard is, is Huntelaar dat ook niet.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
9 miljoen is op basis van zijn prestaties veel en veel te veel voor Koné. Had dan Huntelaar teruggekocht voor dat geld.

ik vind het een bak geld!quote:Koné vier jaar bij PSV
Uitgegeven: 7 maart 2006 12:01
LYON - Arouna Koné voldoet aan de verwachtingen van PSV en krijgt een vierjarig contract. Dat heeft voorzitter Rob Westerhof dindag in Lyon bevestigd. De Eindhovens landskampioen is voornemens de optie tot koop, die in het huurcontract van de Ivoriaanse spits was vastgelegd, te lichten.
Koné is dit seizoen nog huurling van Roda JC. Hij kwam eind augustus vorig jaar de gelederen van PSV versterken en scoorde sindsdien tien keer voor de club in de competitie.

quote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:16 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Als Koné dat niet waard is, is Huntelaar dat ook niet.![]()

Leandro was in potentie ook een absolute topper en redde het ook niet door een beroerde mentaliteit. Ik verwacht niet dat Koné nog veel boven zijn huidige niveau uit zal stijgen. Mocht hij in de komende seizoenen er elk jaar rond de 30 in trappen in de competitie zal ik met vreugde mijn ongelijk beamen.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:29 schreef Zwansen het volgende:
Koné is in potentie wel een absolute topper.

Koné heeft meer potentie dan Klaas-Jan imhoquote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]![]()
Jij wil zeggen dat Koné net zoveel laat zien als Huntelaar?!?!?![]()

er is een nieuw investeringsfonds in oprichting, daar zal het grotendeels wel uit komen, daarbij gaan we dit seizoen winst maken.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:00 schreef JustJunior het volgende:
Ik snap alleen echt niet hoe ze 9 miljoen kunnen reserveren als we financieel in zulk slecht weer zitten
Voor die negen miljoen heb je in potentie een topper, maar we hebben sowieso volgend seizoen nog een back nodig, en eventueel nog vervangers voor Alex, Farfán, Gomes, Cocu en Ooijer

Yepquote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:56 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Koné heeft meer potentie dan Klaas-Jan imho

Heeeee, eerste post op Fok en meteen mijn plaatje jatten hequote:Op maandag 6 maart 2006 23:15 schreef Leso_Varen het volgende:
Hopen inderdaad dat VoH meespeelt tegen Lyon en Ajax, anders zou het zeer klote zijn.
Enne, PSV gaat kampioen worden![]()
Eerste post op FOK!![]()

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |