Toen hadden we wel een meer voetbalmindende voorzitter en ging het financieel wat beter geloof ik...quote:Op donderdag 16 maart 2006 15:17 schreef Suijk het volgende:
PSV stort ook echt niet in een keer in elkaar als Hiddink weg is hoor. Jullie hebben zelfs Aad de Mos en Dick Advocaat goed doorstaan.
Dick heeft zelfs de schaal naar eindhoven gehaald.quote:Op donderdag 16 maart 2006 15:17 schreef Suijk het volgende:
PSV stort ook echt niet in een keer in elkaar als Hiddink weg is hoor. Jullie hebben zelfs Aad de Mos en Dick Advocaat goed doorstaan.
Misschien dat Hiddink zelf ook wel zo'n ontsnappingsclausule wilde.quote:Op donderdag 16 maart 2006 15:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zo merkwaardig vind ik dat nietze hebben zelf de opening gecreerd dat Hiddink tussendoor weg kan
. Als ze hun volledige vertrouwen in Hiddink hadden uitgesproken dan hadden we nu met een doorlopend contract zonder ontsnappingsclausulle gezeten.....
dat is erin gekomen op aandrang van de RvC.............. van Raaij was rond met Hiddink over een contract zonder........quote:Op donderdag 16 maart 2006 15:26 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Misschien dat Hiddink zelf ook wel zo'n ontsnappingsclausule wilde.
Ik geef Nilis het voordeel van de twijfel..quote:Op donderdag 16 maart 2006 15:32 schreef cultheld het volgende:
Nilis heeft "de nieuwe Kompany" aanbevolen bij PSV, Timothy Dreesen van Lierse. Hij kan zowel in de verdediging als op het middenveld goed uit de voeten.
Ik ookquote:Op donderdag 16 maart 2006 15:33 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Ik geef Nilis het voordeel van de twijfel..
Sowieso prachtig dat Nilis weer thuis is, een voetballer met uitzonderlijke kwaliteiten zonder sterallures en het is een Belg, wat ik een voordeel vind (beleefd, makkelijk in de omgang én het zou meer Belgen naar PSV kunnen lokken, dat heeft ons in hetverleden geen windeieren gelegd.)quote:
Goede voetballer is dat. 1 meter 90, 19 jaar. 11 wedstrijden in het eerste bij Lierse en nu al aanvoerder...quote:Op donderdag 16 maart 2006 15:32 schreef cultheld het volgende:
Nilis heeft "de nieuwe Kompany" aanbevolen bij PSV, Timothy Dreesen van Lierse. Hij kan zowel in de verdediging als op het middenveld goed uit de voeten.
Onder Aad de Mos draaiden we anders toch echt rampzalig slechtquote:Op donderdag 16 maart 2006 15:17 schreef Suijk het volgende:
Aad "Ik ben een garantie voor succes" de Mosquote:Op donderdag 16 maart 2006 15:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Onder Aad de Mos draaiden we anders toch echt rampzalig slecht... Onder Dick werd er 2 jaar wel lekker gespeeld.
Klinkt prima inderdaadquote:Op donderdag 16 maart 2006 15:44 schreef Radegast het volgende:
[..]
Goede voetballer is dat. 1 meter 90, 19 jaar. 11 wedstrijden in het eerste bij Lierse en nu al aanvoerder...
wel lekkere dochter(s)quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Aad "Ik ben een garantie voor succes" de Mos
foto's?quote:
Het een sluit het ander niet uit natuurlijk...quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Één van zn dochters is trouwens wel een kutwijf aldus Pyth......
daar heb je helemaal gelijk in. Maar ik ben inmiddels erg nieuwsgierig...........quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:48 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Het een sluit het ander niet uit natuurlijk...
Laat dan eens foto's zienquote:Op donderdag 16 maart 2006 16:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vind 'r maar een blond popje, met een nare stem.
de plek van Cullina/Afellay denk ikquote:Op donderdag 16 maart 2006 17:07 schreef JustJunior het volgende:
Nee, ik denk dat hij zich moet richten op volgend seizoen. Maar ik betwijfel of hij ooit nog zijn niveau van begin volgend jaar terug zal vinden
Ik zou echt niet weten op welke positie De Jong zich moet richten. Ik denk al stand-in van Cocu.
Ik hoop het natuurlijk ook en ik denk wel dat ze zullen strijden om de 1e plaats maar het zal vele malen moeilijker worden denk ik (zeker in de CL). Het komt mede door de onzekerheden die psv uitstraalt. De verdediging die niet staat zoals het bij psv hoort, cocu, hiddink en weer allerlei topclubs die spelers willen kopen.quote:Op donderdag 16 maart 2006 18:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Waarom geen vertrouwen Mister911? Volgend jaar zal er vast weer een goed elftal staan.
Advocaat heeft toen prima werk geleverd overigens! Hij vond 5 linksbuitenspelers (Zenden, Hoekstra, Playfair...en nog 2) iets teveel, en we hadden geen linksback, behalve de beperkte Tom van Mol. Hij haalde Jonk (terwijl ik destijd heel hard hoopte op de terugkeer van Gica Popescu, m'n held) en bouwde een evenwichtig team. Nee, geen slecht woord van mij over Dick destijds.quote:Op donderdag 16 maart 2006 15:17 schreef Suijk het volgende:
Dat is gewoon wachten tot het weer knap zegt.quote:Op donderdag 16 maart 2006 18:00 schreef JustJunior het volgende:
Met Ball valt het vooralsnog ook mee
afkloppen
Numan was toch een uitstekende linksback?quote:Op donderdag 16 maart 2006 19:27 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Advocaat heeft toen prima werk geleverd overigens! Hij vond 5 linksbuitenspelers (Zenden, Hoekstra, Playfair...en nog 2) iets teveel, en we hadden geen linksback, behalve de beperkte Tom van Mol. Hij haalde Jonk (terwijl ik destijd heel hard hoopte op de terugkeer van Gica Popescu, m'n held) en bouwde een evenwichtig team. Nee, geen slecht woord van mij over Dick destijds.
Volgens mij is hij dat in de periode van Advocaat geworden.quote:Op donderdag 16 maart 2006 20:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Numan was toch een uitstekende linksback?
Tessa zijn oudste dochter (nu spelersmakelaar) heeft 1 jaar bij mij in de klas gezeten toen papa bij PSV hoofdtrainer was.quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
foto's?
Één van zn dochters is trouwens wel een kutwijf aldus Pyth......
Wel een lekker wijf?quote:Op donderdag 16 maart 2006 20:17 schreef PyTh het volgende:
[..]
Tessa zijn oudste dochter (nu spelersmakelaar) heeft 1 jaar bij mij in de klas gezeten toen papa bij PSV hoofdtrainer was.
Kutwijf is wat overdreven maar echt een leuk ding was het niet nee.
quote:Op donderdag 16 maart 2006 20:17 schreef PyTh het volgende:
[..]
Tessa zijn oudste dochter (nu spelersmakelaar) heeft 1 jaar bij mij in de klas gezeten toen papa bij PSV hoofdtrainer was.
Kutwijf is wat overdreven maar echt een leuk ding was het niet nee.
naah vroeger niet echt, lijkt een beetje op haar vader...quote:
nou ik verwachte heel watquote:
Linkshalf destijdsquote:Op donderdag 16 maart 2006 20:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Numan was toch een uitstekende linksback?
Ik wist dat je hierop zou happenquote:Op donderdag 16 maart 2006 19:58 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dat is gewoon wachten tot het weer knap zegt.
Volgens mij was Numan wel degelijk een back hoorquote:
Numan was een linkshalf, die langzamerhand werd omgeschoold tot linksback. Eerst met een paar wedstrijden in geval van nood op die plaats, later pas als vaste plaats. Kan me nog wel herrinneren dat die in het begin er helemaal niet blij mee was.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:44 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Volgens mij was Numan wel degelijk een back hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |