Kloptquote:Op woensdag 14 maart 2007 13:27 schreef sanni het volgende:
Tis toch bekend dat NL de mooiste vrouwen van Europa heeft? Goeie genen.
Ga jij eerst maar eens witbier/Weizen leren drinken!quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:27 schreef sanni het volgende:
Tis toch bekend dat NL de mooiste vrouwen van Europa heeft? Goeie genen.
Maar ik hoop dat Alex vanaf zijn ziektebed kijkt komend weekend hoe het goddelijke
Ajax vele malen door de boterzachte defensie van PSV heensnijdt![]()
...vervolgens niet scoort en daardoor met 1-0 verliest door een goed genomen vrije trap van Farfanquote:Op woensdag 14 maart 2007 13:27 schreef sanni het volgende:
Maar ik hoop dat Alex vanaf zijn ziektebed kijkt komend weekend hoe het goddelijke
Ajax vele malen door de boterzachte defensie van PSV heensnijdt![]()
Uiteraard na een schwalbe die Emanuelson een rode kaart oplevert.quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:43 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
...vervolgens niet scoort en daardoor met 1-0 verliest door een goed genomen vrije trap van Farfan![]()
Frikadelliquote:Op woensdag 14 maart 2007 14:59 schreef PyTh het volgende:
Ik begin eigenlijk steeds meer vertrouwen te krijgen in een goeie afloop Zondag.
ajax is deze competitie de wisselvalligheid zelve en denkt gesterkt door de aardige pot in Enschede wel even 3 punten te kunnen weghalen
Geen Kluivert en geen Frikadelli Zondag, dat staat zo goed als vast.
Ik opteer voor de volgende opstelling Zondag:
---------------------Gomes--------------------
Kromkamp-Da Costa-Alcides-Salcido
----Mendez-----Culina-----Simons-------
----------Afellay--------Cocu-----------------
--------------Farfan----------------------------
Gas erop Zondag!![]()
quote:
Sure.quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:59 schreef PyTh het volgende:
en denkt gesterkt door de aardige pot in Enschede wel even 3 punten te kunnen weghalen
VI is in ieder geval goed bezig om de boel in amsterdam weer flink op te klotenquote:Op woensdag 14 maart 2007 15:30 schreef LudoSanders het volgende:
Ik ben benieuwd met wat voor roddel de Telegraaf deze week weer naar buiten komt zo vlak voor PSV - Ajax, is toch een beetje traditie aan het worden.
Hoezo, wat heb ik gemist?quote:Op woensdag 14 maart 2007 15:34 schreef PyTh het volgende:
[..]
VI is in ieder geval goed bezig om de boel in amsterdam weer flink op te kloten
Niet dan???quote:
quote:
quote:Die onverdraagzaamheid heeft zich doorgetrokken tot in de kleedkamer, waar Perez met zijn ongeïnteresseerde en dwarse houding als splijtzwam wordt gezien. De clubleiding maakt zich vooral zorgen over de ontwikkeling van de beïnvloedbare Huntelaar, die zich de laatste tijd door Perez heeft laten inpalmen. De Deen traint lang niet altijd optimaal, maar zorgt er wel voor dat hij zijn passes vooral afstemt op Huntelaar, ten einde de spits in de waan te brengen dat die beter af is met hém als aangever dan met Sneijder.
De routiniers Edgar Davids en Jaap Stam maakten in niet mis te verstane woorden duidelijk dat zij genoeg hebben van Perez’ cynisme en gestook, Sneijder maakte er zelfs een portefeuillekwestie van: Hij eruit of ik eruit. In de nasleep werden Babel, Huntelaar en Sneijder bij elkaar gezet onder het nom: Praat met elkaar, want júllie moeten het met z’n drieën doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |