Opperpositivo Grrrrrrr twijfelt nog?quote:Op zondag 12 maart 2006 17:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Rutten is echt niet "zwaar" genoeg om het elftal op te bouwen en te leiden ben ik bang...
Ik maak me ook nog niet echt druk over volgend seizoen, eerst maar eens kijken of we de titel binnen kunnen halen.
Een balletje kan raar rollen, maar de titel is wel dichtbij natuurlijkquote:
Opnieuw beginnen doen we al een paar jaarquote:Op zondag 12 maart 2006 17:41 schreef Radegast het volgende:
Guus gaat weg, Cocu stopt, Ooijer gaat naar Schalke, Guus gaat naar Chelsea, Roman koopt Alex, Gomes en Farfan en stalt ze bij Corinthians. Tevez en Mascherano gaan van Corinthians naar Chelsea. Gomes en Alex worden bij Corinthians international van Brazilie. Guus haalt ze vervolgens alledrie naar Chelsea. En PSV moet helemaal opnieuw beginnen...
Preciesquote:Op zondag 12 maart 2006 17:59 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Opnieuw beginnen doen we al een paar jaar
Toch worden wij kampioen.
Ik zei gister al dat ze niet zouden winnen en zo waren en nog een paarquote:Op zondag 12 maart 2006 17:59 schreef MociN het volgende:
Tsjonge zeg, tis nu zeker nog een kwestie van tijd totdat PSV kampioen is. Ze hebben wel mazzel gehad dit weekend nu Feyenoord gelijk heeft gespeeld.
Niks van gehoord, maar Addo's contract loopt af...quote:Op zondag 12 maart 2006 21:05 schreef Heero87 het volgende:
Ik heb gehoord dat in Nederland tijdens de match Ajax - PSV gezegd werd da Addo praat met Club Brugge. Klopt dit?
Dembele en Augustien.quote:Op zondag 12 maart 2006 21:47 schreef Dylan Dog het volgende:
Voor wie zat Valckx op de tribune bij Willem II-AZ? Dembele? Mathijsen? Augustien?
Die is niet haalbaar.quote:
Iemand zei me dat dat op Versatel tijdens de wedstrijd Ajax-PSV verteld werd, maar tot nog toe nergens bevestiging van gekregen...quote:Op zondag 12 maart 2006 21:47 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Niks van gehoord, maar Addo's contract loopt af...
Wie weet. Hij doet het niet onaardig trouwens de laatste weken.
neuh, dat verschil maken we wel in Eindhoven tegen Feyenoord, thuis tegen Groningen is ideaalquote:Op zondag 12 maart 2006 22:42 schreef the_legend_killer het volgende:
Het verschil mag van mij nog wel groter worden
Hij is van kinds af aan al PSV-fan, flapdrol.quote:
quote:
de wil van hem zal er zeker zijn !quote:Op zondag 12 maart 2006 22:54 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Hij is van kinds af aan al PSV-fan, flapdrol.
Und?quote:Op zondag 12 maart 2006 22:54 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Nou de vorige keer niet zo.... het feest daarna weer welquote:
we hebben de afgelopen jaren met groot gemak gewonnen thuisquote:Op zondag 12 maart 2006 23:12 schreef dndiek het volgende:
[..]
Nou de vorige keer niet zo.... het feest daarna weer wel
Dat maakt hem toch niet ineens haalbaar? Debele en Augustien zijn leuk, maar Dembele is al bijna rond met AZ en Augustien lijkt me niet klaar voor PSV. Anyway, we zullen zien. Zij zijn iig wel haalbaar lijkt me.quote:Op zondag 12 maart 2006 22:54 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Doe dan maar in een Robben-constructie. Met Väyrynen, Afellay, Aisatti, Cocu en Simons heb je vijf spelers die ik momenteel beter vind.quote:Op maandag 13 maart 2006 00:02 schreef cultheld het volgende:
Augustien speelt gewoon erg goed dit seizoen. Niet de nieuwe Van Bommel of Cocu, maar wel een hele nuttige speler voor PSV.
Als Cocu nog een seizoen door gaat, ben ik het met je eens.quote:Op maandag 13 maart 2006 00:05 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Doe dan maar in een Robben-constructie. Met Väyrynen, Afellay, Aisatti, Cocu en Simons heb je vijf spelers die ik momenteel beter vind.
Net zoals je wist dat PSV wel weer in de Arena zou winnen, toch?quote:Op zondag 12 maart 2006 18:03 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik zei gister al dat ze niet zouden winnen en zo waren en nog een paar
We wisten het gewoon.
Prima doen we dat toch gewoon?quote:Op maandag 13 maart 2006 00:05 schreef cultheld het volgende:
[..]
Als Cocu nog een seizoen door gaat, ben ik het met je eens.
alleen is de wedstrijd tegen Feyenoord op een wonsdagavondquote:Op maandag 13 maart 2006 08:29 schreef Suijk het volgende:
[..]
Net zoals je wist dat PSV wel weer in de Arena zou winnen, toch?
Maar begin april is wel vroeg om kampioen te zijn...tegen Feyenoord lijkt me toch ook wel leuk om kampioen te worden.
Doe maar op 2 april dan: daarna ga ik op vakantie.quote:Op maandag 13 maart 2006 11:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
alleen is de wedstrijd tegen Feyenoord op een wonsdagavond. doe maar lekker tegen Groningen dan gaat de wedstrijd naar zondag 9 april
en dat we zo vroeg kampioen worden heeft natuurlijk alleen met de play offs te maken
ik denk dat hij, net als afgelopen jaren Ibi en Aisatti bij het eerste wordt gehaald om via invalbeurten en meetrainen aan het niveau te wennen en zo zn minuten te kunnen maken. Als ik me niet verguis is Marcellis een groot deel van dit seizoen toch ook flink geblesseerd geweest?quote:Op maandag 13 maart 2006 15:40 schreef twi het volgende:
Is die Marcellis niet iets om eens achterin te zetten dan? Ik bedoel, met Ooijer en Cocu (als 'ie blijft) erbij kan 'ie dan een jaartje prima leren. Was in elk geval van wat ik van 'm zag afgelopen zomer bij U17 best onder de indruk.
Is inderdaad een hele goede verdediger (in potentie in ieder geval), maar ik heb het idee dat hij langzaam gebracht wordt (misschien eerst een jaar verhuren aan een club als RKC).quote:Op maandag 13 maart 2006 15:40 schreef twi het volgende:
Is die Marcellis niet iets om eens achterin te zetten dan? Ik bedoel, met Ooijer en Cocu (als 'ie blijft) erbij kan 'ie dan een jaartje prima leren. Was in elk geval van wat ik van 'm zag afgelopen zomer bij U17 best onder de indruk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |