abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35996879
Ik heb geloof ik nieuws......onbedoeld van Johan Derksen gekregen......Guus wordt vervangen door niemand minder dan:

http://www.vi.nl/vi/show/(...)page=40041/sc=eb0294
pi_35997360
quote:
Op maandag 13 maart 2006 08:29 schreef Suijk het volgende:

[..]

Net zoals je wist dat PSV wel weer in de Arena zou winnen, toch?

Maar begin april is wel vroeg om kampioen te zijn...tegen Feyenoord lijkt me toch ook wel leuk om kampioen te worden.
Nee gelijkspel hield ik rekening mee.
Ik heb 0-1 voor PSV gezegt op Fok verder zonder te zeggen dat PSV wel wint daar,
pi_35998395
quote:
Op maandag 13 maart 2006 17:50 schreef Ciscus het volgende:
Ik heb geloof ik nieuws......onbedoeld van Johan Derksen gekregen......Guus wordt vervangen door niemand minder dan:

Of het is gewoon een foutje
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_36000600
quote:
Op zondag 12 maart 2006 21:47 schreef Dylan Dog het volgende:
Voor wie zat Valckx op de tribune bij Willem II-AZ? Dembele? Mathijsen? Augustien?
Frank van der Struijk
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_36000639
quote:
Op maandag 13 maart 2006 15:34 schreef cultheld het volgende:
Zou dit de opvolger van Alex zijn?

http://www.psv.nl/show?id=14640&contentid=11183
Zou jij moeten weten!
www.thuisuiteten.nl
pi_36000790
quote:
Op maandag 13 maart 2006 19:46 schreef methodmich het volgende:

[..]

Frank van der Struijk
Meen je dat serieus, ik denk dat hij voor Agustien kwam.
That's all folks!
pi_36000832
quote:
Op maandag 13 maart 2006 19:51 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Dat is een typische mm "grap"
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_36001151
quote:
Op maandag 13 maart 2006 19:51 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Ze zoeken centrale verdedigers. Frank is een heuse optie ja. En natuurlijk hebben ze Agustien ook wel bekeken. En Moussa "D'n Pele".
www.thuisuiteten.nl
pi_36001172
quote:
Op maandag 13 maart 2006 20:01 schreef methodmich het volgende:

[..]

Ze zoeken centrale verdedigers. Frank is een heuse optie ja. En natuurlijk hebben ze Agustien ook wel bekeken. En Moussa "D'n Pele".
Van der Struik is echt geen serieuze optie voor PSV. Die vent is zelfs te slecht voor Heerenveen.
pi_36001311
quote:
Op maandag 13 maart 2006 20:01 schreef cultheld het volgende:

[..]

Van der Struik is echt geen serieuze optie voor PSV. Die vent is zelfs te slecht voor Heerenveen.
Nou, we zullen het wel zien. Ze volgen hem alvast wel.
www.thuisuiteten.nl
pi_36001545
quote:
Op maandag 13 maart 2006 20:05 schreef methodmich het volgende:

[..]

Nou, we zullen het wel zien. Ze volgen hem alvast wel.
Hoe kom je er bij dat hij door PSV wordt gevolgd? Hij is 20 jaar oud en heeft dus niet gek veel meer ervaring dan een Marcellis, die veel getalenteerder is. Het is gewoon volstrekt onlogisch om Struik te halen bij Willem 2. Zelfs Addo is beter.
pi_36001653
PSV volgt wel meer spelers die in vertegenwoordigende jeugdelftallen spelen / speelden. Frank is er daar één van, wat absoluut niet inhoudt dat ze hem ook zullen kopen.
www.thuisuiteten.nl
pi_36001674
Ok, dat maakt je bewering al een stuk aannemelijker .
pi_36007753
Als PSV deze zomer Frank van der Struijk koopt, ga ik hem een doos Bssche bollen geven.

Wat een klets zeg...
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_36012553
Dan ga ik met je mee DD
pi_36013553
quote:
Op maandag 13 maart 2006 17:50 schreef Ciscus het volgende:

rené
  dinsdag 14 maart 2006 @ 09:11:12 #117
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_36014076
quote:
'Hans Vonk zet zijn kaarten op PSV'

14/3/2006 8 :56

Hij zag een terugkeer naar Zuid-Afrika zitten, maar Ajax-doelman Hans Vonk heeft voorlopig zijn kaarten gezet op een overgang naar PSV.
Volgens De Telegraaf zijn alle andere opties voorlopig niet aan de orde voor Vonk. De Zuid-Afrikaanse oud-international heeft de eerste gesprekken met de Eindhovense club achter de rug en wil eerst zien waar dit toe leidt.

Vonk is op zoek naar een nieuwe club. De 36-jarige goalie kwam met Ajax tot de conclusie dat een verlenging van zijn contract niet paste in zijn wens een nieuwe uitdaging te vinden. Zijn geboorteland Zuid-Afrika leek daarbij een goede optie.

Maar PSV heeft Vonk daar nog van af weten te houden. De Eindhovense club wil graag een ervaren doelman aantrekken als stand-in voor Gomes. Die rol wordt nu vervuld door Edwin Zoetebier, die echter heeft aangegeven afscheid te nemen van de Eindhovense club.
Zoeterbier, Lodewijks en nu Vonk. Keepertje wisselen tussen de topclubs.
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
pi_36014123
Ik vind Vonk een prima tweede keeper. Hij kan nog steeds prima keepen en heeft daarnaast veel ervaring. daardoor kan hij jonkies klaarstomen voor het grote werk om Gomes op te volgen. Als eerste keeper zie ik hem niet zo zitten en met een aanstaand vertrek van Gomes...
We sure are cute for two ugly people.
pi_36015770
Prima voor de Zoetebier-rol inderdaad
pi_36015820
ah toch jammer dat hij niet naar Zuid-Afrika gaat. Misschien zou het vanuit daar lukken nog een keer een WK in zijn thuisland mee te maken.
pi_36015833
hoewel dat WK is erg ver weg natuurlijk.
pi_36017367
Vannacht een droom gehad dat we toch geen kampioen werden .

Wat je noemt een nachtmerrie .
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  dinsdag 14 maart 2006 @ 11:40:16 #123
118798 OneStupidDog
Mr. Hollywood-fan
pi_36017423
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 11:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Vannacht een droom gehad dat we toch geen kampioen werden .

Wat je noemt een nachtmerrie .
Maar jij bent dan ook de uberpessimist...
Well isn't that cute... But it's WRONGGGG!!
pi_36017531
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 11:40 schreef OneStupidDog het volgende:

[..]

Maar jij bent dan ook de uberpessimist...
Ik heb voorspellende gaven!
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_36017642
Maar even serieus, ik denk niet dat PSV uit de komende 3 wedstrijden de volle winst gaat halen, tegen NEC hebben we het altijd moeilijk, tegen Willem II uit ook altijd en we voetballen sowieso beroerd in uitwedstrijden. Het zou me niks verbazen als het op de laatste of voorlaatste wedstrijd aankomt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')