Nee gelijkspel hield ik rekening mee.quote:Op maandag 13 maart 2006 08:29 schreef Suijk het volgende:
[..]
Net zoals je wist dat PSV wel weer in de Arena zou winnen, toch?
Maar begin april is wel vroeg om kampioen te zijn...tegen Feyenoord lijkt me toch ook wel leuk om kampioen te worden.
Of het is gewoon een foutjequote:Op maandag 13 maart 2006 17:50 schreef Ciscus het volgende:
Ik heb geloof ik nieuws......onbedoeld van Johan Derksen gekregen......Guus wordt vervangen door niemand minder dan:
http://www.vi.nl/vi/show/(...)page=40041/sc=eb0294
Frank van der Struijkquote:Op zondag 12 maart 2006 21:47 schreef Dylan Dog het volgende:
Voor wie zat Valckx op de tribune bij Willem II-AZ? Dembele? Mathijsen? Augustien?
Zou jij moeten weten!quote:Op maandag 13 maart 2006 15:34 schreef cultheld het volgende:
Zou dit de opvolger van Alex zijn?
http://www.psv.nl/show?id=14640&contentid=11183
Dat is een typische mm "grap"quote:Op maandag 13 maart 2006 19:51 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Meen je dat serieus, ik denk dat hij voor Agustien kwam.
Ze zoeken centrale verdedigers. Frank is een heuse optie ja. En natuurlijk hebben ze Agustien ook wel bekeken. En Moussa "D'n Pele".quote:Op maandag 13 maart 2006 19:51 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Meen je dat serieus, ik denk dat hij voor Agustien kwam.
Van der Struik is echt geen serieuze optie voor PSV. Die vent is zelfs te slecht voor Heerenveen.quote:Op maandag 13 maart 2006 20:01 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ze zoeken centrale verdedigers. Frank is een heuse optie ja. En natuurlijk hebben ze Agustien ook wel bekeken. En Moussa "D'n Pele".
Nou, we zullen het wel zien. Ze volgen hem alvast wel.quote:Op maandag 13 maart 2006 20:01 schreef cultheld het volgende:
[..]
Van der Struik is echt geen serieuze optie voor PSV. Die vent is zelfs te slecht voor Heerenveen.
Hoe kom je er bij dat hij door PSV wordt gevolgd? Hij is 20 jaar oud en heeft dus niet gek veel meer ervaring dan een Marcellis, die veel getalenteerder is. Het is gewoon volstrekt onlogisch om Struik te halen bij Willem 2. Zelfs Addo is beter.quote:Op maandag 13 maart 2006 20:05 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nou, we zullen het wel zien. Ze volgen hem alvast wel.
quote:Op maandag 13 maart 2006 17:50 schreef Ciscus het volgende:
Ik heb geloof ik nieuws......onbedoeld van Johan Derksen gekregen......Guus wordt vervangen door niemand minder dan:
http://www.vi.nl/vi/show/(...)page=40041/sc=eb0294
quote:'Hans Vonk zet zijn kaarten op PSV'
14/3/2006 8 :56
Hij zag een terugkeer naar Zuid-Afrika zitten, maar Ajax-doelman Hans Vonk heeft voorlopig zijn kaarten gezet op een overgang naar PSV.
Volgens De Telegraaf zijn alle andere opties voorlopig niet aan de orde voor Vonk. De Zuid-Afrikaanse oud-international heeft de eerste gesprekken met de Eindhovense club achter de rug en wil eerst zien waar dit toe leidt.
Vonk is op zoek naar een nieuwe club. De 36-jarige goalie kwam met Ajax tot de conclusie dat een verlenging van zijn contract niet paste in zijn wens een nieuwe uitdaging te vinden. Zijn geboorteland Zuid-Afrika leek daarbij een goede optie.
Maar PSV heeft Vonk daar nog van af weten te houden. De Eindhovense club wil graag een ervaren doelman aantrekken als stand-in voor Gomes. Die rol wordt nu vervuld door Edwin Zoetebier, die echter heeft aangegeven afscheid te nemen van de Eindhovense club.
Maar jij bent dan ook de uberpessimist...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Vannacht een droom gehad dat we toch geen kampioen werden.
Wat je noemt een nachtmerrie.
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:40 schreef OneStupidDog het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook de uberpessimist...![]()
19/2/2005 PSV NEC 4-1quote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Maar even serieus, ik denk niet dat PSV uit de komende 3 wedstrijden de volle winst gaat halen, tegen NEC hebben we het altijd moeilijk
Waar maar het willem II van dit seizoen is wel heeeeel beroerdquote:tegen Willem II uit ook
Oud nieuws bericht maar toch om je pessimisme even de kop in te drukken:quote:altijd en we voetballen sowieso beroerd in uitwedstrijden.
Hm, ik had idd het idee dat we het slechter deden tegen Nec thuis...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:04 schreef PyTh het volgende:
[..]
19/2/2005 PSV NEC 4-1
17/4/2004 PSV NEC 3-0
8/3/2003 PSV NEC 2-1
17/11/2001 PSV NEC 3-1
14/10/2000 PSV NEC 0-0
14/5/2000 PSV NEC 2-0
17/4/1999 PSV NEC 2-0
28/3/1998 PSV NEC 2-1
30/11/1996 PSV NEC 4-1
20/4/1996 PSV NEC 1-0
mwaaah....
[..]
Willem II is dus gevaarlijk, en ze voetballen de laatste weken een stuk beter, mark my words, wij lijden daar puntverlies.quote:Waar maar het willem II van dit seizoen is wel heeeeel beroerd
Laatste 3 jaar:
17/4/2005 Willem II PSV 0-1
28/3/2004 Willem II PSV 3-1
6/4/2003 Willem II PSV 1-1
Ik zeg ook niet dat de prestaties tegenvallen, maar wel het voetbal, we zijn al verschillende keren goed weggekomen, ook bij de laaggeklasseerde ploegen. Sparta anyone?quote:Oud nieuws bericht maar toch om je pessimisme even de kop in te drukken:
28/8/2005 - PSV blijft maar ongeslagen in uitwedstrijden
Met de winst tegen Roda JC is PSV al 23 uitwedstrijden op rij zonder nederlaag. Vorig seizoen verloor PSV geen enkele uitwedstrijd. Thuis werd er overigens alleen verloren van Roda JC. In het seizoen 2003/2004 (tegen Willem II) verloor PSV voor het laatst een uitwedstrijd. Het eredivisierecord staat met 25 op naam van Ajax. Als PSV ook bij FC Groningen en SC Heerenveen niet verliest, hebben de Eindhovenaren tegen FC Twente de mogelijkheid de Amsterdammers nóg een record afhandig te maken.
Dit seizoen onnodig bij Groningen en feyenoord verloren.
Verder inderdaad eerste wedstrijd uit bij heracles gelijk en ook tegen twente en ajax werd er uit niet gewonnen maar ik denk dat PSV overall de beste prestaties neerzet in uitwedstrijden in de competitie. (ten opzichte van de concurentie)
Verder denk ik niet dat feyenoord Zondag in Alkmaar van AZ zal winnen.
hendigquote:14/3/2006 - ´Farfan verkiest Peru boven finale Gatorade Cup´
(Gepost door RvN)
Volgens media in Peru zou Jefferson Farfan hebben laten weten zich graag vroeg aan te sluiten bij de nationale ploeg als die in mei vriendschappelijke interlands spelen. Wanneer PSV kampioen wordt, is de ploeg al half april klaar met de competitie. Indien de ploeg ook de bekerfinale zou weten te behalen zou die pas in mei volgen. Tussendoor zou Farfan zich graag aan willen sluiten bij de voorbereiding van de nationale ploeg die al diverse vriendschappelijke duels zou gaan spelen.
Prestaties uit het verleden bieden geen garantie voor de toekkomst. Het is dus niet te voorspellen wat we de komende tijd gaan doen. Je kunt er positief over zijn of negatief, ieder zijn keus. Ik ga meer voor de positieve benadering van Pyth. Ik hoop voor Grrrrrrrr dat hij niet met alles in het leven zo is, want dan heb ik wel medelijden met je.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Willem II is dus gevaarlijk, en ze voetballen de laatste weken een stuk beter, mark my words, wij lijden daar puntverlies.
[..]
Ik zeg ook niet dat de prestaties tegenvallen, maar wel het voetbal, we zijn al verschillende keren goed weggekomen, ook bij de laaggeklasseerde ploegen. Sparta anyone?
Waarom?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:26 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Dat zou ik wel een kutactie vinden van Jefferson overigens...
Een vriendschappelijke interland verkiezen boven de nationale bekerfinale? Dat vind ik een kutactie, maar zoals Eend al zegt: als hij bijtekent vind ik het prima!quote:
Daar had ik inderdaad overheen gelezen... Maar nu je het zegt, is het inderdaad geen duidelijk bericht.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:03 schreef Dylan Dog het volgende:
Maar het bericht is een beetje dubbel, want er staat 'tussendoor'. Hij kan toch lekker naar Peru vliegen en voor de bekerfinale terugkomen?
Leven? Ik heb geen leven!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:26 schreef Neoktheone het volgende: Ik hoop voor Grrrrrrrr dat hij niet met alles in het leven zo is, want dan heb ik wel medelijden met je.
http://www.psvjeugd.nl/teams/41quote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:52 schreef JustJunior het volgende:
Het "jonge" elftal is een verzameling tribuneklanten, revaliderende spelers en een paar talenten. Echt "jong" is het dus niet te noemen. Het is meer bedoeld om bepaalde spelers toch spelritme op te laten doen
Zou leuk zijn, jij met de Bossche bollen bij Frankie!!quote:Op maandag 13 maart 2006 22:53 schreef Dylan Dog het volgende:
Als PSV deze zomer Frank van der Struijk koopt, ga ik hem een doos Bssche bollen geven.
Wat een klets zeg...
Het wordt tijd ook dat hij eens wat laat zien in Perú.quote:
als we de finale tegen ajax spelen is de beker echt een mustquote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:14 schreef ASSpirine het volgende:
Iedereen zegt altijd al dat de beker geen must is, en nu Farfan het wil laten schieten krijg je dit
Ik vind het op zich niet zo erg...
Dat is dus zo: Roda wint echt niet bij Ajax. Ik acht de kans groter dat AZ van ons wint...quote:Op woensdag 15 maart 2006 01:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als we de finale tegen ajax spelen is de beker echt een must
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |