abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35809226
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 14:07 schreef PyTh het volgende:

[..]

Yep

WTF heeft KJH nou laten zien?
7x scoren tegen Sparta en RBC....tja....geweldig
Errr, meen je dit serieus?
Dan moet je misschien even kijken naar dit lijstje:
quote:
Topscorers per 05/03:

1. Huntelaar (Ajax) ................ 27

2. Arveladze (AZ).................. 20

3. Kuyt (Feyenoord)................ 19

4. Farfán (PSV).................... 17

5. Kalou (Feyenoord)............... 13

6. Rosenberg (Ajax)
Koné (PSV)
Hoogendorp (RKC Waalwijk)....... 12

9. Perez (AZ)...................... 10
Zo zal het wel duidelijk zijn waarom Huntelaar wel 9 miljoen waard is (nog heel veel geld voor een speler uit de eredivisie) en Koné dat vooralsnog totaal niet waar maakt.
quote:
Kone moet het vertrouwen krijgen......we zullen er nog heel veel plezier van hebben let maar op.
Dit hoor ik al het hele seizoen, en hij speelt nog steeds enorm wisselvallig...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_35809274
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 13:56 schreef Neoktheone het volgende:

[..]

Koné heeft meer potentie dan Klaas-Jan imho
Nou nog meer laten zien dan Klaas-Jan. Dat hij meer potentie heeft ziet iedere debiel, dat Huntelaar meer rendement oplevert is echter ook overduidelijk.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_35811411
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 14:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Errr, meen je dit serieus?
Dan moet je misschien even kijken naar dit lijstje:
[..]

Zo zal het wel duidelijk zijn waarom Huntelaar wel 9 miljoen waard is (nog heel veel geld voor een speler uit de eredivisie) en Koné dat vooralsnog totaal niet waar maakt.
[..]

Dit hoor ik al het hele seizoen, en hij speelt nog steeds enorm wisselvallig...
Dus iemand die meer scoort is per definitie beter? Het rendement in goals is niet altijd even belangrijk. Huntelaar heeft een uitstekende neus voor de goal en kan soms mooie goals maken, maar hij heeft verder weinig toevoegende waarde. Koné zorgt voor veel dreiging door zijn snelheid en techniek. Zodra hij meer gaat scoren, wordt hij heel belangrijk en ik wil hem die tijd wel geven. Heb toch eens vertrouwen man
We sure are cute for two ugly people.
pi_35811961
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 15:34 schreef Neoktheone het volgende:

[..]

Dus iemand die meer scoort is per definitie beter? Het rendement in goals is niet altijd even belangrijk.
Hier zullen een heleboel PSV mensen in dit topic het mee oneens zijn
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
pi_35812695
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 15:34 schreef Neoktheone het volgende:

[..]

Dus iemand die meer scoort is per definitie beter? Het rendement in goals is niet altijd even belangrijk. Huntelaar heeft een uitstekende neus voor de goal en kan soms mooie goals maken, maar hij heeft verder weinig toevoegende waarde. Koné zorgt voor veel dreiging door zijn snelheid en techniek. Zodra hij meer gaat scoren, wordt hij heel belangrijk en ik wil hem die tijd wel geven. Heb toch eens vertrouwen man
Je hebt geen zak aan dreiging als er geen goede pass/voorzet of doelpunt uit voort komt. Koné scoort te weinig en als aangever doet hij het ook niet echt goed, conclusie: geen 9 miljoen waard.
pi_35813436
Hou alsjeblieft op met dat potentie-verhaal. Het gaat er om wat je koopt voor die 9 miljoen euro (+1 miljoen huur van dit seizoen). Huntelaar schiet ze er momenteel in alsof ie op de training aan het werk is en Koné is vooral "gevaarlijk". Daarnaast is Huntelaar een pure spits en Koné een completere aanvaller. De vraag is waar je de prioriteiten legt als trainer. Toch is Koné in de combinatie met Farfán een belofte en gaat hij het denk ik wel waar maken de komende tijd. Wie weet morgenavond al.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_35813717
Ik heb het ook al vaker gezegd, maar ik denk dat Koné van veel grotere waarde kan zijn als hij echt in dienst van het team of de diepe spits (Vennegoor) speelt. Met zijn snelheid en passeerbewegingen kan hij een uitstekende aangever zijn. Alleen denk ik dat hij dat zelf niet echt ziet zitten als ik hem zo doorgaans zie spelen...
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 7 maart 2006 @ 16:55:18 #158
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_35813962
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 16:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik heb het ook al vaker gezegd, maar ik denk dat Koné van veel grotere waarde kan zijn als hij echt in dienst van het team of de diepe spits (Vennegoor) speelt. Met zijn snelheid en passeerbewegingen kan hij een uitstekende aangever zijn. Alleen denk ik dat hij dat zelf niet echt ziet zitten als ik hem zo doorgaans zie spelen...
met Vennegoor als vast aanspeelpunt en Farfan en Koné daar bewegelijk omheen heb je een dodelijk aanval als ze voor elkaar spelen
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_35814571
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 16:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
En daar ben ik het wel mee eens
Een goede trainer weet hem in dienst van het team te laten spelen, maar dat moet wel geleerd worden en ik ben ervan overtuig dat dat gaat lukken. Overigens vind ik 9 miljoen ook te veel. Ik ben wel blij dat hij komt.
pi_35818814
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 14:20 schreef The_M het volgende:

[..]

Heeeee, eerste post op Fok en meteen mijn plaatje jatten he

Maar ik had jouw plaatje niet gezien in eerdere PSV-topics. Zal wel aan mij liggen ofzo.
Maar ik heb wel een nieuwe avatar gekozen. Of is deze ook al in gebruik??

Maar toch leuk dat Koné er is, al is het wel veel geld.

Wat wordt het trouwens morgenavond?? Ik hoop op een 1-2 overwinning voor ons, maar ik vermoed 1-1 of 1-0.

[ Bericht 3% gewijzigd door Leso_Varen op 07-03-2006 19:44:16 ]
pi_35819633
wie zegt dat het exact 9 miljoen is, misschien komt PSV er wel goedkoper vanaf.
Bovendien zie ik Koné nog wel uitgroeien tot een grote waarde
  dinsdag 7 maart 2006 @ 20:04:14 #162
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_35820098
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 11:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
9 miljoen is op basis van zijn prestaties veel en veel te veel voor Koné. Had dan Huntelaar teruggekocht voor dat geld.
Huntelaar is alleen een heel andere speler die wel al eentje hebben (meer type Vennegoor).
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_35821322
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 20:04 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Huntelaar is alleen een heel andere speler die wel al eentje hebben (meer type Vennegoor).
Huntelaar is scherper voor de goal en een stuk sneller dan Vennegoor, ik denk dat Huntelaar beter te vergelijken is met van Nistelrooy dan met Vennegoor.
  dinsdag 7 maart 2006 @ 22:43:50 #164
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_35827563
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 20:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Huntelaar is scherper voor de goal en een stuk sneller dan Vennegoor, ik denk dat Huntelaar beter te vergelijken is met van Nistelrooy dan met Vennegoor.
Huntelaar sneller dan Vennegoor? Vennegoor is traag maar niet zo traag als Klaas-Jan. Verder is VoH fysiek sterker en kan hij beter koppen. Huntelaar heeft een beter schot en is doelgerichter.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_35827626
Beetje rustig The_M
Je hoort mij ook niet zeuren tegen Neoktheone...
pi_35827891
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 22:43 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Huntelaar sneller dan Vennegoor? Vennegoor is traag maar niet zo traag als Klaas-Jan. Verder is VoH fysiek sterker en kan hij beter koppen. Huntelaar heeft een beter schot en is doelgerichter.
Huntelaar heeft ook een betere techniek, is beter in de omschakeling en loopt makkelijker weg uit de rug van z'n tegenstander.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  dinsdag 7 maart 2006 @ 23:36:51 #167
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_35830384
Boeren
Morgen gaan we gewoon winnen heb er alle vertrouwen in...
Jammer alleen dat ik de wedstrijd hier niet kan niet
Maar ik heb alle vertrouwen in Rubbereend
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_35831415
Doet Theo mee tegen Lyon?
pi_35831573
Ik neem aan van wel . Lamey lijkt niet mee te kunnen doen, Reiziger wel. Hopelijk Vennegoor ook
pi_35831662
Als Theo meedoet, komt het wel goed. Villareal in de volgende ronde lijkt me het beste.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 8 maart 2006 @ 02:15:32 #171
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_35833573
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 23:36 schreef appelsientje het volgende:
Boeren
Morgen gaan we gewoon winnen heb er alle vertrouwen in...
Jammer alleen dat ik de wedstrijd hier niet kan niet
Maar ik heb alle vertrouwen in Rubbereend
nu is het wel heel verleidelijk om de verkeerde tussenstand door te geven
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_35834688
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 22:44 schreef ASSpirine het volgende:
Beetje rustig The_M
Je hoort mij ook niet zeuren tegen Neoktheone...

En ik heb nog wel een klein positief gevoeletje over vanavond. Ik hoop stiekem op een 1-2 of 0-2. Maar dat is wel hoop, ik verwacht eerder een 0-0
  woensdag 8 maart 2006 @ 11:17:35 #173
73006 PaRaR
Geboren en getogen
pi_35838551
nog ruim 9 uur te gaan!

Is er al iets over de opstelling bekend ?
pi_35838605
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 11:17 schreef PaRaR het volgende:
nog ruim 9 uur te gaan!

Is er al iets over de opstelling bekend ?
Ze spelen met elf man
  woensdag 8 maart 2006 @ 14:12:16 #175
73006 PaRaR
Geboren en getogen
pi_35844069
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 11:19 schreef Beschouw het volgende:

[..]

Ze spelen met elf man
Maak me gek
pi_35844649
Ik las in de krant dat het waarschijnlijk een 4-4-2 opstelling werd:

Gomes
Reiziger Alex Addo Lucius
Culina Afellay Simons Cocu
Farfan Kone

Maar ik weet niet of het klopt.
pi_35844663
met een beetje geluk wordt het makkelijk 1-0 voor PSV. Ik vond Lyon echt niet sterk in EHV.
Nothing to see here, carry on
pi_35844757
Met de 1-0 moeten we ook nog door de penalty's komen, en een wedstrijd als dit op penalty's vind ik niet prettig... Er hangt veel vanaf, ik zou na de (hopelijk) 1-0 niet de wedstrijd uittikken, maar doorgaan met proberen te scoren.
pi_35844865
Ik zie het heel somber in...
pi_35844869
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 14:29 schreef RijstNatie het volgende:
met een beetje geluk wordt het makkelijk 1-0 voor PSV. Ik vond Lyon echt niet sterk in EHV.
Maar jullie hebben nog geen doelpunt buitenshuis gescoord deze CL.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')