Vertel: was het constructief met kans op goede afloop?quote:Op woensdag 15 maart 2006 10:35 schreef PyTh het volgende:
Heb gisteren uit redelijk betrouwbare bron vernomen dat er kortgeleden (wel degelijk) gesprekken zijn gevoerd met Rosicky.
Dat zegt natuurlijk heel weinig, maar het is wel goed nieuws. Ik zie Rosicky iig als een behoorlijke versterking.quote:Op woensdag 15 maart 2006 10:35 schreef PyTh het volgende:
Heb gisteren uit redelijk betrouwbare bron vernomen dat er kortgeleden (wel degelijk) gesprekken zijn gevoerd met Rosicky.
Daar heb ik verder niks over gehoord, ik hoop het maar acht de kans niet groot eigenlijk.quote:Op woensdag 15 maart 2006 10:43 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Vertel: was het constructief met kans op goede afloop?
Heb je gemist vrijdag...
Aangezien Cocu laatst er positief was over waar men bij PSV mee bezig was ga ik er vanuit dat er met goede spelers gesproken wordt en Rosicky valt daar natuurlijk wel onderquote:Op woensdag 15 maart 2006 10:35 schreef PyTh het volgende:
Als het maar niet dezelfde bron is als die van mij vorig jaarquote:Op woensdag 15 maart 2006 10:35 schreef PyTh het volgende:
Bronquote:Op woensdag 15 maart 2006 13:59 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Aangezien Cocu laatst er positief was over waar men bij PSV mee bezig was (...)
AD van een week of wat geleden. Cocu zei daarin nog geen uitsluitsel te geven over zn toekomst maar hij was erg te spreken over waar men intern bij PSV mee bezig was.quote:
Linkjequote:Op woensdag 15 maart 2006 15:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
AD van een week of wat geleden. Cocu zei daarin nog geen uitsluitsel te geven over zn toekomst maar hij was erg te spreken over waar men intern bij PSV mee bezig was.
quote:
Dat ging toch over het saneren van de schulden?quote:Op woensdag 15 maart 2006 15:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
AD van een week of wat geleden. Cocu zei daarin nog geen uitsluitsel te geven over zn toekomst maar hij was erg te spreken over waar men intern bij PSV mee bezig was.
Zit er dik in, hij gaf al aan dat hij zou gaan als de clubs eruit zouden komen.quote:Op woensdag 15 maart 2006 22:37 schreef rubbereend het volgende:
De onderhandelingen over een overgang van gomes zouden vergevorderd zijn..... aldus Sportweek die het uit Braziliaanse media heeft. Voor 9 miljoen..............
Tevez koos er ook voor, bovendien zal hij zich meer in de kijker spelen van de bondsvoach ofzoquote:Op woensdag 15 maart 2006 22:41 schreef mcyodogg het volgende:
Ik snap het nog steeds niet, waarom zou Gomes terug naar Brazilie willen? Hij zit in Europa, het walhalla van het voetbal. Elk jaar kan hij zich laten zien aan de grote clubs in de Champions League. Op zijn salaris na, zie ik het alleen maar als een stap terug voor hem.
[quote]quote:15/3/2006 - El Bocon herstelt: Farfan wel in evt bekerfinale
(Gepost door RvN)
Na het bericht eerder deze week dat Jefferson Farfan zich graag zou willen aansluiten bij de nationale ploeg voor de vriendschappelijke duels in mei, en hij daardoor de bekerfinale zou laten lopen, herstelt de sportkrant El Bocon uit Peru zich nu. Volgens de krant had Farfan eerder aangegeven elke wedstrijd voor het nationale elftal uit te willen komen, maar blijkt dat het eventueel behalen van de bekerfinale dit doorkruist en dat farfan zich dan niet zal kunnen melden voor de vriendschappelijke duels.
Ik zou het jammer vinden als hij zou gaanquote:Op woensdag 15 maart 2006 22:37 schreef rubbereend het volgende:
De onderhandelingen over een overgang van gomes zouden vergevorderd zijn..... aldus Sportweek die het uit Braziliaanse media heeft. Voor 9 miljoen..............
In de tussentijd is er alleen veel gebeurd: de trainer is weg. Ik las die berichten en had toch al een beetje een gevoel van 'Mosterd na de maaltijd'. De ontwikkelingen en geruchten gaan tegenwoordig zó snel, dat een weekblad ook vaak achterhaalde info heeft. Vandaag op PSV Netwerk wordt melding gemaakt van gesprekken tussen PSV en Gomes voor contractverlenging.quote:Op woensdag 15 maart 2006 22:37 schreef rubbereend het volgende:
quote:Geboren: Lucas Vennegoor of Hesselink!
Jan Vennegoor of Hesselink is vader geworden. Zijn vriendin Laura beviel afgelopen dinsdag van een kerngezonde zoon, Lucas. Moeder en kind maken het goed. "Dit is te mooi om waar te zijn", zegt Vennegoor of Hesselink met een lach.
Dinsdagmiddag tussen vijf en half zes kwam Lucas ter wereld. "Ongelooflijk, echt. Ik besefte nooit van anderen hoe mooi dit in werkelijkheid is", aldus Vennegoor of Hesselink vanochtend vlak voor de training. "Voor Laura was het wel zwaar, maar ik ben natuurlijk hártstikke trots op haar en Lucas." Hij heeft al zijn eerste taken als kersverse vader - zoals het bezoek aan de burgerlijke stand - al verricht. "Weinig slaap, maar echt... dit is prachtig." Namens héél PSV: Laura en Jan, van harte gefeliciteerd!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |