Tja, the Sun, die bedenken het nieuws als het ze zo uitkomt. Boulah is wmb overigens altijd welkom in Eindhoven.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 09:38 schreef PyTh het volgende:
Als Alex definitief naar Chelsea vertrekt komt Boula naar Eindhoven op huurbasis, aldus The Sun (voor wat het waard is dus)
Dat klopt ook wel maar waarom zouden ze zoiets verzinnen vraag ik me dan afquote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Tja, the Sun, die bedenken het nieuws als het ze zo uitkomt. Boulah is wmb overigens altijd welkom in Eindhoven.
Om de krant vol te krijgen, zo absurd is het gewoon écht. Bovendien lezen veel mensen dit soort dingen graag. In elk club-topic wordt constant gepraat over wie er moet komen en gaan. Zo gaat dat waarschijnlijk overal ter wereld en een krant als the Sun springt daar handig op in. Mocht het kwats blijken te zijn, ach, de fans hebben een geheugen dat meestal niet verder terug gaat dan 2 weken. Wie heeft het hier nou nog over Luque bijvoorbeeld? Paar weken geleden werd er bijna feest gevierd omdat zijn verhuur 99.99% rond zou zijn. Dat we eenzelfde scenario in de winterstop hadden was de meerderheid al weer vergetenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:29 schreef PyTh het volgende:
[..]
Dat klopt ook wel maar waarom zouden ze zoiets verzinnen vraag ik me dan af
Ik ook niet, Da Costa is wmb voorlopig geen optie.quote:Toch zou ik het ook niet erg vinden als De Cler overkomt van az, vond hem tegen ajax weer erg sterk spelen en dan kan Salcido langs Boula centraal achterin ipv Da Costa.
Dat lijkt mij onzin... Ik denk dat Boulah gewoon helemaal niet komt. Ik zou niet weten waarom hij nu al terug naar Nederland zou willen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:19 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Ik lees zelfs dat Chelsea Bouhlarouz dan aan PSV wil verkopen... Weet niet of het haalbaar is, maar ik zou het graag zien!
Jullie willen wel meer.......quote:
Mwoah, PSV is simpelweg Nederlandse top, speelt ieder jaar CL en bij Chelsea is hij vooralsnog mislukt.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat lijkt mij onzin... Ik denk dat Boulah gewoon helemaal niet komt. Ik zou niet weten waarom hij nu al terug naar Nederland zou willen.
Kan best zijn, maar kan PSV zijn salaris uberhaupt wel betalen? Nu zit er wel weer een hoop rek in met bijv Cocu en Reiziger weg, maar veel maar als anderhalf tot twee miljoen kan PSV hem ook weer niet bieden denk ik.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:32 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Mwoah, PSV is simpelweg Nederlandse top, speelt ieder jaar CL en bij Chelsea is hij vooralsnog mislukt.
quote:Op maandag 21 mei 2007 20:34 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Denk je dat ze nooit meer kampioen worden dan?![]()
quote:'Chelsea wil Boulahrouz ruilen voor Alex'
AMSTERDAM - Chelsea wil Alex met PSV ruilen voor Khalid Boulahrouz. De Londense topclub is niet tevreden over de prestaties van de Nederlandse international in het afgelopen seizoen, terwijl de geruchten over de komst van de Braziliaan Alex aanzwellen.
De ploeg van trainer José Mourinho heeft met John Terry, Ricardo Carvalho en Boulahrouz op dit moment voldoende centrale verdedigers in huis.
Het is niet zeker of het van een ruil komt, mogelijk blijft Alex gewoon bij PSV of wordt hij door Chelsea verkocht. 'De Tank' werd drie jaar geleden door Chelsea overgenomen van de Braziliaanse club Santos en vervolgens bij PSV gestald omdat hij in Engeland geen werkvergunning kreeg.
Twijfel
Mourinho zou nog altijd twijfelen over de kwaliteiten van de 24-jarige verdediger, die overigens nog steeds niet aan alle criteria voldoet om in Engeland te mogen spelen. Daarnaast staat de positie van Mourinho op Stamford Bridge onder druk na het mislopen van de landstitel en de finale van de Champions League.
Boulahrouz kwam deze zomer van Hamburger SV over naar Chelsea. De Duitsers hadden hem in 2004 van RKC Waalwijk overgenomen. Hij kwam dit seizoen, mede door blessures, weinig aan spelen toe bij de Londenaren.
Volgens mij heeft hij niet bijster veel indruk gemaakt zodat de clubs voor hem in de rij staan hoor.....quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:57 schreef Blawh het volgende:
Denk dat Boulahrouz de komende jaren niet naar een nederlands club zal vertrekken.
Ik las het ja, belachelijk.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:16 schreef borisz het volgende:
2 Duels CL schorsing voor Marcellis
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:16 schreef borisz het volgende:
Nou ja zegquote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:16 schreef borisz het volgende:
Volgens mij is hij bij HSV nog altijd welkom. Sowieso zijn ze hem in Duitsland nog niet zo snel vergeten.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:00 schreef PyTh het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij niet bijster veel indruk gemaakt zodat de clubs voor hem in de rij staan hoor.....
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:16 schreef borisz het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |