Nee gelijkspel hield ik rekening mee.quote:Op maandag 13 maart 2006 08:29 schreef Suijk het volgende:
[..]
Net zoals je wist dat PSV wel weer in de Arena zou winnen, toch?
Maar begin april is wel vroeg om kampioen te zijn...tegen Feyenoord lijkt me toch ook wel leuk om kampioen te worden.
Of het is gewoon een foutjequote:Op maandag 13 maart 2006 17:50 schreef Ciscus het volgende:
Ik heb geloof ik nieuws......onbedoeld van Johan Derksen gekregen......Guus wordt vervangen door niemand minder dan:
http://www.vi.nl/vi/show/(...)page=40041/sc=eb0294
Frank van der Struijkquote:Op zondag 12 maart 2006 21:47 schreef Dylan Dog het volgende:
Voor wie zat Valckx op de tribune bij Willem II-AZ? Dembele? Mathijsen? Augustien?
Zou jij moeten weten!quote:Op maandag 13 maart 2006 15:34 schreef cultheld het volgende:
Zou dit de opvolger van Alex zijn?
http://www.psv.nl/show?id=14640&contentid=11183
Dat is een typische mm "grap"quote:Op maandag 13 maart 2006 19:51 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Meen je dat serieus, ik denk dat hij voor Agustien kwam.
Ze zoeken centrale verdedigers. Frank is een heuse optie ja. En natuurlijk hebben ze Agustien ook wel bekeken. En Moussa "D'n Pele".quote:Op maandag 13 maart 2006 19:51 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Meen je dat serieus, ik denk dat hij voor Agustien kwam.
Van der Struik is echt geen serieuze optie voor PSV. Die vent is zelfs te slecht voor Heerenveen.quote:Op maandag 13 maart 2006 20:01 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ze zoeken centrale verdedigers. Frank is een heuse optie ja. En natuurlijk hebben ze Agustien ook wel bekeken. En Moussa "D'n Pele".
Nou, we zullen het wel zien. Ze volgen hem alvast wel.quote:Op maandag 13 maart 2006 20:01 schreef cultheld het volgende:
[..]
Van der Struik is echt geen serieuze optie voor PSV. Die vent is zelfs te slecht voor Heerenveen.
Hoe kom je er bij dat hij door PSV wordt gevolgd? Hij is 20 jaar oud en heeft dus niet gek veel meer ervaring dan een Marcellis, die veel getalenteerder is. Het is gewoon volstrekt onlogisch om Struik te halen bij Willem 2. Zelfs Addo is beter.quote:Op maandag 13 maart 2006 20:05 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nou, we zullen het wel zien. Ze volgen hem alvast wel.
quote:Op maandag 13 maart 2006 17:50 schreef Ciscus het volgende:
Ik heb geloof ik nieuws......onbedoeld van Johan Derksen gekregen......Guus wordt vervangen door niemand minder dan:
http://www.vi.nl/vi/show/(...)page=40041/sc=eb0294
quote:'Hans Vonk zet zijn kaarten op PSV'
14/3/2006 8 :56
Hij zag een terugkeer naar Zuid-Afrika zitten, maar Ajax-doelman Hans Vonk heeft voorlopig zijn kaarten gezet op een overgang naar PSV.
Volgens De Telegraaf zijn alle andere opties voorlopig niet aan de orde voor Vonk. De Zuid-Afrikaanse oud-international heeft de eerste gesprekken met de Eindhovense club achter de rug en wil eerst zien waar dit toe leidt.
Vonk is op zoek naar een nieuwe club. De 36-jarige goalie kwam met Ajax tot de conclusie dat een verlenging van zijn contract niet paste in zijn wens een nieuwe uitdaging te vinden. Zijn geboorteland Zuid-Afrika leek daarbij een goede optie.
Maar PSV heeft Vonk daar nog van af weten te houden. De Eindhovense club wil graag een ervaren doelman aantrekken als stand-in voor Gomes. Die rol wordt nu vervuld door Edwin Zoetebier, die echter heeft aangegeven afscheid te nemen van de Eindhovense club.
Maar jij bent dan ook de uberpessimist...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Vannacht een droom gehad dat we toch geen kampioen werden.
Wat je noemt een nachtmerrie.
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:40 schreef OneStupidDog het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook de uberpessimist...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |