Toen hadden we wel een meer voetbalmindende voorzitter en ging het financieel wat beter geloof ik...quote:Op donderdag 16 maart 2006 15:17 schreef Suijk het volgende:
PSV stort ook echt niet in een keer in elkaar als Hiddink weg is hoor. Jullie hebben zelfs Aad de Mos en Dick Advocaat goed doorstaan.
Dick heeft zelfs de schaal naar eindhoven gehaald.quote:Op donderdag 16 maart 2006 15:17 schreef Suijk het volgende:
PSV stort ook echt niet in een keer in elkaar als Hiddink weg is hoor. Jullie hebben zelfs Aad de Mos en Dick Advocaat goed doorstaan.
Misschien dat Hiddink zelf ook wel zo'n ontsnappingsclausule wilde.quote:Op donderdag 16 maart 2006 15:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zo merkwaardig vind ik dat nietze hebben zelf de opening gecreerd dat Hiddink tussendoor weg kan
. Als ze hun volledige vertrouwen in Hiddink hadden uitgesproken dan hadden we nu met een doorlopend contract zonder ontsnappingsclausulle gezeten.....
dat is erin gekomen op aandrang van de RvC.............. van Raaij was rond met Hiddink over een contract zonder........quote:Op donderdag 16 maart 2006 15:26 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Misschien dat Hiddink zelf ook wel zo'n ontsnappingsclausule wilde.
Ik geef Nilis het voordeel van de twijfel..quote:Op donderdag 16 maart 2006 15:32 schreef cultheld het volgende:
Nilis heeft "de nieuwe Kompany" aanbevolen bij PSV, Timothy Dreesen van Lierse. Hij kan zowel in de verdediging als op het middenveld goed uit de voeten.
Ik ookquote:Op donderdag 16 maart 2006 15:33 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Ik geef Nilis het voordeel van de twijfel..
Sowieso prachtig dat Nilis weer thuis is, een voetballer met uitzonderlijke kwaliteiten zonder sterallures en het is een Belg, wat ik een voordeel vind (beleefd, makkelijk in de omgang én het zou meer Belgen naar PSV kunnen lokken, dat heeft ons in hetverleden geen windeieren gelegd.)quote:
Goede voetballer is dat. 1 meter 90, 19 jaar. 11 wedstrijden in het eerste bij Lierse en nu al aanvoerder...quote:Op donderdag 16 maart 2006 15:32 schreef cultheld het volgende:
Nilis heeft "de nieuwe Kompany" aanbevolen bij PSV, Timothy Dreesen van Lierse. Hij kan zowel in de verdediging als op het middenveld goed uit de voeten.
Onder Aad de Mos draaiden we anders toch echt rampzalig slechtquote:Op donderdag 16 maart 2006 15:17 schreef Suijk het volgende:
Aad "Ik ben een garantie voor succes" de Mosquote:Op donderdag 16 maart 2006 15:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Onder Aad de Mos draaiden we anders toch echt rampzalig slecht... Onder Dick werd er 2 jaar wel lekker gespeeld.
Klinkt prima inderdaadquote:Op donderdag 16 maart 2006 15:44 schreef Radegast het volgende:
[..]
Goede voetballer is dat. 1 meter 90, 19 jaar. 11 wedstrijden in het eerste bij Lierse en nu al aanvoerder...
wel lekkere dochter(s)quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Aad "Ik ben een garantie voor succes" de Mos
foto's?quote:
Het een sluit het ander niet uit natuurlijk...quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Één van zn dochters is trouwens wel een kutwijf aldus Pyth......
daar heb je helemaal gelijk in. Maar ik ben inmiddels erg nieuwsgierig...........quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:48 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Het een sluit het ander niet uit natuurlijk...
Laat dan eens foto's zienquote:Op donderdag 16 maart 2006 16:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vind 'r maar een blond popje, met een nare stem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |