Ik heb hem niet in de OP gezet, omdat ik niet denk dat PSV kampioen wordt tijdens dit topic, maar we bewaren hem wel voor tot die tijd.quote:Op donderdag 9 maart 2006 23:04 schreef Zapper het volgende:
Misschien leuk voor in het volgende topic?
[afbeelding]
Tsja...quote:Op zaterdag 11 maart 2006 08:36 schreef BliksemSchigt het volgende:
Volgens het AD gaat Hiddink misschien naar Chelsea
Hallo Wim Kieftquote:
Is een goede kans op. Hij kent Roman heel goed en die wil José niet meer zo. En José kan naar Real.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 08:36 schreef BliksemSchigt het volgende:
Volgens het AD gaat Hiddink misschien naar Chelsea
Goed plan!quote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:41 schreef Bos81 het volgende:
Ik heb hem niet in de OP gezet, omdat ik niet denk dat PSV kampioen wordt tijdens dit topic, maar we bewaren hem wel voor tot die tijd.![]()
Ik zou alleen niet weten hoe Guus het beter kan doen dan Mourinho. Die selectie is helemaal op maat voor de Portugees en zijn visie.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:06 schreef methodmich het volgende:
[..]
Is een goede kans op. Hij kent Roman heel goed en die wil José niet meer zo. En José kan naar Real.
En Guus is dol op geld, dus dol op Chelsea.
quote:Budget onduidelijk voor Guus Hiddink
Van onze Telesportredactie
EINDHOVEN, zaterdag
PSV-trainer Guus Hiddink heeft afgelopen week een vergadering gehad met de raad van commissarissen. Daarin is hem te verstaan gegeven dat er deze maand, waarin hij over een al dan niet vertrek bij PSV moet beslissen, geen duidelijkheid zal komen over het budget om voor komend seizoen spelers aan te trekken. Eerder meldde voorzitter Rob Westerhof dat er zo’n 15 tot 20 miljoen euro beschikbaar zou zijn. „Ik ga niet zeggen: ’Hé commissarissen, dit moet ik voor 1 april weten’. Zo werken we niet bij deze club”, aldus Hiddink. „Ik ga altijd uit van de realiteit en die is voorlopig dat er niet veel te besteden is”, aldus Hiddink, die de commissarissen drie à vier modellen voor de technische structuur heeft voorgelegd, zogenaamde organogrammen. „Daarover zijn wij nu intern aan het overleggen.”
Tja, met de huidige brede top in de internationale voetbalwereld kun je een CL-overwinning simpelweg niet afdwingen, maar Roman was natuurlijk niet de oligarch die hij nu is als hij zo zou denken.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 13:35 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Ik zou alleen niet weten hoe Guus het beter kan doen dan Mourinho. Die selectie is helemaal op maat voor de Portugees en zijn visie.
Dan mag Guus er toch weer 10 kopen? Maakt Roman niet uit.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 13:35 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Ik zou alleen niet weten hoe Guus het beter kan doen dan Mourinho. Die selectie is helemaal op maat voor de Portugees en zijn visie.
Een goede veelscorende spits en je komt een behoorlijk eind lijkt mij.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 13:35 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Precies. Prutser Drogba vervangen door Pizarro, Eto'o, Gilardino, Toni of Shevchenko en je overtreft Mourinho al.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:48 schreef PirE het volgende:
[..]
Een goede veelscorende spits en je komt een behoorlijk eind lijkt mij.
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:20 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Precies. Prutser Drogba vervangen door Pizarro, Eto'o, Gilardino, Toni of Shevchenko en je overtreft Mourinho al.
Kracht van Mourinho is juist dat hij geen scorende spits nodig heeft. Chelsea heeft de meeste goals van de Premier League en de topscorer is een middenvelder.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:20 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Precies. Prutser Drogba vervangen door Pizarro, Eto'o, Gilardino, Toni of Shevchenko en je overtreft Mourinho al.
daar horen we gewoon 12 punten te halen! Groningen speelt uit een stuk minder dan thuis dus dat maakt het al een stuk makkelijkerquote:Op zondag 12 maart 2006 03:21 schreef mcyodogg het volgende:
Mee eens, doch lijkt het me vrij belangrijk dat NEC, Willem II, RBC en Groningen bij elkaar 12 punten opleveren. Je zou het je onnodig moeilijk maken door de wedstrijd tegen Feyenoord aan te laten komen tot een soort kampioenswedstrijd.
Dat geldt voor de Premier League, daar is het gemis van een killer in de spits niet nodig inderdaad. In de CL echter wel. Chelsea heeft volgens mij 8 goals gemaakt in de CL. Dat is echt te weinig. Tegen Barça bleek ook wel dat ze tegen echt goede ploegen gewoon een killer nodig hebben.quote:Op zondag 12 maart 2006 00:40 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Kracht van Mourinho is juist dat hij geen scorende spits nodig heeft. Chelsea heeft de meeste goals van de Premier League en de topscorer is een middenvelder.
trouwens net terug van Ajax-PSV, leuke wedstrijd. Ik heb de samenvatting niet teruggezien, maar was de kans van Farfan net zo onmisbaar als ie eruit zag?
edit: net de samenvatting gezien, en het was toch een vrij lastige kans.
Groningen is een beetje in elkaar gezakt, en de overige ploegen zullen ook geen groot obstakel zijn vermoed ik. Voor dat beetje spanning zou het overigens wel leuk zijn als jullie nog ergens een onverwacht verlies oplopen, maar dat zal niet gebeuren.quote:Op zondag 12 maart 2006 03:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
daar horen we gewoon 12 punten te halen! Groningen speelt uit een stuk minder dan thuis dus dat maakt het al een stuk makkelijker
Heb je wel kans op. Zeker als AZ volgende week van Feyenoord wint.quote:Op zondag 12 maart 2006 16:24 schreef chelloboy het volgende:
8 April kampioenswedstrijd?
Dat is wel zo mooi, maar ik zou het ook wel mooi vinden als we het kampioenschap in de wedstrijd tegen Feijenoord pakken. Als je die wint laat je echt zien dat je de sterkste bent.quote:Op zondag 12 maart 2006 16:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Heb je wel kans op. Zeker als AZ volgende week van Feyenoord wint.
Maar dan denk ik dat de wedstrijd naar zondag gaat, met daarna het feest op het stadhuisplein
Veel mensen dachten aan het begin van het seizoen dat PSV niet veel kans had op een titel. En je zie waar we nu staan.quote:Op zondag 12 maart 2006 17:27 schreef methodmich het volgende:
Misschien wel, als Guus en Gomes gaan en Cocu stopt, de laatste titel in lange tijd???
voetbal is voetbal. PSV zou vorig jaar en dit seizoen ook geen favoriet zijn voor de titel volgens de "kenners" ...quote:Op zondag 12 maart 2006 17:27 schreef methodmich het volgende:
Misschien wel, als Guus en Gomes gaan en Cocu stopt, de laatste titel in lange tijd???
Die stopt dan met voetballen, anders had hij in de media wel meer duidelijkheid gegeven.quote:Op zondag 12 maart 2006 17:34 schreef pascalheister het volgende:
Denk alleen dat Guus wel vertrekt, maar Rutten lijkt me een prima opvolger, alleen wat Cocu doet blijft dan de vraag.
En Afellay en Aissati blijken al 30?quote:Op zondag 12 maart 2006 17:41 schreef Radegast het volgende:
Guus gaat weg, Cocu stopt, Ooijer gaat naar Schalke, Guus gaat naar Chelsea, Roman koopt Alex, Gomes en Farfan en stalt ze bij Corinthians. Tevez en Mascherano gaan van Corinthians naar Chelsea. Gomes en Alex worden bij Corinthians international van Brazilie. Guus haalt ze vervolgens alledrie naar Chelsea. En PSV moet helemaal opnieuw beginnen...
Opperpositivo Grrrrrrr twijfelt nog?quote:Op zondag 12 maart 2006 17:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Rutten is echt niet "zwaar" genoeg om het elftal op te bouwen en te leiden ben ik bang...
Ik maak me ook nog niet echt druk over volgend seizoen, eerst maar eens kijken of we de titel binnen kunnen halen.
Een balletje kan raar rollen, maar de titel is wel dichtbij natuurlijkquote:
Opnieuw beginnen doen we al een paar jaarquote:Op zondag 12 maart 2006 17:41 schreef Radegast het volgende:
Guus gaat weg, Cocu stopt, Ooijer gaat naar Schalke, Guus gaat naar Chelsea, Roman koopt Alex, Gomes en Farfan en stalt ze bij Corinthians. Tevez en Mascherano gaan van Corinthians naar Chelsea. Gomes en Alex worden bij Corinthians international van Brazilie. Guus haalt ze vervolgens alledrie naar Chelsea. En PSV moet helemaal opnieuw beginnen...
Preciesquote:Op zondag 12 maart 2006 17:59 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Opnieuw beginnen doen we al een paar jaar
Toch worden wij kampioen.
Ik zei gister al dat ze niet zouden winnen en zo waren en nog een paarquote:Op zondag 12 maart 2006 17:59 schreef MociN het volgende:
Tsjonge zeg, tis nu zeker nog een kwestie van tijd totdat PSV kampioen is. Ze hebben wel mazzel gehad dit weekend nu Feyenoord gelijk heeft gespeeld.
Niks van gehoord, maar Addo's contract loopt af...quote:Op zondag 12 maart 2006 21:05 schreef Heero87 het volgende:
Ik heb gehoord dat in Nederland tijdens de match Ajax - PSV gezegd werd da Addo praat met Club Brugge. Klopt dit?
Dembele en Augustien.quote:Op zondag 12 maart 2006 21:47 schreef Dylan Dog het volgende:
Voor wie zat Valckx op de tribune bij Willem II-AZ? Dembele? Mathijsen? Augustien?
Die is niet haalbaar.quote:
Iemand zei me dat dat op Versatel tijdens de wedstrijd Ajax-PSV verteld werd, maar tot nog toe nergens bevestiging van gekregen...quote:Op zondag 12 maart 2006 21:47 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Niks van gehoord, maar Addo's contract loopt af...
Wie weet. Hij doet het niet onaardig trouwens de laatste weken.
neuh, dat verschil maken we wel in Eindhoven tegen Feyenoord, thuis tegen Groningen is ideaalquote:Op zondag 12 maart 2006 22:42 schreef the_legend_killer het volgende:
Het verschil mag van mij nog wel groter worden
Hij is van kinds af aan al PSV-fan, flapdrol.quote:
quote:
de wil van hem zal er zeker zijn !quote:Op zondag 12 maart 2006 22:54 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Hij is van kinds af aan al PSV-fan, flapdrol.
Und?quote:Op zondag 12 maart 2006 22:54 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Nou de vorige keer niet zo.... het feest daarna weer welquote:
we hebben de afgelopen jaren met groot gemak gewonnen thuisquote:Op zondag 12 maart 2006 23:12 schreef dndiek het volgende:
[..]
Nou de vorige keer niet zo.... het feest daarna weer wel
Dat maakt hem toch niet ineens haalbaar? Debele en Augustien zijn leuk, maar Dembele is al bijna rond met AZ en Augustien lijkt me niet klaar voor PSV. Anyway, we zullen zien. Zij zijn iig wel haalbaar lijkt me.quote:Op zondag 12 maart 2006 22:54 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Doe dan maar in een Robben-constructie. Met Väyrynen, Afellay, Aisatti, Cocu en Simons heb je vijf spelers die ik momenteel beter vind.quote:Op maandag 13 maart 2006 00:02 schreef cultheld het volgende:
Augustien speelt gewoon erg goed dit seizoen. Niet de nieuwe Van Bommel of Cocu, maar wel een hele nuttige speler voor PSV.
Als Cocu nog een seizoen door gaat, ben ik het met je eens.quote:Op maandag 13 maart 2006 00:05 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Doe dan maar in een Robben-constructie. Met Väyrynen, Afellay, Aisatti, Cocu en Simons heb je vijf spelers die ik momenteel beter vind.
Net zoals je wist dat PSV wel weer in de Arena zou winnen, toch?quote:Op zondag 12 maart 2006 18:03 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik zei gister al dat ze niet zouden winnen en zo waren en nog een paar
We wisten het gewoon.
Prima doen we dat toch gewoon?quote:Op maandag 13 maart 2006 00:05 schreef cultheld het volgende:
[..]
Als Cocu nog een seizoen door gaat, ben ik het met je eens.
alleen is de wedstrijd tegen Feyenoord op een wonsdagavondquote:Op maandag 13 maart 2006 08:29 schreef Suijk het volgende:
[..]
Net zoals je wist dat PSV wel weer in de Arena zou winnen, toch?
Maar begin april is wel vroeg om kampioen te zijn...tegen Feyenoord lijkt me toch ook wel leuk om kampioen te worden.
Doe maar op 2 april dan: daarna ga ik op vakantie.quote:Op maandag 13 maart 2006 11:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
alleen is de wedstrijd tegen Feyenoord op een wonsdagavond. doe maar lekker tegen Groningen dan gaat de wedstrijd naar zondag 9 april
en dat we zo vroeg kampioen worden heeft natuurlijk alleen met de play offs te maken
ik denk dat hij, net als afgelopen jaren Ibi en Aisatti bij het eerste wordt gehaald om via invalbeurten en meetrainen aan het niveau te wennen en zo zn minuten te kunnen maken. Als ik me niet verguis is Marcellis een groot deel van dit seizoen toch ook flink geblesseerd geweest?quote:Op maandag 13 maart 2006 15:40 schreef twi het volgende:
Is die Marcellis niet iets om eens achterin te zetten dan? Ik bedoel, met Ooijer en Cocu (als 'ie blijft) erbij kan 'ie dan een jaartje prima leren. Was in elk geval van wat ik van 'm zag afgelopen zomer bij U17 best onder de indruk.
Is inderdaad een hele goede verdediger (in potentie in ieder geval), maar ik heb het idee dat hij langzaam gebracht wordt (misschien eerst een jaar verhuren aan een club als RKC).quote:Op maandag 13 maart 2006 15:40 schreef twi het volgende:
Is die Marcellis niet iets om eens achterin te zetten dan? Ik bedoel, met Ooijer en Cocu (als 'ie blijft) erbij kan 'ie dan een jaartje prima leren. Was in elk geval van wat ik van 'm zag afgelopen zomer bij U17 best onder de indruk.
Nee gelijkspel hield ik rekening mee.quote:Op maandag 13 maart 2006 08:29 schreef Suijk het volgende:
[..]
Net zoals je wist dat PSV wel weer in de Arena zou winnen, toch?
Maar begin april is wel vroeg om kampioen te zijn...tegen Feyenoord lijkt me toch ook wel leuk om kampioen te worden.
Of het is gewoon een foutjequote:Op maandag 13 maart 2006 17:50 schreef Ciscus het volgende:
Ik heb geloof ik nieuws......onbedoeld van Johan Derksen gekregen......Guus wordt vervangen door niemand minder dan:
http://www.vi.nl/vi/show/(...)page=40041/sc=eb0294
Frank van der Struijkquote:Op zondag 12 maart 2006 21:47 schreef Dylan Dog het volgende:
Voor wie zat Valckx op de tribune bij Willem II-AZ? Dembele? Mathijsen? Augustien?
Zou jij moeten weten!quote:Op maandag 13 maart 2006 15:34 schreef cultheld het volgende:
Zou dit de opvolger van Alex zijn?
http://www.psv.nl/show?id=14640&contentid=11183
Dat is een typische mm "grap"quote:Op maandag 13 maart 2006 19:51 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Meen je dat serieus, ik denk dat hij voor Agustien kwam.
Ze zoeken centrale verdedigers. Frank is een heuse optie ja. En natuurlijk hebben ze Agustien ook wel bekeken. En Moussa "D'n Pele".quote:Op maandag 13 maart 2006 19:51 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Meen je dat serieus, ik denk dat hij voor Agustien kwam.
Van der Struik is echt geen serieuze optie voor PSV. Die vent is zelfs te slecht voor Heerenveen.quote:Op maandag 13 maart 2006 20:01 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ze zoeken centrale verdedigers. Frank is een heuse optie ja. En natuurlijk hebben ze Agustien ook wel bekeken. En Moussa "D'n Pele".
Nou, we zullen het wel zien. Ze volgen hem alvast wel.quote:Op maandag 13 maart 2006 20:01 schreef cultheld het volgende:
[..]
Van der Struik is echt geen serieuze optie voor PSV. Die vent is zelfs te slecht voor Heerenveen.
Hoe kom je er bij dat hij door PSV wordt gevolgd? Hij is 20 jaar oud en heeft dus niet gek veel meer ervaring dan een Marcellis, die veel getalenteerder is. Het is gewoon volstrekt onlogisch om Struik te halen bij Willem 2. Zelfs Addo is beter.quote:Op maandag 13 maart 2006 20:05 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nou, we zullen het wel zien. Ze volgen hem alvast wel.
quote:Op maandag 13 maart 2006 17:50 schreef Ciscus het volgende:
Ik heb geloof ik nieuws......onbedoeld van Johan Derksen gekregen......Guus wordt vervangen door niemand minder dan:
http://www.vi.nl/vi/show/(...)page=40041/sc=eb0294
quote:'Hans Vonk zet zijn kaarten op PSV'
14/3/2006 8 :56
Hij zag een terugkeer naar Zuid-Afrika zitten, maar Ajax-doelman Hans Vonk heeft voorlopig zijn kaarten gezet op een overgang naar PSV.
Volgens De Telegraaf zijn alle andere opties voorlopig niet aan de orde voor Vonk. De Zuid-Afrikaanse oud-international heeft de eerste gesprekken met de Eindhovense club achter de rug en wil eerst zien waar dit toe leidt.
Vonk is op zoek naar een nieuwe club. De 36-jarige goalie kwam met Ajax tot de conclusie dat een verlenging van zijn contract niet paste in zijn wens een nieuwe uitdaging te vinden. Zijn geboorteland Zuid-Afrika leek daarbij een goede optie.
Maar PSV heeft Vonk daar nog van af weten te houden. De Eindhovense club wil graag een ervaren doelman aantrekken als stand-in voor Gomes. Die rol wordt nu vervuld door Edwin Zoetebier, die echter heeft aangegeven afscheid te nemen van de Eindhovense club.
Maar jij bent dan ook de uberpessimist...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Vannacht een droom gehad dat we toch geen kampioen werden.
Wat je noemt een nachtmerrie.
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:40 schreef OneStupidDog het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook de uberpessimist...![]()
19/2/2005 PSV NEC 4-1quote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Maar even serieus, ik denk niet dat PSV uit de komende 3 wedstrijden de volle winst gaat halen, tegen NEC hebben we het altijd moeilijk
Waar maar het willem II van dit seizoen is wel heeeeel beroerdquote:tegen Willem II uit ook
Oud nieuws bericht maar toch om je pessimisme even de kop in te drukken:quote:altijd en we voetballen sowieso beroerd in uitwedstrijden.
Hm, ik had idd het idee dat we het slechter deden tegen Nec thuis...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:04 schreef PyTh het volgende:
[..]
19/2/2005 PSV NEC 4-1
17/4/2004 PSV NEC 3-0
8/3/2003 PSV NEC 2-1
17/11/2001 PSV NEC 3-1
14/10/2000 PSV NEC 0-0
14/5/2000 PSV NEC 2-0
17/4/1999 PSV NEC 2-0
28/3/1998 PSV NEC 2-1
30/11/1996 PSV NEC 4-1
20/4/1996 PSV NEC 1-0
mwaaah....
[..]
Willem II is dus gevaarlijk, en ze voetballen de laatste weken een stuk beter, mark my words, wij lijden daar puntverlies.quote:Waar maar het willem II van dit seizoen is wel heeeeel beroerd
Laatste 3 jaar:
17/4/2005 Willem II PSV 0-1
28/3/2004 Willem II PSV 3-1
6/4/2003 Willem II PSV 1-1
Ik zeg ook niet dat de prestaties tegenvallen, maar wel het voetbal, we zijn al verschillende keren goed weggekomen, ook bij de laaggeklasseerde ploegen. Sparta anyone?quote:Oud nieuws bericht maar toch om je pessimisme even de kop in te drukken:
28/8/2005 - PSV blijft maar ongeslagen in uitwedstrijden
Met de winst tegen Roda JC is PSV al 23 uitwedstrijden op rij zonder nederlaag. Vorig seizoen verloor PSV geen enkele uitwedstrijd. Thuis werd er overigens alleen verloren van Roda JC. In het seizoen 2003/2004 (tegen Willem II) verloor PSV voor het laatst een uitwedstrijd. Het eredivisierecord staat met 25 op naam van Ajax. Als PSV ook bij FC Groningen en SC Heerenveen niet verliest, hebben de Eindhovenaren tegen FC Twente de mogelijkheid de Amsterdammers nóg een record afhandig te maken.
Dit seizoen onnodig bij Groningen en feyenoord verloren.
Verder inderdaad eerste wedstrijd uit bij heracles gelijk en ook tegen twente en ajax werd er uit niet gewonnen maar ik denk dat PSV overall de beste prestaties neerzet in uitwedstrijden in de competitie. (ten opzichte van de concurentie)
Verder denk ik niet dat feyenoord Zondag in Alkmaar van AZ zal winnen.
hendigquote:14/3/2006 - ´Farfan verkiest Peru boven finale Gatorade Cup´
(Gepost door RvN)
Volgens media in Peru zou Jefferson Farfan hebben laten weten zich graag vroeg aan te sluiten bij de nationale ploeg als die in mei vriendschappelijke interlands spelen. Wanneer PSV kampioen wordt, is de ploeg al half april klaar met de competitie. Indien de ploeg ook de bekerfinale zou weten te behalen zou die pas in mei volgen. Tussendoor zou Farfan zich graag aan willen sluiten bij de voorbereiding van de nationale ploeg die al diverse vriendschappelijke duels zou gaan spelen.
Prestaties uit het verleden bieden geen garantie voor de toekkomst. Het is dus niet te voorspellen wat we de komende tijd gaan doen. Je kunt er positief over zijn of negatief, ieder zijn keus. Ik ga meer voor de positieve benadering van Pyth. Ik hoop voor Grrrrrrrr dat hij niet met alles in het leven zo is, want dan heb ik wel medelijden met je.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Willem II is dus gevaarlijk, en ze voetballen de laatste weken een stuk beter, mark my words, wij lijden daar puntverlies.
[..]
Ik zeg ook niet dat de prestaties tegenvallen, maar wel het voetbal, we zijn al verschillende keren goed weggekomen, ook bij de laaggeklasseerde ploegen. Sparta anyone?
Waarom?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:26 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Dat zou ik wel een kutactie vinden van Jefferson overigens...
Een vriendschappelijke interland verkiezen boven de nationale bekerfinale? Dat vind ik een kutactie, maar zoals Eend al zegt: als hij bijtekent vind ik het prima!quote:
Daar had ik inderdaad overheen gelezen... Maar nu je het zegt, is het inderdaad geen duidelijk bericht.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:03 schreef Dylan Dog het volgende:
Maar het bericht is een beetje dubbel, want er staat 'tussendoor'. Hij kan toch lekker naar Peru vliegen en voor de bekerfinale terugkomen?
Leven? Ik heb geen leven!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:26 schreef Neoktheone het volgende: Ik hoop voor Grrrrrrrr dat hij niet met alles in het leven zo is, want dan heb ik wel medelijden met je.
http://www.psvjeugd.nl/teams/41quote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:52 schreef JustJunior het volgende:
Het "jonge" elftal is een verzameling tribuneklanten, revaliderende spelers en een paar talenten. Echt "jong" is het dus niet te noemen. Het is meer bedoeld om bepaalde spelers toch spelritme op te laten doen
Zou leuk zijn, jij met de Bossche bollen bij Frankie!!quote:Op maandag 13 maart 2006 22:53 schreef Dylan Dog het volgende:
Als PSV deze zomer Frank van der Struijk koopt, ga ik hem een doos Bssche bollen geven.
Wat een klets zeg...
Het wordt tijd ook dat hij eens wat laat zien in Perú.quote:
als we de finale tegen ajax spelen is de beker echt een mustquote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:14 schreef ASSpirine het volgende:
Iedereen zegt altijd al dat de beker geen must is, en nu Farfan het wil laten schieten krijg je dit
Ik vind het op zich niet zo erg...
Dat is dus zo: Roda wint echt niet bij Ajax. Ik acht de kans groter dat AZ van ons wint...quote:Op woensdag 15 maart 2006 01:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als we de finale tegen ajax spelen is de beker echt een must
Vertel: was het constructief met kans op goede afloop?quote:Op woensdag 15 maart 2006 10:35 schreef PyTh het volgende:
Heb gisteren uit redelijk betrouwbare bron vernomen dat er kortgeleden (wel degelijk) gesprekken zijn gevoerd met Rosicky.
Dat zegt natuurlijk heel weinig, maar het is wel goed nieuws. Ik zie Rosicky iig als een behoorlijke versterking.quote:Op woensdag 15 maart 2006 10:35 schreef PyTh het volgende:
Heb gisteren uit redelijk betrouwbare bron vernomen dat er kortgeleden (wel degelijk) gesprekken zijn gevoerd met Rosicky.
Daar heb ik verder niks over gehoord, ik hoop het maar acht de kans niet groot eigenlijk.quote:Op woensdag 15 maart 2006 10:43 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Vertel: was het constructief met kans op goede afloop?
Heb je gemist vrijdag...
Aangezien Cocu laatst er positief was over waar men bij PSV mee bezig was ga ik er vanuit dat er met goede spelers gesproken wordt en Rosicky valt daar natuurlijk wel onderquote:Op woensdag 15 maart 2006 10:35 schreef PyTh het volgende:
Als het maar niet dezelfde bron is als die van mij vorig jaarquote:Op woensdag 15 maart 2006 10:35 schreef PyTh het volgende:
Bronquote:Op woensdag 15 maart 2006 13:59 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Aangezien Cocu laatst er positief was over waar men bij PSV mee bezig was (...)
AD van een week of wat geleden. Cocu zei daarin nog geen uitsluitsel te geven over zn toekomst maar hij was erg te spreken over waar men intern bij PSV mee bezig was.quote:
Linkjequote:Op woensdag 15 maart 2006 15:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
AD van een week of wat geleden. Cocu zei daarin nog geen uitsluitsel te geven over zn toekomst maar hij was erg te spreken over waar men intern bij PSV mee bezig was.
quote:
Dat ging toch over het saneren van de schulden?quote:Op woensdag 15 maart 2006 15:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
AD van een week of wat geleden. Cocu zei daarin nog geen uitsluitsel te geven over zn toekomst maar hij was erg te spreken over waar men intern bij PSV mee bezig was.
Zit er dik in, hij gaf al aan dat hij zou gaan als de clubs eruit zouden komen.quote:Op woensdag 15 maart 2006 22:37 schreef rubbereend het volgende:
De onderhandelingen over een overgang van gomes zouden vergevorderd zijn..... aldus Sportweek die het uit Braziliaanse media heeft. Voor 9 miljoen..............
Tevez koos er ook voor, bovendien zal hij zich meer in de kijker spelen van de bondsvoach ofzoquote:Op woensdag 15 maart 2006 22:41 schreef mcyodogg het volgende:
Ik snap het nog steeds niet, waarom zou Gomes terug naar Brazilie willen? Hij zit in Europa, het walhalla van het voetbal. Elk jaar kan hij zich laten zien aan de grote clubs in de Champions League. Op zijn salaris na, zie ik het alleen maar als een stap terug voor hem.
[quote]quote:15/3/2006 - El Bocon herstelt: Farfan wel in evt bekerfinale
(Gepost door RvN)
Na het bericht eerder deze week dat Jefferson Farfan zich graag zou willen aansluiten bij de nationale ploeg voor de vriendschappelijke duels in mei, en hij daardoor de bekerfinale zou laten lopen, herstelt de sportkrant El Bocon uit Peru zich nu. Volgens de krant had Farfan eerder aangegeven elke wedstrijd voor het nationale elftal uit te willen komen, maar blijkt dat het eventueel behalen van de bekerfinale dit doorkruist en dat farfan zich dan niet zal kunnen melden voor de vriendschappelijke duels.
Ik zou het jammer vinden als hij zou gaanquote:Op woensdag 15 maart 2006 22:37 schreef rubbereend het volgende:
De onderhandelingen over een overgang van gomes zouden vergevorderd zijn..... aldus Sportweek die het uit Braziliaanse media heeft. Voor 9 miljoen..............
In de tussentijd is er alleen veel gebeurd: de trainer is weg. Ik las die berichten en had toch al een beetje een gevoel van 'Mosterd na de maaltijd'. De ontwikkelingen en geruchten gaan tegenwoordig zó snel, dat een weekblad ook vaak achterhaalde info heeft. Vandaag op PSV Netwerk wordt melding gemaakt van gesprekken tussen PSV en Gomes voor contractverlenging.quote:Op woensdag 15 maart 2006 22:37 schreef rubbereend het volgende:
quote:Geboren: Lucas Vennegoor of Hesselink!
Jan Vennegoor of Hesselink is vader geworden. Zijn vriendin Laura beviel afgelopen dinsdag van een kerngezonde zoon, Lucas. Moeder en kind maken het goed. "Dit is te mooi om waar te zijn", zegt Vennegoor of Hesselink met een lach.
Dinsdagmiddag tussen vijf en half zes kwam Lucas ter wereld. "Ongelooflijk, echt. Ik besefte nooit van anderen hoe mooi dit in werkelijkheid is", aldus Vennegoor of Hesselink vanochtend vlak voor de training. "Voor Laura was het wel zwaar, maar ik ben natuurlijk hártstikke trots op haar en Lucas." Hij heeft al zijn eerste taken als kersverse vader - zoals het bezoek aan de burgerlijke stand - al verricht. "Weinig slaap, maar echt... dit is prachtig." Namens héél PSV: Laura en Jan, van harte gefeliciteerd!
eind volgende week is het, heb het even opgezochtquote:Op donderdag 16 maart 2006 08:49 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Ik zou het jammer vinden als hij zou gaan![]()
Overigens stond vanmorgen in de Gelderlander dat Hiddink aan het eind van de week bekend maakt wat hij gaat doen (of was het volgende week, dat weet ik even niet meer, ben nu al op mijn werk).
Tevez vertrok ook naar en buurland en kent de Europese competitie nog niet, dat lijkt me een flink verschil, maar het zal zeker te maken hebben met de selectie van de selecao. Want als je niet bij een wereldbekende club in EUropa speelt is een uitnodiging voor de gouden kanaries ver weg.quote:Op woensdag 15 maart 2006 22:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Tevez koos er ook voor, bovendien zal hij zich meer in de kijker spelen van de bondsvoach ofzo
als PSV-fan is het niet anders dan hopen..... Meer kun je toch niet doen.quote:Op donderdag 16 maart 2006 14:24 schreef Neoktheone het volgende:
Er zijn zoveel geruchten dat ik het allemaal niet meer kan volgen. Ik wacht wel gewoon af wat er gebeurt. Eerst dus het geval Hiddink eind volgende week.
als PSV-fan is het niet anders dan hopen..... Meer kun je toch niet doen.quote:Op donderdag 16 maart 2006 14:24 schreef Neoktheone het volgende:
Er zijn zoveel geruchten dat ik het allemaal niet meer kan volgen. Ik wacht wel gewoon af wat er gebeurt. Eerst dus het geval Hiddink eind volgende week.
Lijkt me duidelijk dat hij gaatquote:In Voetbal International laat Guus Hiddink weten dat een beslissing aanstaande is. Ook indien hij bij PSV zou vertrekken als technisch directeur wil hij zich blijven inzetten voor de club. 'Ik zal altijd aan de club verbonden blijven. Als ik op een zeker moment geen formele taak meer heb en zolang ik niet dement ben, wil ik altijd een adviserende rol blijven vervullen of netwerken blijven gebruiken ten behoeve van PSV.'
Een Cruijffiaanse rol dus...quote:
Ik mag toch wel hopen dat PSV binnen een week na Guus zijn beslising een fatsoenlijk plan heeft voor het hyaat dat hij achterlaat.quote:Op donderdag 16 maart 2006 14:40 schreef rubbereend het volgende:
ik denk dat PSV er ook voor moet kiezen of Hiddink verlengen als TD dan kan Rutten onder hen functioneren of hij verlengt niet en dan moet je kiezen voor een grotere naam als trainer
ik mag hopen dat daar al een beetje over is nagedachtquote:Op donderdag 16 maart 2006 14:42 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Ik mag toch wel hopen dat PSV binnen een week na Guus zijn beslising een fatsoenlijk plan heeft voor het hyaat dat hij achterlaat.
Vind het nog speculatief. Meer dat hij altijd aan PSV verbonden blijft, totdat hij oud en seniel is. Je kunt het zien als een soort geruststelling, maar dat hoeft het niet per direct te zijn. We kunnen gewoon maar beter eind volgende week afwachten. Al geeft deze uitspraak wel het gevoel dat hij van plan is te gaan...quote:
Ik heb een beetje het idee alsof Hiddink het cement van PSV is en dat er met zijn vertrek een groot voetbalkennis-probleem (van de markt/branche a la 2006) en communicatie-probleem ontstaat. Ik hoop op de hoge hoed, maar het zou kunnen dat PSV na Guus een Ajax-jaar (of twee) tegemoet gaat en daar heb ik eigenlijk geen zin in.quote:Op donderdag 16 maart 2006 14:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik mag hopen dat daar al een beetje over is nagedacht
Hiddink is volgens mij de meest gewilde coach op deze planeet, dus zo'n naam haal je never meer binnen. Ik verwacht overigens gewoon Rutten als coach, maar een nieuwe TD.quote:Op donderdag 16 maart 2006 14:50 schreef Suijk het volgende:
Tuurlijk, maar zo'n naam haal je niet zo makkelijk meer binnen.
En dat is ie al even, daarom is het ook naief om te denken dat hij blijft. Ik verwacht al meer dan een half jaar dat hij vertrekt, en het begint er steeds meer op te lijken.quote:Op donderdag 16 maart 2006 14:54 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Hiddink is volgens mij de meest gewilde coach op deze planeet
het onhandige is ook dat we in onze voorzitter ook geen groot licht in de voetbalwereld bezitten.......quote:Op donderdag 16 maart 2006 14:51 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Ik heb een beetje het idee alsof Hiddink het cement van PSV is en dat er met zijn vertrek een groot voetbalkennis-probleem (van de markt/branche a la 2006) en communicatie-probleem ontstaat. Ik hoop op de hoge hoed, maar het zou kunnen dat PSV na Guus een Ajax-jaar (of twee) tegemoet gaat en daar heb ik eigenlijk geen zin in.
Daar maak ik me best zorgen over, als de troubles beginnen te rijzen pakt hij z'n biezen en zitten we met een groot bestuurdersprobleem. Westerhof is een goede voorzitter als de club achter de schermen geleid wordt door grote voetbalmannen en ik heb het idee dat het bij PSV daar nu een beetje aan ontbreekt.quote:Op donderdag 16 maart 2006 14:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
het onhandige is ook dat we in onze voorzitter ook geen groot licht in de voetbalwereld bezitten.......
Ik ookquote:Op donderdag 16 maart 2006 14:59 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik denk dat hij nog één jaar blijft als TD.
ik mis prominente voetbalkennis binnen de organisatie, buiten Hiddink dan. Ook in de RvC is dat een ondergeschoven kindje volgens mijquote:Op donderdag 16 maart 2006 15:00 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Daar maak ik me best zorgen over, als de troubles beginnen te rijzen pakt hij z'n biezen en zitten we met een groot bestuurdersprobleem. Westerhof is een goede voorzitter als de club achter de schermen geleid wordt door grote voetbalmannen en ik heb het idee dat het bij PSV daar nu een beetje aan ontbreekt.
Westerhof is een Philipsman, geen PSV-man.
Dat bedoel ik, Westerhof zou het als zijn taak moeten zien om de begroting in zijn periode als voorzitter met een 20-40% te verhogen, de connecties heeft hij. Ik hoor de RVC eigenlijk helemaal niet in de Hiddink-kwestie, merkwaardig....quote:Op donderdag 16 maart 2006 15:05 schreef rubbereend het volgende:
Ik weet niet meer wat ik moet denken wat Hiddink gaat doen. Ik wacht lekker een week af.
[..]
ik mis prominente voetbalkennis binnen de organisatie, buiten Hiddink dan. Ook in de RvC is dat een ondergeschoven kindje volgens mij.
zo merkwaardig vind ik dat nietquote:Op donderdag 16 maart 2006 15:08 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, Westerhof zou het als zijn taak moeten zien om de begroting in zijn periode als voorzitter met een 20-40% te verhogen, de connecties heeft hij. Ik hoor de RVC eigenlijk helemaal niet in de Hiddink-kwestie, merkwaardig....
Maar Hiddink wordt ook door hen niet openlijk gesteund heb ik het idee, wat er achter de coulissen gebeurt weet ik niet (en daar voelt de RVC zich natuurlijk thuis).quote:Op donderdag 16 maart 2006 15:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zo merkwaardig vind ik dat nietze hebben zelf de opening gecreerd dat Hiddink tussendoor weg kan
. Als ze hun volledige vertrouwen in Hiddink hadden uitgesproken dan hadden we nu met een doorlopend contract zonder ontsnappingsclausulle gezeten.....
Toen hadden we wel een meer voetbalmindende voorzitter en ging het financieel wat beter geloof ik...quote:Op donderdag 16 maart 2006 15:17 schreef Suijk het volgende:
PSV stort ook echt niet in een keer in elkaar als Hiddink weg is hoor. Jullie hebben zelfs Aad de Mos en Dick Advocaat goed doorstaan.
Dick heeft zelfs de schaal naar eindhoven gehaald.quote:Op donderdag 16 maart 2006 15:17 schreef Suijk het volgende:
PSV stort ook echt niet in een keer in elkaar als Hiddink weg is hoor. Jullie hebben zelfs Aad de Mos en Dick Advocaat goed doorstaan.
Misschien dat Hiddink zelf ook wel zo'n ontsnappingsclausule wilde.quote:Op donderdag 16 maart 2006 15:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zo merkwaardig vind ik dat nietze hebben zelf de opening gecreerd dat Hiddink tussendoor weg kan
. Als ze hun volledige vertrouwen in Hiddink hadden uitgesproken dan hadden we nu met een doorlopend contract zonder ontsnappingsclausulle gezeten.....
dat is erin gekomen op aandrang van de RvC.............. van Raaij was rond met Hiddink over een contract zonder........quote:Op donderdag 16 maart 2006 15:26 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Misschien dat Hiddink zelf ook wel zo'n ontsnappingsclausule wilde.
Ik geef Nilis het voordeel van de twijfel..quote:Op donderdag 16 maart 2006 15:32 schreef cultheld het volgende:
Nilis heeft "de nieuwe Kompany" aanbevolen bij PSV, Timothy Dreesen van Lierse. Hij kan zowel in de verdediging als op het middenveld goed uit de voeten.
Ik ookquote:Op donderdag 16 maart 2006 15:33 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Ik geef Nilis het voordeel van de twijfel..
Sowieso prachtig dat Nilis weer thuis is, een voetballer met uitzonderlijke kwaliteiten zonder sterallures en het is een Belg, wat ik een voordeel vind (beleefd, makkelijk in de omgang én het zou meer Belgen naar PSV kunnen lokken, dat heeft ons in hetverleden geen windeieren gelegd.)quote:
Goede voetballer is dat. 1 meter 90, 19 jaar. 11 wedstrijden in het eerste bij Lierse en nu al aanvoerder...quote:Op donderdag 16 maart 2006 15:32 schreef cultheld het volgende:
Nilis heeft "de nieuwe Kompany" aanbevolen bij PSV, Timothy Dreesen van Lierse. Hij kan zowel in de verdediging als op het middenveld goed uit de voeten.
Onder Aad de Mos draaiden we anders toch echt rampzalig slechtquote:Op donderdag 16 maart 2006 15:17 schreef Suijk het volgende:
Aad "Ik ben een garantie voor succes" de Mosquote:Op donderdag 16 maart 2006 15:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Onder Aad de Mos draaiden we anders toch echt rampzalig slecht... Onder Dick werd er 2 jaar wel lekker gespeeld.
Klinkt prima inderdaadquote:Op donderdag 16 maart 2006 15:44 schreef Radegast het volgende:
[..]
Goede voetballer is dat. 1 meter 90, 19 jaar. 11 wedstrijden in het eerste bij Lierse en nu al aanvoerder...
wel lekkere dochter(s)quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Aad "Ik ben een garantie voor succes" de Mos
foto's?quote:
Het een sluit het ander niet uit natuurlijk...quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Één van zn dochters is trouwens wel een kutwijf aldus Pyth......
daar heb je helemaal gelijk in. Maar ik ben inmiddels erg nieuwsgierig...........quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:48 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Het een sluit het ander niet uit natuurlijk...
Laat dan eens foto's zienquote:Op donderdag 16 maart 2006 16:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vind 'r maar een blond popje, met een nare stem.
de plek van Cullina/Afellay denk ikquote:Op donderdag 16 maart 2006 17:07 schreef JustJunior het volgende:
Nee, ik denk dat hij zich moet richten op volgend seizoen. Maar ik betwijfel of hij ooit nog zijn niveau van begin volgend jaar terug zal vinden
Ik zou echt niet weten op welke positie De Jong zich moet richten. Ik denk al stand-in van Cocu.
Ik hoop het natuurlijk ook en ik denk wel dat ze zullen strijden om de 1e plaats maar het zal vele malen moeilijker worden denk ik (zeker in de CL). Het komt mede door de onzekerheden die psv uitstraalt. De verdediging die niet staat zoals het bij psv hoort, cocu, hiddink en weer allerlei topclubs die spelers willen kopen.quote:Op donderdag 16 maart 2006 18:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Waarom geen vertrouwen Mister911? Volgend jaar zal er vast weer een goed elftal staan.
Advocaat heeft toen prima werk geleverd overigens! Hij vond 5 linksbuitenspelers (Zenden, Hoekstra, Playfair...en nog 2) iets teveel, en we hadden geen linksback, behalve de beperkte Tom van Mol. Hij haalde Jonk (terwijl ik destijd heel hard hoopte op de terugkeer van Gica Popescu, m'n held) en bouwde een evenwichtig team. Nee, geen slecht woord van mij over Dick destijds.quote:Op donderdag 16 maart 2006 15:17 schreef Suijk het volgende:
Dat is gewoon wachten tot het weer knap zegt.quote:Op donderdag 16 maart 2006 18:00 schreef JustJunior het volgende:
Met Ball valt het vooralsnog ook mee
afkloppen
Numan was toch een uitstekende linksback?quote:Op donderdag 16 maart 2006 19:27 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Advocaat heeft toen prima werk geleverd overigens! Hij vond 5 linksbuitenspelers (Zenden, Hoekstra, Playfair...en nog 2) iets teveel, en we hadden geen linksback, behalve de beperkte Tom van Mol. Hij haalde Jonk (terwijl ik destijd heel hard hoopte op de terugkeer van Gica Popescu, m'n held) en bouwde een evenwichtig team. Nee, geen slecht woord van mij over Dick destijds.
Volgens mij is hij dat in de periode van Advocaat geworden.quote:Op donderdag 16 maart 2006 20:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Numan was toch een uitstekende linksback?
Tessa zijn oudste dochter (nu spelersmakelaar) heeft 1 jaar bij mij in de klas gezeten toen papa bij PSV hoofdtrainer was.quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
foto's?
Één van zn dochters is trouwens wel een kutwijf aldus Pyth......
Wel een lekker wijf?quote:Op donderdag 16 maart 2006 20:17 schreef PyTh het volgende:
[..]
Tessa zijn oudste dochter (nu spelersmakelaar) heeft 1 jaar bij mij in de klas gezeten toen papa bij PSV hoofdtrainer was.
Kutwijf is wat overdreven maar echt een leuk ding was het niet nee.
quote:Op donderdag 16 maart 2006 20:17 schreef PyTh het volgende:
[..]
Tessa zijn oudste dochter (nu spelersmakelaar) heeft 1 jaar bij mij in de klas gezeten toen papa bij PSV hoofdtrainer was.
Kutwijf is wat overdreven maar echt een leuk ding was het niet nee.
naah vroeger niet echt, lijkt een beetje op haar vader...quote:
nou ik verwachte heel watquote:
Linkshalf destijdsquote:Op donderdag 16 maart 2006 20:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Numan was toch een uitstekende linksback?
Ik wist dat je hierop zou happenquote:Op donderdag 16 maart 2006 19:58 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dat is gewoon wachten tot het weer knap zegt.
Volgens mij was Numan wel degelijk een back hoorquote:
Numan was een linkshalf, die langzamerhand werd omgeschoold tot linksback. Eerst met een paar wedstrijden in geval van nood op die plaats, later pas als vaste plaats. Kan me nog wel herrinneren dat die in het begin er helemaal niet blij mee was.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:44 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Volgens mij was Numan wel degelijk een back hoor
Hebben ze nou weer Berry van Aerle opgetrommeld??quote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:50 schreef rubbereend het volgende:
vanmiddag zijn bij de loting van de Uefacup een aantal oude PSV helden aanwezig
Dat weet ik wel zeker. Timmer voert een machtstrijd met Hiddink en die ziet nu een ideale aanleiding om eruit te stappen en te spreken over obstructie.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat ziet er inderdaad niet best uit voor PSV, of er is een plan B gesmeed. Maar ik vrees dat plan b door het PSV bestuur bedacht is en dus exit Guus zal zijn.
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:54 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zeker. Timmer voert een machtstrijd met Hiddink en die ziet nu een ideale aanleiding om eruit te stappen en te spreken over obstructie.
Leuk, zitten we volgend jaar zonder geld, zonder goede trainer, zonder spelers en met Robert Maaskant.
ik vind het niet meer dan logisch dat er op Hiddink gewacht is, als Hiddinkt vertrekt zit ik sowieso niet op Rutten te wachten.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:46 schreef Dylan Dog het volgende:
Rutten is de nieuwe hoofdtrainer van FC Twente meldt RTV Oost, Eijkelkamp zijn assistent. Dit betekent dus direct ook (lijkt me) het vertrek van Hiddink, op zijn beurt gevolgd door Farfán, Gomes en Ooijer en wellicht ook Cocu.
Het bestuur negeert dus de suggesties van Hiddink om Rutten door te schuiven en Rutten en René zijn het wachten van Hiddink en het bestuur beu.
Dit is niet goed...
ja lang leve onze RvC, maargoed die zoeken de fout toch niet bij zichzelfquote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:54 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zeker. Timmer voert een machtstrijd met Hiddink en die ziet nu een ideale aanleiding om eruit te stappen en te spreken over obstructie.
Leuk, zitten we volgend jaar zonder geld, zonder goede trainer, zonder spelers en met Robert Maaskant.
Fritz Korbach is ook nog werkloos.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:17 schreef Suijk het volgende:
Peter Boeve wil wel denk ik.
Speler bekijken?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:40 schreef Dylan Dog het volgende:
[afbeelding]
Foto is gisteren gemaakt bij Jong PSV-Jong FC Twente .....
Zeg jij maar wat de trainer van RBC Roosendaal daar moet doen.
Dat las ik ook ergens ja.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:44 schreef TerroRobbie het volgende:
Geen idee, wat is jouw suggestie dan?
Op dat veld hebben wij trouwens ook gespeeld.. Slecht veld zeg..
Er staat anders nog niets van op de site van Twente of PSV, dus zo'n vaart zal het niet lopen.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:46 schreef Dylan Dog het volgende:
Rutten is de nieuwe hoofdtrainer van FC Twente meldt RTV Oost, Eijkelkamp zijn assistent. Dit betekent dus direct ook (lijkt me) het vertrek van Hiddink, op zijn beurt gevolgd door Farfán, Gomes en Ooijer en wellicht ook Cocu.
Het bestuur negeert dus de suggesties van Hiddink om Rutten door te schuiven en Rutten en René zijn het wachten van Hiddink en het bestuur beu.
Dit is niet goed...
Guus naar Rusland, Farfán en Gomes naar Corinthians, Ooijer naar Everton en Cocu stoppen denk je?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:46 schreef Dylan Dog het volgende:
Dit is niet goed...
Neeskensquote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:49 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Dat las ik ook ergens ja.
Mijn bange vermoeden is dat Maaskant volgend jaar assistent trainer bij PSV is aan de zijde van Booy of Neeskens.
Misschien wordt hij juist de nieuwe trainer van Twentequote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:40 schreef Dylan Dog het volgende:
[afbeelding]
Foto is gisteren gemaakt bij Jong PSV-Jong FC Twente .....
Zeg jij maar wat de trainer van RBC Roosendaal daar moet doen.
Als Hiddink op deze manier (dus gepikeerd) vertrekt, komt Neeskens ook niet: die hebben een goede band samen.quote:
in de voetbalwereld kan alles!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:02 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Als Hiddink op deze manier (dus gepikeerd) vertrekt, komt Neeskens ook niet: die hebben een goede band samen.
quote:Rutten, Eijkelkamp naar FC Twente
Fred Rutten (44) keert terug naar FC Twente. De assistent van Guus Hiddink bij PSV, die eerder van 1999 tot 2001 in Enschede werkzaam was, tekent voor drie jaar bij de Tukkers, meldt RTV Oost.
René Eijkelkamp, die nu al met Rutten in de technische staf van de Eindhovenaren samenwerkt, gaat als assistent mee naar Enschede.
Jan van Staa, die als interim-trainer de opgeatapte Rini Collen vervangt, wordt naar verluidt volgend seizoen hoofd scouting.
Tuurlijk niet Rutten is bij ons.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:01 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Misschien wordt hij juist de nieuwe trainer van Twente![]()
Als de NOS het gaat overnemen, dan ga ik het wel heel sterk geloven... Ik ben nu echt heel benieuwd wat er gaat gebeuren de komende tijd. Was het maar eind volgende week...quote:
Jarig!!!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:34 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Als de NOS het gaat overnemen, dan ga ik het wel heel sterk geloven... Ik ben nu echt heel benieuwd wat er gaat gebeuren de komende tijd. Was het maar eind volgende week...
Ja tuurlijk bedoel ik datquote:
Teletekst meldt nu dat het om een principe-akkoord gaat. Rutten wil eerst de beslissing van Guus afwachten. Dus er is nog niets gebeurd.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:38 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Overigens wil FC Twente nog niets bevestigen van het nieuws.
rare bedoelingquote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:22 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Teletekst meldt nu dat het om een principe-akkoord gaat. Rutten wil eerst de beslissing van Guus afwachten. Dus er is nog niets gebeurd.
er wordt dus wat druk op de ketel gezetquote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:22 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Teletekst meldt nu dat het om een principe-akkoord gaat. Rutten wil eerst de beslissing van Guus afwachten. Dus er is nog niets gebeurd.
Rutten speelt het slim. Hij heeft nu dus nog steeds kans om hoofdcoach te worden bij PSV, maar heeft ook nog wat achter hand als dat dus niet lukt (bij een vertrek van Hiddink).quote:
Ach wat er ook gebeurt, jullie gaan er qua trainer bijna altijd op achteruit, tenzij Guus blijft.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:49 schreef cultheld het volgende:
Laat ze dan maar lekker naat Twente gaan. Foeke Booy als TD, Sef Vergoossen als hoofdtrainer en Neeskens als assistent.
Winnen is belangrijker.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:25 schreef FrikandelSpecialist het volgende:
Guus wordt iets teveel gehypt. Een type Wouters, Neeskens of Adriaanse, met als assistent Vanenburg, zou PSV eindelijk weer aantrekkelijk voetbal laten spelen. Met Guus is het resultaat gekomen en het Europese succes, maar lopen de mensen wel te gapen op de tribunes.
[quote]quote:17/3/2006 - 'Akkoord Rutten en Eijkelkamp hangt af van besluit Hiddink'
(Gepost door roma)
BRON: NOS Teletekst
NOS Teletekst meldt nu dat Rutten en ook Eijkelkamp een principe akkoord hebben bereikt met FC Twente. Dit akoord zou echter voorwaardelijk zijn. Pas als duidelijk is wat Hiddink volgend seizoen gaat doen valt er een definitief besluit.
PSV Netwerk
Tegenover het ANP (zie Nu.nl) laat de voorzitter van FC twente weten dat de nieuwe trainer eind maart bekend wordt gemaakt.
PSV Netwerk
het lijkt er erg sterk op dat Rutten en Eijkelkamp blijven als Hiddink blijft en dat PSV kiest voor een nieuwe sterke man als Hiddink ook zou vertrekken.
ijdele hoop....quote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:53 schreef twi het volgende:
Kortom, als Hiddink de club in de steek laat, dondert het als een kaartenhuis in elkaar. Laat 'm maar vertrekken
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:58 schreef twi het volgende:
[..]
Je moet toch wat, als je kansloos vierde staat?
PSV heeft de UEFA Cup
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |