daar horen we gewoon 12 punten te halen! Groningen speelt uit een stuk minder dan thuis dus dat maakt het al een stuk makkelijkerquote:Op zondag 12 maart 2006 03:21 schreef mcyodogg het volgende:
Mee eens, doch lijkt het me vrij belangrijk dat NEC, Willem II, RBC en Groningen bij elkaar 12 punten opleveren. Je zou het je onnodig moeilijk maken door de wedstrijd tegen Feyenoord aan te laten komen tot een soort kampioenswedstrijd.
Dat geldt voor de Premier League, daar is het gemis van een killer in de spits niet nodig inderdaad. In de CL echter wel. Chelsea heeft volgens mij 8 goals gemaakt in de CL. Dat is echt te weinig. Tegen Barça bleek ook wel dat ze tegen echt goede ploegen gewoon een killer nodig hebben.quote:Op zondag 12 maart 2006 00:40 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Kracht van Mourinho is juist dat hij geen scorende spits nodig heeft. Chelsea heeft de meeste goals van de Premier League en de topscorer is een middenvelder.
trouwens net terug van Ajax-PSV, leuke wedstrijd. Ik heb de samenvatting niet teruggezien, maar was de kans van Farfan net zo onmisbaar als ie eruit zag?
edit: net de samenvatting gezien, en het was toch een vrij lastige kans.
Groningen is een beetje in elkaar gezakt, en de overige ploegen zullen ook geen groot obstakel zijn vermoed ik. Voor dat beetje spanning zou het overigens wel leuk zijn als jullie nog ergens een onverwacht verlies oplopen, maar dat zal niet gebeuren.quote:Op zondag 12 maart 2006 03:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
daar horen we gewoon 12 punten te halen! Groningen speelt uit een stuk minder dan thuis dus dat maakt het al een stuk makkelijker
Heb je wel kans op. Zeker als AZ volgende week van Feyenoord wint.quote:Op zondag 12 maart 2006 16:24 schreef chelloboy het volgende:
8 April kampioenswedstrijd?
Dat is wel zo mooi, maar ik zou het ook wel mooi vinden als we het kampioenschap in de wedstrijd tegen Feijenoord pakken. Als je die wint laat je echt zien dat je de sterkste bent.quote:Op zondag 12 maart 2006 16:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Heb je wel kans op. Zeker als AZ volgende week van Feyenoord wint.
Maar dan denk ik dat de wedstrijd naar zondag gaat, met daarna het feest op het stadhuisplein
Veel mensen dachten aan het begin van het seizoen dat PSV niet veel kans had op een titel. En je zie waar we nu staan.quote:Op zondag 12 maart 2006 17:27 schreef methodmich het volgende:
Misschien wel, als Guus en Gomes gaan en Cocu stopt, de laatste titel in lange tijd???
voetbal is voetbal. PSV zou vorig jaar en dit seizoen ook geen favoriet zijn voor de titel volgens de "kenners" ...quote:Op zondag 12 maart 2006 17:27 schreef methodmich het volgende:
Misschien wel, als Guus en Gomes gaan en Cocu stopt, de laatste titel in lange tijd???
Die stopt dan met voetballen, anders had hij in de media wel meer duidelijkheid gegeven.quote:Op zondag 12 maart 2006 17:34 schreef pascalheister het volgende:
Denk alleen dat Guus wel vertrekt, maar Rutten lijkt me een prima opvolger, alleen wat Cocu doet blijft dan de vraag.
En Afellay en Aissati blijken al 30?quote:Op zondag 12 maart 2006 17:41 schreef Radegast het volgende:
Guus gaat weg, Cocu stopt, Ooijer gaat naar Schalke, Guus gaat naar Chelsea, Roman koopt Alex, Gomes en Farfan en stalt ze bij Corinthians. Tevez en Mascherano gaan van Corinthians naar Chelsea. Gomes en Alex worden bij Corinthians international van Brazilie. Guus haalt ze vervolgens alledrie naar Chelsea. En PSV moet helemaal opnieuw beginnen...
Opperpositivo Grrrrrrr twijfelt nog?quote:Op zondag 12 maart 2006 17:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Rutten is echt niet "zwaar" genoeg om het elftal op te bouwen en te leiden ben ik bang...
Ik maak me ook nog niet echt druk over volgend seizoen, eerst maar eens kijken of we de titel binnen kunnen halen.
Een balletje kan raar rollen, maar de titel is wel dichtbij natuurlijkquote:
Opnieuw beginnen doen we al een paar jaarquote:Op zondag 12 maart 2006 17:41 schreef Radegast het volgende:
Guus gaat weg, Cocu stopt, Ooijer gaat naar Schalke, Guus gaat naar Chelsea, Roman koopt Alex, Gomes en Farfan en stalt ze bij Corinthians. Tevez en Mascherano gaan van Corinthians naar Chelsea. Gomes en Alex worden bij Corinthians international van Brazilie. Guus haalt ze vervolgens alledrie naar Chelsea. En PSV moet helemaal opnieuw beginnen...
Preciesquote:Op zondag 12 maart 2006 17:59 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Opnieuw beginnen doen we al een paar jaar
Toch worden wij kampioen.
Ik zei gister al dat ze niet zouden winnen en zo waren en nog een paarquote:Op zondag 12 maart 2006 17:59 schreef MociN het volgende:
Tsjonge zeg, tis nu zeker nog een kwestie van tijd totdat PSV kampioen is. Ze hebben wel mazzel gehad dit weekend nu Feyenoord gelijk heeft gespeeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |