Elke europese club moet hem zo langzamerhand toch wel op hun scoutingslijstje hebben hoor, als Nederlands international heeft hij toch niet echt een slechte indruk gemaakt.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:00 schreef PyTh het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij niet bijster veel indruk gemaakt zodat de clubs voor hem in de rij staan hoor.....
Vind het echt vreemd dat Mourinho nog steeds twijfelt aan de kwaliteiten van Alex.quote:Mourinho zou nog altijd twijfelen over de kwaliteiten van de 24-jarige verdediger, die overigens nog steeds niet aan alle criteria voldoet om in Engeland te mogen spelen.
Terecht voor zo'n doodschop. Eigenlijk zou de UEFA de zaak van Lamey nog moeten heropenen, die kwam met rood tegen Bordeaux met één duel nog schandaliger weg.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:16 schreef borisz het volgende:
2 Duels CL schorsing voor Marcellis
Alex komt nog niet in aanmerking voor een Nederlands paspoortquote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:35 schreef PyTh het volgende:
[..]
Vind het echt vreemd dat Mourinho nog steeds twijfelt aan de kwaliteiten van Alex.
Laatste dikgedrukte is ook nog wel hoopgevend maar las dacht ik gisteren ergens dat Alex misschien via een Nederlandspaspoort naar Chelsea zou kunnen.
Dat zou ook best vreemds zijn toch?
Volgens mij zou Alex nog 1 jaar in Nederland moeten blijven om daarvoor in aanmerking te kunnen komen.
haal me ff van de grondquote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:16 schreef borisz het volgende:
2 Duels CL schorsing voor Marcellis
nee, Marco vindt hem niet goed genoeg.. Leonardo wel ( want die heeft een ander shirt aan )quote:
Met een Nederlands paspoort hoeft hij niet aan de voorwaarden in Engeland te voldoen waar hij nu wel aan moet voldoen maar nog niet gehaald heeft.quote:
Nee, want Alex is geen landverrader. Die speelt zijn interlands oprecht met vaderlandse trotsquote:
de Mulquote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:02 schreef DennieXL het volgende:
Trouwens gisteren bij Voetbal Insite zijden ze dat de Mul weg wou bij Ajax door de harde sfeer,
PSV is dan natuurlijk wel de club bij uitstek op dat niveau voor die wens.
Ik vind het wel een aardige speler hoor.
Iddquote:
Ach gut, huillie.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:14 schreef vivelafete het volgende:
Als Boula naar PSV komt risceert ie natuurlijk wel dat hij nooit meer in Oranje komt, aangezien we nog steeds ene Marco van B. als bondscoach hebben.
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:14 schreef vivelafete het volgende:
Als Boula naar PSV komt risceert ie natuurlijk wel dat hij nooit meer in Oranje komt, aangezien we nog steeds ene Marco van B. als bondscoach hebben.
Graag zelfs!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:56 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ach gut, huillie..
Wil je een lollie tegen de emotionele pijn?
Nee hoor, was niet zo serieus.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:11 schreef VoreG het volgende:
[..].
En ik ben bang dat je nog serieus bent ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |