abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 16 maart 2006 @ 13:04:55 #176
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_36083554
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 08:49 schreef Neoktheone het volgende:

[..]

Ik zou het jammer vinden als hij zou gaan

Overigens stond vanmorgen in de Gelderlander dat Hiddink aan het eind van de week bekend maakt wat hij gaat doen (of was het volgende week, dat weet ik even niet meer, ben nu al op mijn werk).
eind volgende week is het, heb het even opgezocht

Dan heeft hij een afspraak met Westerhof, dr zal wel in zn contract staan dat hij de optie om zn contract af te kopen voor april moet lichten ofzo.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_36085081
Het wordt trouwens wel weer een spannende zomer op transfer-gebied

Naar alle waarschijnlijkheid vertrekken Reiziger, Lucius en Beasley. Ferreyra en Robert zullen we definitief niet terug zien komen. Dan zijn er nog twijfels over Farfán, Ooijer en Cocu. De kans dat Alex en Gomes vertrekken lijkt een stuk groter

Vooralsnog zijn er geen nieuwe spelers aangetrokken, en écht concrete geruchten zijn er ook nog niet.

Als alleen de eerstgenoemde spelers vertrekken, dan houd je een prima team over. Eigenlijk precies de spelers die nu in de basis staan. Het is dan mogelijk hierop verder te bouwen met gerichte versterkingen.

Als uit het tweede rijtje spelers vertrekken, dan dienen daar vervangers voor terug te komen. Dat wordt in het geval van Cocu en Ooijer erg moeiijk. En dan is er ook nog de kwestie Hiddink

Ik ben benieuwd
pi_36085712
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 22:46 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Tevez koos er ook voor, bovendien zal hij zich meer in de kijker spelen van de bondsvoach ofzo
Tevez vertrok ook naar en buurland en kent de Europese competitie nog niet, dat lijkt me een flink verschil, maar het zal zeker te maken hebben met de selectie van de selecao. Want als je niet bij een wereldbekende club in EUropa speelt is een uitnodiging voor de gouden kanaries ver weg.

Er breekt voor PSV (en andere Nederlandse topclubs) weer een vervelende tijd aan van het uitzwaaien van de succesvollen
Yeah baby Yeah!
pi_36085932
Er zijn zoveel geruchten dat ik het allemaal niet meer kan volgen. Ik wacht wel gewoon af wat er gebeurt. Eerst dus het geval Hiddink eind volgende week.
We sure are cute for two ugly people.
pi_36086093
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 14:24 schreef Neoktheone het volgende:
Er zijn zoveel geruchten dat ik het allemaal niet meer kan volgen. Ik wacht wel gewoon af wat er gebeurt. Eerst dus het geval Hiddink eind volgende week.
als PSV-fan is het niet anders dan hopen..... Meer kun je toch niet doen.
Yeah baby Yeah!
pi_36086094
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 14:24 schreef Neoktheone het volgende:
als PSV-fan is het niet anders dan hopen..... Meer kun je toch niet doen.
Yeah baby Yeah!
  donderdag 16 maart 2006 @ 14:35:12 #182
81576 The_M
He, alles goed? Nee, 2 fout...
pi_36086249
quote:
In Voetbal International laat Guus Hiddink weten dat een beslissing aanstaande is. Ook indien hij bij PSV zou vertrekken als technisch directeur wil hij zich blijven inzetten voor de club. 'Ik zal altijd aan de club verbonden blijven. Als ik op een zeker moment geen formele taak meer heb en zolang ik niet dement ben, wil ik altijd een adviserende rol blijven vervullen of netwerken blijven gebruiken ten behoeve van PSV.'
Lijkt me duidelijk dat hij gaat
pi_36086319
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 14:35 schreef The_M het volgende:

[..]

Een Cruijffiaanse rol dus...
Tja PSV heeft weinig te bieden natuurlijk tegen de andere functies, ik geef Guus geen ongelijk, bovendien heeft hij PSV ook veel gegeven, daar ben ik hem altijd dankbaar voor.
Yeah baby Yeah!
pi_36086355
Die gaat inderdaad weg, als je dit zo leest.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 16 maart 2006 @ 14:40:06 #185
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_36086373
ik denk dat PSV er ook voor moet kiezen of Hiddink verlengen als TD dan kan Rutten onder hen functioneren of hij verlengt niet en dan moet je kiezen voor een grotere naam als trainer
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_36086424
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 14:40 schreef rubbereend het volgende:
ik denk dat PSV er ook voor moet kiezen of Hiddink verlengen als TD dan kan Rutten onder hen functioneren of hij verlengt niet en dan moet je kiezen voor een grotere naam als trainer
Ik mag toch wel hopen dat PSV binnen een week na Guus zijn beslising een fatsoenlijk plan heeft voor het hyaat dat hij achterlaat.
Yeah baby Yeah!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 16 maart 2006 @ 14:49:12 #187
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_36086605
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 14:42 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Ik mag toch wel hopen dat PSV binnen een week na Guus zijn beslising een fatsoenlijk plan heeft voor het hyaat dat hij achterlaat.
ik mag hopen dat daar al een beetje over is nagedacht
DeLuna vindt me dik ;(
pi_36086627
Tuurlijk, maar zo'n naam haal je niet zo makkelijk meer binnen.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_36086639
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 14:35 schreef The_M het volgende:

[..]

Vind het nog speculatief. Meer dat hij altijd aan PSV verbonden blijft, totdat hij oud en seniel is. Je kunt het zien als een soort geruststelling, maar dat hoeft het niet per direct te zijn. We kunnen gewoon maar beter eind volgende week afwachten. Al geeft deze uitspraak wel het gevoel dat hij van plan is te gaan...
pi_36086660
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 14:49 schreef rubbereend het volgende:

[..]

ik mag hopen dat daar al een beetje over is nagedacht
Ik heb een beetje het idee alsof Hiddink het cement van PSV is en dat er met zijn vertrek een groot voetbalkennis-probleem (van de markt/branche a la 2006) en communicatie-probleem ontstaat. Ik hoop op de hoge hoed, maar het zou kunnen dat PSV na Guus een Ajax-jaar (of twee) tegemoet gaat en daar heb ik eigenlijk geen zin in.
Yeah baby Yeah!
pi_36086744
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 14:50 schreef Suijk het volgende:
Tuurlijk, maar zo'n naam haal je niet zo makkelijk meer binnen.
Hiddink is volgens mij de meest gewilde coach op deze planeet, dus zo'n naam haal je never meer binnen. Ik verwacht overigens gewoon Rutten als coach, maar een nieuwe TD.
pi_36086821
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 14:54 schreef Neoktheone het volgende:

[..]

Hiddink is volgens mij de meest gewilde coach op deze planeet
En dat is ie al even, daarom is het ook naief om te denken dat hij blijft. Ik verwacht al meer dan een half jaar dat hij vertrekt, en het begint er steeds meer op te lijken.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 16 maart 2006 @ 14:58:58 #193
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_36086897
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 14:51 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Ik heb een beetje het idee alsof Hiddink het cement van PSV is en dat er met zijn vertrek een groot voetbalkennis-probleem (van de markt/branche a la 2006) en communicatie-probleem ontstaat. Ik hoop op de hoge hoed, maar het zou kunnen dat PSV na Guus een Ajax-jaar (of twee) tegemoet gaat en daar heb ik eigenlijk geen zin in.
het onhandige is ook dat we in onze voorzitter ook geen groot licht in de voetbalwereld bezitten.......
DeLuna vindt me dik ;(
pi_36086922
Ik denk dat hij nog één jaar blijft als TD.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_36086941
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 14:58 schreef rubbereend het volgende:

[..]

het onhandige is ook dat we in onze voorzitter ook geen groot licht in de voetbalwereld bezitten.......
Daar maak ik me best zorgen over, als de troubles beginnen te rijzen pakt hij z'n biezen en zitten we met een groot bestuurdersprobleem. Westerhof is een goede voorzitter als de club achter de schermen geleid wordt door grote voetbalmannen en ik heb het idee dat het bij PSV daar nu een beetje aan ontbreekt.
Westerhof is een Philipsman, geen PSV-man.
Yeah baby Yeah!
pi_36086950
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 14:59 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik denk dat hij nog één jaar blijft als TD.
Ik ook
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 16 maart 2006 @ 15:05:29 #197
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_36087040
Ik weet niet meer wat ik moet denken wat Hiddink gaat doen. Ik wacht lekker een week af.
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 15:00 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Daar maak ik me best zorgen over, als de troubles beginnen te rijzen pakt hij z'n biezen en zitten we met een groot bestuurdersprobleem. Westerhof is een goede voorzitter als de club achter de schermen geleid wordt door grote voetbalmannen en ik heb het idee dat het bij PSV daar nu een beetje aan ontbreekt.
Westerhof is een Philipsman, geen PSV-man.
ik mis prominente voetbalkennis binnen de organisatie, buiten Hiddink dan. Ook in de RvC is dat een ondergeschoven kindje volgens mij .
DeLuna vindt me dik ;(
pi_36087128
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 15:05 schreef rubbereend het volgende:
Ik weet niet meer wat ik moet denken wat Hiddink gaat doen. Ik wacht lekker een week af.
[..]

ik mis prominente voetbalkennis binnen de organisatie, buiten Hiddink dan. Ook in de RvC is dat een ondergeschoven kindje volgens mij .
Dat bedoel ik, Westerhof zou het als zijn taak moeten zien om de begroting in zijn periode als voorzitter met een 20-40% te verhogen, de connecties heeft hij. Ik hoor de RVC eigenlijk helemaal niet in de Hiddink-kwestie, merkwaardig....
Yeah baby Yeah!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 16 maart 2006 @ 15:11:05 #199
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_36087214
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 15:08 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Dat bedoel ik, Westerhof zou het als zijn taak moeten zien om de begroting in zijn periode als voorzitter met een 20-40% te verhogen, de connecties heeft hij. Ik hoor de RVC eigenlijk helemaal niet in de Hiddink-kwestie, merkwaardig....
zo merkwaardig vind ik dat niet ze hebben zelf de opening gecreerd dat Hiddink tussendoor weg kan . Als ze hun volledige vertrouwen in Hiddink hadden uitgesproken dan hadden we nu met een doorlopend contract zonder ontsnappingsclausulle gezeten.....
DeLuna vindt me dik ;(
pi_36087269
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 15:11 schreef rubbereend het volgende:

[..]

zo merkwaardig vind ik dat niet ze hebben zelf de opening gecreerd dat Hiddink tussendoor weg kan . Als ze hun volledige vertrouwen in Hiddink hadden uitgesproken dan hadden we nu met een doorlopend contract zonder ontsnappingsclausulle gezeten.....
Maar Hiddink wordt ook door hen niet openlijk gesteund heb ik het idee, wat er achter de coulissen gebeurt weet ik niet (en daar voelt de RVC zich natuurlijk thuis).
Maar PSV is er altijd weer bovenop gekomen en dat vertrouwen moeten we gewoon hebben!
Yeah baby Yeah!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')