Koeman werkt aan zijn communicatieskills in de zomerstop en geeft Mido een 2e kansquote:Op maandag 21 mei 2007 21:56 schreef Messenga het volgende:
[..]
Juist niet, Mido moest ophoeren van Koeman.
Nu nog zn sterafkeer.quote:Op maandag 21 mei 2007 21:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Koeman werkt aan zijn communicatieskills in de zomerstop en geeft Mido een 2e kans.
Hofland is goedkoper dan Zonneveld en ik geloof maar 1 jaar ouder, maar wel meer ervaring en je weet wat je aan hem hebt.quote:Op maandag 21 mei 2007 21:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En dan komt dikke Koe straks met ongeveer zo'n verklaring:"Hofland is een linkspoot, met Zonneveld en Salcido hadden we al 2 linksbenige verdedigers." Hadden? Ja: hadden, want net voor het sluiten van de transfermarkt verkast Salcido natuurlijk naar Engeland.
Hofland kost maar 1,4 miljoen.quote:
Dat heb ik al vaker voorbij horen komen de laatste weken. Maar dan alleen als suggestie. Ach ja, Perez is gewoon wel een goede voetballer, mag van mij ook best komen, maar ik denk dat als Sneijder vertrekt naar Valencia, Perez als opvolger in de basis zal verschijnen.quote:Op maandag 21 mei 2007 22:57 schreef R4V3 het volgende:
De snor had weer een nieuwtje. PSV zou intresse hebben in Perez. Laten we hopen dat ie slecht ingelicht is.
hij zou iedereen in de weg zittenquote:Op maandag 21 mei 2007 23:23 schreef cultheld het volgende:
Perez zou de ontwikkeling van Aissati in de weg zitten.
ja dat is net het probleem, hij wil geen stand in zijn, dan wordt hij vervelend. Kijk maar naar hoe dat nu gaat. Dan ga je hem toch niet voor de bank halen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:24 schreef the_legend_killer het volgende:
Perez als stand-in is zeker niet slecht
Tenzij hij inzakt vanwege zijn leeftijd
Hij kan toch ook in de aanval spelen? In de aanval kunnen we hem zeer goed gebruiken, ook voor in de basisquote:Op maandag 21 mei 2007 23:23 schreef cultheld het volgende:
Perez zou de ontwikkeling van Aissati in de weg zitten.
Is nou niet echt een toonbeeld van harmonie, lijkt me niks voor Brabant. Komt bij dat ie zich niet eens in Ajax 1 wist te spelen, hoe moet dat dan in Eindhoven?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:24 schreef the_legend_killer het volgende:
Perez als stand-in is zeker niet slecht
Tenzij hij inzakt vanwege zijn leeftijd
Inderdaad PSV lijkt me toch te hoog gegrepen voor het afvalhout uit Amsterdam.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 01:32 schreef okee6 het volgende:
[..]
Is nou niet echt een toonbeeld van harmonie, lijkt me niks voor Brabant. Komt bij dat ie zich niet eens in Ajax 1 wist te spelen, hoe moet dat dan in Eindhoven?
Idem hiero.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 01:37 schreef vivelafete het volgende:
Ik ben zeer gecharmeerd van Perez. Dus van mij mag ie wel naar PSV komen. Bij AZ vond ik hem altijd super! Bij Ajax speelde die wat minder, maar Ajax kan dan ook niet fatsoenlijk met (goede) spelers omgaan en er is gewoon standaard een kutsfeer.
Ik denk dat hij bij ons goed van pas kan komen,dus van mij mag ie komen!
Zonneveld kost maar ¤ 500.000,- so no worries.....quote:Op maandag 21 mei 2007 22:17 schreef mcyodogg het volgende:
3 miljoen voor Zonneveld met een 1-jarig contract is echt te gek inderdaad. Heeft hij nog een gelimiteerde transfersom trouwens?
Die is in dat geval erg welkom wat mij betreft, maar of the sun nou zo betrouwbaar is...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 09:38 schreef PyTh het volgende:
Als Alex definitief naar Chelsea vertrekt komt Boula naar Eindhoven op huurbasis, aldus The Sun (voor wat het waard is dus)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |