abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 22 mei 2007 @ 17:10:03 #1
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_49651482

Selectie PSV 2006/2007

Technische staf:
Ronald Koeman (Hoofdcoach)
Jan Wouters (Assistent-trainer)
Tonny Bruins Slot (Assistent-trainer)
Mart van den Heuvel (Masseur/verzorger)
Joop Hiele (Keeperstrainer)
Luc van Agt (Inspanningsfysioloog)
Ferd van Odenhoven (Fysiotherapeut)

Doelverdedigers:
01. Gomes
21. Oscar Moens
31. Ruud Boffin

Verdedigers:
02. Jan Kromkamp
03. Michael Reiziger
04. Alex
13. Alcides
14. Manual da Costa
18. Eric Addo
19. Michael Lamey
23. Carlos Salcido
28. Xiang Sun
30. Pepe Plá
32. Jelle De Bock (verhuurd aan KV Red Star Waasland)

Middenvelders:
06. Timmy Simons
07. Mika Väyrynen
08. Phillip Cocu
11. Edison Mendez
15. Jason Culina
16. Ismail Aissati (verhuurd aan FC Twente)
20. Ibrahim Afellay
24. Lee Nguyen

Aanvallers:
09. Patrick Kluivert
10. Arouna Koné
17. Jefferson Farfán
25. John de Jong
26. Diego Tardelli
33. Roy Beerens (verhuurd aan NEC)

Laatst gespeelde wedstrijd: PSV - Vitesse

Datum: 29 April 2007
Uitslag: 5-1 (2-1)

Scoreverloop:
1-0 Alex (\\\'8)
2-0 Jefferson Farfan (\\\'10)
2-1 T.Janssen (\\\'13)
3-1 Ibrahim Afellay (\\\'59)
4-1 Jefferson Farfan (\\\'65)
5-1 Phillip Cocu (\\\'77)

Eerstvolgende wedstrijd:

Alleen nog maar oefenwedstrijden

Voor de laatste goals, samenvattingen en filmpjes kijk je op http://www.psv.tv/ en http://goalzzz.50webs.com/

- PSV Kampioen!

OP PSV Topic
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_49651518
Als Gomes maar blijft .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 22 mei 2007 @ 17:12:16 #3
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_49651565
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 14:07 schreef PyTh het volgende:
Het schijnt dus zo te zijn dat als Alex nog 1 jaar bij PSV (en dus in Nederland) blijft hij wel een Nederlands Paspoort kan krijgen.

Op deze manier zou hij ook zonder problemen naar Chelsea kunnen.....

Ben benieuwd, dat zou natuurlijk helemaal fantastisch zijn.
volgens mij kan je pas na 5 jaar in Nederland een paspoort krijgen maar dan moet je nog wel al die exameshit door enzo.
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 14:59 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Beerens heeft aangegeven graag nog een jaar verhuurd te worden. Nu lijkt mij dat niet zo heel erg, want hij lijkt me (nog) te licht voor PSV. Anderzijds, is hij voor de Eredivisie best bruikbaar, en zo kun je toch andere spitsen enigzins ontlasten. Wat denken jullie? Nog een jaar verhuren, of gewoon in de selectie opnemen?

Wat gaat er eigenlijk met Bakkal gebeuren? Die komt ook terug van Twente, of niet? Dan hebben we straks een hoop jongelingen in de selectie. Hoop dat Koeman daar een beetje mee om kan gaan...
als je zerieus verwacht dat Beerens een talent voor de toekomst is dan moet je hem verhuren voor zn ontwikkeling. Maar dan moet je wel genoeg spitsen kunnen halen!

En over Bakkal, goed dat ze hem een kans geven maar ik verwacht dat hij in de winterstop definitief aan Twente wordt verkocht.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_49651692
Ik denk dat Bakkal ook niet aan de bak gaat komen, heeft toch Aissatti en Affelay voor zich waarschijnlijk.
  dinsdag 22 mei 2007 @ 17:16:22 #5
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_49651732
Bakkal kan ook als linker aanvaller uit de voeten.
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_49651744
Ligt er ook een beetje aan wat Culina/Vayrynen doen, als die 2 weggaan komt er genoeg speeltijd voor Bakkal.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_49651818
PSV .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_49651864
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 17:16 schreef PyTh het volgende:
Bakkal kan ook als linker aanvaller uit de voeten.
Kan, maar ik hoop voor jullie dat er voor die positie wel iemand komt met meer kwaliteiten.
pi_49652932
Zo, nog wat trainingen en een oefenwedstrijdje, en dan is het uiteindelijk wel geslaagde seizoen afgelopen
  dinsdag 22 mei 2007 @ 18:36:40 #10
130479 ganzenherder
Ganse herder
pi_49654807
Bouhlarouz op huurbasis naar PSV zou uitermate puik zijn, Chelsea krijgt een speler terug die waarschijnlijk weer in vorm is omdat ie elke week speelt en PSV heeft een jaar een degelijke verdediger. En met een beetje geluk betaalt Chelsea ook nog (een gedeelte van) het salaris
Patat Friet
  dinsdag 22 mei 2007 @ 20:19:46 #11
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_49659181
kan iemand me uitleggen waarom zoveel psv-ers denken dat chelsea ( ) een speler van 10-15 miljoen minstens, met een perfecte leeftijd, die je waarschijnlijk makkelijk kan verkopen, aan psv zou geven in ruil voor een speler die toch al van hun is
pi_49659406
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 20:19 schreef Steve_I. het volgende:
kan iemand me uitleggen waarom zoveel psv-ers denken dat chelsea ( ) een speler van 10-15 miljoen minstens, met een perfecte leeftijd, die je waarschijnlijk makkelijk kan verkopen, aan psv zou geven in ruil voor een speler die toch al van hun is
PSV heeft warme banden met Chelsea .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_49660236
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 17:50 schreef Leso_Varen het volgende:
Zo, nog wat trainingen en een oefenwedstrijdje, en dan is het uiteindelijk wel geslaagde seizoen afgelopen
Uiteindelijk Het was een geslaagd seizoen, totdat een deel van de so called supporters zich tegen de club keerde. Ik wil dat niet geslaagd noemen. Na uitschakeling in de CL leek het sportief al geslaagd, tot de ellende kwam. Volgens mij is dit juist één der dieptepunten in de PSV-historie, het eigen trainer affakkelen ondanks succes. Dan doet een titel en CL-prestatie er weinig toe.
pi_49660817
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 20:40 schreef okee6 het volgende:

[..]

Uiteindelijk Het was een geslaagd seizoen, totdat een deel van de so called supporters zich tegen de club keerde. Ik wil dat niet geslaagd noemen. Na uitschakeling in de CL leek het sportief al geslaagd, tot de ellende kwam. Volgens mij is dit juist één der dieptepunten in de PSV-historie, het eigen trainer affakkelen ondanks succes. Dan doet een titel en CL-prestatie er weinig toe.
Prestatiegericht gezien een succesvol seizoen. Die supporters keerde zich niet tegen de club, maar tegen Koeman. Uiteindelijk zei ik omdat het er een tijd op leek dat het niet meer zou lukken, het spel was ook dramatisch, logisch dat je dan de trainer aanvalt, komop, als we over de tweede seizoenshelft kijken zou PSV iets van zevende zijn geworden, we hebben veel te veel punten voorsprong weggegeven, dat het uiteindelijk goed komt, is mooi, maar PSV had het niet meer in eigen hand, het deed wat het moest doen, en gelukkig deden de twee concurrenten dat (net) niet.
pi_49661321
quote:
-----------------Farfan--------------------------
----------------------------------------------------
-----------Aissati------------Afellay----------
deCler-----El Ahmadi-----Simons-----Kromkamp
---------Salcido--DaCosta---Boula------------
Lijkt mij wel wat..
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_49661491
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 21:04 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Lijkt mij wel wat..
Aanvallend breng je dan te weinig denk ik, of je moet Ibi en Isi helemaal naar voren schuiven, maar dan heb je denk ik nog te weinig stootkracht.
  dinsdag 22 mei 2007 @ 21:55:08 #17
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_49664121
quote:

[..]

Lijkt mij wel wat..
Da Costa

alstie zo blijft spelen als het afgelopen half jaar, dan zie ik nog liever Addo Den Haag spelen.

Ik maakte een voetbalgarp
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_49664899
pi_49665184
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 20:19 schreef Steve_I. het volgende:
Chelsea is Chelsea
  dinsdag 22 mei 2007 @ 22:14:23 #20
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_49665296
quote:

[..]

Lijkt mij wel wat..
geen kone? en denk je dat farfan blijft?
  dinsdag 22 mei 2007 @ 22:20:33 #21
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_49665707
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 22:12 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Chelsea is de grootste voetbalverziekende tyvusclub van Europa
Eensch.
pi_49666395
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 22:20 schreef Steve_I. het volgende:

[..]

Eensch.

Chelsea is een leuke club hoor
pi_49666405
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 22:20 schreef Steve_I. het volgende:

[..]

Eensch.
Kneus
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_49667225
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 20:53 schreef Leso_Varen het volgende:

[..]

Prestatiegericht gezien een succesvol seizoen. Die supporters keerde zich niet tegen de club, maar tegen Koeman. Uiteindelijk zei ik omdat het er een tijd op leek dat het niet meer zou lukken, het spel was ook dramatisch, logisch dat je dan de trainer aanvalt, komop, als we over de tweede seizoenshelft kijken zou PSV iets van zevende zijn geworden, we hebben veel te veel punten voorsprong weggegeven, dat het uiteindelijk goed komt, is mooi, maar PSV had het niet meer in eigen hand, het deed wat het moest doen, en gelukkig deden de twee concurrenten dat (net) niet.
Ieder zijn ding, maar als de propaganda machine van Talpa een week lang had geschreeuwd dat Ajax en PSV Excelsior ook geen 6 punten afhandig hadden gemaakt en AZ tot dan toe altijd op cruciale momenten bezweken was, dan had niemand vooraf een stuiver voor dat kampioenschap gegeven. En zie daarnaast eens hoe Ajax speelde in de laatste weken, geen moment een titel waardig. Dat PSV met goed voetbal een punt pakt in de Galgenwaard (vaker close) en dan wordt afgemaakt in de pers en de trainer door so called fans, dat is een schande en ver bezijden de realiteit.
pi_49667572
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 22:48 schreef okee6 het volgende:

[..]

Ieder zijn ding, maar als de propaganda machine van Talpa een week lang had geschreeuwd dat Ajax en PSV Excelsior ook geen 6 punten afhandig hadden gemaakt en AZ tot dan toe altijd op cruciale momenten bezweken was, dan had niemand vooraf een stuiver voor dat kampioenschap gegeven. En zie daarnaast eens hoe Ajax speelde in de laatste weken, geen moment een titel waardig. Dat PSV met goed voetbal een punt pakt in de Galgenwaard (vaker close) en dan wordt afgemaakt in de pers en de trainer door so called fans, dat is een schande en ver bezijden de realiteit.
Gast, vergelijk gewoon even simpel het puntenverlies van voor de winterstop, en die van erna. Daar zit nogal wat verschil in niet?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')