Dat zou gewoon een groot gemis zijn. Weg aanspeelpunt en oorlogsmaker in de 16quote:Op maandag 6 maart 2006 20:46 schreef Suijk het volgende:
VOH doet misschien niet mee door een blessure, hij was toch wel ok bezig de laatste tijd.

Ik denk Culina en dan Afellay op het middenveldquote:Op maandag 6 maart 2006 20:58 schreef mcyodogg het volgende:
Zou inderdaad jammer zijn als Lange Jan er niet bij is. Maar wie als vervanger? Beasley of Culina?

alleen heeft Lucius gezegd dat hij niet naar Feyenoord wil.quote:Op maandag 6 maart 2006 22:05 schreef cultheld het volgende:
Feyenoord wil Lucius kopen. Misschien ruilen met bijbetaling tegen Kalou?

Dan liegt vi.nl dusquote:Op maandag 6 maart 2006 22:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
alleen heeft Lucius gezegd dat hij niet naar Feyenoord wil.

welkomquote:Op maandag 6 maart 2006 23:15 schreef Leso_Varen het volgende:
Hopen inderdaad dat VoH meespeelt tegen Lyon en Ajax, anders zou het zeer klote zijn.
Enne, PSV gaat kampioen worden![]()
Eerste post op FOK!![]()

ja of Lucius is bijgedraaidquote:

Okee, die kan dus meedoen, dan zou ik zo spelen.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 00:58 schreef cultheld het volgende:
Jawel, maar die vind ik niet erg spectaculair de laatste tijd. Hij heeft het wel in zich, maar om dat nou gelijk tegen Lyon te testen.. De 11 die tegen Lyon spelen, moeten er meteen staan.

omg dat is meer 2,5-5-2 spelenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 00:41 schreef cultheld het volgende:
3-5-2 spelen
Gomes
Addo, Simons, Alex
Lucius Cocu
Aissati Afellay Culina
Koné Farfán
alles of niets

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |