Errr, meen je dit serieus?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:07 schreef PyTh het volgende:
[..]
Yep
WTF heeft KJH nou laten zien?
7x scoren tegen Sparta en RBC....tja....geweldig![]()
Zo zal het wel duidelijk zijn waarom Huntelaar wel 9 miljoen waard is (nog heel veel geld voor een speler uit de eredivisie) en Koné dat vooralsnog totaal niet waar maakt.quote:Topscorers per 05/03:
1. Huntelaar (Ajax) ................ 27
2. Arveladze (AZ).................. 20
3. Kuyt (Feyenoord)................ 19
4. Farfán (PSV).................... 17
5. Kalou (Feyenoord)............... 13
6. Rosenberg (Ajax)
Koné (PSV)
Hoogendorp (RKC Waalwijk)....... 12
9. Perez (AZ)...................... 10
Dit hoor ik al het hele seizoen, en hij speelt nog steeds enorm wisselvallig...quote:Kone moet het vertrouwen krijgen......we zullen er nog heel veel plezier van hebben let maar op.
Nou nog meer laten zien dan Klaas-Jan. Dat hij meer potentie heeft ziet iedere debiel, dat Huntelaar meer rendement oplevert is echter ook overduidelijk.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:56 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Koné heeft meer potentie dan Klaas-Jan imho
Dus iemand die meer scoort is per definitie beter? Het rendement in goals is niet altijd even belangrijk. Huntelaar heeft een uitstekende neus voor de goal en kan soms mooie goals maken, maar hij heeft verder weinig toevoegende waarde. Koné zorgt voor veel dreiging door zijn snelheid en techniek. Zodra hij meer gaat scoren, wordt hij heel belangrijk en ik wil hem die tijd wel geven. Heb toch eens vertrouwen manquote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Errr, meen je dit serieus?
Dan moet je misschien even kijken naar dit lijstje:
[..]
Zo zal het wel duidelijk zijn waarom Huntelaar wel 9 miljoen waard is (nog heel veel geld voor een speler uit de eredivisie) en Koné dat vooralsnog totaal niet waar maakt.
[..]
Dit hoor ik al het hele seizoen, en hij speelt nog steeds enorm wisselvallig...
Hier zullen een heleboel PSV mensen in dit topic het mee oneens zijnquote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:34 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Dus iemand die meer scoort is per definitie beter? Het rendement in goals is niet altijd even belangrijk.
Je hebt geen zak aan dreiging als er geen goede pass/voorzet of doelpunt uit voort komt. Koné scoort te weinig en als aangever doet hij het ook niet echt goed, conclusie: geen 9 miljoen waard.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:34 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Dus iemand die meer scoort is per definitie beter? Het rendement in goals is niet altijd even belangrijk. Huntelaar heeft een uitstekende neus voor de goal en kan soms mooie goals maken, maar hij heeft verder weinig toevoegende waarde. Koné zorgt voor veel dreiging door zijn snelheid en techniek. Zodra hij meer gaat scoren, wordt hij heel belangrijk en ik wil hem die tijd wel geven. Heb toch eens vertrouwen man![]()
met Vennegoor als vast aanspeelpunt en Farfan en Koné daar bewegelijk omheen heb je een dodelijk aanval als ze voor elkaar spelenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik heb het ook al vaker gezegd, maar ik denk dat Koné van veel grotere waarde kan zijn als hij echt in dienst van het team of de diepe spits (Vennegoor) speelt. Met zijn snelheid en passeerbewegingen kan hij een uitstekende aangever zijn. Alleen denk ik dat hij dat zelf niet echt ziet zitten als ik hem zo doorgaans zie spelen...
En daar ben ik het wel mee eensquote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik heb het ook al vaker gezegd, maar ik denk dat Koné van veel grotere waarde kan zijn als hij echt in dienst van het team of de diepe spits (Vennegoor) speelt. Met zijn snelheid en passeerbewegingen kan hij een uitstekende aangever zijn. Alleen denk ik dat hij dat zelf niet echt ziet zitten als ik hem zo doorgaans zie spelen...
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:20 schreef The_M het volgende:
[..]
Heeeee, eerste post op Fok en meteen mijn plaatje jatten he![]()
![]()
![]()
Huntelaar is alleen een heel andere speler die wel al eentje hebben (meer type Vennegoor).quote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
9 miljoen is op basis van zijn prestaties veel en veel te veel voor Koné. Had dan Huntelaar teruggekocht voor dat geld.
Huntelaar is scherper voor de goal en een stuk sneller dan Vennegoor, ik denk dat Huntelaar beter te vergelijken is met van Nistelrooy dan met Vennegoor.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:04 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Huntelaar is alleen een heel andere speler die wel al eentje hebben (meer type Vennegoor).
Huntelaar sneller dan Vennegoor? Vennegoor is traag maar niet zo traag als Klaas-Jan. Verder is VoH fysiek sterker en kan hij beter koppen. Huntelaar heeft een beter schot en is doelgerichter.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Huntelaar is scherper voor de goal en een stuk sneller dan Vennegoor, ik denk dat Huntelaar beter te vergelijken is met van Nistelrooy dan met Vennegoor.
Huntelaar heeft ook een betere techniek, is beter in de omschakeling en loopt makkelijker weg uit de rug van z'n tegenstander.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:43 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Huntelaar sneller dan Vennegoor? Vennegoor is traag maar niet zo traag als Klaas-Jan. Verder is VoH fysiek sterker en kan hij beter koppen. Huntelaar heeft een beter schot en is doelgerichter.
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:36 schreef appelsientje het volgende:
Boeren
Morgen gaan we gewoon winnenheb er alle vertrouwen in...
Jammer alleen dat ik de wedstrijd hier niet kan niet![]()
Maar ik heb alle vertrouwen in Rubbereend
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:44 schreef ASSpirine het volgende:
Beetje rustig The_M
Je hoort mij ook niet zeuren tegen Neoktheone...
Ze spelen met elf manquote:Op woensdag 8 maart 2006 11:17 schreef PaRaR het volgende:
nog ruim 9 uur te gaan!
Is er al iets over de opstelling bekend ?
Maar jullie hebben nog geen doelpunt buitenshuis gescoord deze CL.quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:29 schreef RijstNatie het volgende:
met een beetje geluk wordt het makkelijk 1-0 voor PSV. Ik vond Lyon echt niet sterk in EHV.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |