volgens mij kan je pas na 5 jaar in Nederland een paspoort krijgen maar dan moet je nog wel al die exameshit door enzo.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:07 schreef PyTh het volgende:
Het schijnt dus zo te zijn dat als Alex nog 1 jaar bij PSV (en dus in Nederland) blijft hij wel een Nederlands Paspoort kan krijgen.
Op deze manier zou hij ook zonder problemen naar Chelsea kunnen.....
Ben benieuwd, dat zou natuurlijk helemaal fantastisch zijn.
als je zerieus verwacht dat Beerens een talent voor de toekomst is dan moet je hem verhuren voor zn ontwikkeling. Maar dan moet je wel genoeg spitsen kunnen halen!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:59 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Beerens heeft aangegeven graag nog een jaar verhuurd te worden. Nu lijkt mij dat niet zo heel erg, want hij lijkt me (nog) te licht voor PSV. Anderzijds, is hij voor de Eredivisie best bruikbaar, en zo kun je toch andere spitsen enigzins ontlasten. Wat denken jullie? Nog een jaar verhuren, of gewoon in de selectie opnemen?
Wat gaat er eigenlijk met Bakkal gebeuren? Die komt ook terug van Twente, of niet? Dan hebben we straks een hoop jongelingen in de selectie. Hoop dat Koeman daar een beetje mee om kan gaan...
Kan, maar ik hoop voor jullie dat er voor die positie wel iemand komt met meer kwaliteiten.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:16 schreef PyTh het volgende:
Bakkal kan ook als linker aanvaller uit de voeten.
PSV heeft warme banden met Chelseaquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:19 schreef Steve_I. het volgende:
kan iemand me uitleggen waarom zoveel psv-ers denken dat chelsea () een speler van 10-15 miljoen minstens, met een perfecte leeftijd, die je waarschijnlijk makkelijk kan verkopen, aan psv zou geven in ruil voor een speler die toch al van hun is
Uiteindelijkquote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:50 schreef Leso_Varen het volgende:
Zo, nog wat trainingen en een oefenwedstrijdje, en dan is het uiteindelijk wel geslaagde seizoen afgelopen
Prestatiegericht gezien een succesvol seizoen. Die supporters keerde zich niet tegen de club, maar tegen Koeman. Uiteindelijk zei ik omdat het er een tijd op leek dat het niet meer zou lukken, het spel was ook dramatisch, logisch dat je dan de trainer aanvalt, komop, als we over de tweede seizoenshelft kijken zou PSV iets van zevende zijn geworden, we hebben veel te veel punten voorsprong weggegeven, dat het uiteindelijk goed komt, is mooi, maar PSV had het niet meer in eigen hand, het deed wat het moest doen, en gelukkig deden de twee concurrenten dat (net) niet.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:40 schreef okee6 het volgende:
[..]
UiteindelijkHet was een geslaagd seizoen, totdat een deel van de so called supporters zich tegen de club keerde. Ik wil dat niet geslaagd noemen. Na uitschakeling in de CL leek het sportief al geslaagd, tot de ellende kwam. Volgens mij is dit juist één der dieptepunten in de PSV-historie, het eigen trainer affakkelen ondanks succes. Dan doet een titel en CL-prestatie er weinig toe.
Lijkt mij wel wat..quote:-----------------Farfan--------------------------
----------------------------------------------------
-----------Aissati------------Afellay----------
deCler-----El Ahmadi-----Simons-----Kromkamp
---------Salcido--DaCosta---Boula------------
Aanvallend breng je dan te weinig denk ik, of je moet Ibi en Isi helemaal naar voren schuiven, maar dan heb je denk ik nog te weinig stootkracht.quote:
Da Costaquote:
Chelsea is Chelseaquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:19 schreef Steve_I. het volgende:
kan iemand me uitleggen waarom zoveel psv-ers denken dat chelsea () een speler van 10-15 miljoen minstens, met een perfecte leeftijd, die je waarschijnlijk makkelijk kan verkopen, aan psv zou geven in ruil voor een speler die toch al van hun is
Eensch.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:12 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Chelsea is de grootste voetbalverziekende tyvusclub van Europa
Ieder zijn ding, maar als de propaganda machine van Talpa een week lang had geschreeuwd dat Ajax en PSV Excelsior ook geen 6 punten afhandig hadden gemaakt en AZ tot dan toe altijd op cruciale momenten bezweken was, dan had niemand vooraf een stuiver voor dat kampioenschap gegeven. En zie daarnaast eens hoe Ajax speelde in de laatste weken, geen moment een titel waardig. Dat PSV met goed voetbal een punt pakt in de Galgenwaard (vaker close) en dan wordt afgemaakt in de pers en de trainer door so called fans, dat is een schande en ver bezijden de realiteit.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:53 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Prestatiegericht gezien een succesvol seizoen. Die supporters keerde zich niet tegen de club, maar tegen Koeman. Uiteindelijk zei ik omdat het er een tijd op leek dat het niet meer zou lukken, het spel was ook dramatisch, logisch dat je dan de trainer aanvalt, komop, als we over de tweede seizoenshelft kijken zou PSV iets van zevende zijn geworden, we hebben veel te veel punten voorsprong weggegeven, dat het uiteindelijk goed komt, is mooi, maar PSV had het niet meer in eigen hand, het deed wat het moest doen, en gelukkig deden de twee concurrenten dat (net) niet.
Gast, vergelijk gewoon even simpel het puntenverlies van voor de winterstop, en die van erna. Daar zit nogal wat verschil in niet?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:48 schreef okee6 het volgende:
[..]
Ieder zijn ding, maar als de propaganda machine van Talpa een week lang had geschreeuwd dat Ajax en PSV Excelsior ook geen 6 punten afhandig hadden gemaakt en AZ tot dan toe altijd op cruciale momenten bezweken was, dan had niemand vooraf een stuiver voor dat kampioenschap gegeven. En zie daarnaast eens hoe Ajax speelde in de laatste weken, geen moment een titel waardig. Dat PSV met goed voetbal een punt pakt in de Galgenwaard (vaker close) en dan wordt afgemaakt in de pers en de trainer door so called fans, dat is een schande en ver bezijden de realiteit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |