eind volgende week is het, heb het even opgezochtquote:Op donderdag 16 maart 2006 08:49 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Ik zou het jammer vinden als hij zou gaan![]()
Overigens stond vanmorgen in de Gelderlander dat Hiddink aan het eind van de week bekend maakt wat hij gaat doen (of was het volgende week, dat weet ik even niet meer, ben nu al op mijn werk).
Tevez vertrok ook naar en buurland en kent de Europese competitie nog niet, dat lijkt me een flink verschil, maar het zal zeker te maken hebben met de selectie van de selecao. Want als je niet bij een wereldbekende club in EUropa speelt is een uitnodiging voor de gouden kanaries ver weg.quote:Op woensdag 15 maart 2006 22:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Tevez koos er ook voor, bovendien zal hij zich meer in de kijker spelen van de bondsvoach ofzo
als PSV-fan is het niet anders dan hopen..... Meer kun je toch niet doen.quote:Op donderdag 16 maart 2006 14:24 schreef Neoktheone het volgende:
Er zijn zoveel geruchten dat ik het allemaal niet meer kan volgen. Ik wacht wel gewoon af wat er gebeurt. Eerst dus het geval Hiddink eind volgende week.
als PSV-fan is het niet anders dan hopen..... Meer kun je toch niet doen.quote:Op donderdag 16 maart 2006 14:24 schreef Neoktheone het volgende:
Er zijn zoveel geruchten dat ik het allemaal niet meer kan volgen. Ik wacht wel gewoon af wat er gebeurt. Eerst dus het geval Hiddink eind volgende week.
Lijkt me duidelijk dat hij gaatquote:In Voetbal International laat Guus Hiddink weten dat een beslissing aanstaande is. Ook indien hij bij PSV zou vertrekken als technisch directeur wil hij zich blijven inzetten voor de club. 'Ik zal altijd aan de club verbonden blijven. Als ik op een zeker moment geen formele taak meer heb en zolang ik niet dement ben, wil ik altijd een adviserende rol blijven vervullen of netwerken blijven gebruiken ten behoeve van PSV.'
Een Cruijffiaanse rol dus...quote:
Ik mag toch wel hopen dat PSV binnen een week na Guus zijn beslising een fatsoenlijk plan heeft voor het hyaat dat hij achterlaat.quote:Op donderdag 16 maart 2006 14:40 schreef rubbereend het volgende:
ik denk dat PSV er ook voor moet kiezen of Hiddink verlengen als TD dan kan Rutten onder hen functioneren of hij verlengt niet en dan moet je kiezen voor een grotere naam als trainer
ik mag hopen dat daar al een beetje over is nagedachtquote:Op donderdag 16 maart 2006 14:42 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Ik mag toch wel hopen dat PSV binnen een week na Guus zijn beslising een fatsoenlijk plan heeft voor het hyaat dat hij achterlaat.
Vind het nog speculatief. Meer dat hij altijd aan PSV verbonden blijft, totdat hij oud en seniel is. Je kunt het zien als een soort geruststelling, maar dat hoeft het niet per direct te zijn. We kunnen gewoon maar beter eind volgende week afwachten. Al geeft deze uitspraak wel het gevoel dat hij van plan is te gaan...quote:
Ik heb een beetje het idee alsof Hiddink het cement van PSV is en dat er met zijn vertrek een groot voetbalkennis-probleem (van de markt/branche a la 2006) en communicatie-probleem ontstaat. Ik hoop op de hoge hoed, maar het zou kunnen dat PSV na Guus een Ajax-jaar (of twee) tegemoet gaat en daar heb ik eigenlijk geen zin in.quote:Op donderdag 16 maart 2006 14:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik mag hopen dat daar al een beetje over is nagedacht
Hiddink is volgens mij de meest gewilde coach op deze planeet, dus zo'n naam haal je never meer binnen. Ik verwacht overigens gewoon Rutten als coach, maar een nieuwe TD.quote:Op donderdag 16 maart 2006 14:50 schreef Suijk het volgende:
Tuurlijk, maar zo'n naam haal je niet zo makkelijk meer binnen.
En dat is ie al even, daarom is het ook naief om te denken dat hij blijft. Ik verwacht al meer dan een half jaar dat hij vertrekt, en het begint er steeds meer op te lijken.quote:Op donderdag 16 maart 2006 14:54 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Hiddink is volgens mij de meest gewilde coach op deze planeet
het onhandige is ook dat we in onze voorzitter ook geen groot licht in de voetbalwereld bezitten.......quote:Op donderdag 16 maart 2006 14:51 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Ik heb een beetje het idee alsof Hiddink het cement van PSV is en dat er met zijn vertrek een groot voetbalkennis-probleem (van de markt/branche a la 2006) en communicatie-probleem ontstaat. Ik hoop op de hoge hoed, maar het zou kunnen dat PSV na Guus een Ajax-jaar (of twee) tegemoet gaat en daar heb ik eigenlijk geen zin in.
Daar maak ik me best zorgen over, als de troubles beginnen te rijzen pakt hij z'n biezen en zitten we met een groot bestuurdersprobleem. Westerhof is een goede voorzitter als de club achter de schermen geleid wordt door grote voetbalmannen en ik heb het idee dat het bij PSV daar nu een beetje aan ontbreekt.quote:Op donderdag 16 maart 2006 14:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
het onhandige is ook dat we in onze voorzitter ook geen groot licht in de voetbalwereld bezitten.......
Ik ookquote:Op donderdag 16 maart 2006 14:59 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik denk dat hij nog één jaar blijft als TD.
ik mis prominente voetbalkennis binnen de organisatie, buiten Hiddink dan. Ook in de RvC is dat een ondergeschoven kindje volgens mijquote:Op donderdag 16 maart 2006 15:00 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Daar maak ik me best zorgen over, als de troubles beginnen te rijzen pakt hij z'n biezen en zitten we met een groot bestuurdersprobleem. Westerhof is een goede voorzitter als de club achter de schermen geleid wordt door grote voetbalmannen en ik heb het idee dat het bij PSV daar nu een beetje aan ontbreekt.
Westerhof is een Philipsman, geen PSV-man.
Dat bedoel ik, Westerhof zou het als zijn taak moeten zien om de begroting in zijn periode als voorzitter met een 20-40% te verhogen, de connecties heeft hij. Ik hoor de RVC eigenlijk helemaal niet in de Hiddink-kwestie, merkwaardig....quote:Op donderdag 16 maart 2006 15:05 schreef rubbereend het volgende:
Ik weet niet meer wat ik moet denken wat Hiddink gaat doen. Ik wacht lekker een week af.
[..]
ik mis prominente voetbalkennis binnen de organisatie, buiten Hiddink dan. Ook in de RvC is dat een ondergeschoven kindje volgens mij.
zo merkwaardig vind ik dat nietquote:Op donderdag 16 maart 2006 15:08 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, Westerhof zou het als zijn taak moeten zien om de begroting in zijn periode als voorzitter met een 20-40% te verhogen, de connecties heeft hij. Ik hoor de RVC eigenlijk helemaal niet in de Hiddink-kwestie, merkwaardig....
Maar Hiddink wordt ook door hen niet openlijk gesteund heb ik het idee, wat er achter de coulissen gebeurt weet ik niet (en daar voelt de RVC zich natuurlijk thuis).quote:Op donderdag 16 maart 2006 15:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zo merkwaardig vind ik dat nietze hebben zelf de opening gecreerd dat Hiddink tussendoor weg kan
. Als ze hun volledige vertrouwen in Hiddink hadden uitgesproken dan hadden we nu met een doorlopend contract zonder ontsnappingsclausulle gezeten.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |