Da Costa kan misschien even beter een niveautje lager gaan spelen om aan de druk van het profvoetbal te wennen...quote:Op maandag 21 mei 2007 15:50 schreef cultheld het volgende:
[..]
Inderdaad. Zo lang hij zijn plaats maar kent. Prima vent, maar in de CL komt hij tekort. Voor de Eredivisie is ie een prima verdediger en hij zal Da Costa sturing kunnen geven.
Wat een onzin zeg.quote:Op maandag 21 mei 2007 16:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Da Costa kan misschien even beter een niveautje lager gaan spelen om aan de druk van het profvoetbal te wennen...
Hij trok het gewoon mentaal niet toen het slecht ging met PSV, hij heeft laten zien dat hij goede wedstrijden kan spelen maar ook dat hij verschrikkelijk kut kan spelen. Vooral aan de bal hoef je het jong maar aan te kijken of hij schiet in paniek. Verhuren lijkt mij op dit moment de beste optie.quote:
Da Costa heeft dit seizoen meer goede dan slechte wedstrijden gespeeld. Ook tegen Arsenal speelde hij naar behoren. Komend seizoen moet zijn jaar wordenquote:Op maandag 21 mei 2007 17:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Jij hebt ook altijd wel een goede roze bril op als het om 'jouw spelers/helden' gaat zeg.
Ja joh, verdedigers genoegquote:Op maandag 21 mei 2007 17:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hij trok het gewoon mentaal niet toen het slecht ging met PSV, hij heeft laten zien dat hij goede wedstrijden kan spelen maar ook dat hij verschrikkelijk kut kan spelen. Vooral aan de bal hoef je het jong maar aan te kijken of hij schiet in paniek. Verhuren lijkt mij op dit moment de beste optie.
Tegen Arsenal noem je ook meteen z'n laatste goede wedstrijd mee... Koeman heeft hem wmb veel te lang laten staan.quote:Op maandag 21 mei 2007 17:16 schreef cultheld het volgende:
[..]
Da Costa heeft dit seizoen meer goede dan slechte wedstrijden gespeeld. Ook tegen Arsenal speelde hij naar behoren. Komend seizoen moet zijn jaar worden.
Addo heeft zijn contract verlengd en kreeg de laatste wedstrijden de voorkeur van Koeman, Da Costa heeft er niet veel aan als hij 3e of 4e keus wordt. Verder kan hij duidelijk het niveau (nog?) niet aan.quote:
dat heeft Koeman zelf ook toegegevenquote:Op maandag 21 mei 2007 19:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Tegen Arsenal noem je ook meteen z'n laatste goede wedstrijd mee... Koeman heeft hem wmb veel te lang laten staan.
En het siert hem dat hij zijn fouten toegeeft, al heb ik liever dat hij ze gewoon minder maaktquote:Op maandag 21 mei 2007 20:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat heeft Koeman zelf ook toegegeven
quote:Op maandag 21 mei 2007 20:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En het siert hem dat hij zijn fouten toegeeft, al heb ik liever dat hij ze gewoon minder maakt.
wereld aankopen doenquote:Op maandag 21 mei 2007 21:03 schreef HL_Dog43 het volgende:
En na stap 1 volgt stap 2. Wat zou dat in godsnaam zijn?
Dat moet ie dan maar uitbestedenquote:
quote:Op maandag 21 mei 2007 15:40 schreef PyTh het volgende:
Hofland mag van mij ook nog wel overkomen voor 1.4 miljoen euro.
quote:Ook Kevin Hofland ontsnapt niet aan ogen van het koopgrage Bayer Leverkusen. De aanvoerder van VfL Wolfsburg kan naar verluidt een driejarig contract ondertekenen in de Bayarena, die echter ook met zijn huidige werkgever om de tafel wil zitten
Hofland (27) heeft een contract tot medio 2008 bij Wolfsburg, maar heeft de optie om zijn verbintenis met twee seizoenen te verlengen. Het feit dat Leverkusen volgend seizoen deelneemt aan de UEFA Cup en Wolfsburg maar nipt aan degradatie wist te ontsnappen, zal ongetwijfeld een rol van belang spelen in zijn beslissing
Overigens is de Nederlander niet de enige kandidaat om de verdediging van Leverkusen te versterken. Zo werd gisteren ook Celta de Vigo-verdediger Pablo Contreras bekeken in het competitieduel bij Real Sociedad (3-1 verlies). Mochten de Galiciërs degraderen, dan is de kans groot dat de 28-jarige Chileense verdediger voor een gunstige prijs kan worden overgenomen.<br><br>
De nummer vijf van de afgelopen editie van de Bundesliga versterkte zich eerder al met Theofanis Gekas (3,3 miljoen euro, VfL Bochum), Arturo Vidal (5,2 miljoen euro, Colo Colo), Lukas Sinkiewicz (1,6 miljoen euro, 1. FC Köln) en Hans Sarpei (transfervrij, VfL Wolfsburg). Voorts wordt de aan Alemannia Aachen uitgeleende Sascha Dum (21) teruggehaald.
Mido kan lekker in de stront zakkenquote:Op maandag 21 mei 2007 21:38 schreef the_legend_killer het volgende:
Bij Leverkusen kopen ze goed en goedkoop in.
Waar PSV ligt te slapen
Mido zegt dat PSV hem wil hebben..
Mido en Koeman, denk na.quote:Op maandag 21 mei 2007 21:54 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Mido kan lekker in de stront zakken![]()
Juist niet, Mido moest ophoeren van Koeman.quote:Op maandag 21 mei 2007 21:56 schreef the_legend_killer het volgende:
Met Ronald Koeman als trainer geloof ik het best wel
En dan komt dikke Koe straks met ongeveer zo'n verklaring:"Hofland is een linkspoot, met Zonneveld en Salcido hadden we al 2 linksbenige verdedigers." Hadden? Ja: hadden, want net voor het sluiten van de transfermarkt verkast Salcido natuurlijk naar Engelandquote:Op maandag 21 mei 2007 21:38 schreef the_legend_killer het volgende:
Bij Leverkusen kopen ze goed en goedkoop in.
Waar PSV ligt te slapen
Mido zegt dat PSV hem wil hebben..
Koeman werkt aan zijn communicatieskills in de zomerstop en geeft Mido een 2e kansquote:Op maandag 21 mei 2007 21:56 schreef Messenga het volgende:
[..]
Juist niet, Mido moest ophoeren van Koeman.
Nu nog zn sterafkeer.quote:Op maandag 21 mei 2007 21:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Koeman werkt aan zijn communicatieskills in de zomerstop en geeft Mido een 2e kans.
Hofland is goedkoper dan Zonneveld en ik geloof maar 1 jaar ouder, maar wel meer ervaring en je weet wat je aan hem hebt.quote:Op maandag 21 mei 2007 21:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En dan komt dikke Koe straks met ongeveer zo'n verklaring:"Hofland is een linkspoot, met Zonneveld en Salcido hadden we al 2 linksbenige verdedigers." Hadden? Ja: hadden, want net voor het sluiten van de transfermarkt verkast Salcido natuurlijk naar Engeland.
Hofland kost maar 1,4 miljoen.quote:
Dat heb ik al vaker voorbij horen komen de laatste weken. Maar dan alleen als suggestie. Ach ja, Perez is gewoon wel een goede voetballer, mag van mij ook best komen, maar ik denk dat als Sneijder vertrekt naar Valencia, Perez als opvolger in de basis zal verschijnen.quote:Op maandag 21 mei 2007 22:57 schreef R4V3 het volgende:
De snor had weer een nieuwtje. PSV zou intresse hebben in Perez. Laten we hopen dat ie slecht ingelicht is.
hij zou iedereen in de weg zittenquote:Op maandag 21 mei 2007 23:23 schreef cultheld het volgende:
Perez zou de ontwikkeling van Aissati in de weg zitten.
ja dat is net het probleem, hij wil geen stand in zijn, dan wordt hij vervelend. Kijk maar naar hoe dat nu gaat. Dan ga je hem toch niet voor de bank halen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:24 schreef the_legend_killer het volgende:
Perez als stand-in is zeker niet slecht
Tenzij hij inzakt vanwege zijn leeftijd
Hij kan toch ook in de aanval spelen? In de aanval kunnen we hem zeer goed gebruiken, ook voor in de basisquote:Op maandag 21 mei 2007 23:23 schreef cultheld het volgende:
Perez zou de ontwikkeling van Aissati in de weg zitten.
Is nou niet echt een toonbeeld van harmonie, lijkt me niks voor Brabant. Komt bij dat ie zich niet eens in Ajax 1 wist te spelen, hoe moet dat dan in Eindhoven?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:24 schreef the_legend_killer het volgende:
Perez als stand-in is zeker niet slecht
Tenzij hij inzakt vanwege zijn leeftijd
Inderdaad PSV lijkt me toch te hoog gegrepen voor het afvalhout uit Amsterdam.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 01:32 schreef okee6 het volgende:
[..]
Is nou niet echt een toonbeeld van harmonie, lijkt me niks voor Brabant. Komt bij dat ie zich niet eens in Ajax 1 wist te spelen, hoe moet dat dan in Eindhoven?
Idem hiero.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 01:37 schreef vivelafete het volgende:
Ik ben zeer gecharmeerd van Perez. Dus van mij mag ie wel naar PSV komen. Bij AZ vond ik hem altijd super! Bij Ajax speelde die wat minder, maar Ajax kan dan ook niet fatsoenlijk met (goede) spelers omgaan en er is gewoon standaard een kutsfeer.
Ik denk dat hij bij ons goed van pas kan komen,dus van mij mag ie komen!
Zonneveld kost maar ¤ 500.000,- so no worries.....quote:Op maandag 21 mei 2007 22:17 schreef mcyodogg het volgende:
3 miljoen voor Zonneveld met een 1-jarig contract is echt te gek inderdaad. Heeft hij nog een gelimiteerde transfersom trouwens?
Die is in dat geval erg welkom wat mij betreft, maar of the sun nou zo betrouwbaar is...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 09:38 schreef PyTh het volgende:
Als Alex definitief naar Chelsea vertrekt komt Boula naar Eindhoven op huurbasis, aldus The Sun (voor wat het waard is dus)
Tja, the Sun, die bedenken het nieuws als het ze zo uitkomt. Boulah is wmb overigens altijd welkom in Eindhoven.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 09:38 schreef PyTh het volgende:
Als Alex definitief naar Chelsea vertrekt komt Boula naar Eindhoven op huurbasis, aldus The Sun (voor wat het waard is dus)
Dat klopt ook wel maar waarom zouden ze zoiets verzinnen vraag ik me dan afquote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Tja, the Sun, die bedenken het nieuws als het ze zo uitkomt. Boulah is wmb overigens altijd welkom in Eindhoven.
Om de krant vol te krijgen, zo absurd is het gewoon écht. Bovendien lezen veel mensen dit soort dingen graag. In elk club-topic wordt constant gepraat over wie er moet komen en gaan. Zo gaat dat waarschijnlijk overal ter wereld en een krant als the Sun springt daar handig op in. Mocht het kwats blijken te zijn, ach, de fans hebben een geheugen dat meestal niet verder terug gaat dan 2 weken. Wie heeft het hier nou nog over Luque bijvoorbeeld? Paar weken geleden werd er bijna feest gevierd omdat zijn verhuur 99.99% rond zou zijn. Dat we eenzelfde scenario in de winterstop hadden was de meerderheid al weer vergetenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:29 schreef PyTh het volgende:
[..]
Dat klopt ook wel maar waarom zouden ze zoiets verzinnen vraag ik me dan af
Ik ook niet, Da Costa is wmb voorlopig geen optie.quote:Toch zou ik het ook niet erg vinden als De Cler overkomt van az, vond hem tegen ajax weer erg sterk spelen en dan kan Salcido langs Boula centraal achterin ipv Da Costa.
Dat lijkt mij onzin... Ik denk dat Boulah gewoon helemaal niet komt. Ik zou niet weten waarom hij nu al terug naar Nederland zou willen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:19 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Ik lees zelfs dat Chelsea Bouhlarouz dan aan PSV wil verkopen... Weet niet of het haalbaar is, maar ik zou het graag zien!
Jullie willen wel meer.......quote:
Mwoah, PSV is simpelweg Nederlandse top, speelt ieder jaar CL en bij Chelsea is hij vooralsnog mislukt.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat lijkt mij onzin... Ik denk dat Boulah gewoon helemaal niet komt. Ik zou niet weten waarom hij nu al terug naar Nederland zou willen.
Kan best zijn, maar kan PSV zijn salaris uberhaupt wel betalen? Nu zit er wel weer een hoop rek in met bijv Cocu en Reiziger weg, maar veel maar als anderhalf tot twee miljoen kan PSV hem ook weer niet bieden denk ik.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:32 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Mwoah, PSV is simpelweg Nederlandse top, speelt ieder jaar CL en bij Chelsea is hij vooralsnog mislukt.
quote:Op maandag 21 mei 2007 20:34 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Denk je dat ze nooit meer kampioen worden dan?![]()
quote:'Chelsea wil Boulahrouz ruilen voor Alex'
AMSTERDAM - Chelsea wil Alex met PSV ruilen voor Khalid Boulahrouz. De Londense topclub is niet tevreden over de prestaties van de Nederlandse international in het afgelopen seizoen, terwijl de geruchten over de komst van de Braziliaan Alex aanzwellen.
De ploeg van trainer José Mourinho heeft met John Terry, Ricardo Carvalho en Boulahrouz op dit moment voldoende centrale verdedigers in huis.
Het is niet zeker of het van een ruil komt, mogelijk blijft Alex gewoon bij PSV of wordt hij door Chelsea verkocht. 'De Tank' werd drie jaar geleden door Chelsea overgenomen van de Braziliaanse club Santos en vervolgens bij PSV gestald omdat hij in Engeland geen werkvergunning kreeg.
Twijfel
Mourinho zou nog altijd twijfelen over de kwaliteiten van de 24-jarige verdediger, die overigens nog steeds niet aan alle criteria voldoet om in Engeland te mogen spelen. Daarnaast staat de positie van Mourinho op Stamford Bridge onder druk na het mislopen van de landstitel en de finale van de Champions League.
Boulahrouz kwam deze zomer van Hamburger SV over naar Chelsea. De Duitsers hadden hem in 2004 van RKC Waalwijk overgenomen. Hij kwam dit seizoen, mede door blessures, weinig aan spelen toe bij de Londenaren.
Volgens mij heeft hij niet bijster veel indruk gemaakt zodat de clubs voor hem in de rij staan hoor.....quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:57 schreef Blawh het volgende:
Denk dat Boulahrouz de komende jaren niet naar een nederlands club zal vertrekken.
Ik las het ja, belachelijk.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:16 schreef borisz het volgende:
2 Duels CL schorsing voor Marcellis
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:16 schreef borisz het volgende:
Nou ja zegquote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:16 schreef borisz het volgende:
Volgens mij is hij bij HSV nog altijd welkom. Sowieso zijn ze hem in Duitsland nog niet zo snel vergeten.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:00 schreef PyTh het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij niet bijster veel indruk gemaakt zodat de clubs voor hem in de rij staan hoor.....
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:16 schreef borisz het volgende:
Elke europese club moet hem zo langzamerhand toch wel op hun scoutingslijstje hebben hoor, als Nederlands international heeft hij toch niet echt een slechte indruk gemaakt.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:00 schreef PyTh het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij niet bijster veel indruk gemaakt zodat de clubs voor hem in de rij staan hoor.....
Vind het echt vreemd dat Mourinho nog steeds twijfelt aan de kwaliteiten van Alex.quote:Mourinho zou nog altijd twijfelen over de kwaliteiten van de 24-jarige verdediger, die overigens nog steeds niet aan alle criteria voldoet om in Engeland te mogen spelen.
Terecht voor zo'n doodschop. Eigenlijk zou de UEFA de zaak van Lamey nog moeten heropenen, die kwam met rood tegen Bordeaux met één duel nog schandaliger weg.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:16 schreef borisz het volgende:
Alex komt nog niet in aanmerking voor een Nederlands paspoortquote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:35 schreef PyTh het volgende:
[..]
Vind het echt vreemd dat Mourinho nog steeds twijfelt aan de kwaliteiten van Alex.
Laatste dikgedrukte is ook nog wel hoopgevend maar las dacht ik gisteren ergens dat Alex misschien via een Nederlandspaspoort naar Chelsea zou kunnen.
Dat zou ook best vreemds zijn toch?
Volgens mij zou Alex nog 1 jaar in Nederland moeten blijven om daarvoor in aanmerking te kunnen komen.
haal me ff van de grondquote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:16 schreef borisz het volgende:
nee, Marco vindt hem niet goed genoeg.. Leonardo wel ( want die heeft een ander shirt aan )quote:
Met een Nederlands paspoort hoeft hij niet aan de voorwaarden in Engeland te voldoen waar hij nu wel aan moet voldoen maar nog niet gehaald heeft.quote:
Nee, want Alex is geen landverrader. Die speelt zijn interlands oprecht met vaderlandse trotsquote:
de Mulquote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:02 schreef DennieXL het volgende:
Trouwens gisteren bij Voetbal Insite zijden ze dat de Mul weg wou bij Ajax door de harde sfeer,
PSV is dan natuurlijk wel de club bij uitstek op dat niveau voor die wens.
Ik vind het wel een aardige speler hoor.
Iddquote:
Ach gut, huillie.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:14 schreef vivelafete het volgende:
Als Boula naar PSV komt risceert ie natuurlijk wel dat hij nooit meer in Oranje komt, aangezien we nog steeds ene Marco van B. als bondscoach hebben.
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:14 schreef vivelafete het volgende:
Als Boula naar PSV komt risceert ie natuurlijk wel dat hij nooit meer in Oranje komt, aangezien we nog steeds ene Marco van B. als bondscoach hebben.
Graag zelfs!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:56 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ach gut, huillie..
Wil je een lollie tegen de emotionele pijn?
Nee hoor, was niet zo serieus.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:11 schreef VoreG het volgende:
[..].
En ik ben bang dat je nog serieus bent ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |